ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,542 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 9.3 אלף צפיות
מישהו יכול להמליץ (או להיפך...) על מגרש זה? מתכוון לרכוש שם רכב מהשכרה או ליסינג - על מה לשים לב?
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- 1 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
היי לכולם, הייתי שמח לקבל חוות דעת שלכם בנוגע לרכישת קרייזלר נאון שנת 95 במצב טוב, האם כדאי או לא? מהם השיקולים לבעד ולנגד? תודה רבה מראש לכולם על העזרה!!
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
קרובת משפחה שלי מעוניינת להחליף את הרכב שלה באחד הדגמים החדשים של חברות טויטה או הונדה. כעת היא נוהגת במשפחתית האמריקאית ביואיק אבל היא מעוניינת לוותר עלייה בגלל נפח המנוע שפשוט גומע ממנה דלק בכמויות והשלדה חסרת הפשרות של מפלצת הרוחב האמרקאית. בכל אופן כהסדר עם משרד הבטחון היא יכולה להחליף את הרכב בדגמים החדשים של טוייטה אוונסיס או של הונדה אקורד. כמביני עניין, על מה תמליצו לה ? יש כמובן להתייחס לנתוני נוחות הנהיגה ונוחות הנוסעים, צריכת הדלק וכמובן הביצועים על הכביש.
הודעה אחרונה מאת Fkl0ster, -
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
הייתי מעוניין לשמוע דעות על הרכב הבא: סיטרואן C3 שנת 2003 מנוע 1.4 טורבו דיזל (אם אני לא טועה - HDI) גיר ידני אחיזת והתנהגות כביש? צריכת דלק? ביצועים? נוחות? בתודה רבה מראש , עמרי
הודעה אחרונה מאת עומרי, -
טורבו, אונו טורבו 1 2 3
מאת שובבון-
- אחראי פורום
- 31 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
חברים יקרים, אני רוצה לקבל חוות דעת לכל מי שנהג, ראה או שמע אונו טורבו, האם באמת שווה את הקניה, והאם ניתן עדיין למצוא כאלה במצב טוב....?
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
-
מתחרות לאודי A4 TDI 1 2 3
מאת Evolution-
- אחראי פורום
- 35 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום רב. חברי הטוב עומד לקנות אודי A4 TDI 130 כ"ס דנדשה במחיר של רבע מיליון פלוס מינוס. אז ככה יש לו נסיעות יומיות של כ-5 קילומטר וסוף שבוע הוא נוסע מהצפון לת"א ובחזרה. אמרתי לו שדוגרי חוץ מסמל אין לה ממש הרבה להציע והנוחות גרועה והוא דיי יסבול מהנסיעות. רציתי שיקח נסיעת מבחן ב-C5 (המחודשת) דיזל PACK שיותר מאובזרת, ויותר נוחה, יותר בטוחה ועולה הרבה פחות אבל הבעיה שהוא כמו הרבה ממכם יש לו סטיגמות על צרפתיות. אז ככה אם מישהו יכול לחשוב על מכונית אחרת בעלת נוחות טובה, סטטוס יוקרה ועם מנוע דיזל חסכוני וחזק ושלא תעבור ת260K אז שיעשה טובה ויעזור תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת VW RaCiNg, -
-
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום. יש לי ידידה שלא שבעה הרבה נחת, בלשון המעטה, מהשאטל שלה. כעת היא תחליף הגיר הבוגדני ביחידה חדשה ותמכור את הרכב. למי יש הצעות מה כדאי לרכוש לה ולמשפחתה? כמובן שמדובר ברכב בסדר גודל של השאטל שהרי הוא מיועד לתת מענה הולם במקומו. אני ייעצתי לה ללכת על ה- MPV של מזדה. האם היא עדיין מיוצרת? אני יודע שמדובר ברכב אמין למדי. כעת יש לאמינות הרכב הנבחר משקל גדול לאחר שניכוותה עם ההונדה. למי יש עוד רעיונות? אשמח אם לא נכנס לבעיות שהיו לה עם השאטל אלא נהיה ספציפיים. לא אצליח לשכנע אותה לקנות שוב שאטל, בסופו של דבר. ראיתי לפני מספר ימים גם דגם חדש של מיצובישי. בקיצור, בבקשה תנו עצות ורעיונות. