Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה לא שיש לי משהו נגד 206 GTI...

זה פשוט שאני לא מוצא אחת למכירה בכלל..(יאריס עוד מצאתי 1 או 2)...

וגם..לא שמעתי עליה בכלל התפעלויות כלשיהן!..וגם בכל המגזינים לא כתבו אותה

אז חשבתי אולי היא פשוט לא טובה!

מה אתם אומרים עליה?

פורסם

אני לא יכול להשוות אותה ל-TS, כי בקושי נהגתי על TS.

אבל...

היא יותר חזקה, מאוד מהנה, זורמת עם הנהג בקלות (עם הקליאו צריך "להלחם", ה-206 נותנת).

לפי דעתי מולה ל-TS אין שום יתרון (כמעט). אבל זאת דעה אישית.

 

יש לה חסרונות (אצל מגזיני הרכב) מול הקליאו, אבל לפעמים אותם חסרונות (התנהגות בטוחה יותר, פחות כוח מתפרץ) הופכים ליתרונות לנהג מתחיל.

חוץ מזה, פיז'ו עם הסרן האחורי הזה, לא יכולה להיות רעה. נקודה.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

יש יחסית הרבה 206 GTI והוא עדיף מכל החינות על הטויוטה יאריס

תסתכל בYNET יש שם איזה 5-6 206 GTI

http://luach.ynet.co.il/levad.asp?z=c&tz=usedcar&nkotcd=822313

זאתי יד 1 30000 ק"מ http://luach.ynet.co.il/levad.asp?z=c&tz=usedcar&nkotcd=762000

בקיצור זה האוטו שיחסית הכי קל למצוא וגם יש בטרייד של פיג'ו

פורסם

תראה יונתן...

 

לפני הקליאו,בתור אוטו ראשון שלי נהגתי משך 3 וחצי שנים על 206XS 2001 הדגם עם ה110 כ"ס.

לדעתי האוטו המושלם להתחיל איתו.

וכן,גם הוא תתפלא נתן בראש ללא מעט עונדיי גורמטים למינהם ברמזורים[סיויקים ואפילו RSI].

הקליאו הוא לא רכב לניסיונות! חד וחלק.

הוא באמת רכב ברמה ספורטיבית גבוהה אבל אחריי חצי שנה שיש לי אותו... עדיין אין לי את הביטחון שהיה לי עם הפיז'ו..שהיא היותר "זורמת..סלחנית.." ובעלת שילדה...:-D

בקליאו רף המגבלות גבוה יותר אבל אתה תצטרך להיות [כמו שאמרו לפניי] סופר מרוכז במה שאתה עושה.

לדוגמא: לחיצה אידיוטית על כל הדוושה באמע כיכר או עקומה בכדיי להראות לחברים או לעצמך עד כמה הצמיגים אוחזים ,יכולה בקלות ובסופר זריזות להושיב אותך עד בוא הגרר על המעקה או .....

שחרור של הרגל מהגז באמצע סיבוב, בקלות יסחרר אותך.

בקיצור אח קטן...לא!

אני מתכוון... עוד לא.

לדעתי,פיז'ו.

גם זמנה של הקליאו יבוא

 

מקווה שעזרתי

 

דודו

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

פורסם
אני לא רוצה 206 GTI...וגם לא XSI למיניהן!

 

ובאמת זה קשה לא ללחוץ....זה כ"כ מפתה!

אז אני ילך לעשות נסיעת על הקליאו ועל היאריס...ונראה באמת מה יותר טוב!

שניהם ממש קשה למצוא למכירה במצב טוב (את היאריס פשוט לא מוצאים)..וקליאו הבה מהם "שחוקות"

אבל יש לי זמן ואני ימשיך לחפש ולעדכן אותכם לגבי הבחירה ובסוף נקנה!..בעזרת השם

מאיזה בחינה הקליאו לא מתאימה לנהג צעיר?...בגלל שהיא עוקצת?...ועם כן, אז מה זאת אומרת שהיא עוקצת (אני כנראה לא ילחץ יותר מידי בנסיעת המבחן, כשהבעלים יושבים לידי) אז אני לא כ"כ ידע איך היא עוקצת!

