ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,540 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
המונדאו יותר מאובזרת מהדגם הפשוט של ה B4 שניהם 2 ליטר המנודאו מספקת 145 והסבוארו 138 המונדאו עושה ב 9 שניות למאה והסובארו ב 13 אך הסבוארו היא הנעה כפולה שזה כל ההבדל... אך החבר שלי מחפש נוחות ואמינות ולא ביצועי אחיזה, רק רכב מפואר עדיין, מה עדיף? ואם אפשר לקבל חוות דעת אישית על הרכב למי שמכיר מקרוב. תודה. כפיר
הודעה אחרונה מאת mazda626, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן חברים! אני מחפש מכונית משומשת קטנה, ומצאתי אחת שנשמעת טוב על הנייר אופל קורסה 2000 65.000 קמ 40.000 שח אבל... מנוע 1.2 ליטר שבצירוף התיבה הידנית די חלש(לפי מה ששמעתי) האם זה נכון? האם יש למישהו נסיון עם הדגם הזה. חייב לציין שאני הולך להשתמש ברכב לרוב לנסיעות "פקק" בתוך העיר, אך גם מידי פעם לנסוע רחוק יותר. תודה מראש על התשובות
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
-
rover mgvvc
מאת elior18- 5 תגובות
- 3 אלף צפיות
מישהוא יכול לתת קצת פרטים על הרכב תמונות אמינות חלקים ביצועים תווך מחירים ועד כמה שווה להתעסק תודה מראש
הודעה אחרונה מאת שלומי, -
- 8 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
שלום. בימים הקרובים אבא שלי מתכוון לרכוש שברולט נוואדה ואנחנו רוצים לדעת יותר פרטים מעמיקים על האוטו. אני יודע שלאוטו יש מנוע 6.5 טורבו דיזל ושהפסיקו לייצר את האוטו בשנת 2000. אני רוצה מבחני דרכים עם יש פרטים על המנוע בקיצור כל מה שתימצאו יעזור. תודה אור
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מישהו יודע עם יאריס עם מנוע 1300 וחמש דלתות מסוגלת עם גיר אוטומטי לסחוב את עצמה ? כי זה אוטו יקר יחסית לאוטו קטן (75,000 ש"ח למודל 2002) אבל הנתונים ממש מרשימים: 87 כ'ס צריכת דלק בין 12 ל18 וביצועים לא מטורפים - אבל זה נגיד בסדר (0ל100 ב 13 שניות, ומהירות מירבית 165 קמ"ש) מישהו יכול לאמת את זה ? ואולי לומר לי מה זה אומר ? זה מספיק ?
הודעה אחרונה מאת שלומי, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום , אני מעוניין לרכוש מכונית קומפקטית חדשה 5 דלתות אוטומטית . ראיתי לאחרונה מודעה בעיתון על השברולט החדשה AVEO ורציתי לדעת האם מישהו יכול לספר לי על המכונית הנ"ל מניסיון או מידע שיש לו ? האם שווה לקנות אותה ? האם יש לה בעיות כלשהן או שפשוט עדיף מכונית אחרת . תודה מראש .
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 3 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום, אני רוצה לקנות רכב שהחליפו בו את אחת הדלתות, ורציתי לדעת איך אפשר לבדוק אם הרכב עבר תאונות??
