ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,541 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
רכב טורבו ראשון (וכנראה אחרון) שאולי אקנה, אבל אני מפחד להיכנס להרפתקאה. האם עדיין צריכים לבוא עם מישהו שמבין? או שמכונים כבר התחילו ללמוד מכוניות כאלה? למה כדאי לשים לב במיוחד ברכב שכזה? בתודה, אערוך חיפוש ואקרא ת'רדים ישנים בנושא.
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
- 3 תגובות
- 906 צפיות
שלום לכולם . אני סטודנט ואני מבקש לקבל קצת מידע על כמה סוגי רכבים שחשבתי ליקנות (אחד מהם...) בתקציב של עד 10K. אני מבקש להיתיחס לכמה בחינות : עלות טפ"שים ,צריכת דלק בין עירונית (אני צריך לינסוע כל יום מנהריה לכרמיאל) ,נוחות בסיסית (הגובה שלי 1.85) . אני מתלבט בין אונו 60, 205 ,ג'סטי ,פיאסטה .(אם יש לכם רעיון - תוסיפו) תודה.
הודעה אחרונה מאת שלומי, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אמא שלי מחליפה את האוטו - סוזוקי בלאנו 1600 2001 בנזין. אני מחפש אוטו בין 50-70 אלף. משפחתי ומרווח דיזל 1600 סמ"ק. חדש - 2001-2004 איזה מכוניות יש??
הודעה אחרונה מאת sk, -
הלכה המיצובישי
מאת Tweet- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בשעה טובה (ואולי לא כל-כך), הגיעה שעתה של המיצובישי (סופר לאנסר 96) היום בבוקר, הגיעה שמנה של המיצובישי, והיא עברה תאונה איזה בחור נכנס בצד של האוטו עם ג'י אמ סי גדולה כזאת, כשאמא שלי נהגה.. הנזק עושה רושם טוב מאוד של טוטלוס, לפי מה אני קובע את זה? בתאונה נפגע כל צד שמאל של האוטו, מהפגוש האחורי, דרך כנף אחורית, דלץ אחורית דלת קדמית ופגוש קדמי, שרוב התאונה התמרכזה בחיבור בין 2 הדלתות.. המחירון של האוטו לש בשמיים, ומחיר תיקון כזה כנראה כן, מה גם שיש דברים שנזקם הוא קבוע וללא יכול להחליפם (כגון הקורה שבין הלדת הקדמית לאחורית, והחלק התחתון של האוטו, ה"חצאית", נמחצה לגמרי.. וגם הגג קיבל קיפול.. קיצר אני כבר נפרדתי מהאוטו ופירקתי כל דבר אפשרי כבר. …
הודעה אחרונה מאת turbo1, -
פיאט בראבה
מאת mazda626- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אחי מעוניין לרכוש את הרכב הנ"ל. אשמח לקבל פרטים לגבי הרכב: איך האמינות, נוחות הנסיעה, ביצועים(כמה כ"ס? תיבת הילוכים) וכו'. בתודה, חן.
הודעה אחרונה מאת The Driver, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
ברשותכם יש לי שאלה לא ממש קשורה אבל זה הפורום שאני בו ואתכם אני מכיר אז קדימה... אני מחפש פיגו 406 V6 3000 (לא קופה) . הדגם הזה בכלל יובא לארץ? מישהוא מכיר? הכותרת נערכה, קרא את כללי הפורום, כותרות אמורה להגיד משהו על תוכן ההודעה, מה שלא קרה פה.
