Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפרופו פונטו ג'י טי יש למישהו אולי איזה ניסיון עם האוטו?? שהוא נסע/נהג עליו ויוכל לספר....

איך האוטו מבחינה צריכה, אמינות, וביצועים בתור מכונית ספורט?

Honda hornet 600

 

פורסם

אוטו לא אמין בגרוש....

מהנה מאוד לנהיגה , אחיזה לא בשמיים , חזק יחסית בפס ישר... לא אוטו לסיבובים.. :lol:

יוצא לריס?

פורסם
אוטו לא אמין בגרוש....

מהנה מאוד לנהיגה , אחיזה לא בשמיים , חזק יחסית בפס ישר... לא אוטו לסיבובים.. :lol:

 

אתה הבעלים של אחד כזו??? :shock:

 

מה שרשמת פה זה גיבוב של שטויות :x

 

קודם כל, בדבר אחד צדקת- היא באמת מהנה מאוד לנהיגה!

אחיזה לא בשמיים? לא אוטו לסיבובים?

נו באמת.....כל בעל רכב ספורטיבי ידע בדיוק איפה להשקיע בשביל שהאוטו הזה יאחוז טוב גם בסיבובים :!:

 

ואומרים חזק יחסית בקו ישר.

 

לאוטו יש פונטציאל ענק לשיפורים.

 

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם
אוטו לא אמין בגרוש....

מהנה מאוד לנהיגה , אחיזה לא בשמיים , חזק יחסית בפס ישר... לא אוטו לסיבובים.. :lol:

 

אתה הבעלים של אחד כזו??? :shock:

 

מה שרשמת פה זה גיבוב של שטויות :x

 

קודם כל, בדבר אחד צדקת- היא באמת מהנה מאוד לנהיגה!

אחיזה לא בשמיים? לא אוטו לסיבובים?

נו באמת.....כל בעל רכב ספורטיבי ידע בדיוק איפה להשקיע בשביל שהאוטו הזה יאחוז טוב גם בסיבובים :!:

ואומרים חזק יחסית בקו ישר.

 

לאוטו יש פונטציאל ענק לשיפורים.

 

שי.

אני מאמין שהוא רוצה לדעת על האוטו שהוא די סטנדרטי אחרת מה זה שווה ... ברור שאם תשקיע כסף במקומות הנכונים האחיזה תשתפר פלאים... פה אני מאמין שהוא מדבר על סטנדרט.. יום טוב , תומר. :idea:

ובקשר לחזק יחסית בקו ישר צודק טעות שלי ..

יוצא לריס?

פורסם

התכוונתי לאוטו כאשר הוא סטנדרטי, למשל קליאו ספורט אם איך שהיא באה מהחברה אז אפשר להגיד עליה שכל המוסיף גורע, אוטו פשוט מושלם מכל הבחינות...

 

לכן רציתי לדעת איך הרכב כאשר הוא בא מהחברה, כי עם כסף אפשר לעשות הכל זה לא חוכמה..

ונשאל ככה איך הרכב בתור התחלה למי שרוצה להתחיל להתעסק עם רכבי ספורט?

והאם שווה לקנות את האוטו הזה או שיש באותם סכומים מכוניות ספורט שעולות עליה (לא ממש מודע למחירון שלה)..

Honda hornet 600

 

פורסם

רכב די מהנה לנהיגה!

גם כסטנדרט די חזק אך התמהגות כביש לא רעה-אבל לא ממש טובה

מחירון בריצפה

פוטנציאל לשיפורים אדיר

חלקים לא זולים ואמינות לא הכי טובה=אחזקה די יקרה

רובם קרועות\שחוטות\לאחר החלפת טורבו וכו

אם אתה מוצא שמורה עם יד טובה וספר טיפולים אחלה רכב במחיר טוב אך עדיין לא זולה לאחזקה

בהצלחה

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
רכב די מהנה לנהיגה!

גם כסטנדרט די חזק אך התמהגות כביש לא רעה-אבל לא ממש טובה

מחירון בריצפה

פוטנציאל לשיפורים אדיר

חלקים לא זולים ואמינות לא הכי טובה=אחזקה די יקרה

רובם קרועות\שחוטות\לאחר החלפת טורבו וכו

אם אתה מוצא שמורה עם יד טובה וספר טיפולים אחלה רכב במחיר טוב אך עדיין לא זולה לאחזקה

בהצלחה

מה המחירון שלה בשנתון הכי נמוך שקיים?

