ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,542 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם. יש לי חבר שרוצה גם הוא (בעיקבותיי) להחליף לסטיישן. אנחנו יודעים שנקודת המוצא די קשה עקב מצב הסטיישנים בארץ. בעוד אני מהלל בשבחי הקסארה שלי, הוא שם עין על פיאט סטיישן אשר רשום על אחוריה Weekend. שאלותיי: האם לא קיימים 2 סוגים שפיאט ייבאו ארצה בתצורת סטיישן? השאלה השניה והבלתי נמנעת: מי אכן עדיף? האם יש פיאט כזה עם גיר אוטומטי? איזה גיר הוא זה? האם לרכבים האלה אביזרי בטיחות (ABS, כריות וכו')? כול פיסת ידע או ביאור יעזרו. בתודה מראש!
הודעה אחרונה מאת החורש הגדול, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שנת 2001 שניהם מנוע 1800 סמ"ק.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, דרוש: רכב שני, קטן וידני. תקציב עד 20 אלף +- אני חשבתי על יפנית קטנה (בשם האמינות), אבא שלי מעדיף צרפתיה (ראיתם פעם דבר כזה ? ) חשבתי על 106XS, עכשיו בבדיקה במחירון לוי יצחק ראיתי שיש גם גירסת 1600 שמשום מה לא הייתי מודע לה האם נמכרו כאלה בכלל ? מה רמת הסחירות של ה-106 XS, האם הוא נסחר במחירון\מעל\מתחת ? אם יש עוד הצעות בתקציב הנ"ל אני אשמח לשמוע (חשבתי על פיאסטה, שרייד, 205, מאזדה 121...חלק מהמכוניות גם מתחת ל-20 אלף)
הודעה אחרונה מאת E-S-L, -
ROVER MG VVC
מאת MAGEN200- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי חבר שמעוניין לרכוש MG ושאלתי היא האים יש יחידות כאלה מישנת 99 כי לפי לוי יצחק מופיע במחירון MG VVC מישנת 99 או שהמחירון הוא רק לשם הפרוטוקול
הודעה אחרונה מאת MAGEN200, -
- 1 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום! יש לי אפלאוז עם קילומטרז' גבוה שקשה עד בלתי אפשרי למכור, ובבדיקה שעשיתי בכמה מגרשים קבלתי הצעות מפתיעות לטובה. מה שכן אני מעדיף לא לקחת מכונית ממגרש, ובין כה וכה מה שאני רוצה לא היה באף אחד מהם. כמה מגרשים הציעו לי לקחת את המכונית ולתת כסף, בלי טרייד אין, והצעות לא רעות בהתחשב במצב הרכב. לא שאלתי אותם, וחבל, אבל איך בדרך כלל זה עובד? מעבירים בעלות מייד, והרכב יהיה רשום על "בעלות סוחר" או משהו כזה? ממה עליי להזהר בתהליך המכירה, ומה אתם אומרים על זה באופן כללי?
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
- 9 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
לרכב הפוטנציאלי יש "אוזן קורה"(מאחורה) אין לי מושג מה זה. המוכר טוען שלא מדובר בשסי ומוכן להתחייב לשלם את עלות הבדיקה אם בבדיקה תימצא פגיעה בשסי. מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת CivicNos, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 982 צפיות
שלום, איך אני יודע שהרכב יד שלישית היה מהשכרה במקור? איפה זה רשום? תודה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום וחג שמח. אני מבקש לדעת את מחירי הביטוח של יונדאי סונטה 1800 סמ"ק שנת 2000-2001. ועוד דבר, מה הביקורות על רכב מבחינת אמינות, איכות, טיפולים,אחזקה, צריכת דלק , הכל הכל. מקווה ששמתי את זה בפורום הנכון... מקווה שתעזרו ותענו לי בהקדם. בבקשה לרשום רק מי שיודע ולא סתם תגובות. עריכה: 2000 סמ"ק.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
צהריים טובים, אבא שלי רוצה בימים אלו לקנות רנו קנגו 2002 כנראה (לפי מה שנכנס לתקציב), התחלנו בחיפושים אחר הרכב, ועם דגש על 2 דלתות צד, השאלה הנשאלת היא: מאיזה מחלות הרכב סובל וצריכים לשים לב אליהן חוץ מהנושא של תאונות/שאסי, ושאר ירקות ? חג שמח ותודה לכולם
הודעה אחרונה מאת carisma kfir, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 15.1 אלף צפיות
אבא של חבר שלי רוצה לקנות S70, רציתי לדעת מה אתם אומרים לגבי האמינות, תיקונים ולמה צריך לשים לב. האם הרכב מומלץ ?