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
-
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
חבר'ה בתור רכבי משפחה, איזה מבין הרכבים יותר מועדף... מבחינת אמינות, בטיחות, ביצועים, נוחות... לגבי צריכת דלק אני לא ישאל כי העיניין הוא דיי ברור. העיניין נשאל בעקבות דיון שנערך עם חבר לגבי השאלה של איזה רכב מסוגל לעשות את העבודה יותר טוב! נ.ב: יש לציין ששני הרכבים בעלי גיר אוט'
הודעה אחרונה מאת m&t, -
- 5 תגובות
- 881 צפיות
שלום לכולם.... אני יודע שהנושא של קניית רכב והבדיקות שצריך לעשות נדונו הרבה (ואפילו קיים דביק) אבל בכל זאת יש לי כמה שאלות ספציפיות: שיעבוד: האם סניף הדואר יוכל לתת לי תשובה באשר למצב הרכב מבחינת שעבודים? או שיש צורך לברר במקום אחר? מה עם בדיקה אם הרכב גנוב? תודה מראש...
הודעה אחרונה מאת Grand Torismo, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 31 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
זה העולם אין מה לעשות הרכב החדש שהחלפתי עם מישהו אתמול הפיאט אונו היה לו בעיה.אין במנוע שמן ביכלל אני שופך בפנים שמן ופיתאום אני רואה את זה מטפטף בחוץ למטה על הריצפה הרגשתי הרגשה של האדם הכי טיפש שהיתי בחיים שלי אני אומר לכם את זה ממש ככה אני עדיין בשוק של החיים שלי כל המנוע מוציא שמן לגמרי ממש ככה מה אני יכו ללעשות ומה אתם ממליצים לי???
הודעה אחרונה מאת rehud, -
-
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני מחפש רכב ב6-7K לאחי הקטן שהוציא רישיון איזה רכב אתם ממליצים בתקציב הנ"ל הסעיפים החשובים הם עלויות אחזקה נמוכות, צריכת דלק נמוכה ואמינות עד כמה שאפשר לדרוש מרכב בתקציב הזה.. תודה עמית..
הודעה אחרונה מאת amit69, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם. אני רוצה לקנות פיאט 127 שנת 87 לאחותי. הרכב עומד בערך שנה וחצי ולפני זה הוא נסע ללא אף תקלה (הרכב היה של אמא של חבר). היא הקפיאה את הרישיונות שלו ורציתי לדעת מה הפרוצדורה בהחזרה שלו לכביש. אם אני מסדר אותו (אורות ,איתותים ,מגבים ,צמיגים) וניגש איתו לטסט אני צריך לשלם אגרה על שנתיים או של שנה אחת? וכמה עולה אגרת טסט שנתי? וואם היא הקפיאה את הרישיונות אז הטסט בעצם נשאר ברגע שהיא מעלה את הרכב בחזרה לכביש? תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת רועי GOLF, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום , אני צריך עזרה , בזמן האחרון יש לי הרבה התלבטיות לגבי החלפה של האוטו ואף פתחתי פה ת'רד, החלטתי ללכת על פונטו קבריולט אך חבר הציע לי הצעה מענינת מאוד ואני ישתף אותכם ואלי תוכלו לעזור לי. אז ככה יש לי מגאן קופה שחורה , אוטו יפה לרוב הדעות הבעיה עם האוטו שיש לו צבע שרוף שזה מחלה של המגאן ולאוטו כבר אין את אותו לוק אשר הוא יצא מהחברה. חבר שלי הצליח לסדר לי צביעה ופחחות בקטנה ב 2000 ש"ח בלבד , עכשיו הצבע עליו אני רוצה ללכת הוא לבן פנינה וזאת מכיון שאין מגאן קופה לבנה בארץ ואולי יש בודדות בעולם , ויש לי ג'אנט 16 בבית שרק מחכה להיכנס לאוטו וגם אותו אני יצבע בלבן. מה אתם אומרים , או פונטו קבריולט צהובה יפייפיה או מגאן קופה לבנה מיוחדת והכי יפה בארץ…
הודעה אחרונה מאת LV2XLR8, -
-
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום , רציתי לשמוע את דעתכם מה עדיף לקנות יאריס סול 1300 סמ"ק אוט' או יונדאי גטס 1600 סמ"ק אוט' שני המכוניות דגם 5 דלתות . תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 1 תגובות
- 941 צפיות
שלום. רציתי לדעת אם אתם מכירים אזורים בתל אביב.באיזור המרכז שניתן ליקנות מכונית טובה בסכום של 5 אלף שקל.אני מיתכון לחנויות שמוכרים מכוניות משומשות במצב טוב. אם אפשר לקבל כתובת וטלפון בבקשה?
