ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,542 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 4 אלף צפיות
או שולית. יש לי תחושה שהתחום האפור כאן הוא די נרחב וכל מכון בדיקה מחליט על הסיווג כראות עיניו ובהתאם למקצועיותו. מכיוון שאין חוק בעניין זה והתחום די פרוץ (אבל קריטי וחשוב לכל קונה רכב משומש) אשמח אם האנשים שבשטח יעדכנו כאן בדוגמאות, מה מכילה כל קטגוריה. וכל המפרט יותר - תבוא עליו הברכה. אגב, אם אפשר לפרט גם מה זה "קצה שילדה"? מה נכלל בה? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Herman, -
-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 11.2 אלף צפיות
ניראת נחמד, מנוע 3.5 200 כ"ס, לא כ"כ יקרה, איבזור נחמד.... מה אתם חושבים? שווה קנייה? בהתחלה הכיוון היה מזדה 6, מכונית נהדרת, אבל יש כ"כ הרבה כאלה בכביש כבר יש בחילה. אז מה אומרים המומחים?
הודעה אחרונה מאת החורש הגדול, -
-
- 12 תגובות
- 3 אלף צפיות
מה דעתכם על הג'ז מול היאריס כרכב חדש (2005)? נסעתי בשתיהן והג'ז הייתה יותר מוצלחת והיא גם יותר מרווחת. אבל היאריס זולה ממנה (גם בביטוח) ושמעתי שהיא שומרת מצויין על ערכה. על השוק של הג'ז אני לא יודע כלום. מצד שני נדמה לי שהג'ז הוא דגם חדש יותר מהיאריס, אז אולי בטווח של שנתיים-שלוש היאריס יוחלף ויאבד מערכו? בקיצור, מה דעתכם? מישהו יודע משהו על הג'ז כמשומשת? האם היא מספיק עליונה על היאריס כדי להצדיק את הפרשי המחירים? תובנות אחרות?
הודעה אחרונה מאת החורש הגדול, -
- 9 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
בוקר טוב לכולכם אני מחפש לרכוש פיג'ו 306 יד שנייה בין השנתונים 95-98 ולאור חיפושים שעשיתי ניתקלתי בכמה שאלות. ה-306 מלווה בלא מעט דגמים שאין לי ממש מושג מה השוני בין האחד לשני. אלה הדגמים-דיימונט,SR,XN,SL,XT הייתי נורא מודה לכם אם תעזרו לי להבין מה השוני בין הדגמים ואם תוכלו לחוות דעה על הרכב עצמו. תודה מראש לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת Snorki, -
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
לקחתי את הרכב שאני עומד לקנות לבדיקה רובר 416 וגילו לי קצת מים בבוכנה{צילנדר} האים לא כדי להתקשר לרכב או שזה דבר שאפשר לתקן וכדי לקחת
הודעה אחרונה מאת srack, -
-
- אחראי פורום
- 36 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
מצאתי ע"י מודעה בפורום, ראלי MK2 שנת 98, 60 אלף קילומטרז', יד שניה. המשפחה שלי מחפשת רכב שני, לי עדיין אין רישיון, אבל אני חולם על הרכב כבר זמן זמן, זו אלטרנטיבה מצויינת למשפחה. להורים שלי אין התנגדות לרכב, והדבר היחיד שמפריד ביני לבין החלום זה, שהם (ההורים) מפחדים שהמחירון הוא 26K והבנאדם דורש 38K. הסברתי להם שהרכב נסחר בלי קשר למחירון וש-35K (המוכר מתגמש על המחיר) זו מחיר סביר לרכב כזה במצב שמור שכזה, עם הנתונים הללו. ירגיע אותם אם הם יראו עוד דעות כמו שלי לגבי המחיר, אז בבקשה, כמה שיותר תגובות יעזרו לי כאן, וכמה שיותר מהר מכיוון שאנחנו שוקלים על ללכת לבדיקה מחר.
הודעה אחרונה מאת LiranAr, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום כולם. יש לי אפשרות לקבל דרך העבודה את אחד משלושת הרכבים הבאים. - מזדה 3 אוטומטית - טויוטה קורולה סאן, אוטומטית - רנו מגאן 2, אוטומטית. כולם 1600 וכולם מליסינג כך שטיפולים ואחזקה לא יעלו לי כסף. בהתחשב בעובדה שחשוב לי מאוד שהרכב יהיה אמין, *בטוח* ואם זאת שלא אתקע איתו כל חודש על מי מהם אתם ממליצים ? תודה מראש גלית.
הודעה אחרונה מאת ttzz, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני אשמח אם תוכלו לתת לי את כל ההבטים שכדאי לי להסתכל עליהם לפני שאני קונה את הרכב... דרך אגב הרכב הוא לא מדגם T4 אלא טורבו רגיל... תודה, נתנאל.
