ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,542 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי אנשים , אני מחפש רכב , לא משהו רציני מן הסתם.. יש לי 12 אלף שקל , וזה אמור להכיל את הכל. בעיקרון חוץ מאוטו , חשבתי ככה : ביטוח - 1500 +- (אני לא נהג חדש ואין לי שום תאונה או דו"ח) יישור קו - 2000 +- מערכת סאונד נורמלית - 2500 כל זה יוצא 6 אלף . זה משאיר לי עוד 6 לאוטו ... מן הסתם אין לי דרישות מאוטו כזה... רק הדברים הפשוטים והרגילים , כמו אמינות , מזגן , ידני , מנוע גג 1400 , כדי שיהיה חסכוני בדלק . חלונות חשמל והגה כוח ממש לא משנה לי. לעומת זאת סאן רוף יכול להיות נחמד. הא , ושיהיה קטן.. (5 דלתות) זהו.. חשבתי בכיוונים של פורד פיאסטה שנת 90-91 יכנס לי בתקציב לא? מממ אולי סקודה פייבוריט , זאת אפילו שנת 92-93 יכולה להכנס אם אני לא טו…
הודעה אחרונה מאת nit_zan, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מיתכון למנוע נפח 1000. מנוע פייר של פיאט אונו שעבר טיפול אחרי 200 אלף קילומטרז כדאי לגעת? אולי ליבדוק אותו איך המצב שלו כי כשאני ראיתי את המנוע לא היה לו בעיה מבכינת רעש ממש היה הכל נקי לא עשה רעש חזק.ביכלל לא היה נזילת שמן אני ראיתי כי הרכב עמד שם כם הלילה.גם בנוסף היה שמן במנוע בסדר גמור. מה זה אומר על מנוע של פיאט אונו שעבר טיפול ?
הודעה אחרונה מאת matanbenshbat, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום, רציתי להתייעץ איתכם בקשר לרכישת רכב מסוג טויוטה קורולה 94' אוטומט. הרכב יד 4, ועברה כ176500 ק"מ. להלן תוצאות הבדיקה: 1. מנוע- רעש מערכת תזמון ושסתומים, נזילות שמן במנוע, להחליף רצועת תזמון לפי הוראות יצרן. 2. קירור- לנקות מערכת קירור, קורוזיה וסימני נזילה. 3. דלק- לנקות מערכת הזרקת דלק. 4. הצתה- תקין 5. פליטה- תקין 6. היגוי וסרן- תקין 7. קפיצים- תקין 8. שילדה ומרכב משמעות גבוהה- תקין 8 א. שילדה ומרכב משמעות נמוכה או שולית- כיפוף בפגוש [ש], תיקוני פח וצבע סביב [נ], מעיכות ופגיעות פח מסביב [נ], שריטות ופגמים בצבע [ש] (נ.ב צבע הרכב לבן) 9. בלמים- בלם עזר לא תקין, לפרק גלגלים ולבדוק (יצא כ40% חריגה כאשר התקן 60%)…
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אבא שלי רוצה לרכוש לעצמו רכב חדש , הדרישות הן רכב חדש יחסית ( 2000 ) , נפח מנוע שבין 1.6- 2.0 ליטר , אוטומטי . מאובזר בכריות אויר ו ABS . אודה לכל הצעה ...