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום! אני בדילמה קשה וצריך את עזרתכם. יש לי אפלאוז 92 יד ראשונה שקבלתי מהוריי, עם מעל 300K ק"מ. הרכב שירת אותנו בצורה מדהימה כל השנים, בלי תקלות - מטיפול לטיפול. כמעט כל המכלולים (פרט למשאבת דלק שהוחלפה לפני חצי שנה) מקוריים ולא הוחלפו\שופצו. (אני לא מדבר על רכיבים מתכלים כמו מצבר, צמיגים וכו') אך הגיע הזמן והמנוע זקוק להשתלה, וזה בסביבות 7K ש"ח (רק ייבוא). אני מתלבט אם להשקיע את הכסף או למכור (אני מיידע את הקונה בבעיה במנוע), להוסיף את הכסף של המנוע ולקנות קטנה כמו פיאסטה youth. יתרונות בקניית קטנה: חסכון בדלק (חשוב - אני סטודנט), והאפלאוז אוט' זוללת דלק שנתון גבוה יותר תמורה לכסף - את האפלאוז אי אפשר יהיה למכור בבוא הזמן במחיר סביר גם עם מנוע מייבוא מנוע, ג…
הודעה אחרונה מאת rolling_stony, -
-
- 3 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם, אשמח לקבל חוות דעת לגבי פורד סיירה משלהי שנות ה-80. בעיקר 1.6 ידנית. אמינות, חסכון(?), נוחות כרכב יומיומי וכל מה שיש לכם להגיד. תודה.
הודעה אחרונה מאת carisma kfir, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי, רציתי לשמוע דעתכם בעד ונגד, בקשר להתלבטות ממש קשה... כידוע רכשתי לפני מספר חודשים מגאן קופה 2.0 שנת 96'. בכל מקרה אני ממש אהבתי ועדיין אוהב את האוטו שלי, ולכן השקעתי ממש אלפים של שקלים כדי להחזיר אותו למצב כמה שיותר מקורי הן מבחינה מכאנית והן מבחינה קוסמטית (האוטו עבר טיפולים שוטפים, הוחלפו מכלולים שונים, האוטו נצבע במיטב כספי, ואפילו חשבתי עליו בטיפול בספרד והבאתי לו את הבקליות), וככה אט אט נגמר כספי. בכל מקרה מאז עברתי פגיעה בגלגל, כעקרון מבחינה מכאנית זה אפילו הוסיף לטיב הרכב והוחלפו מכלולים ישנים לחדשים כגון ציריות, מיסבים, גם רכשתי צמיגים ועוד... אבל מה? כל הסיפור הוציא ממני בתביעה עדיין כמה אלפים. בנוסף עכשיו אני סטונדנט במגמה מאד לחוצה וממש אין זמן ל…
הודעה אחרונה מאת ceyal, -
-
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
טוב חבר'ה אבא שלי מצא מישהו שמוכר אז זה צריך היות זריז.....רציתי לדעת הכל(2.5) מבחינת ביצועים , 0-100,מהירות מקסימלית כ"ס(נדמה לי 170)וכהנה וכהנה........ אה כמעט שכחתי הכי חשוב צריכת דלק! תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת audi A8, -
c5 מול מאליבו 1 2
מאת ekashtan-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מה דעתך? (אמינות, תחזוקה ועלויות)
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
-
שלום לכולם אני גר בצ'כיה ואני מעוניין לרכוש פיאט קופה 20V LE שנת 2000. האם מישהו יכול לתת לי קצת עצות /תקלות /בעיות נפוצות ? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת turbo, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 989 צפיות
חברה קטנות במחיר של 15 אלף אוטומטיות אני לא מוצא, [ואם כן אז עגלות על סוסה יד רביעית ומעלה ברובם שאסי ובעיות מכאניות או פחחות] בכל מקרה החלטנו לחפש משהו לא מיני קטן ,אלה כמו מיצובישי לאנסר 1.5 שנת 90-91 ויש טובות ואפילו מצאנו 2 שהן היו יד ראשונה ומטופלות בקנאות ובאהבה. כמו כך, היה גם לגבי דייהו רייסר 94-95 שגם מצאנו רובן עד יד 2,3 במצב טוב מאד. בכל מקרה כרגע ההתלבטות היא קשה ,כיוון שמרכב מינ י בעל מנוע 1.3 גג [שרייד סויפט וכדומה עד 15K] פיתאום לעבור למנוע 1.5 ,בעיקר קריטי במיצובישי לאנסר שבכלל מיצובישי ידועה בצריכת הדלק המופרזת של מכוניתיה [עלויות גבוהות ] .בכל מקרה , מה דעתכם על מיצובישי לנסר מהשנתונים הללו ,כמה דלק היא צורכת ו,האם היא מבקרת הרבה במוסך ,מה הבעיות …
