Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכבים לעבודה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

עד עכשיו בעבודתנו רכשנו והחזקנו רכב לסוכנים מסוג סיטרואן ברלינגו, עכשיו, לאחר 5 שנים ואלפי קילומטרים הגיע זמנם של רכבים אלה. בהגיענו לסוכנויות להתעניין ברכבים זהים חדשים הבנו בעצם שאין לנו צורך ברכב בעל יכולת משא כה גדולה, וכמו כן, אין לנו צורך ברכבים גדולים כל כך, שכן אין הסוכנים משתמשים בהם להעביר ציוד/סחורה/משא. בהתחשב בכך, איזה רכבים (מנועי דיזל כמובן בגלל נסועה שנתית גבוהה) יתאימו למשימה שכזאת?

 

חשיבות:

יכולת נסיעה גבוהה (מבחינת קילומטראז' וביחס לטיפולים השוטפים/אחזקה/ביטוח וכדומה)

עלות (כמובן, כמה שיותר נמוך, עדיף)

אמינות (אין זמן/כוח/סבלנות לעסוק יותר מדי בתיקוני ביניים (לא מה שכלול בטיפולים השוטפים)

האם אפשר להשתמש בעצם בכל רכב ולהכשירו כרכב עבודה בעצם בשביל החזרי המע"מ וכל המסביב.

 

בתודה מראש

רמי

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם

ההבדל בין החזרי מע"מ ללא החזרי מע"מ הוא בקניה בלבד, בכל שאר ההוצאות אין הבדל.

 

כך שאולי הייתי מציע ללכת על רכב פרטי.

 

ובקטע הזה למגאן II לא נראה לי שיש מתחרים.

 

אם נורא תרצו יפנית תוכלו לקנות טויוטה קורולה (אבל זה לא רעיון כ"כ טוב כי היבוא נפסק נכון לעכשיו)

 

אם ברכב יותר קטן וחסכוני רצונכם תוכלו להסתפק בסיטרואן C3.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

חוץ מזה שלא תקבל חשבונית מס על רכב פרטי ,גם הטסט שלו יקר.

 

אבל במסחרי גם תקבלו חשבונית מס ,ותזדכו על המע"מ ,גם זו הוצאה מוכרת וגם מחיר הטסט יותר נורמלי.

פורסם
שלום לכולם.

 

עד עכשיו בעבודתנו רכשנו והחזקנו רכב לסוכנים מסוג סיטרואן ברלינגו, עכשיו, לאחר 5 שנים ואלפי קילומטרים הגיע זמנם של רכבים אלה. בהגיענו לסוכנויות להתעניין ברכבים זהים חדשים הבנו בעצם שאין לנו צורך ברכב בעל יכולת משא כה גדולה, וכמו כן, אין לנו צורך ברכבים גדולים כל כך, שכן אין הסוכנים משתמשים בהם להעביר ציוד/סחורה/משא. בהתחשב בכך, איזה רכבים (מנועי דיזל כמובן בגלל נסועה שנתית גבוהה) יתאימו למשימה שכזאת?

 

חשיבות:

יכולת נסיעה גבוהה (מבחינת קילומטראז' וביחס לטיפולים השוטפים/אחזקה/ביטוח וכדומה)

עלות (כמובן, כמה שיותר נמוך, עדיף)

אמינות (אין זמן/כוח/סבלנות לעסוק יותר מדי בתיקוני ביניים (לא מה שכלול בטיפולים השוטפים)

האם אפשר להשתמש בעצם בכל רכב ולהכשירו כרכב עבודה בעצם בשביל החזרי המע"מ וכל המסביב.

 

בתודה מראש

רמי

שימו לב להערות שלו....

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
חוץ מזה שלא תקבל חשבונית מס על רכב פרטי ,גם הטסט שלו יקר.

 

אבל במסחרי גם תקבלו חשבונית מס ,ותזדכו על המע"מ ,גם זו הוצאה מוכרת וגם מחיר הטסט יותר נורמלי.

אז רק מסחרי יתאים למשימה הזאת

 

האם יש מסחריים שהם מומלצים יותר או מתאימים יותר למשימה מאשר סדרת הקנגו/ברלינגו למיניהן (עדיף קטנות יותר וזולות יותר עקב אי צורך בגודל/יכולת משא)

 

ומבין כל אלה, כולל של פיאט והאחרות, מיהי המומלצת מביניהן?

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם
ההבדל בין החזרי מע"מ ללא החזרי מע"מ הוא בקניה בלבד, בכל שאר ההוצאות אין הבדל.

 

כך שאולי הייתי מציע ללכת על רכב פרטי.

 

ובקטע הזה למגאן II לא נראה לי שיש מתחרים.

 

אם נורא תרצו יפנית תוכלו לקנות טויוטה קורולה (אבל זה לא רעיון כ"כ טוב כי היבוא נפסק נכון לעכשיו)

 

אם ברכב יותר קטן וחסכוני רצונכם תוכלו להסתפק בסיטרואן C3.

אפשר פרטים על יבוא הקורולה? למה הופסק?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
אפשר פרטים על יבוא הקורולה? למה הופסק?