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 3 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
מההמצב ? כאשר אני הולך ליכתוב זיכרון דברים רכישת רכב יד שניה פיאט אונו. אכשיו *** אכשיו = מקודם *** אני לא מיתון לקחת את הכב למוסך לבדיקה כי זה די שונה להוציא 500 שקל על בדיקה על רכב שעולה 5000 שקל.צרייך רק לודות שהרכב תקין מבכינת מנוע וקלאאץ ברקס וכדומה. אכשיו אני הורדתי מהאתר זיכרון דברים ושיניתי אותו כפי שאני צרייך. הכנסתי סעיף האומר שבמידה ויש נזילת שמן מהרכב אז ההסכם מבוטל. אכשיו אני הדפסתי את זה ומיתכון להראות לבחור ממנו אני קונה את הרכב. עד כמה יש למיסמך אמינות במידה ואכן יש בעיה כזאת.כאשר אני בדקתי את הרכב אני ראיתי ולא היה לרכב נזילת שמן כאשר עמד כל הלילה.תאמת אפשר לליראות שהכל טוב מאוד במצב תקין ואין בעיה גם איך שהמנוע נישמע וכדומה. בקיצור עד כמ…
הודעה אחרונה מאת maryh, -
106 XSI שנת 94 מנוע 1400 שהוחלף לפני כ 3 שנים השאלה אם האוטו חזק ? או שהאוטו עשה את שלו (אני רוצה לשפר קצת השאלה עם יש פוטנציאל )
הודעה אחרונה מאת shay30010, -
- 3 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אוקי אבא שלי מתלבט בין הטאראקן לסורנטו? שניהם בוא רוצה לקנות בדגם הכי מפואר שיש והכי חזק!! השאלה היא מתי מגיע הדגם החדש של הסורנטו? ומה עדיף כי אבא שלי מחפש כוח נוחות מה הכי כדאי
הודעה אחרונה מאת BMW_525_89, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מחפש קליאו בתקציב של 15K יום שישי ראית אחת שנת 93 דיי שמורה, עם טמבון שחור - מה זה אומר? יש כמה דורות? היא הייתה דיי עגלה(מבחינת כח) אומנם לא ציפיתי למשהו מיוחד, אבל זה הרגיש כמו הרנו אקספרס שאני נוהג עליה בשבועיים האחרונים, יכול להיות הגיוני? הסל"ד שלה לא יציב בסרק, מה זה אומר?? וחוץ מכמה מכות פח קלות, הרכב דיי שמור. מישהו יודע אם יש ריג'קט ספציפי שצריך לבדוק בקליאו הזאת?? בסך הכל דעה כללית? המוכר ירד איתי ל13K לפני בדיקה. איך השוק של הקליאו היום? הרכב שומר על הערך? יש ביקוש? המון תודה למי שמגיב, קבענו בדיקה למחר אז אם יש למישהו משהו להגיד שיזרוק מהר פה.. אדם.
הודעה אחרונה מאת אביעד, -
-
- 1 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
פיאת מריאה 98 יד-1 חייח ניימ הייכ מזגן (מנוע 1600) מיתצובישי גאלאנט 93 יד-3 (צורה חדשה) חייח ניימ הייכ מזגן (מנוע 1800 ) מה יותר אמין ? מה יותר טוב ? ואיזה רכב יהיה יותר טוב לנער בן 18.5 ? המחיר של מחוניות אותו דבר ! 24K בארך.
הודעה אחרונה מאת החורש הגדול, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
טמבל לומד שלא תגידו שלא. האוטו הראשון שקניתי (לפני חצי שנה) - סופר לנסר ב 30K חודש אחרי שילמתי שכירות למוסך כל שניה בעיה בייחוד בגיר שלבסוף קרס- לפני הקנייה בדקתי בדינמומטר! עכשיו אני חוקר (למדתי לקח) על מכונית ב 25K חסכונית קטנה, אפילו 3 דלתות, אוט' 95 ומעלה קראתי הרבה והבנתי ששרייד, 121, 106 XS ופיאסטה הן המועמדות הטובות. אני לא מצליח להסגר על איזו מהן המטרה העיקרית היא נסיעות בעיר (י-ם) ואחת לחודש לת"א. עזרה מישהו? זה דחוף! תודה *הודעתך נערכה. קרא את כללי הפורום. אם תכתוב שוב כותרת \ הודעה בצורה כזוווווווווו!!!!!!! היא תימחק*
הודעה אחרונה מאת mst, -
פונטו GT
מאת איתיRallye- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני שוקל לקנות פונטו GT ורציתי לדעת אם יש פה אנשים בעלי ניסיון עם הרכב הזה שיכתבו פה מה הבעיות שאני צריך להזהר\לחפש?! תודה
הודעה אחרונה מאת מקלארן F1, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 938 צפיות
הבנתי שיש דגם של 100 כ"ס ו-75 כ"ס. הדגם של ה-100 כ"ס נקרא לפי לוי יצחק A4. ברישיון רכב לא היה רשום את הדגם ובעל הרכב לא יודע אם זה 75 כ"ס או 100 כ"ס. מה ההבדלים בדגמים?איך אפשר לדעת אם זה 75 או 100 מבלי ללכת לחברה?