הודעה אחרונה מאת עתיד, -
-
- 12 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
רציתי לברר פרט שמטריד אותי. במידה ואמי רוכשת רכב, ובעברה הרכב עובר להיות על שמה (אני יודע שפה, משתנה מספר הבעלים), עכשיו כאמור הרכב רשום על שם אמי, אבל גם אבי רוצה להיות רשום על שם הרכב, ביחד עם אמי. אז שאלתי היא, כאשר הוא נוסף לבעלים זה משנה את מספר הבעלים? או שנשאר אותוהדבר רק ששמו נוסף? לאחר ששמה של אמי כבר רשום. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת srack, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
בוקר טוב, יש סיכוי שאבי ירכוש מאזדה מיאטה חדשה בזמן הקרוב, אך הגג הנפתח דיי מדאיג אותו. ראיתי וקראתי על גג קשיח למיאטה. אבל האם הוא מגיע ביבוא סדיר ואפשר לקבל אותו לפי בקשה מהיבואן? הוא מחליף את הגג הנפתח לגמרי? או שאפשר להוריד אותו ולהנות מהרודסטר כמו שצריך בקיץ? תודה ויום טוב, נועם.
הודעה אחרונה מאת Soundwave, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום מחפש רכב מסחרי תא כפול 4x4 ,דיזל יד שנייה,שנת 95-2000 ,איזה דגם מומלץ?והיכן ניתן למצוא אתר/מקום...?האם אפשר לרכוש גם בליסינג? תודה שי
הודעה אחרונה מאת חנן-ג'יפולוג, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
אז ככה לאחר התלבטויות מספר והחלטה נוקבת ש"אומגה" קצת כבדה עלינו החלטנו ללכת על יונדאי לנטרה שנת 98 בערך(אבא שלי מכיר אחד שמוכר עקב נסיעה לחו"ל.....) רציתי לדעת מה אתם אומרים על האוטו (מנוע 1600) מה צריך לבדוק?.....ועוד......
הודעה אחרונה מאת audi A8, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
*מכוון שלא מצאתי בחיפוש, רשמתי כותרת שתתפוס להבא למי שיחפש... אני נהג חדש עדיין (כשנה וחצי), עוד לא הספקתי לקנות רכב ולתחזק אותו עצמאי אני מתכוון לקנות סיטרואןbx-gti 1.9 כרכב ראשון, אני לא רוצה שהשרשור יהפוך לחוות דעת על הרכב (למי שיש כוונה כלשהי להזהיר אותי מתופעות של הרכב אשמח אם ירשום לי בה"פ) התקשרתי למוכר ושאלתי לגביי, מחיר, שנתון, קילומטרז', נפח מנוע, ידיים, תאונות, שיפורים ותוספות מסביב... יעזור לי מאוד אם מישהו ירשום לי כמה שאלות חשובות ובסיסיות שיעזרו לי למנוע נפילה בפח מכוון ששחכתי לשאול משהו... נעזרתי באבי אך אני עדיין בטוח ששחכתי\נו לשאול משהו... מודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת SuRuK, -
-
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם! ברצוני לדעת האם ה- Audi A4 הנוכחית נחשבת למהנה לנהיגה, והאם אפשר לקבל חוות דעת על גרסת ה- 1.8 טורבו ידנית ומולטיטרוניק. בתודה מראש, איתמר.
הודעה אחרונה מאת eladdl, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אני מתלבט בין שלושה מכוניות ואודה למי שיוכל לעזור לי לבחור ואם אפשר הסבר מדוע הרכב הנבחר עדיף הרכב הוא בשביל משפחה וזה יהיה רכב שנת 2005 חדש האפשרויות הן: מאזדה 3 אקטיב סובארו אימפרזה LX מיצובישי לנסר אקזקיוטיב אני בקושי מבין במכוניות אז אל תסבירו לי במושגים שאני לא אבין. ושלושת האפשרויות האלו הן היחידות שאני יכול. תודה רבה, דור.
הודעה אחרונה מאת mazda626, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
בין 45 ל-55 אלף ש"ח. מיועד כרכב שני (מעט ק"מ - כ-10K בשנה) עם נסיעות רבות על במפים..., ל-4 אנשים מקס' צריך להיות רכב אמין ביותר!! (במפים...), 4-5 דלתות, ידני אפשרי וזול יחסית לתחזוקה. מבקש המלצותיכם החמות (מודל 2000 לערך). אני כיוונתי בתחילה ליפניות אך ראיתי שאין להם כמעט רכבים קטנים וטויוטה יאריס מאד נדירה (ויקרה). מה הייתם ממליצים מהאחרות? פז'ו - (206, מנוע 1400) מודל 2000 או פיאסטה 2002...? ב-206 : מה ההבדל בין XR ל-XT? אופציה נוספת - קומפקטיות: לנסר, בלנו, אקסנט/לנטרה - מה מהם עדיף? תודה! איציק
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 6 אלף צפיות
האם מישהו יודע מה האמינות של סיטרואן ג'מפי לגבי מספר תקלות/סוגי תקלות, אנחנו מתלבטים אם לקנות כזה רכב.
