Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כנראה שלא נסעת על ה306 S16/GTI...:roll:

הS16 איטית בדיוק כמו כל היתר, ההפרש בינה לבין וולקן די קטן.

הGTI? ובכן, היא קצת יותר מהירה באמת, אבל עקב מספרן הקטן זה עניין תיאורטי לחלוטין.

 

כן, ה206RC בהחלט מהירה. כן, גם לה מנוע 2.0 של PSA. נו, לא מתקשר לדיון כאן :wink:

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דעה שלי, אל תקנה מכונית עצבנית כמו האימפרזה או הקליאו, או בכלל מכונית עם שם של מכונית ספורטיבית, אלא אם אתה ממש בוגר נפשית, ותקח את הזמן עם המכונית, בלי להקשיב לחברים ובלי לעשות פוזות, תנהג בה אפילו כמו פיאסטה עד שתדע לשלוט בה, וזה אחרי אימונים וקורסים מתאימים.

בו אני אגיד לך מנסיון, לי יש מגאן 2.0 שפחות ספורטיבית מהנ"ל (חוץ מהיאריס) אבל אני קפצתי מעל הפופיק, גם בגלל הפוזה שלה וגם בגלל הסטיגמות של הספורטיביות, ומה קרה לי אתה שואל? מצאתי את הג'אנט מפורק על המדרכה וטופס תיקון של 16 אלף (!) שקל. (כמובן שיש ביטוח, אין שאסי והכל הוחלף למצב של יותר טוב אפילו ממה שהיה אבל בכל זאת נגמר לי הכסף, ואאלץ למכור מתישהו שנה הבאה או לפני...). אני גם חשבתי, אני קונה את האוטו כדי להשתמש בו, והפוזה מספיקה, אבל תאמין לי שכל הכנויים האלה של COUPE GT XSI TYPE R וכל השאר, מובילים אותך לחשוב שאתה איזה נהג מרוץ וזו התוצאה...

בגלל זה עצה אישית, לך על אוטו קטן ונחמד שלא יפנה לך קרביות כזו ויניע אותך לעשות דברים שתתחרט עליהם, אלא אם יש לך מספיק בגרות לעניין ואתה חושב שתוכל לסוע במכוניות ספורט כמו משפחתית רגילה וסימפטית. לי לא הייתה ושילמתי את המחיר, לפחות החוויה ביגרה אותי...

פורסם
דעה שלי, אל תקנה מכונית עצבנית כמו האימפרזה או הקליאו, או בכלל מכונית עם שם של מכונית ספורטיבית, אלא אם אתה ממש בוגר נפשית, ותקח את הזמן עם המכונית, בלי להקשיב לחברים ובלי לעשות פוזות, תנהג בה אפילו כמו פיאסטה עד שתדע לשלוט בה, וזה אחרי אימונים וקורסים מתאימים.

בו אני אגיד לך מנסיון, לי יש מגאן 2.0 שפחות ספורטיבית מהנ"ל (חוץ מהיאריס) אבל אני קפצתי מעל הפופיק, גם בגלל הפוזה שלה וגם בגלל הסטיגמות של הספורטיביות, ומה קרה לי אתה שואל? מצאתי את הג'אנט מפורק על המדרכה וטופס תיקון של 16 אלף (!) שקל. (כמובן שיש ביטוח, אין שאסי והכל הוחלף למצב של יותר טוב אפילו ממה שהיה אבל בכל זאת נגמר לי הכסף, ואאלץ למכור מתישהו שנה הבאה או לפני...). אני גם חשבתי, אני קונה את האוטו כדי להשתמש בו, והפוזה מספיקה, אבל תאמין לי שכל הכנויים האלה של COUPE GT XSI TYPE R וכל השאר, מובילים אותך לחשוב שאתה איזה נהג מרוץ וזו התוצאה...

