Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תראה... הכיף האמיתי לדעתי הוא לשדרג כל פעם למכונית קצת יותר טובה, תוך איזה שנה, שנתיים, ללמוד את המגבלות של האוטו ואז לשדרג למשהוא יותר טוב. להתקדם לאט לאט אבל במכוניות כיפיות, ספורטיביות. לענייניינו, אין לי מושג מה יש לך נגד הליאון טורבו שיושבת לכם מתחת לבית, כי ביניינו, גם בלי להכיר אותך בכלל, אני משוכנע שבתור נהג מתחיל אתה אפילו לא מדגדג את קצה המגבלות שלה.

 

קליאו ספורט זאת בחירה לא רעה אבל לדעתי קצת חזקה מדי.

בא לך ספורטיבי? בכיף, אבל אולי תתחיל מרכב שילטף אותך ולא יתן לך סטירות(כמו האימפרצה), רכב שיסלח לך על טעויות ולא ישלח אותך למיון(כמו האימפרצה כבר אמרתי?:-)). מה דעתך על...תן לי שניה לחשוב...A3 טורבו? די ספורטיבי אבל קצת חלש וקצת הרבה כבד:wink:, או אחותה התאומה גולף GTI, או אחותה התאומה השלישית איביזה? אבל באמת,באמת, עם יד על הלב, מה קרה לליאון? משעממת אותך?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מוזר לי שמפספסים פה כ"כ בגדול.

 

אתם כרגע נוסעים על גולף טורבו (או A3 או ליאון SAME SHIT). אותה שילדה אותו מנוע.

אימפרזה? לא רכב שני, העלות תחזוקה תהיה הרבה יותר יקרה מאשר הרכב הראשון שלכם (כל עוד זה לא BMW745).

חזקה וקיצונית מדי להתחיל איתה. אתה נג צעיר ועוד תעשה טעויות על הכביש (כל אחד עושה), עדיף לעשות על רכב עם מגבלות נמוכות יותר, שלא תיכנס להחלקת כוח עם 4 גלגלים בדרך למדרכה (שום דבר כבר לא יציל אותך).

 

טוב, רשמתי יותר מדי שורות, כשבעצם באתי לרשום רק את זה:

206GTI- מהירה, אבל לא מהירה מדי.

מאוד נוחה לשליטה, זורמת איתך. פחות קיצונית מהרנו.

אם תדע לנהוג בה, תשאיר את הלאון הרבה מאחורה בכל סיבוב נתון.

זולה (יחסית).

 

בקיצור האוטו המושלם.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
תראה... הכיף האמיתי לדעתי הוא לשדרג כל פעם למכונית קצת יותר טובה, תוך איזה שנה, שנתיים, ללמוד את המגבלות של האוטו ואז לשדרג למשהוא יותר טוב. להתקדם לאט לאט אבל במכוניות כיפיות, ספורטיביות. לענייניינו, אין לי מושג מה יש לך נגד הליאון טורבו שיושבת לכם מתחת לבית, כי ביניינו, גם בלי להכיר אותך בכלל, אני משוכנע שבתור נהג מתחיל אתה אפילו לא מדגדג את קצה המגבלות שלה.

 

קליאו ספורט זאת בחירה לא רעה אבל לדעתי קצת חזקה מדי.

בא לך ספורטיבי? בכיף, אבל אולי תתחיל מרכב שילטף אותך ולא יתן לך סטירות(כמו האימפרצה), רכב שיסלח לך על טעויות ולא ישלח אותך למיון(כמו האימפרצה כבר אמרתי?:-)). מה דעתך על...תן לי שניה לחשוב...A3 טורבו? די ספורטיבי אבל קצת חלש וקצת הרבה כבד:wink:, או אחותה התאומה גולף GTI, או אחותה התאומה השלישית איביזה? אבל באמת,באמת, עם יד על הלב, מה קרה לליאון? משעממת אותך?

לא...הלאון, אוטו מצויין...אני מת עליו!!

