Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם זה מציאותי - 205 GTI ללא בעיות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפעמים קשה להבין אתכם.

למה אתם חושבים שכל המכוניות משנת 92 ובמיוחד 205 גיטיאיי גמורות ?

את שלי קניתי, אגב, ב18500 שקל. שנת 92. אצלי חצי שנה וחוץ מטיפול 140 אלף לא ראתה מוסך אף לא לשנייה אחת.

מתניע ונוסע. עברתי 10 אלף קמ ובינתיים הכל בסדר. טפו טפו טפו.

אז, אם אתה מוצא אחת טובה, אפשר, לקנותה במחיר הוגן מבלי לראות מוסך.

אפילו יישור קו לא הייתי צריך לעשות.

חפש טוב טוב. אולי תמצא זקן יד ראשונה שלא מבין מה יש לו ביד.

זאת בדיוק הבעיה שמביאה את ה GTIים למצב כזה !

אסור לטמון את הראש בחול ולומר ששמים דלק ונוסעים. צריך לבדוק הכל לפני שמתחילים רומן עם רכב מסויים.

את התיקונים והטיפולים יש לבצע לפני שמרגישים תקלה, אלא להיות עם האצבע על הדופק ...

אחרת הכל ייפול עליך בבום ,ויעלה יקר הרבה יותר.

 

דוגמאות ? לא חסר .

מתי עשו טיימינג? מתי הוחלף שמן גיר? מתי בוצע רענון נוזל בלמים? מתי נוקה רדיאטור? (לפני שייסתם, יגרום להתחממות ולהרמת ראש מנוע...)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
לפעמים קשה להבין אתכם.

למה אתם חושבים שכל המכוניות משנת 92 ובמיוחד 205 גיטיאיי גמורות ?.........

אפילו יישור קו לא הייתי צריך לעשות...

אני קניתי את שלי לפני 6 שנים. מיד לאחר הקניה התפעלתי לטובה מאחיזת הכביש שלה(205 GTI) ומהשילדה הקשיחה, ממש אהבתי אותה.לפני כשנתיים בעקבות תאונת חזית קלה(באמת קלה) החלפתי משולשים,בולמים,קפיצים ואת כל הגומיות של הפרונט כולל כריות בולם,בוקסות משולשים,טבעות של מוט מייצב וכו'(לא כתוצאה מהתאונה אלא במסגרת יישור קו, במילא עבדו כבר על הפרונט).

השוני באוטו ובהתנהגות היה מהפכני!!! רק אז, לאחר 4 שנים עם האוטו הבנתי על מה מדברים, כשמהללים את ההתנהגות של ה GTI. מדהים!

אז מהנסיון שלי, גם אם האוטו מתניע כל בוקר ומגיע בשלום וחוזר בשלום, תמיד יש עוד מה "ליישר".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ב 10 השנים האחרונות החזקתי ואני מחזיק בלפחות 4 GTI מהם אחת CTI1.9 - אם יש משהו שלמדתי - זה: "היה לי יותר זול לקנות אימפרזה GT"

כמובן - בהגזמה....

 

GTI דורשת המון טיפולים. הרכב ישן וכמו שכתב חכם לפניי - "תלוי מה הסטנדרטים שלך" - לפי זה - אחזקת 205GTI תעלה בין אלפי שקלים בשנה (5-6K) ועד עשרות אלפים (20-30K) ל CTI אם זה כולל פלסטיקה פחחות צבע וכו'. אחרי יישור קו ראשוני - האחזקה יורדת לכמעט כמו כל רכב אחר והאמינות גבוהה. בכדי שזה יקרה יש לבצע יישור קו בכ - 20K וזה כולל חידוש מערכת החשמל הבעייתית ב GTI החלפת משולשים בולמים וכו. החלפת סרן אחורי או מוטות פיתול שהתעייפו מכל ילדי ה GTI שנהגו על הרכב וכו'. כמובן טיימינג, פילטרים ברקסים, צמיגים וכו'.

לבסוף הרכב עולה לך כ 30-35K לפי חישוב של 10-15K לרכישה של משהו סביר ועוד כ 15-20K יישור קו.

לגבי CTI אתה יכול להכפיל ב 2.

אתה מקבל רכב מהנה ביותר. התנגות כביש מדהימה ותאמין לי שיש לי למה להשוות. עד היום, גם כשאני נוהג על ה S16 שלי אני לא מצליח להגיע לאותה רמת תענוג של מה שאני מקבל מ 205GTI במצב חדש או מה CTI שלי.

אבל... אני משוחד.

בקיצור - אם אין לך 30K חפש משהו אחר. רכב מושלם לא יעלה לך פחות.