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
-
סקודה פאביה
מאת Fkl0ster- 10 תגובות
- 11.4 אלף צפיות
שלום לכם חברים, משנטשתי את האופציה לרכישת פיז'ו קבריולה, מסתבר שאוכל לקבל עזרה מכספי המשפחה בגובה של 40 אלף ש"ח בתנאי שמדובר בקנייה 'הגיונית' (מהשכל ולא מהלב), כך שיחד עם התקציב שקבעתי לעצמי אני מסוגל לרכוש רכב במחיר של עד 60 אלף ש"ח. אני מעוניין ברכב קטן וקומפקטי, אשר ישמש בעיקר לנסיעות עירוניות ובסופי שבוע לנסיעות בין-עירניות. הדרישות שלי מהרכב הן בסדר יורד: נוחות, איכות הרכבה וחומרים משובחים, מרווח, אמינות וסחירות. לאחר מחקר של שעות טובות באינטרנט, מקריאה של פורומים בארץ ובעיקר בחו"ל, הגעתי למסקנה שסקודה פאביה היא בערך מה שאני מכוון אליו: לא זו בלבד שהיא זכתה לתשבוחות רבות באירופה, היא גרמנית למהדרין (השילוב הצ'כו-גרמני הוכיח את יעילותו בכושר ייצור בעבר)…
הודעה אחרונה מאת לארק, -
- 16 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום, אני מחפש רכב לאחותי היא באוניברסיטה הרכב צריך להיות יפה ונוח משנתון 2000 ומעלה בהגבלה של מחיר של 65 אלף ש"ח הרכב חייב להיות ידני ומסוגל לעבור קצת עליות ביום יום אנחנו מחפשים רכב שיהיה נוח ביום יום בנתיים חשבנו בנתיים על יאריס או גטס, אני ישמח לקבל יעוץ. בתודה מראש, אמיר
הודעה אחרונה מאת ShayRally, -
-
- אחראי פורום
- 41 תגובות
- 7.9 אלף צפיות
מספר שאלות לחבריי הפורום. אני מעוניין לקנות רכב ולשפר אותו מבחינה מכנית וגם חיצונית. לפני שאני מבצע רכישה אני מעוניין לקבל מחבריי לפורום מספר פרטים. יש לי כ 40K לרכישת הרכב (ועוד בצד לשיפורים). 1. אני רוצה לדעת איזה רכב הכי כדי לקנות? רכב אשר יקבל את השיפורים המכניים בברכה וכמובן יהיה אמין ולא משופר ותקוע בצד הדרך (שמעתי שהונדה סיוויק שווה לשפר). 2. מלבד שיפורים כמו פילטר פתוח או אגזוז וצ'יפ (אשר ניתנים להשגה בכול חנות מכולת או פיצוציה ) ניתן להשיג שיפורים מרשימים יותר כמו טורבו או סופרצ'רג'ר לרכב? אם כן יש מידע על כך. 3. האם טורבו מרכב דיזל לדוגמא סיטרואן סקסו יכול להתלבש על רכב אחר או שצריך קיט לאותו הרכב בלבד ואין קיצורי דרך? מו…
הודעה אחרונה מאת BMW, -
-
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מעונין לקנות אמריקאית בינונית(בינתיים) בסדר גודל של 18-30 אלף ש"ח, כאשר הקו המנחה הוא אופי קרוב כמה שיותר לאמריקאיות האורגינליות. בטווח זה עדיין ניתן להשיג מכוניות במצבים מעולים כגון:פונטיאק סנבירד, שברולט קורסיקה, קרייזלר סרטוגה.על מה הייתם ממליצים? (למעט הקפריס כמובן, אין מה לעשות -עדיין סטודנט).אשמח לקבל תשובה מקיפה ואנא מכם בלי סטיגמות על הייצור האמריקאי. תודה!
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
בימים אלו אני מחפש לי רכב בסכום של 10K, יש לי אפשרות לקחת הלוואה ואז יהיה לי 20K, אבל אני לא רוצה להתחייב, נסתפק במה שיש בנתיים טיילתי קצת במחירון של יצחק לוי, והחלטתי לחפש לי פיג'ו 106 מודל 93 - 94 כי לפי המחירון היא נכנסת טוב לתקציב... השאלה אם אפשר למצוא כאלו ? ולא אכפת לי לחפש אוטו אחר בסכום של 10 אלף, אבל הדרישות הם כאלו: מודל 92 לפחות, קטנצ'יק, ידני, לא מעניין מזגן או לא... ואתם יכול להוריד מראש: סיאט איביזה (לא רוצה את הצורה שלפני 94), דייהטסו (מנועים רגישים, לא מתאים לי עכשיו...), סובארו ג'אסטי (גם כן טיפה רגיש, וזה מנוע 3 צלינדרים אם אני לא טועה). תודה לכולם, ושבת שלום
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום. מחפש המלצה לרכב עד 20 אלף שח, חייב להיות כמה שיותר אמין, זה הפרט הכי חשוב כל השאר לא עקרוני רצויי רכב לא גדול מידי זה רכב שישמש לנסיעות לעבודה 50 קילומטר ביום. תודה.