הודעה אחרונה מאת asafay1, -
-
- 14 תגובות
- 2 אלף צפיות
כל האוטו במצב סביר ויש שאסי שבבדיקה הם מגדירים קטן כמה צריך להוריד מהמחיר? כמה זה משפיע השאסי הקטן הזה [שהתוצאות של הבדיקה יגיעו הביתה אכתוב בדיוק איך הם הגדירו את זה]
הודעה אחרונה מאת Discover, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 953 צפיות
שבוע טוב אנשים. יש לי ביד בסביבות 18K לקניית רכב. רציתי לשאול אם אפשר להביא (להביא = לרכוש) 106xsi .. באיזה שנים.? וכמובן המלצות לרכב בין לטוב ובין לרע.. תודה רבה..ככל שירבו תגובות אשמח יותר.
הודעה אחרונה מאת יניב921, -
-
- 4 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אני עומדת לפני קנייה של רכב ומודאגת לגבי תוצאות הבדיקה במכון הרישוי,הבודק אמר שהרכב במצב מכני טוב למרות הפגיעה בשלדה, אני מודאגת רק מהעניין הבטיחותי ולא מירידת ערך . בבדיקה נכתב: "פגיעה תיקון והחלפה קורה אורכית שלדה אחורית, פגיעה ותיקון ברצפה אחורית בחלק הסמוך לקו ציר רוחב האופניים, תיקון והחלפה עמודים- אמצעי-אחורי ימין, סימנים למתיחות מרכב תחתון, החלפה פח אחורי, החלפה כנף אחורית מולחמת ימין. " בנוסף יש החלפה של מכסה תא המטען. מה שנאמר לי ע"י הבודק הוא שהנזק לא משמעותי מבחינה בטיחותית אלא רק מבחינת ירידת ערך האם זה נכון? לי זה נשמע די רציני מאחר ויש החלפה של קורה אורכית אבל מצד שני אני לא ממש מבינה לגמרי את כל הדוח הזה ,אני מדגי…
הודעה אחרונה מאת rehud, -
שלום לכל חברי הפורום! חג שמח החלטתי להחליף את האימפרזה (בלי הטורבו )שלי , וכרגע יש לי סכום רכישה ראשוני של 140 אלף שקל (עם אופצייה לעוד עשרייה או שתיים למעלה) בכל אופן, הדרישות הם: נוח ומהנה לנסיעה שלא יסבול מחוסר-כוח בעל צורה נאה שיהיה אמין (לא ב100%, אבל שלא יראה מוסך בתכיפות רבה) חסכוני (עד כמה שאפשר) יד שנייה היא לא אופצייה שבאה בחשבון אני חושב כרגע על המאזדה 6 בגרסת 2.3 ליטר, אבל מאנשים שנהגו על כזו, הבנתי שהיא לא ממש שיא הנוחות, וגם הבנתי (מקריאה בדיונים בפורום פה) שהחישוקי מגנזיום גורמים לכך שמרגישים כל אבן קטנה בכביש. אשמח לשמוע ולשקול עוד אופציות. * אני מאוד מקווה שסוף-סוף מצאתי את הפורום הנכון שבו יוכלו לעזור לי! חג שמח!…
הודעה אחרונה מאת BMW, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, אז ככה: אני מעוניין להחליף את המשפחתית שלנו, ברכב קטן יותר, משום שבשבילי הוא יותר נוח. (נהג חדש) אני לא חולה על רכבים גדולים. אבל עולה הבעיה של המרווח, אנחנו רגילים לרכב גדול ומרווח (פאסאט 94). אז השאלה שלי היא ככה: אני מחפש רכב קטן, אבל מרווח (חשוב מאוד) מודל 98 -2000, ואמין. התקציב נע בין 50 אלף עד 60 מקס'. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
ייעוץ ברכישת VR6 1 2
מאת מושיק ב.- 23 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
1.אני מעוניין לקנות VR6 שנת 1997 אוטומטית הרכב ישרת את אישתי בעיקר ... השאלה שלי איך הרכב הזה (אני יודע שיש לו צריכת דלק מטורפת) מבחינת אמינות יש שמועה שאומרת שיש למנוע הרבה בעיות של התחממות..איך הגיר האוטמטי (הבלאי שלו). 2.יש לכם הצעות אחרות לרכב אוטמטי מצד אחד וחזק מצד שני בסביבות המחיר 40K? תודה לכל העונים.