הודעה אחרונה מאת נתנאל, -
-
אבקש מידע מאנשים שמכירים את האוטו ממקור ראשון . אני מכיר את האוטו מבחינת מה שיש לו להציע, רוצה בעיקר לדעת אם מקור הבעיות בגיר של הסופר לנסר זה באחותה הגדולה או משהו אחר. האם הגיר שם הוא 3 הילוכים ? מה צריכת הדלק הממוצעת של האוטו ?
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין לרכוש רכב בתקציב שלא עולה על 20K. אוטומט חובה. מהם האפשרויות העומדות לפני במסגרת התקציב? תודה.
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם אז ככה מתלבט בין שני הרכבים הנל -סובארו לגאסי בי4 GL מול הונדה אקורד EX שניהם שנת 2000 2 ליטר אוטומטיות מה חשוב ? אמינות , התנהגות כביש,מרווח וצריכת דלק מה פחות ? ביצועים (0-100 ושאר החיות לא מעניינות כלל) ופוזה אשמח לשמוע מה דעתכם על הרכבים , ממה להזהר ומה הנקודות תורפה , מה הפלוסים מה המינוסים בקיצור אשמח לשמוע מה אתם אומרים . תודה רבה מראש ושבת שלום
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום לכולם,אני לפני קניה של טנדר לצורכי עבודה ואיני רוצה לשלם 450-500 שקל לבדיקה שמעתי שיש חברה הנקראת המומחה הבודקת את הרכב ב120 שקלים ומגיעה עד הבית מישהו שמע עליהם? יש לו טלפון\אתר שלהם?
הודעה אחרונה מאת rehud, -
-
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
?Just curious, what's the going rate for a 95-98 miata .Moti
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
האם מישהו יכול לכוון אותי ולהגיד לי אם יש דברים שצריך לתת להם דגש במיוחד? יש דברים שצריך לבדוק בשבע עיניים? מחלות כלשהם? תודה מראש לעונים טל
הודעה אחרונה מאת 300HP, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בדקתי את האוטו, הנה התוצאות: 1. מנוע 2.מערכת קירור 3.מערכת דלק 4.מערכת הצתה תושבות מנוע פגומות,רעש מערכת שסתומים,תצרוכת שמן,נזילות שמן,לתקן מערכת קירר 6. סרן קדמי ומערכת היגוי לתקן/לכוון 8. שילדת מרכב ליקויים בעלי משמעות נמוכה: תקוני תאונה בחזית/פגיעה קורת אורך ורוחב מתיחה, תיקוני תאונה מאחור, הוחלפו חלקי מרכב, תקוני פח וצבע, שריטות ומעיכות סביב הרכב, נזק פגושים , צבע פגום ליקויים בעלי משמעות שולית: פלסטיקים פגומים 9. מערכת בלמים יש לפרק גלגלים ולבדוק בלמים 10. צמיגים לא זהים, צמיגים אחוריים יבשים 11.מערכת תאורה תקוני מערכת חשמל 12. העברת כח צריות לתיקון ====================================== מה אתם אומרים על…
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- 8 תגובות
- 864 צפיות
הטרייל בלייזר אמור להתחרות בטויוטה לנד קרוזר ובמיצובישי פג'רו - ובינתיים הוא מתחרה בהצלחה רבה, לפחות במכירות. עכשיו יש 2 דברים שרציתי לדעת לגבי הרכב ולא מצאתי.. 1- מה הצריכת דלק שלו? 2- מה היכולות שטח שלו? הוא טוב כמו הפג'רו? כמו הלנד קרוזר? יותר טוב? פחות טוב? לא מצאתי שום מקום שעשה השוואה, בעברית או באנגלית. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת בולדוג, -
סיאט קורדובה sx
מאת eliad- 2 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אני מעוניין לקנות סיאט קורדובה sx שנת 98 או 99 ורציתי לדעת איך המכוניות האלה בכלל אם הם אמינות ושוות משהו בכלל
הודעה אחרונה מאת player1, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הייתי מעונין חבריי הנכבדים שתביעו דעה לגבי אופל אומגה שנת 97 דגם 2.5L הרכב יד 1 ועבר כ-200 אלף ק"מ האם כדאי לקנות רכב זה ועוד כמה ק"מ רכב זה יכול לעבור לפני שנוגעים לו במנוע ובגיר האוטומטי
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
רציתי לדעת אם יש כאלה שיודעים כמה כאלה יש בארץ או ראו אחד אני מחפש את האוטו הזה בנרות כבר הרבה מאוד זמן למרות שיהיה כבד עליי קצת להחזיק אותו אבל ה"חלום" חזק ממני כמו"כ האם אתם יודעים כמה יעלה לבטח את האוטו(מקיף) ל2 נהגים האחד בעל וותק של 25 שנה על הכביש(עבר ללא דופי)והשני נהג שלא מזמן סיים את תקופת "הנהג החדש" כמו"כ אני יודע שהחלקים שלו מאוד יקרים והאחזקה בשמיים לכן יעזור לי מאוד אם יש לכם טיפים לבעיות אפשריות עם הרכב ועוד מידע נוסף שלא יזיק........ אני קצת לחוץ לרכב היות ומכרנו את האאודי 80'(הנפלאה) שלנו מפני שרצינו להתקדם לכן אשמח לדעת פרטים גם על אופל אומגה מהשנים 97-98 ,רובר 620(94' ומעלה) או פאסאט....... כל המוצא יבורך.......