Honda hornet 600

 

פורסם

השנתון הכי נמוך זה 95 והמחיר צריך להיות בין 25-30 משהוא בסביבות זה

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

טוב אני בעלים של פונטו כזו מבציר 1995. אמינות לא הכי טובה, אומנם רכשתי אותה לא במצב הכי טוב, אבל אם הזמן מיישרים קו.

 

 

לפניה היה לי קליאו RSI. אין מה להשוות בסיבובים, אבל אין מה להשוות מבחינת כוח לטובת הפונטו.

 

אמינות בעיכר חשמל. משאבת הגה נוטה להרעיש רובן כמו שאמרו פה כבר לא עם טורבו מקורי. אנשים בארץ לא שומרים.

 

בולמים קוני צהוב מהוללים פלאים בפונטו, כך גם קפיצי הנמכה.

 

חלקים יקרים וגם זולים, כלומר יש הרבה דברים שמשותפים לפונטו הרגילו וכלל לפיאט שזה זול אבל יש חלקים לא רק שהם יקרים בטירוף אלה גם אין להשיג... ואם יש אז גם דיי קשה..

 

לא הרבה אנשים יודעים לטפל ברכב הזה כך שלא כל מוסך יגע לך בה.

 

פוטנציאל שיפורים יש דיי הרבה.. בעצם המון.

 

אם יש לך עוד שאלות תפנה אליי.

 

בהצלחה.

 

 

אגב גם ביטוח יקר ללא הצדקה.

=========================================

SILVER GT99

 

http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=533D1E2E264446D48118FF4BF6F82A9A&alid=193177

פורסם

1. האם בעלות של פונטו ניתן להשיג רכבים שעולים עליה מבחינת כוח וביצועים??

2. אם כמה כ"ס היא באה במקור?

Honda hornet 600

 

פורסם
1. האם בעלות של פונטו ניתן להשיג רכבים שעולים עליה מבחינת כוח וביצועים??

2. אם כמה כ"ס היא באה במקור?

 

לגביי 2- יש שנה שבאה עם 129 ויש שנה עם 136 (נתוני יצרן)

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

תיקון קטן.

 

יש GT1,2 ו 3

 

GT1 - שנת 93-95 137 כ"ס

 

GT2 - שנת 95 - 97 134 כ"ס

 

GT3 - שמת 97-98 או עד 99 לא זוכר... 133 כ"ס.

 

במחיר של 30K יחסית לשנה ייצור נראה לי היא הכי חזקה בקטגוריה שלה.

 

 

אתה יכול למצא אסטרה GSI או פורד RS2000 שזה בערך אותו מחיר רק שנתון יותר נמוך, שניהם מנוע 2000 16V 150כ"ס.

=========================================

SILVER GT99

 

http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=533D1E2E264446D48118FF4BF6F82A9A&alid=193177

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
לדעתי ותקנו אותי אם אני טועה גם אלפא 146 עם מנוע 2000Ti יכולה להיות אפשרות לא רעה בכלל :)
אתה טועה!!

רכב יותר גדול, יותר חלש, ונדיר.

אם כבר אז 145, אבל מאוד נדירה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

רציתי להגיב לגבי תיקונים, היתה לי אחת כזאת ורוב המוסכים לא מוכנים אפילו להיסתכל על הרכב וגם בחברה עצמה.

לפי דעתי הרכב שווה כל שקל אבל כמו בכל מכוניות הספורט יש הוצאות יותר מירכב מישפחתי.

להחזיק פונטו GT מיניסיון אתה צריך תמיד 2000 ש"ח בצד לתיקונים אפילו אם הרכב במצב הכי חדש שיש.

בכללי הרכב לפי דעתי די מפחיד למתחילים גם בישר ובימיוחד בסיבובים.

למרות שאני מאמין שמישה מחזיק כזאת יום אחד ימאס לו ויתחיל לשפר אותה ותאמין לי זה אחד הרכבים עם פונטציאל ענק.

רז

×
×
  • תוכן חדש...