הודעה אחרונה מאת gsi16v, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם אני צריך עזרה בייעוץ של מומחי הפורום בקשר לרכב. השתחררתי לפני כמה חודשים מהצבא ועכשיו אני מחפש איזה רכב סביר עם הדרישות הבאות: רכב קטן, 1300 סמ"ק, אוטומטי, צריכת דלק סבירה עד נמוכה, דגש רציני על אמינות ועמידות , הכוונה שזה יהיה רכב לנסיעות עירוניות בעיקר, נסיעות קצרות והדגש הוא על אמינות וכשירות גם על חשבון שאר הפקטורים כמו שמירת ערך וכדומה. מודל 98 עד 2000 בערך. חשבתי על אחת משלוש האפשרויות הבאות: 1- פיאט פונטו 2- מיצובישי קולט 3- סוזוקי סוויפט יש לדעתכם הצעות טובות יותר ביחס לדרישות שלי? ומה לדעתכם יותר אמין ומתאים מבחינת האפשרויות האלו? תודה רבה רבה רבה מראש לכל המגיבים סמ"ר (מיל) לירון
הודעה אחרונה מאת sk, -
-
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לאחרונה הותקן בה מנוע חדש ... אפשרי לקבל מידע על הרכב אחזקה, טיפולים, ביצועים וכו' תודה,
הודעה אחרונה מאת carisma kfir, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום מצאתי רכב פיגו 205 אקס אר איי טופ שנת 94 יד שלישית הזרקה מגנזיום צמיגים חדשים נעילה מרכזית (שלוש דל') הבעסה היא שיש לה 219 אלף ק"מ רציתי לדעת כמה עוד אפשר לנסוע עם האוטו עד מנוע חדש... בנוסף לזה רציתי לדעת כמה בערך יעלה מנוע לא כולל גיר וקלאט כי הוא אומר שהוא החליף לפני שנה.... אגב אם בתחילת נסיע האוטו ירק מהאגזוז נוזל שחור נראה כמו שמן והיה בו פירורים נראה האמת כמו קפה שחור.. מה זה אומר??
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום אני רוצה לקנות פורד XR3I שנת 90 מישהו יכול לתת לי פרטים על הרכב הנ"ל אמינות,ביצועים וכ'ו.. תודה לכל העונים..
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, אתמול לפני שמכרתי את הרכב שלי הקונה עשה בדיקה במכון ****. כל הסעיפים היו ריקים חוץ ממכות פח ( פתחו אלי דלת פעמיים ) ואחרי זה באים שני דפים ובהם 2 גרפים ( אחד בסרק ואחד ועומס, כך הבנתי ). מישהו יודע מה זה הגרפים האלה ומה הם בודקים? בגרף הראשון יש שני מספרים שהם יצוא אותו הדבר ובגרף השני ההבדל הוא 0.02 יח'. מה זה? תודה.
הודעה אחרונה מאת Vovka, -
גטס - ליס'.
מאת RS-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אהלן , הוריו של חברי הטוב מתעניינים בגטס 1.35 אוט' , מהעבודה (בליסינג). מה דעתכם עליה? איך צריכת הדלק שלה? (נושא שמדאיג את חברי).