אז למי שיש קליאו מוכן לספר אולי חויות שעבר איתה...כי אני לא חושב שהיא אמרוה להיות כ"כ בעיה..אבל אולי אני טועה?

נ.ב

אני ילך לעשות קורסי נהיגה מתקדמת בקרוב!

התשובה בגוף השאלה "זה קשה לא ללחוץ" ילדון חמוד חבל עליך ועל עוד קליאו (יקרה) שתרד מהמצבה אתה מפגין כאן התלהבות "ללחוץ" עם שיקול דעת ריגשי יותר משיכלי לכן לדעתי אתה ממש עוד לא מוכן לרכב כמו הקליאו וזה יכול להגמר לא טוב, לכן שוב לדעתי אם אתה מחפש רכב עם פאן ספורטיבי סלחן שיהיו לך חיים קלים ונוחים איתו (דגש על החיים:-D ) לדעתי לך על ה206 GTI או על היאריס אתה מאוד תהנה מהן ועוד תיזכה לשוב ולספר חוויות:lol: :lol: :lol: :lol:
פורסם

אוקיי חברה תשמעו!

 

נראה לי שאני באמת אולי ירד מהקליאו...לא 100 אחוז עוד

אבל ה-GTI באמת נשמע טוב (תודה למי שנתן את המספרים, עזרת לי מאוד)

ה-GTI זה אוטו סלחני?

ןעם הייתה לכם את האפשרות בין היאריס TS לבין ה-206 GTI..מה אתם הייתם בוחרים עם הייתם במקומי?...ונימוקים בבקשה! :wink:

תודה לכל העוזרים בנתיים, עזרתם לי מאוד!

יונתן

פורסם
אוקיי חברה תשמעו!

 

נראה לי שאני באמת אולי ירד מהקליאו...לא 100 אחוז עוד

אבל ה-GTI באמת נשמע טוב (תודה למי שנתן את המספרים, עזרת לי מאוד)

ה-GTI זה אוטו סלחני?

ןעם הייתה לכם את האפשרות בין היאריס TS לבין ה-206 GTI..מה אתם הייתם בוחרים עם הייתם במקומי?...ונימוקים בבקשה! :wink:

תודה לכל העוזרים בנתיים, עזרתם לי מאוד!

יונתן

אני הייתי לוקח את ה 206, ה TS לדעתי פשוט חלשה מידי... ל 206 יש מנוע חביב (גם לא ספורטיבי מידי, אבל מספיק בשביל השלדה...), היא נראית יותר טוב, ומתנהגת יותר טוב...

 

לפי דעתי תקפוץ מהר על אחת מה 206 GTI שיש למכירה, זה לא רכב נפוץ במיוחד, די קשה למצוא כאלה למכירה...

מגאן 265

פורסם
אוקיי חברה תשמעו!

 

נראה לי שאני באמת אולי ירד מהקליאו...לא 100 אחוז עוד

אבל ה-GTI באמת נשמע טוב (תודה למי שנתן את המספרים, עזרת לי מאוד)

ה-GTI זה אוטו סלחני?

ןעם הייתה לכם את האפשרות בין היאריס TS לבין ה-206 GTI..מה אתם הייתם בוחרים עם הייתם במקומי?...ונימוקים בבקשה! :wink:

תודה לכל העוזרים בנתיים, עזרתם לי מאוד!

