ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,541 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום רציתי לקבל חוות דעת על פיזו 306 1800 אוט שנת יצור 1998 יד 2 עם 90 אלף קילומטר הבעלים דורש 1000 ש"ח מתחת למחירון. רציתי לקבל חוות דעת לגבי רכב זה על צריכת דלק אמינות עלות טיפולים
הודעה אחרונה מאת m&t, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אני רושם את ההודעה כאן מפני שעדיין לא רכשתי את הרכב ולכן אני מעוניין בחוות דעתכם. לקחתי היום את הגולף המדוברת לבדיקה בקומפיוטסט בראשל"צ, הרכב הינו יד 3 עם 120K ק"מ. המוכר טוען שהמחירון 35K מה שמתאים לי לגרסת ה-90 כ"ס שכאן מגיעה השאלה הראשונה שלי - איך מבדילים ? 90 או 75 כ"ס? זה רשום איפשהו? בבדיקה נאמר לי שלרכב יש מעיכה בקורה אורכית, הבוחן אמר לי שאין לזה שום השלכה לגבי בטיחות וזה פשוט משהו שצריך לדעת, אני מצרף את הבדיקה לשיפוטכם, אגב, בעל הרכב מוכן לתת אותו ב28K. ועוד נקודה קטנה, המזגן לא עובד/לא מקרר. תודה על עזרתכם, איציק.
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- 1 תגובות
- 796 צפיות
מה ההבדל בין 106xr ל106xs שנת 99? ולמה מחיר כזה משמעותי?
הודעה אחרונה מאת BMW, -
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם. עקב כל כך הרבה שמועות ועצות סותרות, אני פונה אליכלם בבקשה לכמה ביאורים קלים.. אני מחפשת רכב קומפקטי (ככל שיותר קטן עדיף, כי הוא יצטרך לחנות בת"א) משנים 99-2000, בתקציב של 30-40K, (עדיף לכיוון ה35 ולא ל40) נפח 1400 מקסימום חשוב שיהיה אמין, חסכוני בדלק, תחזוק זול (חלפים לא יקרים במיוחד..) ושומר יחסית טוב על ערכו.. אני חשבתי על קליאוB, שרייד, יורוסוויפט, קורסה, פיג'ו... שמעתי ש: קליאו יקר בתיקוני מוסך, סוייפט לא אמין, פיג'ו רק 206 בעוד 306 ו106 לא טובות (בעוד שאלו יותר מתאימות תקציבית...) ועוד הרבה שמועות שונות. מה יש בעצתכם? כיוון שההיצע רחוק מלהיות עצום, אני לא מחפשת להתביית על דגם, אלא לדעת מה לא כדאי לי. ומה עם הסיריון המפתה הזו? יש דגמים ח…
הודעה אחרונה מאת mich, -
עד עכשיו היה לי Audi 100 שנת 1984 עם מנוע 1.8, הגה כוח, ח"מ, נעילה וזה וזה. כנראה הלך לה הגיר אז אני מחפש אוטו חדש, השנתון צריך להיות סביב ה91+ הרכב צריך להיות לא פחות מרווח מן האודי (שמאוד מרווחת), גדול (תא מטען ותא נוסעים). מנוע שיסחוב עליות (טיולים בגליל בסופ"ש) ביחד עם 4 נפשות ותא מטען מלא. חשבתי אוליי : לאנצ'יה תמא. או ב.מ.ו 316/318/320/323/325. או אודי 80 2000 סמ"ק. למישהו יש עוד מכוניות שעונות על הצרכים הללו וסביב התקציב הנ"ל? יש לציין שאני לא חובב יפניות/קוריאניות/סיניות ושאר ירקות (אלא אם מדובר בלקסוס תודה רבה לחבריי הפורום. המשך ערב נעים.
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לכל מי שמחפש מגאן קופה יש בידיעות אחרונות מגאן קופה 98 למכירה והרכב אחרי תאונה וגם בבעלות סוחר וגם הרכב יד רביעית ולא כמו שהוא אומר בטלפון יד 3 אז מקווה שהצלתי אחד מכם
הודעה אחרונה מאת honda91, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
האם למישהו יש מושג לגבי האמינות של הסופרב טיפטרוניק TDI 130כ"ס? הכוונה בעיקר לגיר
הודעה אחרונה מאת msigal, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
סוף סוף מכרתי את ה307 XSI. עצם בגרון לא לגעת ברכב הזה!!! אני מחפש לקנות 528 או משהו מהסדרה 3 מה דעתכם לגבי 528 שנת 98???? או 323 קופה צורה חדשה שנת 99??? בבקשה למביני עניין בב.מ.וו תנו לי חוות דעת לגבי רכבים אלו. או תציעו לי משהו מעניין... בתודה מראש גיא.