בגלל זה עצה אישית, לך על אוטו קטן ונחמד שלא יפנה לך קרביות כזו ויניע אותך לעשות דברים שתתחרט עליהם, אלא אם יש לך מספיק בגרות לעניין ואתה חושב שתוכל לסוע במכוניות ספורט כמו משפחתית רגילה וסימפטית. לי לא הייתה ושילמתי את המחיר, לפחות החוויה ביגרה אותי...

זה בדיוק מה שאני מתכנן לעשות!!
פורסם

אנחנו עכשיו בערך מתלבטים בין קליאו ספורט..לבין סובארו אימפרזה טורבו

 

מישהו יכול לשפוך קצת אור למה כדאי אחת על פני השניה?

לתת חוות דעת איך הנהיגה בהן...מי יותר מהנה וכו...

כל פיסת מידע תעזור

תודה..יונתן

פורסם

תוריד את האימפרזה מהרשימה.

עלות ההחזקה שלה היא מאוד יקרה, מאוד.

החל מדלק (ליטר לחמש...) ועד טיפולים (קלאץ' - 5K ש"ח).

ובנוסף על זה, היא לא מתאימה בכלל לנהג חדש - חזקה מאוד, ומסוגלת לנשוך בצורה מאוד כואבת.

Back to the original - NC again.

פורסם

תראה, אולי נסחפתי כשאמרתי שזה שטויות אבל... יש דברים שאין בהם שום ערך לדעתך או דעתי. יש אמת צרופה אחת בלבד ושום דבר אחר מלבדה. 1+1=2 בכל מקום בעולם ובכל שפה. לתת לנהג צעיר רכב ספורטיבי זאת טעות שעלולה להיות קטלנית! במקרה הטוב קטלנית לנהג, במקרה הרע, קטלנית למשפחה הנחמדה שחוזרת מטיול בנתיב הנגדי.

 

למה לדעתך יש דירוג לרישוי על אופנועים? בכל ארצות סקנדינויה יש דירוג גם למכוניות עפ"י הספק הרכב ,גיל הנהג ושנות ותק ברשיון. גם טייסים של חיל האויר שמטיסים F-16 התחילו על פיפר חד מנועי.

ושלא תחשוב לרגע שיש פה איזה עניין של גיל ושאני חושב ש"הנער של ימינו" הם חבורת פוחזים חסרי אחריות:-) זה בכלל לא זה. לגיל הכרונולוגי אין שום קשר, זה רק עניין של מיומנות ושליטה ברכב, דבר שנקנה בשנים של נהיגה. גם מי שיעשה רשיון בגיל 35 אני לא אחשוב שאימפרצה טורבו זה הרכב בשבילו!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
למה? כי די נמאס לראות נהגים נמרחים על מעקות בטיחות. זה למה.
אתה יודע מה, לא אכפת לי שהם ימרחו על מעקות, לא אכפת לי ליתרסקו לאלפי חתיכות ואמא תישבר ואבא יבכה למה קניתו לו את האוטו,זה ממש לא מזיז לי! מה שכן מזיז לי זה החברה שלו שיושבת לידו והרכב ממול שהוא יכנס בו חזיתית ויקרע משפחה לגזרים. זה, כן אכפת לי!!!

ואם כולם רוצים לדעת למה דעתי כ"כ נחרצת... אני ידיד משפחה של 3 ילדים נורא חמודים, אבא ואמא היו בדרכם הבייתה במעלה דרך פרויד בחיפה כשאיזה בן ז*** מטומטם טס את פרויד ב140 במרצדס של אבא שלו. אבא ואמא כבר לא חזרו הבייתה והיום שלושת הילדים האלה הם יתומים. ולמה? כי נתנו לאיזה ילד שבקושי יודע לשלוט ברולרבליידס מכונת הרג של טון וחצי .