אבל...אנחנו צריכים שתי מכוניות...אז אחת זה הליאון, ואבא שלי רוצה למכונית שניה את אחת המכוניות הללו(וכשיגיע הזמן הוא יתן לי אותה)..שכמובן אני ינהג בה רוב הזמן.

רוב הזמן אני לא עם הליאון, וזה לא בדיוק המכונית הראשונה שלי, המכונית שלי זה פורד פיאסטה של אימא.. (אני נוהג על הפיאסטה בערך 5 ימים בשבוע, וכשאבא משאיר את הליאון בבית אז...:evil: :evil: :evil: )....

ועכשיו הוא רוצה אוטו...במקום הפיאסטה..של אימא :wink:..

מבינים?

פורסם

טוב חברה תשמעו יש לי שתי פינליסטיות:

1) יאריס TS

2) רנו קליאו ספורט

 

עכשיו אני חולה על הקליאו, אבל כולכם אומרים לי שהאוטו לא לנהג צעיר....אז אתם יכולים לפרט מאיזה בחינה הוא לא מתאים לנהג צעיר?....נגיד שאני לא מתכוון בזמן הקרוב להגיע איתו לגבולות בכלל...

(מומלץ לקרוא את השרשור הראשון שכתבתי בנושא, כי רשום שם את הכוונות שלי מהאוטו)

ואני רוצה פשוט אוטו חזק מתחת לידיים ולפעם ב... להאיץ, אבל רוב הזמן נסיעה רגילה!

 

מצד שני יש את היאריס שאני פחות אוהב אותה, אבל היא "נחמדה"...יש לה עיצוב נחמד וכו, אבל אני חושב שחסר לה קצת כוח, כמו שאמרו הרבה, שהיא נחנקת מהר מידי (המנוע שלה)!

אבל אולי אני צריך כאוטו ראשון-שני אוטו יותר "מתון" מה אתם חושבים?...

יונתן

פורסם
טוב חברה תשמעו יש לי שתי פינליסטיות:

1) יאריס TS

2) רנו קליאו ספורט

 

עכשיו אני חולה על הקליאו, אבל כולכם אומרים לי שהאוטו לא לנהג צעיר....אז אתם יכולים לפרט מאיזה בחינה הוא לא מתאים לנהג צעיר?....נגיד שאני לא מתכוון בזמן הקרוב להגיע איתו לגבולות בכלל...

(מומלץ לקרוא את השרשור הראשון שכתבתי בנושא, כי רשום שם את הכוונות שלי מהאוטו)

ואני רוצה פשוט אוטו חזק מתחת לידיים ולפעם ב... להאיץ, אבל רוב הזמן נסיעה רגילה!

 

מצד שני יש את היאריס שאני פחות אוהב אותה, אבל היא "נחמדה"...יש לה עיצוב נחמד וכו, אבל אני חושב שחסר לה קצת כוח, כמו שאמרו הרבה, שהיא נחנקת מהר מידי (המנוע שלה)!

אבל אולי אני צריך כאוטו ראשון-שני אוטו יותר "מתון" מה אתם חושבים?...

יונתן

אין הרבה ספקות איזה רכב הוא יותר טוב - קליאו, חזקה יותר בצורה משמעותית, ספורטיבית יותר, מאובזרת יותר.

לנהג חדש, בתור רכב ראשון, עדיף TS. גם אותה תרסק אם תנסה לעשות יותר מדי שטויות, הקליאו פשוט תתרסק קודם.

 

קח בחשבון עלויות אחזקה גבוהות יותר בקליאו (אם העלויות האלו הולכות להגיע מהכיס שלך, זה משמעותי).

 

ולסיכום אם מה שחשוב לך זה אוטו חזק לתאוצות מדי פעם ואתה חושב (אני בספק אבל עדיין) שלא תעשה שטויות, קליאו. אם יש לך ספק, קח TS, ובכל מקרה תשאיר לעצמך כסף לקורס נהיגה (בשני הרכבים)

 

לדעתי לנהג ללא ניסיון - TS.

 

גיא

פורסם
אין הרבה ספקות איזה רכב הוא יותר טוב - קליאו, חזקה יותר בצורה משמעותית, ספורטיבית יותר, מאובזרת יותר.

