Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם זה מציאותי - 205 GTI ללא בעיות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, לאחרונה אני שואל הרבה ומתעניין בל מיני תחומים שונים. רעיון שעבר לי בראש:

האם אפשר לקנות 205 GTI סטנדרטית ולהנות מהרכב בנסיעות רגילות לחלוטין יום יום מבלי להכנס למוסך? עזבו שזה צרפתי ולא אמין ופקה פקה... הרכב כבר בן יותר מ10 שנים ואני מדבר על שנת 92. האם זה משתלם בכלל?

הייתי רוצה לקנות כזאת, לטפל בה כמו שצריך ולהנות ממנה. האם זה הגיוני בכלל? תאכלס הרכב זול מאוד לקנייה - 11500ש"ח.

פורסם

בכל רכב ישן יהיו בעיות...

חומרת הבעיות ותדירות הופעתן תלויה באופן הטיפול ברכב לאורך השנים..

אם הרכב טופל בזמן ובקפדנות,אז סביר להניח שכמות הבעיות וחומרתן תהיה קטנה יותר.

 

בקיצור,אל תחשוב שלא יהיו בעיות כלל וכלל.

בעיות זה טבעי ברכבים ישנים.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

מנסיון - אתה תאלץ להגיע הרבה למוסך - זאת ועוד לעיתים על גרר!!!!

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
שלום, לאחרונה אני שואל הרבה ומתעניין בל מיני תחומים שונים. רעיון שעבר לי בראש:

האם אפשר לקנות 205 GTI סטנדרטית ולהנות מהרכב בנסיעות רגילות לחלוטין יום יום מבלי להכנס למוסך? עזבו שזה צרפתי ולא אמין ופקה פקה... הרכב כבר בן יותר מ10 שנים ואני מדבר על שנת 92. האם זה משתלם בכלל?

הייתי רוצה לקנות כזאת, לטפל בה כמו שצריך ולהנות ממנה. האם זה הגיוני בכלל? תאכלס הרכב זול מאוד לקנייה - 11500ש"ח.

קיימת כזאת רק באגדות....

(שאל את שבעת הגמדים של שלגייה.... , לכולם יש GTI אמינה) :-D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תמיד כדאי ללכת לבדיקה ולבדוק את הקומפרסיה של המנוע ואת מצב הגיר, והם יש חלודה בשלדה והאם הרכב עבר תאונה.

 

אגב זה מחיר מאוד זול מה שציינת לרכב כזה משנת 92

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
קיימת כזאת רק באגדות....

(שאל את שבעת הגמדים של שלגייה.... , לכולם יש GTI אמינה) :-D

**********עריכה , כשיהיה לך קצת כבוד לאנשים אחרים תכתוב , בינתיים עדיף שתכתוב פחות*********

לי היו שני GTI אני יכול להגיד על הרכב תתפל בו טוב לא יהיו בעיות, לא תעשה את מה שצריך אתה תיהיה הרבה אבל הרבה במוסך

פורסם
שלום, לאחרונה אני שואל הרבה ומתעניין בל מיני תחומים שונים. רעיון שעבר לי בראש:

האם אפשר לקנות 205 GTI סטנדרטית ולהנות מהרכב בנסיעות רגילות לחלוטין יום יום מבלי להכנס למוסך? עזבו שזה צרפתי ולא אמין ופקה פקה... הרכב כבר בן יותר מ10 שנים ואני מדבר על שנת 92. האם זה משתלם בכלל?

הייתי רוצה לקנות כזאת, לטפל בה כמו שצריך ולהנות ממנה. האם זה הגיוני בכלל? תאכלס הרכב זול מאוד לקנייה - 11500ש"ח.

GTI שמורה שלא תכנס כל יומיים למוסך לא תעלה 11.5K תהיה בטוח.

פורסם

לי הייתה GTI .. ואחרי שסיימתי את היישור קו ... ב 7 חודשים כל מה שהולף היה רפידות (כי צריך ..),פקק של מיכל עיבוי, ומודול הצתה (משנת 92 החזיק... כמה אפשר).

 

אמין לדעתי.

פורסם

אבל אורן , כמו שאביעד אמר ... GTI שמורה במצב טוב לא עולה 11,500 ולא קרוב כ"כ ...

 

אם אתה רוצה באמת רכב במצב טוב תאלץ לחפש הרבה יותר גבוהה כספית ולהיות מוכן להשקיע בה עוד בישור קו ראשוני.

אבל דברים די לא נגמרים ברכבים ישנים , אז אל תצפה שזה ישרת אותך כמו רכב חדש.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
**********עריכה , כשיהיה לך קצת כבוד לאנשים אחרים תכתוב , בינתיים עדיף שתכתוב פחות*********

לי היו שני GTI אני יכול להגיד על הרכב תתפל בו טוב לא יהיו בעיות, לא תעשה את מה שצריך אתה תיהיה הרבה אבל הרבה במוסך

אני מעדיף לא לדעת מה היה רשום שם לפני העריכה.