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
דרישות: * מנוע לא פחות מ2000 סמ"ק * שנת 2000 ומעלה (99 רק במקרים מיוחדים) * נוח * אמין מקווה שלא שכחתי משהו..
הודעה אחרונה מאת antix, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 27 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
זהו, הגיע הרגע ואני קונה את מכונית ראשונה שלי. התקציב, עד 20,000 ש"ח. המטרה, נסיעה יומ-יומית הלוך-חזור מודיעין-ת"א. הדרישה העיקרית, עלות אחזקה מינימלית!!! האוטו שעולה בראש זה ג'סטי. אבל בראש זה משהו אחד ובלב זה משהו אחר. בא לי לבכות כשאני חושב שאני הולך לנהוג באוטו מגעיל ולא מהנה כמו הג'סטי. אז השאלה שלי היא: עד כמה יקרה יותר האחזקה של 205 או 106 ביחס לג'סטי? ואם אם נלך עוד צעד אחד קדימה: 106XSI או RALLY? כמה צריך להעמיק לכיס בישביל לתחזק מכוניות אלו (ביחס לג'סטי). נ.ב: כל הצעה אחרת תתקבל בברכה
הודעה אחרונה מאת Philip R, -
-
- 6 תגובות
- 910 צפיות
איך הפיזו 306 1.4 ליטר כמה כוח סוס יש לאוטו ובכלל בכללי איך האוטו??? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 770 צפיות
מה אתם אומרים על האלפא 33?? שותה הרבה דלק?? מה מידת האמינות שלה?? והאם היא מתאימה לנהג חדש? יש איזה חבר פורום שמעוניין למכור לי את האלפא שלו ואני לא מעוניין ברכב שיעלה לי הרבה כסף לטיפולים ודלק כי פשוט אין לי. האם זה האוטו בשבילי (נהג חדש) ואם לא אז מה יותר מתאים בסכום הקטן שיש לי? נ.ב יש לי 15 אלף רק לקניית רכב
הודעה אחרונה מאת Classic Addition IL, -
-
רכב עד 10K
מאת dvd- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
חבר'ה אני צריך עזרה... ובכן קודם כל אני מצתער שפתחתי עוד הודעה על אותו נושא פשוט הבחור שתיכננתי לקנות ממנו את האוטו (אם כולם זוכרים בכלל) הבריז לי בסוף!!! (@#$^%) אקיצקץ אני מחפש רכב (עדיף קטן עד בינוני) חסכוני בדלק וחלפים וכמובן אמין הנוחות פחות חשובה לי (אני יכול לסבול) אבל כמובן אם אפשר גם את זה, אז למה לא... ונפח מנוע 1400 סמ"ק עכשיו אני לא מבין במכוניות ואני לא יודע מה אמין או זול או נוח אני אפילו לא יודע איך הרכב אמור להיראות... הציעו לי לקנות: 1)פיאט אונו/טיפו 2)פורד פיאסטה 3)סוזוקי סוויפט 4)סיאט איביזה 5)פג'ו 205 6)סוברו ג'אסטי עכשיו אני לא יודע מבין הרכבים האלה מה הכי אמין ,זול וכו'... אני צריך המלצה מאיזה אוטו אני צריך להישמר (א…
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם אני מעוניין לקנות אוטו עד 30 אלף אוטומט וקילומטראז' יחסית לא גבוה כאילו בסביבות ה100 אלף איזה רכב כדאי לי לקנות בסכום המדובר אני אישית מחפש עכשיו פיאט בראבו...