הודעה אחרונה מאת redroze, -
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני כבן 50 מאוד מעוניין לקנות , לראשונה בחיי 4X4 , למטרות הבאות: - רכב משפחתי - 4 נהגים. - נסיעות יום-יומיות , כמו בפריווט רגיל (כ - 30000 ק"מ לשנה) - טיולי שטח בסופי שבוע, לא למטרות "השתוללות", אחת לשבועיים. אני מעוניין להשקיע בין 30-50K . הפרמטרים החשובים: אחזקה ובלאי. פרמטרים פחות חשובים : עיצוב ונוחות. ההצעות שקיבלתי : ניסן טרנו, דיהצו ריוס, פג'רו, איזוסו טרופר, מזדה טריביוט. אשמח לקבל ייעוץ והכוונה, רק ממביני עניין לגבי כל רכב מתאים: יתרונות וחולשות. האם משהו מכיר אתר באינטרנט שנותן מידע השוואתי ?. תודה - בני , [email protected]
הודעה אחרונה מאת G.Z.A.3, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
תודה.
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לש לי שאלה לגבי ביצוע העברת בעלות לרכב שאין לו טסט חודש האם ניתן? ואיך? חשוב לי לבדוק האם זה אפשרי תודה.
הודעה אחרונה מאת -Galant-, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
איזה יופי לגלות שיש פורום כזה של אנשים שמוכנים לייעץ לכאלה שמבינים פחות. תודה!! אני במזל טוב מתכוונת למכור את הג'סטי 91 שלי (המאד חמודה אבל שכבר מיצתה את עצמה ולהשתדרג.(זאת בהנחה כמובן שאני אצליח למכור את הג'סטי. אוי השסי השסי, איך נפגעת ככה סתם?!) אני יכולה לגרד מפה לשם כ-40,000 ש"ח לטובת העניין. אני מחפשת רכב קטן ואמין, נעים, ידני שיכול לעלות את העליות לירושלים ושלא אצטרך לבלות איתו יותר מדי זמן במוסך או על לשלם תיקונים יקרים. חשתי על מזדה 121 או סוזוקי סוויפט, אבל יש לי תחושה אלה רכבים מובקשים יחסית שיהיה קושי למצוא בשוק. מה אתם אומרים על פורד פיאסטה? סיאט איביזה? או סיטרואן סקסו? או שמא לקנות אירופאית זה פשוט לא שווה את זה? תודה מראש!!
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם , במסגרת העבודה שלי כתקליטן אני צריך רכב תואם עם מקום רב לאיחסון..אז ככה הנה הדרישות לרכב : שיסחב ציוד במשקל של חצי טון גג שלא יהיה רכב מוסך שיהיה בו הרבה מקום כמובן מקום למושבים מאחורה (3 נוסעים כמו ברנו אקספרס) , שיהיה plug and play חחח יעני אפשר להוציא ולשים אותם בקלות, יש חיה כזאת? צריכת דלק זולה ! חשוב מאוד , חלקים זולים. ושיסחב טוב...... התקציב הוא דל 8 אלף... חשבתי ללכת על רנו אקספרס , אם יש לי מספיק כסף לזה, או שכדאי לעבוד ולעשות עוד קצת כסף איזה עוד רכבים טובים יש?. תודה (סורי ש הרבה )
הודעה אחרונה מאת tisan4us, -
-
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני צריך עצה בשביל חבר בנוגע לרכישת רכב ספורטיבי בתקציב של 80K. הדריששות הם רכב ידני עם אופי ספורטיבי מעל שנת 2000, ודגש על פוזה. האופציות שנסגרו בסופו של דבר: 1. קליאו ספורט 2. איביזה טורבו 3. 206 RC (למרות שנדיר למצוא כאלו) 4. A3 1.8T כל הנסיונות שלי לשכנע אותו ללכת על מיאטה 98 עלו בתוהו (אוף!!!) בטענה שאין לו אישור מההורים לקנות רכב דו מושבי.... ככה שהאופציות נותרו אלה שכתובות למעלה. מה האופציה העדיפה לדעתכם?