לנהג חדש, בתור רכב ראשון, עדיף TS. גם אותה תרסק אם תנסה לעשות יותר מדי שטויות, הקליאו פשוט תתרסק קודם.

 

קח בחשבון עלויות אחזקה גבוהות יותר בקליאו (אם העלויות האלו הולכות להגיע מהכיס שלך, זה משמעותי).

 

ולסיכום אם מה שחשוב לך זה אוטו חזק לתאוצות מדי פעם ואתה חושב (אני בספק אבל עדיין) שלא תעשה שטויות, קליאו. אם יש לך ספק, קח TS, ובכל מקרה תשאיר לעצמך כסף לקורס נהיגה (בשני הרכבים)

 

לדעתי לנהג ללא ניסיון - TS.

 

גיא

אני עדיין בחסות אימא ואבא :wink: זה מהכיס שלהם!

אני חושב שאני לא יעשה שטויות...אני לא מהטיפוס הניגרר!

ואני אוהב נסיעות מנהלתיות...אולם, עם עומד איזה ערס לידי ברמזור ומסתכל בזילזול על הקליאו אז אני יראה לו קצת, ואז ישר יחזור לנסיעות מנהלתיות.

אז עם כל מה שאמרתי פה אתם חושבים שיהיה כדאי יותר את הקליאו?!...

היאריס לא אותו רע זה פשוט.....לא קליאו!!!

פורסם

אין מכוניות מסוכנות יש נהגים מסוכנים ואל תישכחו דבר אחד האדם שולט במכונה ולא ההפך

לגבי הבחירה לנהג אים כול מה שאתה רוצה זה קצת לילחוץ בקו ישר אין טעם שתיקנה רכב ספורטיבי ובודאי שלא את הרנו או האימפרזות למיניהם רכב ספורטיבי לא נימדד רק במנוע ולפי

מה שאני מבין מהשירשור אתה מחפש מכונית "ספורטיבית" אבל חשוב לך המהירות

לכן עצתי היא לך לך תיקנה איזו XSI RALLY GTI חמודה תרגיש נהיגה ותחושות תבין

תילמד ותחכים איך רכב מיתנהג ואז תיקנה מכונית ספורט נחושה ועצבנית

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

פורסם
אני עדיין בחסות אימא ואבא :wink: זה מהכיס שלהם!

אני חושב שאני לא יעשה שטויות...אני לא מהטיפוס הניגרר!

ואני אוהב נסיעות מנהלתיות...אולם, עם עומד איזה ערס לידי ברמזור ומסתכל בזילזול על הקליאו אז אני יראה לו קצת, ואז ישר יחזור לנסיעות מנהלתיות.

אז עם כל מה שאמרתי פה אתם חושבים שיהיה כדאי יותר את הקליאו?!...

היאריס לא אותו רע זה פשוט.....לא קליאו!!!

אתה לא מהטיפוס הניגרר.. :) , כמה שמעתי את זה. לא משהו רע פשוט שאתה על הרכב אתה לא חושב יותר מידי ומאיץ, כי הוא דורש שתלחץ.

קשה מאוד להתאפק ולא ללחוץ חזק על הרכב כי זה פשוט כיף!.

 

וכן קליאו כדאי פשוט קשה למצוא אחת שנת 2001 במצב טוב. צריך סבלנות וגמישות (עד כמה אתה רוצה שהרכב יהיה שמור) כמו כן מחירי האחזקה גבוהים לרכב (לא BMW אבל עדיין) וזאת צרפתייה אחרי הכל.

 

בכל אופן בהצלחה. נהגתי על ה TS רכב הרבה יותר מרוסן מהקליאו מכל בחינה שהיא . וזה כבר נאמר פה.

אישית קח את ה TS למבחן בחברה ותראה איך היא מגיבה לך , נראה לך חלש מידי עדין ולא בשבילך לך על הקליאו. (כמובן קח סיבוב מבחן על הקליאו עם מישהו כאן או באיזור שלך ותראה את ההבדלים).

 

בהצלחה!

פורסם

אני לא רוצה 206 GTI...וגם לא XSI למיניהן!