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם!! אני חדש כאן בפורום ואין לי מושג גדול במכוניות. רציתי לדעת כמה דברים על הסוויפט. 1. עד כמה הסוויפט 1000 סמ"ק חלשה. האם ניתן לעלות איתה את העליות של ירושלים, לדוגמא? 2. האם היא אמינה כמו אחותה הגדולה? 3. בדגמים של תחילת שנות ה-90 ניתן למצא אותה עם הגה כוח? תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
פיאט פונטו
מאת lpRomang- 2 תגובות
- 938 צפיות
שלום לכולם לאחרונה חיפשתי לקנות רכב. אני מחפש רכב חסכוני, אמין אך יחד עם זאת שיהיה מהנה לנהיגה וסוחב. בסופו של דבר נראה לי שאלך על פיאט פונטו (2003-02). מה דעתכם על האוטו הנ"ל? האם יש הבדלים משמעותיים בין גרסאות 60 כ"ס ל 75 כ"ס? כל פריט מידע נוסף יכול לעזור... תודה!
הודעה אחרונה מאת lpRomang, -
- 1 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום!...אני בעניין לקנות קוואליר דגם CS ידני ואני רוצה לדעת קצת פרטים עליה תודה!
הודעה אחרונה מאת kompy, -
החלפת אונו 1.4
מאת shibby- 1 תגובות
- 602 צפיות
יש לי כרגע פיאט אונו 1.4 שנת 95 עם 107 אלף קילומטר. היא אמנם מושקעת ואני עושה הכל במוסך מורשה (כחול לבן, למי שמכיר). בכל אופן, עקב תזרים מזומנים הייתי רוצה אולי להחליף את הרכב למשהו יותר אמין, יותר חסכני בדלקואולי משהו שיתן קצת יותר הרגשה של "מכונית" ולא קופסה על גלגלים. הכי חשוב לי זה האמינות והחסכון בדלק. אגב, התקציב הוא באיזור ה15000
הודעה אחרונה מאת מקלארן F1, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום , ברצוני לדעת פחות או יותר כמה עולה ביטוח לוי אר (אני יודע שזה תלוי בהרבה דברים, אבל בערך) ?? ואיך האוטו ?? האם ממש קשה להחזיק אותו ??
הודעה אחרונה מאת AUDI-BOY, -
-
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני עומד (כנראה( לקנות XSI 1.4 בשעה טובה מישהו יודע כמה ביטוח צריך לעלות?
הודעה אחרונה מאת Olechko, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכל מומחי המשומשות בפורום . אני מחפש עבור אימי מכונית משומשת בסביבות 40,000 ש"ח . יצרתי קשר עם בעל סוזוקי באלנו מודל 99 יד ראשונה עם 80,000 ק"מ שטוען שהרכב שמור ללא תאונות. בעל הרכב דורש את מחיר מחירון יצחק לוי שהוא 47,000 ש"ח. א.האם על פי הבנתכם מחיר השוק בפועל נמוך יותר ? ב.מהן נקודות התורפה במכונית זאת שכדאי לשים דגש בעת הבדיקה ? ג.אני מגיע מירושלים והרכב נמצא בחולון איפה מומלץ לבצע את בדיקת הרכב ? והאם רשת המוסכים של סוזוקי מאפשרת בדיקת היסטורית הטיפולים מכל מוסך ברשת ? תודה מראש לעוזרים אלי .
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
איך האוטו יונדאי אקסנט? מה דעתך הכללית עליו? עכשיו יש לי גולף ישנה 92 הצורה השלישית לא המרובעת ואני מוכר אותה ורוצה לקנות אקסנט שנת 97 ככה מה היתרונות ? בעיות ? כל מה שיש לך להגיד על האוטו בכלליות איזה תקלות היו לו וכו' וכו' תודה לך
הודעה אחרונה מאת Zhekka, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם , אני מחפש כרגע פיג'ו 306 ש.6 5\3 דלתות מה שאני אמצא קודם עם הגה כח נעילה מרכזית ולא יודע מה שהולך עם האוטו ..... רציתי לקבל חוות דעת על הרכב.. איך האוטו הזה בכללי ? מה הצריכת דלק שלו ? אם הוא אמין ...? אחד הדברים החשובים לי אני מתכוון לקנות שנת 95 לא יותר תודה מראש לירן
הודעה אחרונה מאת romer-, -
שקודה סופרב - מה דעתכם? 1 2 3
מאת msigal-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
