Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

AUDI 80 VS FIAT BRAVA מה עדיף ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה יותר טוב ליקנות ?

 

AUDI 80 1600 שנת 91 + מזגן = 14000שייח יד 2

או

FIAT BRAVA 1600 שנת 96 +מזגן +נ"מ ח"ח ה"ק = 15700שייח יד 3

 

חשוב לי שהאוטו לא יעסה הרבה בעיות (אמיין פחות או יותר)

אז תעזרו לי !

 

תודה מי רוש !

@@@--(*_*)--@@@ @@@--(*_*)--@@@ @@@--(*_*)--@@@ @@@--(*_*)--@@@

פורסם
"תודה מי רוש" חחחחחחח...

תראה בשביל שתיהיה יותר אמינות רצוי שהוטו יהיה חדש ככל האפשר רכב משנת 91 כבר עבר הרבה אפילו שזו אודי. בקשר לפיאט אני לא יודע אם היא אמינה, אבל אם כן אז שווה לקחת כנראה את הפיאט.

לא כתבת את הקילומטרג' של שתי המכוניות זה גם חשוב.

והפיאט כבר יד שלישית ואם תקנה אתה תיהיה יד רביעית יש לי תחושה שאולי הפיאט עברה תאונה.

אם תרצה לקנות אחד מהרכבים תעשה בדיקה במכון

מאיפה התחושה על התאונה?

 

פער השנים בין המכוניות גדול מאוד. לא ציינת את הק"מ ועוד.

 

במקרים מסוג זה יש חשיבות קריטית לנושא התחזוקה של הרכב. נסה לברר עם עצמך ועם המוכרים כיצד תחוזקו המכוניות.

 

בשלב ראשון, ניתן לזהות את מידת האהבה שהרכב קיבל לפי מראה חיצוני:

מבחינה קוסמטית, מצב צבע/פחחות.

סוג ומצב צמיגים- האם יש תערובת של מספר סוגים, מצבם, וכמובן יצרן. מבחינתי מי שחסך ביצרן ושם "זבל" (סליחה על הביטוי) כנראה לא מתייחס ברצינות ובאהבה...

מצבר- האם הסוג הזול ביותר...

מצב פנימי כללי-מצב מושבים דשבורד,תיקרה ועוד...

 

אני משער שהבנת את הכיוון...

 

כמובן לנסות להבין היכן ותדירות טיפולים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

**** עריכה - נמחקו העלבות בגלל שגיאות הכתיב של שואל השאלה ***

 

 

וברצינות,

ראשית, אני בספק שהן יהיו אמינות אך אם עלי לחוות דעה לכיוון איזו מהשתיים מהווה עיסקה עדיפה אזי לדעתי הפיאט כדאית יותר מהאאודי שכן ה80 פשוט עגלתית עם המנוע הנ"ל, החלפים שלה אינם זולים ועליות הדלק שלה יהיו גבוהות (ואמינותה גם כן בינונית). מאידך רצוי לקחת בחשבון שאם הפיאט נמכרת בכזה מחיר אזי שהיא כנראה במצב לא מזהיר ולכן רצוי לבדוק את הרכב כראוי לפני רכישתה (כמובן שהמחירון משחק כאן תפקיד לא קטן אך בכל זאת לא הייתי מקל ראש בעקבות המחיר הנמוך שמוצע). כמו כן באופן כללי הבראבה (ועל אף בעיות האמינות שיש לחלק מהן) נחשבת לאחת העיסקאות הטובות ביותר מתחת ל20K.

פורסם

מניסיון של שנה על אודי 80 (שנת 89) 1600,האוטו כן אמין ! אם הטיפולים נעשים בזמן האוטו נוסע כמו גדול,הצרה היחידה שהייתה לנו איתה הייתה החלפת תושבות מנוע (עלות של כ450 שקל) וזהו,והמנוע,ממש לא עגלתי,את העליות של ים המלח היא עשתה כמו גדולה כשהאוטו מלא אנשים והתא מטען מלא גם כן.אז להגיד שהיא עגלתית זה ממש לא נכון !

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

היי!

 

לא מכיר את האאודי ,לגבי הברווה 1.6 זה הרכב הכי טוב

בארץ למוסכים,עקב בעיה חוזרת של כשלים במותחן רצועת

הזימון. והעלות הגבוהה של התיקון.אגב זה נכון גם לדיגמי

הפיאט מריאה.

:roll: NKO

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

פורסם

תודה !

עוד שעלה. עם גבר *** עריכה - ההודעה מנוסחת בלשון זכר אך מתייחסת לגברים ונשים כאחד ***פיאט אז שווה לוסיף 4000 או 5000 אלף שקל ו לקחת את פיאת מריאה ? או שזה לא שווה ?

 

תודה מרוש!!!

@@@--(*_*)--@@@ @@@--(*_*)--@@@ @@@--(*_*)--@@@ @@@--(*_*)--@@@

×
×
  • תוכן חדש...