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אתה יודע מה, לא אכפת לי שהם ימרחו על מעקות, לא אכפת לי ליתרסקו לאלפי חתיכות ואמא תישבר ואבא יבכה למה קניתו לו את האוטו,זה ממש לא מזיז לי! מה שכן מזיז לי זה החברה שלו שיושבת לידו והרכב ממול שהוא יכנס בו חזיתית ויקרע משפחה לגזרים. זה, כן אכפת לי!!!

ואם כולם רוצים לדעת למה דעתי כ"כ נחרצת... אני ידיד משפחה של 3 ילדים נורא חמודים, אבא ואמא היו בדרכם הבייתה במעלה דרך פרויד בחיפה כשאיזה בן ז*** מטומטם טס את פרויד ב140 במרצדס של אבא שלו. אבא ואמא כבר לא חזרו הבייתה והיום שלושת הילדים האלה הם יתומים. ולמה? כי נתנו לאיזה ילד שבקושי יודע לשלוט ברולרבליידס מכונת הרג של טון וחצי .

מכיר את הסיפור...לפי מה ששמעתי זה היה יותר מ140 אבל לא משנה.

אותו בן אדם גם קיבל גולף GTI בתור אוטו ראשון, והביע את שמחתו בטוטל לוסט לאחר מספר דו סיפרתי במד קילומטראז'.

זה דוגמא אחד שהיה צריך לנהוג בלאנטיס מההתחלה, או לא לנהוג בכלל, שזה בעצם מה שיש לו עכשיו.

 

יש עוד הרבה אנשים כאלה, שהם פשוט לא בוגרים מספיק כדי להבין שהם ונהיגה זה שני דברים שלא הולכים יחד.

אבל לגבי הנושא של האשכול, הוא אמר שהוא בעיקר נוסע רגוע, ונראה לי שהוא סתם רוצה אוטו טוב כדי לדעת שאם הוא רוצה אז הוא יכול. זה לא משהו רע...וזה לא שהלאון טורבו שיש להם היא עגלה.

אם הוא היה נהג מסוכן אז גם היא כבר היתה הולכת לעולמה.

פורסם

מקרארן F1 זה אוטו להתחיל איתו... סתאם...

 

תראה מר בחור, אם אתה טוען שאתה מספיק בוגר לנהוג לאט על אוטו ספורט, כלומר שאין לך טעם בכלל באוטו כזה למעט וואסח... הלא כן? (אם אני קונה אוטו ספורט אני מפרק לו את הצורה...)

קנה אימפרזה ותעשה אותה "טורבו", כמו בני דודינו... הם לפחות יודעים לא לעלות על רכב שגדול עליהם...

dirty old man

need love too

פורסם
מה לא מתאים בXSI לנהג חדש? עם כל הכבוד לשלדה שלה, אין בה שום דבר מסוכן,

בטח לא מבחינת המנוע (כנ"ל ZX וולקן, ויתר חברות מסדר ה2.0 של PSA).

צודק לגבי ה-XSI טועה לגבי הוולקן. לוולקן כיול מאוד עצבני והיא בהחלט לא מומלצת לנהג לא מנוסה. lift-off-oersteer מתקבל בקלילות מדהימה. זה נחמד שמצפים לזה וקצת פחות כשלא...

אני יודע, אני הצלחתי להכניס אחת כזו לתעלה בלי שניסיתי לנהוג מהר רק מזה שלא ידעתי להעריך נכון את השפעת שינויי השיפוע בכביש על אחיזת הכביש של המכונית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אז אתם בעצם אומרים שכדאי לי אימפרזה?....

 

כמו שכבר נאמר אני לא מתכוון להשתולל עם האוטו...ואני יודע טוב מאוד לרסן את עצמי!

כמו שבחור אחד אמר על הליאון עם הייתי משתולל היא הייתה עכשיו בפירוקיה ....

פורסם
אז אתם בעצם אומרים שכדאי לי אימפרזה?....

 

כמו שכבר נאמר אני לא מתכוון להשתולל עם האוטו...ואני יודע טוב מאוד לרסן את עצמי!