ליבואן פתרונים - כנראה חוסר ביקוש ( ואולי בהמשך בכל זאת יגיעו דגמי 2005 דיזל... )

 

 

במקרה כזה, לא עדיף לעשות ליסינג של רכב דיזל ?

בד"כ מאד יקר ולא כדאי משום שהצפי הוא ששוק המשומשות של הדיזל הפרטיות ימשך לדשדש...

 

( זאת עבר לעובדה שמחיר הטסט לדיזל פרטיות אמור לרדת ותעריף הליסינג לא בטוח שירד בהתאם )

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אז רק מסחרי יתאים למשימה הזאת

 

האם יש מסחריים שהם מומלצים יותר או מתאימים יותר למשימה מאשר סדרת הקנגו/ברלינגו למיניהן (עדיף קטנות יותר וזולות יותר עקב אי צורך בגודל/יכולת משא)

 

ומבין כל אלה, כולל של פיאט והאחרות, מיהי המומלצת מביניהן?

מה רע בקנגו?

אני יודע שכל הרכבים המדוברים הם יחסית מזעזעים - אבל הקנגו 1.5 טורבו דיזל הוא לא רע בכלל...

בנוסף - מרווח הטיפולים בו הוא 30,000 ק"מ.

פורסם
אפשר פרטים על יבוא הקורולה? למה הופסק?
הקורולה דיזל בזמנו הייתה מכונית מאוד מוצלחת ובעלת ביצועים מאוד נאים למכונית דיזל פרטית (צריכת דלק מדהימה ותחושת כוח מעולה, אם אני לא טועה 120 כ"ס)

 

היבוא הופסק (לפי ידיעתי) בגלל שלא נרכשו רכבים כאלו (מחיר גבוה) ולא השתלם ליבואן ליבא אותם.

יש כמה עשרות כאלו בארץ. (על אחת מהם למדתי נהיגה).

פורסם
מה רע בקנגו?

אני יודע שכל הרכבים המדוברים הם יחסית מזעזעים - אבל הקנגו 1.5 טורבו דיזל הוא לא רע בכלל...

בנוסף - מרווח הטיפולים בו הוא 30,000 ק"מ.

אין גם צורך בדגם הטורבו

יותר מעניין/שימושי לנו זה הדגם הרגיל

זול יותר, טיפולים זולים יותר ויותר חסכוני בדלק ובטח גם בביטוח.

האם מרווח הטיפולים, אחזקה שוטפת מחיר ועלות של הקנגו הוא שווה ערך לברלינגו ולאחרות? איזה בכלל אכבים יש עוד? אני יודע על דגם של פיאט, וגם פורד, היש עוד?

 

רמי

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם
חוץ מזה שלא תקבל חשבונית מס על רכב פרטי ,גם הטסט שלו יקר.

 

אבל במסחרי גם תקבלו חשבונית מס ,ותזדכו על המע"מ ,גם זו הוצאה מוכרת וגם מחיר הטסט יותר נורמלי.

מה שאני שואל את עצמי זה, האם החיסכון שמכונית כגון C3 דיזל תתן, לא יתקזז עם שאר ההוצאות ?

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
אין גם צורך בדגם הטורבו

יותר מעניין/שימושי לנו זה הדגם הרגיל

זול יותר, טיפולים זולים יותר ויותר חסכוני בדלק ובטח גם בביטוח.

האם מרווח הטיפולים, אחזקה שוטפת מחיר ועלות של הקנגו הוא שווה ערך לברלינגו ולאחרות? איזה בכלל אכבים יש עוד? אני יודע על דגם של פיאט, וגם פורד, היש עוד?

 

רמי

דגם הטורבו עולה בסה"כ 1000 ש"ח יותר.

הטיפולים לא בהכרח יקרים יותר וכנראה יהיו זולים יותר בהתחשב בעובדה שה1.9 דיזל צריך טיפול כל 15,000 ק"מ לעומת כל 30,000 ק"מ בטורבו דיזל.

הטורבו דיזל יותר חסכוני בדלק מאשר הדיזל הרגיל.

המקיף אכן יעלה לכם 50 ש"ח יותר בשנה... ממש סיפור טראגי.

אתה יכול לעשות השוואה ב http://www.renault.co.il/catalog/compare.asp

פורסם
מה שאני שואל את עצמי זה, האם החיסכון שמכונית כגון C3 דיזל תתן, לא יתקזז עם שאר ההוצאות ?
"שאר" ההוצעות הינו תוספת של 2323 ש"ח לשנה לאגרת הרישוי לC3 מול 1200 בערך תוספת לאגרת הרישוי ברכב דיזל מסחרי.

בנוסף - לפי מה שהבנתי מקריאה של הthread - לא נותנים חשבונית מס על אגרת רישוי לרכב פרטי כך שהם לא יוכלו להזדכות על תשלום האגרה (מע"מ, מס הכנסה וכו').

 

לא בטוח שההפרש בצריכת הדלק בין הקנגו לC3 מצדיק את ההוצאה הנוספת.

פורסם

בינואר כנראה ישוו האגרות של דיזל פרטי ומסחרי ויעמידו את ה"קנס" על דיזל על 1800 ש"ח לפרטי ולמסחרי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...