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
קודם כול חשוב לי לציין שאני קורא את הפורום הזה כמה פעמים ביום ומאוד נהנה ממנו לעומת אתרים אחרים ולא אני לא מתחנף , ואני יודע שהנושא קצת ארוך לקריאה אך בבקשה ממכם טיפה סבלנות טוב לאחר כמה התלבטויות אני מתלבט בין 3 הרכבים שלמעלה , עכשיו אני יודע שאין שום קשר בין שלושתם מלבד ששלושתם יפות ואחת גם יודעת לאפות . טוב אז ככה אני יתחיל בזה שאני חייל שעובד ויש לי משכורת בערך של 1300 ש"ח בחודש זה לא הרבה אבל זה המון לחייל וההורים גם עוזרים לי מדי פעם , לאחר ההתחלה אני יפרט על הרכבים הראשון הוא פונטו קבריולט שנת 95 יד 3 155 אלף ק"מ נקייה וגם גג חדש מנוע 1300 דגם S60 אם אני לא טועה , הרכב כלל לא מאובזר ואין בו אפילו הגה כוח וגם לא חלונות חשמל וגם שעון טורים לעומת ז…
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
קודם כול שלום אני חדש פה. אני מחפש אוטו במחיר של עד 12 אלף אבל עדיף קצת פחות 10 ככה... אני מחפש משהו חסכוני בדלק ושלא רואה מוסך(אין לי כסף לתיקונים) אבל עדין אמרו לי לא ללכת על מנוע 1000 כי הוא חלש מידי... חשבתי בכיוון של פיאט אונו אבל אמרו לי רואה הרבה מוסך פיז'ו 205 גם אפשרי אבל ב10 אלף אפשר להביא רק אחת אם קילומטרז גבוה וגם אמרו לי החלקים שלה יקרים רנו קליאו החירון שלה קצת יקר... הפונטו 95 גם מחירון קצת יקר.... רציתי לדעת על איזה רכב אתם ממליצים אבל חשוב שיהיו לו את הדברים שאמרתי תודה לכול העוזרים.... דרך אגב ראיתי פיאט אונו 94 מנוע 1000 קילומטרז 78000 ולא הורידו קילומטרז... אוטו ניראה די שמור אבל ביגלל המנוע 1000 אני לא כולכך חושב עליה למה ז…
הודעה אחרונה מאת eyal17, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
* פ'גו XS 106 שנת 97 * סופר נסר GLXI שנת 95 * הונדה EX 91 המחיר של שלושת המכוניות שווה בערך ונניח ששלושתן מטופלות בדרך קבע במוסך על מה הייתם ממליצים?
הודעה אחרונה מאת מקלארן F1, -
- 3 תגובות
- 862 צפיות
היי.. אני מחפש רכב קטן אוטומטי לאחותי, סדרי גודל של 60K יד שניה כמובן. בדקתי על היונדאי גטס (תודה רבה רבה דרך אגב לכל מי שענה לי בפורום) והיא נשמעת סבבה לאחותי אלא שצריכת הדלק שלה נוראית יחסית לגודל ולביצועים. אני יודע שהפורום הזה הוא של חברה רציניים יותר מרכב יפני אוטומטי קטן אבל נראה לי שבכל זאת מבינים פה עניין. תודה מראש יונתן.
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי, בהמשך לדילמות שלי לגבי רודסטר התגלגלה לידי האפשרות לרכוש 206cc יד ראשונה במצב מעולה וריציתי לדעת מה השוק של הרכב בארץ? האם לדעתכם הוא מכיר יותר או פחות מהמיאטה שון
הודעה אחרונה מאת B-TON, -
- 4 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
אני מחפש רכב משפחתי ב 70K והשאלה שלי היא האם אקסנט 2003 נחשב לרכב טוב ואמין? בלי קשר לנפח מנוע, במה מאזדה 323 ופורד פוקוס עדיפים על אקסנסט, אם בכלל? ההתלבתות שלי כרגע היא אקסנט 2003 או 323 2002 ומה אתם אומרים על הרשת של סנטרל SIXT, ניתן לסמוך עליהם?
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם בירצוני לקנות הונדה סיויק מהשפיציות לא משנה איזה שנה יש לי תקציב של 25 אלף ש"ח אפשר להביא (להביא = לרכוש) משהו??
הודעה אחרונה מאת honda91, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום, נפלה לידי הזדמנות (שבמחשבה שניה אני לא כ"כ יודע אם זאת הזדמנות) לרכוש את הרכב הנ"ל, אבל יש לי כמה הסתייגויות: 1. הרכב יד 7 - אז בסדר, אני יודע שזה רכב ספורט ולא מייחסים כ"כ חשיבות למס' ידיים אבל זה עדיין מרתיע קצת. 2. הרכב עבר 175000 ק"מ - הבחור טוען (דבר שייבדק אח"כ) שב150000 הוחלף קלאצ' ונעשה טיפול גדול שכולל טיימינג ושאר ירקות. פה בעצם נגמרו ההסתייגויות, לרכב יש אגזוז זרימה חופשית של סיברינג, מגנזיום וסאנרוף חשמלי, הבחור רוצה עליו מחיר מחירון שזה 25000. ושאלתי אליכם היא - מה דעתכם ? תודה, איציק.