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, לאחר ביצוע חיפוש בנושא העברת בעלות לרכב עדיין לא ברורים לי מספר עניינים. אשמח אם תעזרו לי להבהיר אותם. כמה אמורה לעלות העברת בעלות לרכב? האם ניתן לבצע אותה בכל סניף של הדואר או רק בסניפים מרכזיים? מה צריכים להביא הקונה והמוכר לדואר איתם? למה צריך לשים לב בזמן העברת הבעלות? (אני הקונה)
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אז ככה אני עומד לקנות רובר 97 פול אוטמט + סנרוף מגנזיום... דגם 416 רציתי לדעת איך הרכב מבחינת אמינות ..ומחירים של תיקונים וטיפולים ..
הודעה אחרונה מאת shibby, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני חושב לקנות רכב כזה וההיתי רוצה לדעת מה אתם חושבים על הרכב הזה אנא פרטו כל מה שאתם יודעים בקשר לרכב בכל התחומים (אמינות,סחירות,ביצועים,התנהגות כביש וכו') אם אתם יודעים מה המחירון שלה אנא ציינו... בבקשה אנשים התיחסו לגופו של עניין זה די דחוף. תודה מראש לכל המגיבים!!! נ.ב- על איזה שנה אתם ממליצים(עד 2001).
הודעה אחרונה מאת Shmulik_Miata, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
הרכב שנת 1997 ידני עם 70 אלף ק"מ.יד ראשונה. לקחתי את הרכב ל 2 בדיקות כי אני מאוד מעוניין ברכב (נראה טוב מאוד חיצונית) שמור עם ספר טיפולים. הבעיה היחידה היתה תאונה בכנף אחורית שהמוכר אמר לי מראש. בדיקה ראשונה במכון א' - א. שילדה מרכב משמעות גבוהה: תיקוני תאונה מאחור,תיקון בעמוד שמאל,הוחלפה דופן שמאל. ב. שילדה בעלת משמעות נמוכה: תיקון או פגיעה בקורת אורך אחורית עד לנקודת ריתום המתלה,תיקונים במרכב,תיקוני פח וצבע,תיקונים בתא מטען,פגושים פגומים. מערכת קירור מנוע - ניקוי ותיקון מערכת קירור / מערכת חימום פנימית, קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים. ------------------------------------------------------------- בדיקה שניה במכון ב' - א. שיל…
הודעה אחרונה מאת rehud, -
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן, אני מעוניין בקניית רנו CLIO RSI 95, אחרי המון חיפושים נמצאה הבייבי המבוקשת, צרפתייה בלבן, שמורה לחלוטין, מבחינת מנוע, בעלת קוייק שיפט שהורכב אצל קובי extreme tuning, עם הצרפתייה הכסופה ההיא, הבחור שרוצה למכור לי את הרכב כביכול חבר שלו לפי מה שהבנתי, קוראים לו גולן הוא באר-שבעי, וכך גם אני, אני יודע שהמחלות של האראסיי זה סאנרוף בעיקר, מנוע צעדים, וכיוצא בזה, בדקתי את הנ"ל והכל כמו שצריך, הטורים לא משחקים, בניוטרל הכל שקט, מזגן כמו שצריך, אין נזילות.. הרכב נותן וכבר עברתי המון אראסיים בבדיקות ונסעתי על הרבה שרציתי לקנות, וזו הכי שמורה, הבעיה היחידה היא שהרכב עבר 207 אלף קילומטר, אני לא יודע אם אני נכנס לצרה עם הקילומטראז' הזה, כאילו, ביחס אחר, זה כמו להגיד …
הודעה אחרונה מאת falko,
-
מי מחובר 68 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 233 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- דובצע
- YaronNahum
- llaavvii
- BRAVO_SX
- blackpolo
- Yuvalino
- גולדן191
- פול-טנק
- IsraCar
- צוק
- pooh-bear
- NAPOLEON
- שביט
- orankohn
- טויוטה סופרה
- שחר 1
- SlowRide
- יש לי סילברדו
- GTאי
- falou
- מיץ פטל
- `Infinity
- itaimoto
- הצילינדר השישה עשר
- David32
- GKME
- baer
- McV
- Step
- MRobot
- kagan217
- PYA
- פינדר
- mcaspi
- פיטר גריפין
- ברווז
- amosbmw
- borsood
- BoazB11
- פונציק
- flytomars
- Rongaflugen
- יבגניפ
- TvrSpee12
- Shay Shd Dave
- yor2
- nglancer
- yd b-4
- הדוקר משידור חוקר
- natco
- Alloytoy
- ALX
- עוזי ל
- הכהן הגדול
- discoTD5
- Avia
- davemustaine87
- samg
- VromVrom
- Tal7
- shlomiko
- razi_pazi
- avizaz
- Ragnar
- פריג'י
- orsh99
- Pavlik
- axSupreme