הודעה אחרונה מאת ramigt, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני מחפש מידע על הרכב הנ"ל, מנוע של 3.1 ליטר, אוטומט. האם יש כריות אויר? ?ABS הספק ומומנט. חיפשתי באתר קארפוליו אך אין את המידע המבוקש. בתודה מראש לעונים, תומר
הודעה אחרונה מאת flake, -
- 7 תגובות
- 4 אלף צפיות
ביום שישי הייתי על סף קניית רכב, טיוטה קורולה 96 gli יד 3. המחירון שלו הוא 46,000 ש"ח לפי לוי יצחק! המוכר אמר לי כי על יד שלישית לא מורידים מהמחירון! בנתיים הוא הסכים להוריד 3000 ש"ח מהמחירון על מכה קלה שיש ברכב החלפת צמיגים וטסט (1400 ש"ח). מישהו יכול לומר לי כמה אחוז ירידה חוקי אני יכול לדרוש ממנו שיוריד? אם כן אבקש גם מקור שיאשר את זה (קרי אתר מסויים). תודה רבה, ושבוע טוב.
הודעה אחרונה מאת elc, -
- 4 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
איך האוטו בכללי? אחזקה? ביצועים?(ידוע לי ש20VT פשוט אכזבה בסיבובים) קצת נתונים יבשים על הרכב, אולי ניסיון קודם עם הרכב הנ"ל? תודה, יוגב.
הודעה אחרונה מאת obarshad, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היום יצא לי לבדוק רנו קליאו RSI אדומה, עם מדבקות SPARCO מתחת לדלת בצבע לבן, ג'אנטים לבנים של OZ ? בחור צעיר... אם מישהו יודע על איזה רכב מדובר שיגיד לי... שנת 94, 164 אלף קילומטר .. מתחייב ללא שאסי מחר בדיקה ונראה מה יהיה. סאנרוף לא תקין. זאת אומרת אולי בעיית חשמל קטנה.. פעם הוא נפתח פעם הוא לא, זו לא בעיה של לפתוח עם היד או משהו. אם הוא נפתח אז הוא נפתח בסדר וגמור, ונסגר בסדר גמור. עוד משהו, הקלאץ מחוזק לפי מה שהבנתי ממנו, האם הקלאץ אמור להיות קשה יותר במידה והוא מחוזק? ומה לגבי... נסיעה בהילוך שני, לחיצה על הגז ואז ההילוך השני "בורח", "יוצא", לכן צריך לתפוס אותו רק בהילוך שני, אין רעשים או משהו... הוא אמר שזה בוקסות ומחר הוא יברר לי על זה ויתקן את זה. …
הודעה אחרונה מאת ShayRally, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, ברצוני לשאול במה היית בוחר מבין השתיים. ההפרש במחיר אינו משמעותי עבורי (מתקזז בגלל פטור ממכס). מה שחשוב לי זה הוצ. אחזקה, נוחות, וגם אלמנט הדאווין... תודה.
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
מי מחובר 68 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 233 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- דובצע
- YaronNahum
- llaavvii
- BRAVO_SX
- blackpolo
- Yuvalino
- גולדן191
- פול-טנק
- IsraCar
- צוק
- pooh-bear
- NAPOLEON
- שביט
- orankohn
- טויוטה סופרה
- שחר 1
- SlowRide
- יש לי סילברדו
- GTאי
- falou
- מיץ פטל
- `Infinity
- itaimoto
- הצילינדר השישה עשר
- David32
- GKME
- baer
- McV
- Step
- MRobot
- kagan217
- PYA
- פינדר
- mcaspi
- פיטר גריפין
- ברווז
- amosbmw
- borsood
- BoazB11
- פונציק
- flytomars
- Rongaflugen
- יבגניפ
- TvrSpee12
- Shay Shd Dave
- yor2
- nglancer
- yd b-4
- הדוקר משידור חוקר
- natco
- Alloytoy
- ALX
- עוזי ל
- הכהן הגדול
- discoTD5
- Avia
- davemustaine87
- samg
- VromVrom
- Tal7
- shlomiko
- razi_pazi
- avizaz
- Ragnar
- פריג'י
- orsh99
- Pavlik
- axSupreme