הודעה אחרונה מאת אוהד_מ, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
בת דודה שלי מעוניינת בסקסו ספציפית שהלכתי לראות איתה היום. זה הדגם הכי פשוט. 1.1. ידני כמובן. מזגן בהרכבה מקומית (עובד טוב מאוד). אין שום איבזור חשמלי מלבד אזעקה. המכונית נראית טוב מאוד, והיא שנת 98. נראה גם שהיא מטופלת היטב. המינוסים הם - ק"מ גבוה (כמעט 190000) ויד ראשונה מהשכרה. מצד שני הרכב אצל הבעלים הנוכחי 3 שנים ובאמת נראה שהוא טיפל בו היטב. היתרון של הרכב הזה מבחינתה הוא רכב חדש יחסית במחיר מאוד נמוך. באופן לא צפוי, המחיר גם מהווה בעיה מסוימת. מחירון לוי יצחק מדבר על 18800 לדגם הספציפי הזה (5 דלתות). מזה צריך להוריד ק"מ והשכרה שזה יוצא 3600 פחות, כלומר 15200, באמת מחיר זנות. א-ב-ל מתברר שמזגן בהרכבה מקומית מעלה את מחיר הרכב הזה בלא פחות מ-2500 ש…
הודעה אחרונה מאת shlomub, -
-
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
חזרתי עכשיו מבדיקה של איביזה טורבו 02 עם 47K במוסך מ.מ.מ ברמת גן. האוטו יצא כמעט נקי (חוץ מברקסים וכיוון פרונט). אבל הנקודה החשובה שהבוחן העלה הייתה לחץ דחיסה נמוך במנוע, ואין שריפת שמן. הוא לא ידע להגיד לי במספרים (אז בשביל מה שילמתי ???) נסעתי גם למוסך המורשה של הרכב והם אמרו שלרכב לא היו בעיות מיוחדות , וגם רכב שיוצא מהמפעל יש לו הבדלים בין הלחצים בבוכנות. אז מחר אני לוקח את הרכב למכון אחר , ומבזבז שוב פעם 400 ש"ח. יש עצות ???
הודעה אחרונה מאת R'n'B, -
- 0 תגובות
- 802 צפיות
בקיצור הבנאדם שהאוטו שלו עשה לה בדיקה היום עם בחור שרצה לקנות אותה ואמרו לו שם שבגלל שהאוטו עבר 110,000 ק"מ צריך לשים שמן מיוחד למיסבים משהו כזה... בנוסף אמרו לו שהרצועת מנוע מיובשת קצת ושלא חייב להחליף אותה ואמרו לו שהקלאץ' גבוה קצת...זאת אומרת שלא צריך ללחוץ על הדוושה עד הסוף...דברים כאלה... המנוע קיבל ציון של 74 אחוז ... אז לפי כל זה... ודרך אגב אין שאסי בכלל באוטו מה אתם אומרים כדאי לי לקחת את האוטו? כמובן שקודם אני אקח לבדיקה בעצמי אבל לפי זה.. אהה וגם נזילת שמן אבל זה כתוב בכל אוטו שלוקחים לבדיקה הבנתי... מה אתם אומרים? תודה מראש על הייעוץ
הודעה אחרונה מאת MAHALLA, -
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אוקיי, כותב ההודעה הוא אני (הנהג החדש) הדרישות שלי מאוטו הם בעצם מראה, הנאה מהנהיגה (אין העדפה מסוימת לגיר רגיל או אוטומט), אוטו קטן , וכח (עד כמה שאפשר) הדרישות של אבא שלי הם בעצם אוטו אמין, עדיף משנתון כמה שיותר גבוה, האוטו פעם בשבוע-שבועיים ישמש לעבודה, אבל לא שום דבר רציני אני פונה אליכם בניסיון לשלב בין הדרישות בדרך הטובה ביותר ! תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Classic Addition IL, -
מה אתם אומרים על הרכב הנ"ל ? האם הוא באמת ספורטיבי ,ומהנה לנהיגה ? האם השלדה טובה (לסיבובים? מה המצב בקו ישר ? תודה..