לא מזמן מכרנו GTI1.6 מודל 89 במצב מעולה ב כ 15K. למרות הכל - לרכב היה צורך בצירייה חדשה וטיפול בבעיות חשמל קלות. זה אולי היה מספק אותך - אבל בסטנדרטים שלי למשל - היה צורך ב 4 קוני, בצמיגים ספורטיביים יותר, משולשים יהיה צורך להחליף בשנים הקרובות ומבחינתי - אתמול וכמובן סרן אחורי שעייף מ 15 שנות עבודה....

בקיצור - תלוי מה הסטנדרטים שלך....

בעיקרון - למי שצריך לשאול שאלות כאלו על 205GTI כי הוא לא יודע/מכיר לבד - אני לא ממליץ לקנות 205GTI - וזו לא התנשאות.... זו פשוט מציאות!

אלון

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אוקיי אז ככה ברשותי אונו 89 1300 קרבו', במילה אחת רכב מותק נהנתי ממנו והוא לא עשה הרבה בעיות כמובן שהטיפולים גם היו בהתאם, אבל אני רוצה להתקדם לרכב יותר רציני.

הייתי רוצה לקנות רכב עם פוטנציאל טוב לשיפורים בנינו קצת נבהלתי מהביקורות על ה-205 gti כאן.

בכל אופן מאחר ואני הולך להשקיע באוטו את מיטב כספי לא הייתי רוצה שהסכום יעלה על 15k.

 

או..... משהו שחשבתי עליו, להישאר עם האונו ולהתחיל לבנות אותה ולעשות אותה יותר רצינית ממה שהיא, אם זה הפיכת הקרבורטור להזרקה, מערכת פליטה, החלפת מנוע למנוע של אונו טורבו, צמיגים יותר רחבים חיזוק שילדה וכו' וכו'.... האם העיניין הזה אפשרי ואני אוכל לקבל אישורים על זה?? והאם זה רעיון שאפשר לחשוב עליו?

כמובן שגם המחיר שאני ידרוש עליה במחירה יהיה בהתאם כי זה לא משהו סטנדרטי, השאלה אם זה שווה את המאמץ.

כמובן שלא הכל יהיה בבום אחד דבר דבר ולאט לאט בהתאם לתקציב.

 

אז מה דעתכם, ואם לא אונו אז איזה רכב אתם ממליצים...

 

תודה מראש למגיבים!

Honda hornet 600

 

פורסם

שלום

דעתי האישית תשאיר את האונו כמו שהיא, ואל תכניס את עצמך למיטה חולה.בעיקרון אפשר לשפר לחזק ולהחליף כמעט הכול,אבל אים הרכב לא יוצא מהיצרן עים יומרנות ספורטיבית אז חבל על הכסף.ברור שהרכב יהיה יותר חזק ובעל אחיזה יותר טובה, אבל התחושה ,גאומטריית המיתלים וכיולם,והשילדה אשר אמורה לטפל בהיתנהגות הרכב ,לא יהיו אותו הדבר לעולם.זה כמו לקחת קליאו רגילה לשפר מנוע ,להוסיף מגנזיום ,חצאיות, צמיגים וגיר ,ולחשוב שאתה נוהג בקליאו ספורט.:shock:

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

פורסם
לפני כשנתיים בעקבות תאונת חזית קלה(באמת קלה) החלפתי משולשים,בולמים,קפיצים ואת כל הגומיות של הפרונט כולל כריות בולם,בוקסות משולשים,טבעות של מוט מייצב וכו'

 

החלפת הכל למקורי חדש? בעקרון מעניין אותי לאיזה בולמים וקפיצים החלפת? מקוריים?

Some days your the bug; Some days your the windshield

פורסם

הכל מקורי.בולמים,בוקסות וכו'. את הקפיצים לא החלפתי כי אני אידיוט!!!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לאסי עם האונו-אם יש לך 15 אלף ביד אתה יכול להפוך אותה לאונו טורבו ולהוציא איזה 120 סוסים. והיא תהיה טיל קטן.

 

במידה ומהירות זה הכיוון שלך אז זה אחלה של פרויקט. גם ההתנהגות תשתפר כי מן הסתם תחליף קפיצים\בולמים\חיזוקים וכולי.

 

אבל-במידה ואתה מצפה לרכב שבאמת מתנהג וכיף לקחת איתו סיבובים-אתה תתאכזב. אם הכיוון שלך הוא רכב שיהיה כיפי לנהיגה "מפותלת" ולא רק מתנהג די טוב אז אתה צריך צרפתיה.

הצרפתיות שנכנסות לך בתקציב הן: AXספורט\205 ראלי\AX-GT\106XSI-1.4..ארבעת אלו אני מאמין שאפשר להסתדר איתן מבחינת הוצאות.

 

 

בקיצור--תחליט מה ההעדפה: מכונית מהירה עם התנהגות בסדר או מכונית קצת פחות מהירה עם התנהגות מעולה.

(או בכלל חסכון בכסף ולהשאר עם ה-70 סוסים הקיימים..:wink: )

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

×
×
  • תוכן חדש...