כמו שבחור אחד אמר על הליאון עם הייתי משתולל היא הייתה עכשיו בפירוקיה ....

אני לא יודע למה הם התכוונו, לדעתי ממש לא כדאי את האימפרזה.

לא חבל?

מאוד יקרה לתחזוקה (ביטוח, דלק, טיפולים, חלפים, הכל יקר),

והיא לא בדיוק רכב אידיאלי בשביל לנסוע רגוע לספורטק וחזרה הביתה. זה רכב שנועד למשהו, וחבל לקנות אותו בשביל מטרה אחרת. לדעתי, כמו שכבר אמרתי לך, זה הכל תלוי במה שאתה רוצה.

האמת שהליאון נשמעת מושלמת בשבילכם. חזקה יחסית עם פוטנציאל שיפורים רכב, ובנוסף על זה, היא לא ספורטיבית מדיי, ונוחה גם ביום יום.

אם אתם רוצים רכב נוסף לטעמי אז הגולף GTI היא אפשרות טובה. דיי דומה לליאון, קצת פחות מאובזרת והתנהגות קצת פחות טובה. תבדוק אם יש לך אחת בתקציב...

Back to the original - NC again.

פורסם

לא יודע מה השאר ממליצים,אני לא ממליץ אימפרזה. :idea:

 

אתה נהג חדש...ולא משנה שיש לך עכשו לאון טורבו,

אימפרזה זה אוטו שמומלץ לעלות עליו רק כשיש לך הרבה נסיון..אימפרזה היא יותר קיצונית.

אימפרזה גם נותנת לך תחושה של עודף בטחון וחסינות מטעויות..(ה4X4 שלה מקנה תחושת שליטה כזאת)..

וכשתעבור את הגבול (שלך או של הרכב) זה כבר יכול להיות מאוחר מדי..

 

מה הלחץ עכשו לקפוץ על מכונית שהיא שיא הספורט? (בערך.. :roll: )

קח ת'זמן..תנהג..תצבור עוד ועוד נסיון..תעשה קורסים.

ואח"כ תוכל לעלות על מכוניות חזקות בהרבה.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

מה הלחץ עכשו לקפוץ על מכונית שהיא שיא הספורט? (בערך.. :roll: )

קח ת'זמן..תנהג..תצבור עוד ועוד נסיון..תעשה קורסים.

ואח"כ תוכל לעלות על מכוניות חזקות בהרבה.

האמת שזה די נכון.

אם אתה קונה אימפרזה טורבו, שזה האוטו הכי מהיר שיש בארץ בטווח מחירים הזה וגם מעל, אז מה תקנה אחרי זה? לא ישארו לך מכוניות שיפתיעו אותך מבחינת מהירות...מה תקנה, פורשה? :?

זו גם נקודה למחשבה.

לדעתי גולף GTI זה רעיון טוב בתנאי שיש שנתון שפוי שנכנס בתקציב.

פורסם
האמת שזה די נכון.

אם אתה קונה אימפרזה טורבו, שזה האוטו הכי מהיר שיש בארץ בטווח מחירים הזה וגם מעל, אז מה תקנה אחרי זה? לא ישארו לך מכוניות שיפתיעו אותך מבחינת מהירות...מה תקנה, פורשה? :?

זו גם נקודה למחשבה.

לדעתי גולף GTI זה רעיון טוב בתנאי שיש שנתון שפוי שנכנס בתקציב.

אין מה לעשות..אתם צודקים!

...אז אתם חושבים שקליאו תהייה יותר טובה מהבחינה?

או שללכת בכיוון היאריס טי ספורט? (אפילו שלא מצאתי עוד 1 למכירה)

נ.ב

עם מישהו מכם ימצא אחת מהמכוניות שרשמתי פה, למכירה.... שיכולה לעניין אותי אני אודה לו מאוד עם יתן לי את המספר...:-)


×
×
  • תוכן חדש...