אז ככה - קודם כל זו לא טעות, אומרים שקודה ולא סקודה. רק לידיעה... אתמול התייצבתי אחר כבוד בסוכנות סקודה הסמוכה (די רחוקה, למען האמת, תקועה באיזה חור), לבחון את הסופרב המחודשת (מבחינת היצע המנועים). לאחר נסיעת מבחן, התרשמותי הינה כנ"ל: הרכב גדול מ-א-ו-ד, עם מרווח פנימי שעולה אפילו על אאודי A6, מאובזר למדי בגרסת ה-190K ומאובזר היטב בגרסה היקרה יותר, ב-210K. המנוע (1.8טורבו הישן והטוב של קבוצת פולקסווגן-אאודי-סיאט-סקודה-בנטלי-בוגאטי ולך תדע מה עוד הם קנו היום) מגיב היטב, ואין ספק שעם צ'יפ ועדכון תוכנה ל-180 או 193 כ"ס הוא יהיה מהנה למדי. הגיר הוא בעל 5 הילוכים ומחולק היטב, ואיכות הנסיעה טובה מאוד - הרגשה "גרמנית" לחלוטין ואיכות הרכבה מעולה. מה שכן - הדגם ה"זול" יות…
הודעה אחרונה מאת boost71, -
-
קניית רנו 19
מאת ami123-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 681 צפיות
אני מעוניין לקנות רנו 19 שנת 95. אם אפשר תתנו פרטים על האוטו כלומר אמינות? ,צריכת דלק? ,האם בכללי האוטו טוב? ודברים בסגנון. והכי טוב מאנשים שהיה להם בעבר את הרכב כי "אין חכם כבעל ניסיון". האוטו עבר 120K שזה לא ממש הרבה ועבר טסט לפני שבועיים. תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מה דעתכם לגבי ראלי 97, יד נדמה לי 4 או 5.כ 100 אלף ק"מ. לפי מה שזכור לי שאסי קידמי וקצה אחורי, או להפך. מבחינה חיצונית לא הכי שמורה, יש פה ושם שריטות קילופים. הבעלים מוכן להוריד 3 מתחת למחירון. כמה הייתם משלמים על רכב הנ"ל בידיעה שתיקוני השאסי הבצעו כראוי, ואין כמעט כל השפעה על הרכב כרגע. (זוהי רק הנחה לשם השאלה, הרכב עדיין לא נבדק)
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
אמא שלי, כאמור בפורום טכני, מוכרת לי את האוטו. במובן הכספי - רשמתי לה צ'ק - הכל מסודר עכשיו, בשבילי זה מעין פתרון ביניים - עד שאחסוך כסף ואקנה את 206 המהוללת, רגיל, 1.6, כמומלץ. לכן אנחנו לא ממש רוצות לרשום את הרכב על שמי - ולהעביר בעלות. עכשיו הוא מאוד אטרקטיבי - יונדאי אקסנט, שנת 95, יד ראשונה, 140,000ק"מ. והיינו רוצות לשמר את היד הראשונה - בכל מקרה אנחנו שתינו נהגנו בו וזהו.. בעבודה אמרו לי שהם ישלמו ביטוח ודלק עבור רכב שלי - כך כתוב בחוזה. אם הרכב יהיה רשום על מישהו אחר - לא יוכלו לשלם ביטוח. האם אפשר להוציא איזה ייפוי כוח בשבילי - שיאפשר תשלומי ביטוח מטעם העבודה? זאת שאלה מאוד ספציפית, אני מקווה שמישהו כאן מ(ה)תעסק בדברים כאלה... תודה!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
ראשית, שלום לכולם - אני חדש כאן. עכשיו בקשר לנושא, אני מעוניין לקנות רכב יד-שניה במחיר מקסימלי של 15,000 ש"ח. אני צריך את הרכב לנסיעות קצרות, מפה לשם. חשבתי ללכת בכיוון של פיג'ו 106 (המלצה של חבר), אבל אני מעוניין לקבל עוד המלצות.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם. לאחר מחשבה עמורה על סוג הרכב שכדאי לי לקנות ואשר יתאים לעיסוקי (מדריך טיולים) הגעתי למסקנה כי רכב מסחרי כגון ברלינגו או פרטנר יתאים (יותר מג'יפ כי הוא יקר, אחזקה יקרה וגם הטיולים הם למייטיבי לכת ולא שטח טכני מסובך). אני מתכוון לקנות רכב יד שניה ב 40K-50K. הייתי מעוניין לשמוע קצת חוות דעת על רכבים מסוג זה, מהו הקילומטראז' הממוצע לשנה לרכבים מסוג זה ,התייחסות לחוסנם המכני וכיצד הם יתמודדו עם דרכי עפר לאורך זמן (מכלולים מכנים כגון בולמים וברקסים וכן מכוללי תא הנוסעים כגון איכות הפלסטיק וכו') וכו' כמו כן הייתי מעוניין לדעת האם כדאי לקנות דרך סוחר רכב\ חברת ליסינג או האם עדיף לקנות דרך מודעה בעיתון. תודה מראש לכל במגיב והעוזר
הודעה אחרונה מאת rehud, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
רציתי לדעת על הרכב הזה, רשום מאחורה S-COUPE אם זה עוזר, אם הוא נדיר בארץ? ובכמה אפשר להעריך את המחירון שלו כי ביצחק לוי הוא לא מופיע...