הודעה אחרונה מאת LV2XLR8, -
- 1 תגובות
- 970 צפיות
אהלן. אני מתעניין מאוד ברכב הנ"ל. אני רוצה קצת מידע על הדגמים השונים GTI/XSI/RALLY, ו-MK 1/2 שלא הבנתי מה הם. מנועים, תחזוקה (עלות תחזוקה), אמינות, נוחות נסיעה, ספורטיביות, אפשרויות לשיפורים. בקיצור "תקיאו" כל מה שאתם יודעים על הדגמים. שבת שלום.
הודעה אחרונה מאת Philip R, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, אחותי ובעלה מחזיקים בפיג'ו 205 forever מנוע 1400 5 דלתות שנת 1998. האוטו משרת אותם נאמנה, אך לעיתים מתגלות בו בעיות חשמל קטנות, שבתור זוג סטודנטים, אין להם זמן ו\או כסף להתעסק עם זה. (בעיקר עם רמת היעילות, האמינות והשירות של המוסכים בארץ...) הצעתי להם שאולי כדאי להם להחליף את הרכב ליפנית קטנה וזולה כלשהי, בתקווה שהיא תפגין אמינות עדיפה. עכשיו הבעיה הראשונה התגלתה לפני כדקה, כשנכנסתי לאתר של לוי יצחק וגיליתי שבהיצע הדגמים של ה-205, לא קיים דגם בשם FOREVER ! מה שם הדגם שלו ? בכל אופן אני מניח שמחירון הרכב הוא כ-25 אלף, ואני מקווה שאיני טועה בהרבה. אז בהנחה שזה בערך גם התקציב לקניה, על אילו רכבים אתם ממליצים ? מה נדרש ? 1) אמינות !!! (יות…
הודעה אחרונה מאת רועי.א, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
האם יש בעיות מיוחדות בקאווליר שנת 96 גיר רגיל יד ראשונה? ומה השוק האמיתי של הרכב הנ"ל ביחס למחירון של לוי יצחק? בתודה צביקה.
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
-
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם. הגיע תורי לבקש את עזרתכם ולהתייעץ עם המומחים. קצת ארוך, אבל מאוד חשוב, והודה מאוד למי שיוכל לעזור לי... ביצעתי חיפוש ומצאתי את זה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46901&highlight=306 אך נותרו לי עוד מספר שאלות ואני מבקש את עזרתכם והידע שברשותכם: מכרתי את ה-ZX שלי במטרה לרכוש ZX16V. הקנייה נפסלה- הבחור רצה יותר מדיי כסף על רכב שדורש יישור קו רציני מאוד (ולמעשה לא ממש רצה למכור) וירדתי מהעניין. במקרה מצאתי 306 XT מנוע 1.8 ליטר שמורה היטב ובמצב מדהים (יד ראשונה, ללא תאונות, נקייה מתאונות וכחדשה מבפנים). **גיר ידני** הבעיה היחידה היא הקילומטרז': קצת יותר מ-200,000 ק"מ!!!!! לאחר בירורים עם משפץ ראשיי רכב מוסמך …
הודעה אחרונה מאת BMW, -
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, אבא שלי נכה צה"ל, ומקבל פעם בכמה שנים פטור ממיסים עד 60K ש"ח לקנית רכב חדש. הרכב בפועל משמש את אמא שלי ביום-יום, וכל מה שהיא רוצה זה "אוטומט, הגה כוח ומזגן". דרישות: 1. לא קטן מדי - אבא שלי חושב שמכונית קטנה דוגמת היאריס היא מכונית לא בטוחה. (אי אפשר אפילו לנסות להתווכח איתו בעניין) 2. תמחור - רכב שמחירו בין 120K ל-150K יהיה טוב על מנת לנצל את כל הפטור ממס. 3. צריכת דלק - יוצא מהכיס שלנו, ועם המחירים של היום השיקול הזה הוא די נכבד. 4. אוטומט - טיפה נוגד את הסעיף הקודם, אבל עם הגירים של היום זה אפשרי. 5. שמירת ערך ב-3 שנים הקרובות עד למכירה (את זה אני יכול לשאול כבר ב-Netcar, או שלא...) 6. נוחות וביצועים סבירים - אם ההורים שלי היו מ…