יונתן

אני שמח שאתה שומר על ראש פתוח ידידי והיות ואין לי ממש נסיון עם היאריס אני לא יכול להצביע בוודאות מי עדיפה מה גם שאני לא מכיר אותך ואולי יש לנו סדרי עדיפויות שונים ,ה206 מגיעה עם מנוע 2 ליטר 138 כ"ס מהנה מאוד לנהיגה מנוע מאווווווד גמיש שאפשר למשוך איתו עוד ועוד אבל!!! אין לו את ההתפרצויות של כוח שיש לקליאו או למכוניות מסוגה ואני דיי בטוח שגם ליאריס יש פחות או יותר את אותו טמפרמנט, ה206 באה מאובזרת לחלוטין ריפודי עור , גג שמש, חישוקי מגנזיום, פנסי ערפל, ורוב אמצעי הבטיחות שקיימים היום ברכבים מסוגה. נתון אחד שאני לא ממש יכול לעזור לך איתו זה שמירת ערך אני לא יודע מי שומרת יותר טוב על ערכה אבל אני יודע שהיאריס זולה יותר בנוסף אל תשכח שבפזו אתה עושה טיפול פעם ב30 אלף ק"מ או ביקורת פעם בשנה ,אני בטוח שיהיה לך לא פשוט למצוא את שניי הרכבים הנ"ל אבל בוא נגיד שאם פתאום שניהם יהיו זמינות לך על ה206....בהצלחה
פורסם

אז אתם אומרים בעצם שכדאי לי 206....אוקיי אני יבדוק אותה גם!

 

בנתיים השגתי נסיעת מבחן על הקליאו ועל היאריס (עוד לא נסעתי עליהם, וכשאני יסע אני ירשום חוות דעת)

אני ינסה גם למצוא 206 GTI באזור שלי....אולי אחת מאלה שמוכרים, היא באזור!

בכל מקרה אני יבדוק אותה....

תודה בנתיים על העזרה וכשאני יעשה את הנסיעות מבחן אני יקפיץ חזרה את ההודעה!

כמובן שעם יש למישהו עוד הערות אני ישמח לשמוע!!

יונתן

פורסם
אז אתם אומרים בעצם שכדאי לי 206....אוקיי אני יבדוק אותה גם!

 

בנתיים השגתי נסיעת מבחן על הקליאו ועל היאריס (עוד לא נסעתי עליהם, וכשאני יסע אני ירשום חוות דעת)

אני ינסה גם למצוא 206 GTI באזור שלי....אולי אחת מאלה שמוכרים, היא באזור!

בכל מקרה אני יבדוק אותה....

תודה בנתיים על העזרה וכשאני יעשה את הנסיעות מבחן אני יקפיץ חזרה את ההודעה!

כמובן שעם יש למישהו עוד הערות אני ישמח לשמוע!!

יונתן

בקשר ל 206 , מדובר ברכב ממש טוב, ממש ממש טוב, מנסיון .

הבדל התאוצות בינו לבין הקליאו לא כזה גדול כמו שאתה חושב, המנוע של ה 206 הרבה יותר גמיש ולינארי ולא הייתי רואה בו חסרון, להיפך מדובר במנוע מעולה.

ה 206 יותר נוחה מהקליאו , ההיגוי שלה הרבה יותר טוב מזה של הקליאו , היא יפה יותר לדעתי ומאובזרת יותר, סביבת הנהג שלה נעימה יותר ועוד.

לקליאו מנוע פראי יותר , כסאות טובים יותר (לטעמי) ושילדה קשיחה יותר.

החסרון היחידי של ה 206 הוא בולמים רכים מדי שמנדנדים את האוטו קצת יותר מדי בהעברות משקל, דבר שניתן לפתור בקלות רבה ע"י בולמים קשיחים יותר או אפילו קפיצים נמוכים יותר.

בניגוד לאחרים כאן אני מדבר מנסיון של שנה וחצי עם כזה רכב ,לדעתי זה אחד הרכבים הטובים שקיימים בשוק , במיוחד לכבישים שלנו שלא בנויים כמו מסלול מרוצים. פשרה מצויינת בין רכב לשימוש יומיומי לרכב ספורטיבי מצויין.

 

דר"א, היו מספפיק מגזינים שטענו שה 206 טובה יותר מהקליאו , אבל עזוב מה אלה אומרים ומה אחרים חושבים , תנהג על המכוניות ותראה מה מתאים לך, מה שטוב לך לא בהכרח טוב לאחרים.

 

בקשר ל TS , לא מתקרבת במאומה לשתי אלה , לא אותה ליגה.


×
×
  • תוכן חדש...