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 12 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם היום עברתי בצרפין וראיתי מיגרש ענק של מכוניות והבנתי שזה מכוניות למכרזים או משהו כזה. א.יש שם מציאות? ב.כמה לדעתכם אפשר להשיג שם רנו מגאן,קנגו,או איזשהו דיזל אחר? אשמח לקבל פרטים.
הודעה אחרונה מאת רועי.א, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
*** עריכה *** הכותרת נערכה. אם כל אחד שרוצה לקנות רכב יתן כותרת "רוצה לקנות רכב" אי אפשר יהיה לעקוב אחרי הודעות בפורום. קרא את הכללים: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=737 ________________________________________________________________ אני מעוניין לקנות רכב ספורט בתקציב של עד 30 K ..... עקב היותי חולה מכוניות די בררן אני מחפש את הרכב הנכסף כבר 7 חודשים יצא לי לבדוק גולף GTI 2.0 16V ביבוא אישי ממקסיקו וZX וולקן משופרת ביותר ועוד (אני לא אפרט אבל ה2 האלה היו הרציניות ביותר) ומשום מה אף אחת לא סיפקה אותי לגמרי בעייה נוספת שיש לי היא ריבוי הידיים על האוטו וריבוי הקילומטראז' והייתי רוצה לדעת כמה קילומטראז' בממוצע ! יכול לעשות מנוע של אוטו…
הודעה אחרונה מאת BonBon, -
- 2 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
חברתי מתעניינת ברכב הנ"ל ונתקלנו במספר רכבים בנפח ה-1000 סמ"ק בגרסה האוטומטית . למביני עניין בעלי ניסיון אישי ומוסכניקים המתעסקים עם רכבי דיהטסו אודה באם ישיבו לי על 2 שאלות : 1. האם הגרסה האוטומטית של נפח ה-1000 סמ"ק חזקה דיו לנהיגה בינעירונית , עליות וכו' (כמו גם נסיעה בינעירונית עם שימוש במזגן) או שזה גדול עליה והיא תשתרך לה מאחור - נסיעה סבירה של סביבות ה-110 קמ"ש ולא נסיעה מטורפת - ידוע לי שזו לו מכונית מירוץ . 2. חוות דעת של 2 אנשים העלו בפני את האפשרות שבגרסה האוטומטית ובכלל בדגם ה-1000 סמ"ק מדובר ברכב בעייתי בו נדרש להחליף את הגיר על כל 120,000 ק"מ והרכב הינו בעייתי בכלל - האם נכונות חוות דעת אלה או שהן בגדר שמועות . בגדול אודה למשיבים - האם הרכב הנ"ל בדגם…
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
איזו מהן הייתם בוחרים? הרכב מליסינג. שתהיה נעימה לנסיעה - עם דגש על כסאות טובים, כוון פנימה-החוצה להגה, דברים כאלו, וכמובן מהנה יחסית (זו לא דרישה ראשית, כי כמה מהנה המשפחומטית הזו יכולה להיות כבר). בכל מקרה, יש לי קצת זמן לשנות את הבחירה, אני חושב. אז אם מישהו חושב אחרת ממני... אני יודע שמבחינה דינמית הפוקוס מעולה, אבל אני לא יכול לחיות עם התא נוסעים שלה, כלומר - הייתי יכול אם זו הייתה WRX, אבל זו רק משפחומטית. נשארתי עם ה3 סדאן והקורולה, אני מניח. כרגע, בחרתי ב3. אבל אני חושב שאפשר לתקן את זה.