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום. שאלה לחבר טוב. האם יש כאלה בארץ? לא מצאתי אותן במחירון של יצחק לוי, ולא בזה של MOTOCAR... מדובר על המיני עם המ"ע (SUPER CHARGER), אלו עם ה 160 וקצת כ"ס. ד"א, האם צפוי בלאי מואץ של המנוע עקב שימוש ב מ"ע? שהרי מ"ע עובד בכל סל"ד, אם אני מבין נכון... תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת בזיק172, -
-
היי יש לי איזו התלבטות קטנה בין פורד מונדאו במחיר 148000 לבין מאזדה 3 ב 138000. רק אציין שחשובה לי אמינות נוחות ושמירת ערך למרות שאני מחליף רככ כל שלוש וחצי שנים. השאלה שלי היא אם שווה להוסיף 10000 לרכב "מנהלים" מרווח ונוח כמו המונדאו או לחסוך את הכסף גם בהנחה לא כל כך פרועה במכירה ישאר לי יותר כסף. תודה
הודעה אחרונה מאת מצמץ, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
לחברי הפורום שלום בשעה טובה אני רוכש מכונית - די, נגמר הכוח לאוטובוסים ולבקש טובות מההורים. על הפרק : אלמרה פרפקט מנוע 1600 שנת 2001 אוטומאטית או לאנטיס מנוע 1600 שנת 2000 אוטומאטית אם תוכלו לייעץ מניסיון מה טוב - כל עצה מתקבלת בברכה דרך אגב - השיקולים - תקציב - עד 65,000 שח (אפשר לקחת בחשבון מחירים גבוהים יותר לאור הורדות מחיר בקניה ) נוחות - עד כמה שניתן לבקש מיפנית . מרווח - מאוד חשוב (לא כל כך לנוסעים כמו לנהג) אמינות - לא מחפש לפגוש את המוסכניק בכלל - רוצה להכיר אותו רק בטיפולים הקבועים. חסכוניות עד כמה שניתן בדלק ושאר ההוצאות. זהו אם יש לכם הצעות נוספות אנא פרטו דרך אגב - את הלאנטיס ראיתי אבל…
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- 16 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אבל האם יש סיבה אמיתית שלא לוקחים רכב שעבר תאונת שסי? אני שואל ברצינות. זה לא ברור לי. אם זה רק בגלל הירידת ערך והקושי במכירה בעתיד - מילא. כמובן יש לצאת מהנחה שהרכב תוקן ובמצב טוב היום! ועוד שאלה קטנה: אני מחפש רכב סביבות 25-30K, קומפקטי, חסכוני (מנוע 1400), אמין ונוח. כמובן שישר עולה פיג'ו 205 בראש, וזו האופציה הראשונה שלי. אבל אני מחפש כבר חודש (מודל 97 ומעלה לפחות), ולא מוצא. מה אתם אומרים על דגמים אחרים? רנו קליאו? פורד פיאסטה? אופל קורסה? עוד המלצות? מה היתרונות חסרונות של כל אחת? אגב, משום מה פיאט (אונו/פונטו) פסולה אצלי מסיפורים קשים של ביקורים במוסכים. תודה רבה מראש לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת e.t,
-
מי מחובר 68 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 233 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- דובצע
- YaronNahum
- llaavvii
- BRAVO_SX
- blackpolo
- Yuvalino
- גולדן191
- פול-טנק
- IsraCar
- צוק
- pooh-bear
- NAPOLEON
- שביט
- orankohn
- טויוטה סופרה
- שחר 1
- SlowRide
- יש לי סילברדו
- GTאי
- falou
- מיץ פטל
- `Infinity
- itaimoto
- הצילינדר השישה עשר
- David32
- GKME
- baer
- McV
- Step
- MRobot
- kagan217
- PYA
- פינדר
- mcaspi
- פיטר גריפין
- ברווז
- amosbmw
- borsood
- BoazB11
- פונציק
- flytomars
- Rongaflugen
- יבגניפ
- TvrSpee12
- Shay Shd Dave
- yor2
- nglancer
- yd b-4
- הדוקר משידור חוקר
- natco
- Alloytoy
- ALX
- עוזי ל
- הכהן הגדול
- discoTD5
- Avia
- davemustaine87
- samg
- VromVrom
- Tal7
- shlomiko
- razi_pazi
- avizaz
- Ragnar
- פריג'י
- orsh99
- Pavlik
- axSupreme
