Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי בלוח פוקוס רובר שנת 94' http://www.focus.msn.co.il/results.aspx

(למרות השנתון הישן שמפריע......)

רציתי לשאול האם אפשר לפנות לסוכנות ?האם היא

נחשבת אמינה יחסית ולא "משחתת רכב" ?וכן האם מישהו כבר קנה/מכיר מישהו שקנה מהסוכנות

היות וכולנו יודעים שקנייה מסוכנות היא לא האופציה הטובה ביותר ברוב המקרים.......

פורסם
ראיתי בלוח פוקוס רובר שנת 94' http://www.focus.msn.co.il/results.aspx

(למרות השנתון הישן שמפריע......)

רציתי לשאול האם אפשר לפנות לסוכנות ?האם היא

נחשבת אמינה יחסית ולא "משחתת רכב" ?וכן האם מישהו כבר קנה/מכיר מישהו שקנה מהסוכנות

היות וכולנו יודעים שקנייה מסוכנות היא לא האופציה הטובה ביותר ברוב המקרים.......

קניתי מהם עבור שכנה, והם היו בסדר (אבל לא יותר מזה)

 

קניתי לה וולוו סטיישן משנת 1993 כאשר המחירון היה 38000 והורדתי אותם מייד ל-34000 ואז גליתי שאריות של דלקן בפתח מילוי הדלק והם טענו שלא ידוע להם שהרכב היה של חברה (הרכב היה כבר יד שלישית) אבל על-מנת להיות בטוחים הם מוכנים לבא איתי למשרד הרישוי ולבדוק האם הרכב היה של חברה, ואם יתברר שאכן כך, הם יורידו את המחיר בהתאם.

 

סוף דבר הסתבר שהרכב היה של חברה המחיר הורד בהתאם ועוד הסכימו לתקן תיקוני פחחות קלים.

 

מה היה קורה אם לא הייתי שם לב לדלקן - כולכם יודעים....

 

לסיכום: בהחלט אפשר, אך יש לבדוק בשבע עיניים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
קניתי מהם עבור שכנה, והם היו בסדר (אבל לא יותר מזה)....

לסיכום: בהחלט אפשר, אך יש לבדוק בשבע עיניים.

אם הם יציגו לי טופס בדיקה של מכון היית מאמין להם או ששווה לבדוק שוב?

פורסם
אם הם יציגו לי טופס בדיקה של מכון היית מאמין להם או ששווה לבדוק שוב?

הם לא יציגו לך, אך אם יציגו - אל תסמוך על זה ותקח לבדיקה בעצמך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...