 

ובאמת זה קשה לא ללחוץ....זה כ"כ מפתה!

אז אני ילך לעשות נסיעת על הקליאו ועל היאריס...ונראה באמת מה יותר טוב!

שניהם ממש קשה למצוא למכירה במצב טוב (את היאריס פשוט לא מוצאים)..וקליאו הבה מהם "שחוקות"

אבל יש לי זמן ואני ימשיך לחפש ולעדכן אותכם לגבי הבחירה ובסוף נקנה!..בעזרת השם

מאיזה בחינה הקליאו לא מתאימה לנהג צעיר?...בגלל שהיא עוקצת?...ועם כן, אז מה זאת אומרת שהיא עוקצת (אני כנראה לא ילחץ יותר מידי בנסיעת המבחן, כשהבעלים יושבים לידי) אז אני לא כ"כ ידע איך היא עוקצת!

אז למי שיש קליאו מוכן לספר אולי חויות שעבר איתה...כי אני לא חושב שהיא אמרוה להיות כ"כ בעיה..אבל אולי אני טועה?

נ.ב

אני ילך לעשות קורסי נהיגה מתקדמת בקרוב!

פורסם

מה הסיבה שאתה לא רוצה 206GTI?

היא יותר חזקה מה-TS, ויותר בטוחה לנהג צעיר מהקליאו.

 

מה יש לך נגדה? זה אולי יסביר מה אתה רוצה.

 

נ.ב.

אני לא טיפוס שנגרר?

אתה אומר שתלחץ מול ערס ברמזור.. ומול הערס ברמזור הבא... ובזה שאחריו.... ואחריו..... ואחריו.....

בקיצור קנה אימפרזה לרייסים.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

אח, אימפרזה.

תראה, אני לא נהג חדש, עדיין נהג צעיר עם רשיון 4 שנים בלבד. לפני 3 חודשים קיבלתי את ה-wrx של חבר של אמא לנסיעה קצרה ברחבי הקריות. כמובן שמרוב פחד בהתחלה, חוץ מלהאיץ בתחילת נסיעה, נסעתי רגוע למדי.

לאחר כמה דקות של אוקי אוטו חמוד, אחלה מזגן, מראות וכו.... החלטתי לראות מה אני מסוגל להוציא מהאוטו.

במשך 50 דקות נסעתי בו ואני אומר חד משמעית:

אימפרזה טורבו זה לא אוטו אנושי!!!!!!!!!

אם אין לך תידע אל תכנס תקטע!

זה פשוט טירוף, כל צורת הנהיגה השתנתה וצריך לעשות הכל אחרת, האוטו מגיב אחרת ואלוהים יודע מה היה קורה במהירות גבוהות יותר ממה שהגעתי אליהן. בסיום הנסיעה אמרתי תודה על החוויה, אבל עד שאני לא אתנסה במכוניות יותר חלשות ואנושיות, שהאימפרזה תשאר מחוץ לטווח הראיה שלי...

זה מדובר על אימפרזה, אבל נוגע לגבי קליאו ספורט כי זה אוטו מאוד מאוד חזק, אמנם פחות מהאימפרזה אבל אל תשכח שהוא לא יציב וכבד כמו האימפרזה ככה שהרבה יותר מסוכן לעשות איתו שטויות במהירות גבוהות\סיבובים חדים\ליד כוסיות.

 

206GTI אופציה אדירה בשבילך, לא מבין למה לא הכנסת אותה בכלל לרשימה.

הימים הקשים חלפו :-)

פורסם

בתור אחד שמשתמש ב-WRX ובקליאו ספורט, הראשון נותן לך תחושה נינוחה משהו במהירויות גבוהות שהכל בשליטה ושיש לך שולי ביטחון.

 

הקליאו מנגד משדר ומצריך רמות אחרות של ריכוז במהלך נסיעה תובענית והוא פחות סלחני.

 

דרך אגב, "החבר של" שנתן לך את הרכב בלי שהיה נוכח ברכב פשוט איך לומר בעדינות, טמבל מושלם.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 


×
×
  • תוכן חדש...