הודעה אחרונה מאת הראל, -
-
- 1 תגובות
- 863 צפיות
כמו שאפשר לנחש אני מחפש רכב לאחותי. ולשם שינוי החלטנו בבית לנסות לקנות אוטו טוב. ההגדרה "טוב" במכונית מאוד מערבבת.. אבל אותנו היא משכה מזרחה לעבר היפניות. אבל עדיין רכב "טוב" עם 5 דלתות קטן שלא שותה הרבה דלק ואוטומט כמובן, זו לא בקשה מוגזמת בעיקר לא כשאין מגבלה על המחיר אלא על אובדן הערך והטיפולים. אחרי הרבה בדיקות מצאתי את שתי ה"בובות" האלו ואני עכשיו מתחיל לגשש לכיוונן. זה נראה לי אחלה מקום להתחיל בו מכיוון שבזכות הפורום הזה כבר ניצלתי מרכישת "גטס" שבטח הייתי בוכה הרבה שעד שאני משכנע את אבא שלי להוציא הרבה כסף על אוטו הוא גם יהיה חרא. אז קודם כל תודה על כך. ותודה מראש על עכשיו.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 14 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום. קסארה משנת 2000 עם 56000 ק"מ נכונים על השעון, לפי מכון בדיקה ומחשב של מוסך מורשה - האוטו נקי. מדובר ברכב "ביניים", כלומר לפני מתיחת הפנים ועדיין עם מנוע 8 שסתומים, אבל כבר מחושמל לגמרי, רדיו בהגה, בקרת אקלים ו 2 כריות אויר. הענין שהמוכר דורש מחירון. האם, לפי מצב השוק של רכבים אלה מוצדק לבקש מחירון במצב זה? המלצות למה עוד לשים לב? אגב, מדובר בסטיישן. בתודה מראש!
הודעה אחרונה מאת אלון חלווה, -
- 3 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
כמה דברים: 1) מה ההבדלים באבזור בין הקינג GLX לקינג היותר מפואר ויקר GLS, יש הבדלים בבפנים של האוטו? 2) לGLS יש מושבי עור? יש בכלל אופצייה כזאת (מדבר על למצוא אחד יד שניה)? 3) כל הקינגים (אני מדבר על הדיזל DID) גם הGLX והGLS יש להם טיפטרוניק נכון? 4) אני יודע שיש מסך עם מצפן ומידע על דברים כמו טמפ' וגובה בGLS, יש את זה גם בGLX? תודה
הודעה אחרונה מאת tphss, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני רוצה לקנות מיצובישי סופר לנסר שנת 95 ויש שני דגמים : 1.GLI 2.GLXI מצאתי אחת שממש ניראת לי אבל הדגם שלה הוא GLI השאלה שלי היא מה ההבדלים ואם זה משמעותי ???
הודעה אחרונה מאת CivicNos, -
-
- 2 תגובות
- 938 צפיות
שלום חברים אני מחפש לקנות רנו מגאן קלסיק אוטומט שנת 99-01. האם משהו יודע על שנתון ספציפי שהוא מוצלח מהאחרים? באיזה שנה רכבי רנו מגאן עברו מתיחת פנים? האם הקופה זול יותר מהקלסיק או יקר יותר? והאם יש הבדלים ביניהם מבחינת הבטיחות והאמינות? תודה
הודעה אחרונה מאת s_katz, -
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
שברולט אלרו 2.2 סמ"ק שנת 2001 קרייזלר סיברינג 2.7 סמ"ק שנת 2001 נתונים בנוגע למנוע, התנהגות (אם יש וכמה טובה) ונוחות. תודה
הודעה אחרונה מאת mazda626,
-
מי מחובר 55 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 559 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- דאבל קלאצ
- danbr
- SlowRide
- ISRAEL4theWIN
- Jeka88
- asix
- meir_gi
- QV1750
- yahaga
- avngas
- Shay Shd Dave
- David32
- mcshmupi
- quzzaa
- this_is_me
- itaimoto
- Rongaflugen
- daniel.asu
- אודי זק
- Avia
- shaymolcho
- misterb
- Moshe c
- עוזי ל
- ברווז
- farkash7
- kagan217
- hans
- לירון .ה.
- ArikM
- Zorly
- chrono
- RedLabel
- צוק
- PASHUT
- פיני חד
- mikyl
- שחר 1
- sperial
- Step
- Paprika-Metuka
- amosbmw
- gpro
- gollu
- TZR84
- orankohn
- יובל .מ.
- Night Driver
- Liviur
- falou
- axSupreme
- llaavvii
- `Infinity
- Yellow Engine
- אלעדית