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום, הייתי מעוניין לשמוע את דעתכם על תוצאות הבדיקה הנ"ל, כבר הרבה זמן אני מעוניין לקנות רכב מסוג רנו טווינגו ובשבוע שעבר התקשרתי לבעלת רכב שנשמעה מאוד אמינה. לאחר שראיתי את הרכב החלטתי לקחת אותו לבדיקה לפני קניה. לדברי המוכרת הרכב שמור מאוד, מטופל קבוע במוסך מורשה, ללא תאונות וכו'. המדובר ברכב רנו טווינגו שנת 95 ידני עם קילומרז' נמוך. להלן תוצאות הבדיקה של הרכב: *מנוע,מערכת קירור,מערכת דלק,מערכת הצתה: בלאי מנוע, נזילות שמן, רעש מערכת תזמון ושסתומים, וויברציה במנוע, תושבות מנוע פגומות, רצועה פגומה, סמני שריפת שמן בעומס, קורוזיה בצינורות ואביזרי קירור, לפל מערכת קירור, תערובת עשירה, תאום וטיפול. *סרן קדמי ומערכת היגוי: נקישה בהגה, תיקון וכיוון ציר קדמי …
הודעה אחרונה מאת srack, -
טויטה RUNX, מאזדה 3 , מגאן (נערכה הכותרת הסתמית)
מאת Guest ®XploiteR- 12 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מה יותר כדאי מהדגמים הנ"ל: 1. Toyota RunX 2. Mazda 3 3. Renault Megane תודה לכל העונים.
הודעה אחרונה מאת Yaron Edry, -
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום, הייתי מעוניין לשמוע את דעתכם על תוצאות הבדיקה הנ"ל, כבר הרבה זמן אני מעוניין לקנות רכב מסוג רנו טווינגו ובשבוע שעבר התקשרתי לבעלת רכב שנשמעה מאוד אמינה. לאחר שראיתי את הרכב החלטתי לקחת אותו לבדיקה לפני קניה. לדברי המוכרת הרכב שמור מאוד, מטופל קבוע במוסך מורשה, ללא תאונות וכו'. המדובר ברכב רנו טווינגו שנת 95 ידני עם קילומרז' נמוך. להלן תוצאות הבדיקה של הרכב: *מנוע,מערכת קירור,מערכת דלק,מערכת הצתה: בלאי מנוע, נזילות שמן, רעש מערכת תזמון ושסתומים, וויברציה במנוע, תושבות מנוע פגומות, רצועה פגומה, סמני שריפת שמן בעומס, קורוזיה בצינורות ואביזרי קירור, לפל מערכת קירור, תערובת עשירה, תאום וטיפול. *סרן קדמי ומערכת היגוי: נקישה בהגה, תיקון וכיוון ציר קדמי …
הודעה אחרונה מאת danyu, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני עומד לרכוש איביזה טורבו 02. בעל הרכב טוען שהסאנרופ לא הגיע עם כל הדגמים והוא לא כלול במחיר הרכב ודורש 2%. האם אכן באיביזה טורבו לא הגיע סאנרופ מקורי אלא רק בהזמנה מראש ??? תודה...
הודעה אחרונה מאת nahag-pesha, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
איזה מן הדגמים בעלי נפח מנוע 1400 גיר רגיל בעלות ב 90 כ"ס? האם הרכב אמין יותר וחסכוני מ דגמי האירופאית המיני (פגו,רנו,פונטו)? תודה.
הודעה אחרונה מאת R'n'B, -
-
רכב קטן ואמין
מאת shory- 1 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי אני מחפש רכב לאחותי הקטנה, משהו קטן, חמוד, לא חדש לגמרי. הכיוון הוא דווקא יפני, רווינו מהאירופאיות ומהאמריקאיות ואנחנו רוצים לנסות רכבים חדשים בבית. הסכום הוא סביבות ה 60,000 והשאיפה לרכב כמה שיותר חדש אלא ש.. אני רוצה שהאוטו יאבד כמה שפחות ערך בשנים הקרובות, כלומר אני רוצה אוטו שיהיה אפשר למכור אותו עוד 4 שנים ולא לאבד 50% מההשקעה אין לי בעיה לרכוש אותו ביותר על מנת לאבד פחות. כמו כן, משהו שלא שותה הרבה דלק, כמובן אוטומט, ובטיחותי (עד עכשיו היא נהגה על גראנד פרי) אני מנסה למצוא דעות על היונגאי 'גטס', ועל המאזדה 'דמיו'.. זה הכיוון בכל אופן. תודה יונתן
הודעה אחרונה מאת רועי.א,