הכוונה היתה שב11.5 אלף ש"ח , אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה

בנוסף אלו רכבים עם המון ידיים ברוב המקרים, כאשר בדרך כלל היתה יד בדרך שהזניחה....

עם כל הרצון הטוב ליישור קו, בתקציב כה נמוך אי אפשר להחזיק GTI ברמה סבירה.

 

נ.ב.

אני מקווה שאתה מטפל באוטו, ולא מתפל....

ובנוסף , כשאתה אומר "כבוד לאנשים אחרים" , זה אומר לא לומר את הדברים שנערכו, וזה גם אומר שלקחת אישית משהו שבכלל לא כוון אליך.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

2 דברים בסיסיים שאתה צריך להבין:

 

1. עלות הקניה של רכב היא חד פעמית. תחזוקתו עולה כסף כל הזמן.

אם יש לך סכום לקניה ולא מעבר לזה - לא תוכל להחזיק רכב בן 13 במצב נסיעה.

 

2. עלות תחזוקה של GTI שנמצאת ברמה סבירה לא שונה מעלות תחזוקת כל רכב אחר.

 

כדי להביא *** עריכה - (להביא = להביא) :wink: *** 205GTI לרמה סבירה תצטרך סכום שנע בין אלפי שקלים לבין עשרות אלפי שקלים (תלוי במצבה הנוכחי ובמצב אליו אתה רוצה להביא אותה).

רמה סבירה היא רמה בה הרכב מהנה לנהיגה ספורטיבית, ובמקביל תקין ובטיחותי, כלומר במצב בו אתה אתה לא אמור לפחד שתתפרק לך ציריה, או שיתנתק לך משולש, או שישבר מסרק הגה, או שיקרוס בולם, או שתקרע צינורית נוזל קירור או שתקרע צינורית נוזל בלמים או שיתפוצץ צמיג יבש בשום מצב של נהיגה (גם נסיעה מנהלתית ובוודאי שבנהיגה ספורטיבית).

כל זאת בהנחה שגם בנסיעה מנהלתית אתה שמח להדליק מזגן, להדליק חימום, לפתוח חלון וכו'.

סביר שב-205GTI שמחירה 11K לא הוחלפו כל המכלולים האלו לאחרונה, וסביר שאתה כן תצטרך להחליף אותם. החלפתם תעלה יותר משוויו של הרכב.

 

אם אתה מוכן להכנס לזה - דע שתצטרך לעשות יישור קו יקר לרכב כדי שיהיה אמין ובטוח.

רכב שעבר יישור קו יסודי יעלה הרבה יותר מ-11K.

 

אם אתה מוכן להשקיע, ומוכן לסבול מידי פעם בעיות מינוריות עם המזגן, או עם כיוון הזרקת הדלק, אתה מקבל רכב מהנה לנהיגה ברמה שלא הכרת, ושלא קיימת כמעט ברכבים אחרים, גם חדשים וגם יקרים בהרבה.

 

מצד שני, אם אתה חושב לקנות 205GTI בת 13 (מתייחס לכל רכב בטווח הגילאים הזה ולא רק ל-GTI) ולצפות שתוכל רק לתדלק ו"לקרוע" אותה, אתה תתאכזב.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

לפעמים קשה להבין אתכם.

למה אתם חושבים שכל המכוניות משנת 92 ובמיוחד 205 גיטיאיי גמורות ?

את שלי קניתי, אגב, ב18500 שקל. שנת 92. אצלי חצי שנה וחוץ מטיפול 140 אלף לא ראתה מוסך אף לא לשנייה אחת.

מתניע ונוסע. עברתי 10 אלף קמ ובינתיים הכל בסדר. טפו טפו טפו.

אז, אם אתה מוצא אחת טובה, אפשר, לקנותה במחיר הוגן מבלי לראות מוסך.

אפילו יישור קו לא הייתי צריך לעשות.

חפש טוב טוב. אולי תמצא זקן יד ראשונה שלא מבין מה יש לו ביד.

פורסם

או קיי , מתי החליפו אצלך פעם אחרונה :

בולמים כריות בולם ? נוזל בלמים ? צינורות בלמים ? משולשים ? בדקו את כל הבוקסות היגוי ואת המסרק? תושבות מנוע ? מה מצב הפנים והדש בורד שלך ?

נו באמת ... אתה ואני יודעים טוב מאוד שזה לא ראלי לקנות אוטו במצב טוב שנת 92 ספורטיבי בתקציב שמגרד את המחירון.

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...