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- 2 תגובות
- 2 אלף צפיות
יש לי אפשרות לקנות את המיצובישי סופר לנסר שנת 93 גיר ידני, הבעיה שהבנתי שהאוטומט טוחנת דלק, ואני מחפש רכב חסכוני... אז איך הצריכת דלק של הגיר הידני? ואיך המיצובישי סופר לנסר בכלל בתור רכב משומש? תודה רבה מראש לכל העוזרים :]
הודעה אחרונה מאת shayy, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מוצעת לי סובארו לגאסי עם הפרמטרים הבאים: מודל 93, אוטומטית , נפח מנוע 1800. יד שלישית. טסט לשנה, אזעקה חדשה. מערכת סטראופונית של קנווד + 5 רמקולים איכותייים. עברה לפני כחודש טיפול גדול (לפי מה שהבנתי , צריכה לעבור כל שנה טיפול כזה, וכל חצי שנה טיפול קטן) + החלפת רצועת טיימינג מצב מיכני ופיזי מעולה - אני מכיר את הרכב ואת הבעלים שלו ויכול לחתום על זה. לפני כשנה עברה פחחות וצבע כללי - לא בעקבות תאונה אלא בעקבות גחמה של הבעלים , שרצה אותה "יותר יפה" בתכלס הרכב נראה פיצוץ, ומוצע לי למכירה ב-16000 ש"ח כולל כל התוספות (הבעלים די לחוץ על אוטו חדש, ובגלל ההיכרות איתי מוכן לרדת למחיר הזה) המכירון של רכב כזה הוא בסביבות 31000 . שווה? (אני יודע שהרכב די ב…
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
- 12 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין לדעת את צריכת הדלק של ZX 1.6 ו של 1.4 ה ZX שנת 93-4 , וה AX 96 הפחד שלי הוא שה ZX, בגלל כובד משקלה , תיקח הרבה דלק ... האם אני צודק ? ואם כן\לא , כמה צריכת דלק למנוע ה 1.4 וכמה ל 1.6 , מנסיון אם אפשר.. והאם יש בעיות אמינות למינהן (לא וולקן, אלא האווטנג' וכו) רציניות או שסביל כנ"ל לגבי ה AX , אשמח מנסיון בלבד..
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
סיטרואן C8
מאת ירחמיאל- 0 תגובות
- 980 צפיות
משהו כבר מכיר את הרכב או שמע המלצות? הרכב חדש מכדי שאכיר בעלי ניסיון המכירים אותו. מישהו יודע? אפשר להשוות להונדה שאטל?
הודעה אחרונה מאת ירחמיאל, -
קורסה או בלנו 1 2
מאת poopa-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אני מתלבט בין שני רכבים אופל קורסה 95/6 אוטו 1.4 או סוזוקי בלנו 96 אוטו אני יודע שהם לא באותה קטגוריה אבל בכל זאת על מה הייתם הולכים?
הודעה אחרונה מאת איתמר, -
-
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום. אני הולך ליראות פיאט אונו מודל 94 נפח מנוע 1000 דגם I.E 1.0. אכשיו הרכב עשה כבר 200 אלף קילומטרז. אני צרייך את העצות שלכם לגבי מה הכי חשוב ליבדוק ברכב וברישיונות וכל זה. למשל טיפולים אחרונים.על מה הכי חשוב לשים לב אם יוצא למשל עשן לבן מהאגזוז וכדומה. כל מיני עצות כאלה אם אני בודק נזילת שמנים מהרכב ובקסים בזמן נסיעה וכל מיני דברים כאלה בבקשה. זה יעזור לי מאוד וגם איזה סעיפים להכניס בזיכרון דברים לקחתי מהאתר מה עוד להוסיף אילו סעיפים?