הודעה אחרונה מאת Totti, -
- 1 תגובות
- 928 צפיות
שלום אם משהו יכול להמליץ על "שידרוג"/החלפת המכונית [בלי לחפור בכיס ..] לדוגמא(זה הרכב): מאזדה לנטיס GLX 323 שנת 2000 ...ל-טויוטה קורולה vvti (או אחרות ברמה הזאת)... -אני מעוניין בעיקרון בטויוטה קורולה מה דעתכם????כמה צריך להוסיף לקורולה 2000- 2001:idea:
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היה לי ויכוח עם חבר לגבי פורד פיאסטה 97 . האם הן מגיעות עם ה"כ או בלעדיו? מה רמת האיבזור שיש בה? האם נוחה? אמינה? תודה לעונים. מנהלים,אם זה לא בפורום המתאים נא להעביר,לא ידעתי היכן לשאול.תודה על ההבנה.
הודעה אחרונה מאת E.L, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום ההורים שלי מתכוונים להחליף אוטו (יש לא עכשו בורה -מנוע- 2.0 -שנת 2001- אם זה הכפת למישהו)ורוצים לקנות אוטו חדש שיהיה עד 190,000 שקל עכשו האוטו צריך להיות משפחתי וספוטיבי (בשבילי) וגם שלא יהיה אוכל הרבה בנזין ונוח מבפנים אני חשבתי על SUBARO IMPREZA TURBO 2.0 WRX (לא ה STI) מה אתם אומרים ???
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום רב, ידידי רכש לפני מספר ימים אימפרזה 01' (גיר ידני) ממורה לנהיגה! הרכב עבר קרוב ל 200,000 ק"מ. מחירון של הרכב הוא 79,000 לפי טענת חברי (לוי יצחק), אני ראיתי את הרכב יש פה ושם שריטות (שנעשו בזדון), אך יחסית רכב מאוד שמור (שוב יחסית ממורה לנהיגה) המחיר ששילם 49,000 ש"ח לאחר שהיה בבדיקה בו נמצא הרכב במצב תקין, ובעל המכון אמר לחברי שהרכב במצב יחסית מצויין! שאלתי היא, האם המחיר שחברי רכש משתלם?
הודעה אחרונה מאת kenny4, -
- 2 תגובות
- 929 צפיות
אני מעוניין לקנות רנו קליאו שנת 96 מנוע 1.4 גיר אוטומט רציתי לדעת אם הרכב אמין(יחסית) מהן הבעיות הגדולות אצלו ומה אני צריך לבדוק באוטו תודה
הודעה אחרונה מאת redroze,
-
מי מחובר 55 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 559 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- דאבל קלאצ
- danbr
- SlowRide
- ISRAEL4theWIN
- Jeka88
- asix
- meir_gi
- QV1750
- yahaga
- avngas
- Shay Shd Dave
- David32
- mcshmupi
- quzzaa
- this_is_me
- itaimoto
- Rongaflugen
- daniel.asu
- אודי זק
- Avia
- shaymolcho
- misterb
- Moshe c
- עוזי ל
- ברווז
- farkash7
- kagan217
- hans
- לירון .ה.
- ArikM
- Zorly
- chrono
- RedLabel
- צוק
- PASHUT
- פיני חד
- mikyl
- שחר 1
- sperial
- Step
- Paprika-Metuka
- amosbmw
- gpro
- gollu
- TZR84
- orankohn
- יובל .מ.
- Night Driver
- Liviur
- falou
- axSupreme
- llaavvii
- `Infinity
- Yellow Engine
- אלעדית