הודעה אחרונה מאת rehud, -
היי חברים, לא לא מכרתי את הסיאט אבל אני חושב על זה. אני מעריך שאני יכול לקבל כיום משהו כמו 66 אלף שקל על האוטו שלי. הדרישות שלי מהאוטו הנוכחי היו : כוח פאר יחסי ספורטיביות יופי האיביזה טורבו שלי עמדה בדרישות הללו בכבוד וגורמת לי לאושר רב. צריכת הדלק שלי באוטו הנוכחי עומדת על 6-7 ק"מ לליטר. לא בהתגרזנות טוטאלית. היא בעלת 200 סוסים ~. אל תשאלו למה אני חושב על החלפה, ככה אני. אני מואס בדברים מהר מאוד. הדרישות שלי מהאוטו הבא הן: כל הדברים שחסרו לי באיביזה ובמקביל הדברים שחסרו לי בפיז'ו (הייתה לי גם 206 XS); - אני רוצה אוטו חזק, לא איביזה טורבו ולא 200 כ"ס אבל בוא נגיד שאני רוצה להרגיש שזה האוטו שלי ולא של הצבא. - צריכה להיות יפה.…
הודעה אחרונה מאת mickyc, -
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם יש באפשרותי לרכוש רכב חדש(ואני מדגיש רק חדש)בסכום של עד 110K מכיוון שבעברי היו לי 205GTI 106 RALLY ו SEAT CUPRA היאריס ספורט הכי מתאימה לי מבחינת מחיר ויומרנות ספורטיבית אשמח לקבל תגובות לגבי הרכב מבחינת מנוע הנאה מנהיגה אחיזה וקשר עים הנהג בתודה מראש לכול העונים
הודעה אחרונה מאת senda, -
האצבק 93 יד 3
מאת drive- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מה המחירון ובכמה אפשר להוציא את הרכב מהמוכר כי כולם דורשים מעל המחירון
הודעה אחרונה מאת drive, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
עד כמה זה חומור, והאם זה מוריד בצורה משמעותית את ערך הרכב? כמה צריך לעלות התיקון? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת bgbg, -
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
התקציב לאחר כל הבלאגן הוא: 15 נטו (רק לרכב, ביטוח בנפרד) הראש אומר: פיז'ו 106, XS 95 , נוחות מעולה , צריכת דלק של לפחות 1:15 , אוטו שנראה מצויין וכמובן ... פיז'ו ! אז... מי מכם רוצה להרוס לי ת'חלום ? אני יודע שהיא לא הכי אמינה .. אבל המנוע אינו מנוע מסובך ויש המון כמוהו ואני לא מאמין שהחלקים יהיו יותר מדי יקרים, האם הצריכת דלק אמיתית למנוע תקין ? בעקרון אני אמור לנסוע לפחות 140 ק"מ 3 פעמים בשבוע... האם הרכב הנ"ל יעשה את זה בצורה הטובה ביותר ? אשמח לתגובות.
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
חברים שלי הפנו אותי לפורום הזה.. דיפדפתי בו בעבר... עכשיו נרשמתי מחדש.. אחלה פורום =] אוקיי.. אני מתכוון לקנות אוטו.. בתקציב מאוד נמוך.. סביבות ה5 אלף פלוס מינוס.. מה הייתם מציעים לי לקנות, שיהיה הכי זול מבחינת אחזקה, ושיהיה בגבולות התקציב כמובן.. חח.. ועוד דבר.. אוטו כזה כדאי לקנות לפי אמינות של הייצרן? או לפי מצב של האוטו? כי לדעתי האמינות היא אותו דבר בערך ברכבים כאלה.. אז עדיף לי לקחת את האוטו במצב הכי טוב שאני ימצא.. מה אתם אומרים? תודה מראש לכל מי שעונה!! =] *הכותרת נערכה. להבא תן כמה שיותר פרטים בכותרת. אנא קרא את כללי הפורום*
הודעה אחרונה מאת danko, -
-
- 0 תגובות
- 855 צפיות
הי אני מחפש רכב לאמי שרוצה רק אוטו'... אחרי כמה פג'ואים למניהם מצאתי 323F 94 יד 2 171000 ק"מ מטופל במוסך מרכזי,גם הבעלים הקודמים שזה+לפי דעתי. נאמר שהמנוע הוחלף אחרי 40000 בגלל שאשתו של הקודמים שרפה אותו...(את המנוע) משום מה מפריע לי משהו בסיפור של הק"מ והמנוע למרות שזה ק"מ סביר מאוד לרכב בן 10,11,תקנו אותי אם אני טועה... לא ראיתי/שמעתי עוד הרבה רכבים עם פחות חוץ מכמה נדירים(ZX 93 יד 2 110000,זה סוחר,או 121 94 יד 1 80000!) השאלה אם באמת יש לי ממה לחשוש שאני לוקח רכב כזה ונאמר אמכור אותו בעוד 3 שנים עם 220000 בערך...(למרות שכמעט בטוח שפחות מכיוון שזה רכב שני למשפחה,עדיין יסע יום יום) לרכב יש פה ושם מכות קלות ביותר ואחד הפנסים סגור -מילימטר (…
הודעה אחרונה מאת ttzz, -
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
על שלדה אין ספק, אבל מנוע וגיר גם? לידע כללי.
הודעה אחרונה מאת ttzz, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
ראיתי פה בפורום הודעת מכירה על דייטצו שרייד מודל 87 עם מזגן 200 אלף קילומטר עוד שבוע נגמר הטסט הבחור אומר בלי תאונות עם מערכת והאוטו נראה ממש טוב לא ראיתי את האוטו והוא רוצה עלייה 2500 מה אתם אומרים לעשות איתה? לקנות? לא לקנות? לקחת למוסך? ואם לקחת למוסך כמה עולה בדיקה לכזה אוטו? בבקשה זה ממש דחוף לי... תודה מראש...!
הודעה אחרונה מאת ori006, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 925 צפיות
שלום ראיתי רכב פיאט אונו שנת 88 למכירה באתי לילד שאלתי אותו כמה הוא רוצה עליה הוא אמר לי שהוא רוצה 3400 כולל המערכת (האמת הוא רצה 4 אבל הצלחתי להוריד אותו עם השיניים) הוא אמר לי שהראש מנוע חדש קלאץ' חדש אגזוז חדש, צמיגים חדשים ועוד כמה דברים מבחינת חשמל האוטו הזה מפונק כל עוד אפשר (הילד לומד חשמל רכב...) לפיאט יש חלונות חשמל ונעילה מרכזית (חוץ מדלת אחת שלא טובה ) נסעתי על האוטו וראיתי שיש לו בעיה עם הפלאגים שמה (האוטו מקרתע) האוטו מבפנים נראה טוב ריפודים חדשים כיסוי להגה חדש וילונות המראה החיצוני שלו האמת לא משהו אבל אפשר לסדר אותו עכשיו השאלה הרצינית הרכב צריך לעבור טסט בפברואר ופה אני מתלבט אומנם 700 שקל לטסט יש לי אבל כסף לתיקונים אם הא…
הודעה אחרונה מאת ori006, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
יש המלצות למישהו? חשוב שיהיה חסכוני, כך שמנוע לא יותר מ 1600. למישהו יש הצעות? אולי לכיוון של -באלנו, 306 או דברים דומים... תודה.
הודעה אחרונה מאת orenyoyo, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני עכשיו בודק טויוטה סטארלט שנת 93 ידנית מנוע 1300 שעשתה 240 אלף קילומטר. הבעלים אומר שהוא החליף לה מנוע חדש לפני 20 אלף קילומטר למנוע משופץ ומיובא (עלה לו כולל הרכבה 3500). רציתי לדעת קצת פרטים על האוטו כי אני יודע שבכללי טויוטה זה מכונית טובה אז רציתי לדעת האם גם הדגם הזה? כמה שווה לי להציע עליו יד 3 עם הרבה קילומטר, דרוש צבע וקצת תיקונים מבפנים. ואם שווה לי לקנות אוטו כי אני נהג חדש ואני גם רוצה להנות מהנהיגה קצת. ואם לא הרכב הזה אז יש לי סיאט איביזה 94 מנוע 1600 גם ידנית עשתה רק 180 אלף קילומטר. מה יותר שווה בין המכוניות האלה והאם הטויטה שווה בכלל??
הודעה אחרונה מאת איתמר, -
-
מי מחובר 59 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 330 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- אריה שאג
- meny5
- DIVON
- Michaelgir
- בן מיכאל
- sperial
- פאר האורה
- eran_k
- יובל .מ.
- IsraCar
- יבגניפ
- Paprika-Metuka
- לירון .ה.
- Derish
- yuvk
- D1winner
- DubelBoom
- Itzik-b
- David32
- Amitbak
- אליה
- FROGIE
- PASHUT
- הדוקר משידור חוקר
- Tal7
- yossy
- שביט
- Mech Morphix
- סולל הדרך
- Step
- עוזי ל
- Matanb1998
- iEminem
- מחכה
- samg
- nglancer
- zvit
- motior
- ronrobin
- benny62
- BRAVO_SX
- Sh123454
- orankohn
- ישה
- לב טוב
- TurboMan
- RedLabel
- yahaga
- orsh99
- Chabadi
- טויוטה סופרה
- nir eli
- Albetx
- גולדן191
- gpro
- BassDriver
- srool
- BoazB11
- shlomiko
