ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,541 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 869 צפיות
שלום רב חברים, לאחרונה החלטתי לרכוש רכב פרטי. לאחר מאמצים הצלחתי לגייס כ 60 אלף ש"ח. לאבי יש חברים במוסכים והוא ביקש שלא אקנה מגאן קופה 2000 מאחר ולרוב שאר הרכבים הוא יוכל לטפל לי ברכב ולהשיג חלפים בזול. חפשתי רכבים וגיליתי שהאיביזה טורבו/A3/קליאו ספורט/פולו GTI/שאר הספורטיבים ששכחתי עוברים במעט את הסכום אשר גייסתי. למרבה הפלא ראיתי שמחירון האימפרזה טורבו עומד על 60 אלף. רציתי לשמוע חוו"ד בנוגע לאחזקת האימפרזה מבחינת כלכלית (למעט חלפים). יותר נוגע לי נדון הדלק (אינני נוסע הרבה ולוחץ רק מעט ובמקרים מסוימים - כך שאין לי כוונה לאמץ את הטורבו הרבה) האם אפשרי למצוא רכב משנתון כזה והאם מצבו לא יהיה ירוד? תודה מראש וסליחה על בורתי בנושא, ליאור.
הודעה אחרונה מאת gsi16v, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רב לכולם. לשם שינוי אני שואל שאלה הפוכה למה שמקובל פה. יש לי סובארו NEW AGE 1600 שנת 2001 אוטומט יד ראשונה מצוחצחת ומלוקקת עברה 35K בלבד ללא תעונות. נכנבסתי לאתר של לוי יצחק וראתי שהמחירון שלה 73 אלף + 1200 ש"ח על גיר אוט'. אבל לפי שיקלול של היד והק"מ יוצא שהרכב שווה 76260 ש"ח. האם ריאלי למכר רכב בסכום כזה. או שאף אחד לא יתן לי עליה את המחירון המשוקלל. אנא המנעו בבקשה מתשובות כמו "מה אתה משוגע", "נדפק לך השכל". היית רוצה לשמוע דעה מקצועית מחברי הפרום שמעודכנים במצב שוק המכוניות בארץ. תודה מראש L.A
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
יש לי שאלה מאוד חשובה, שלבטח אנשים שרוצים מכונית באמת טובה ולא כל-כך יקרה שאלו את עצמם. האם שוה לרכוש טיוטה קורולה דגם הישן (שנת 93-92, הקטנה יותר יחסית), בעלת הזרקה וכו'.??. חשובלי לציין כי הדגם "המתקדם" יותר (העגול החל מ93-), מאוד קשה להסגה ומחירו גבוה מתקציבי. כך האם שווה להשקיע ברכב שכזה? תקציבי עומד על 20,000 ש"ח
הודעה אחרונה מאת gaiv, -
פיאט פונטו 98'
מאת ori006- 0 תגובות
- 767 צפיות
שלום לכם אנשים יקרים. יש לי ידידה שמעוניינת לקנות רכב. הציעו לה פיאט פונטו 98' 60S יד ראשונה. הרכב עבר 120000 ק"מ ללא תאונות. המחיר שרוצים עליו זה:26000 ש"ח. האם המחיר שווה.? ואיך הרכב מבחינת איכות (נוחות,איבזור,טיפולים).? תודה מראש.אלירן.!
הודעה אחרונה מאת ori006, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מראש אני רוצה להתנצל כי בתמונה רשום ברוסית. אבל טבלאות פשוטות ואני מניח שתוכלו להבין מה קורה שם. בריבועים כחולים רשום טווח הגיל של המכונית -1-3: 1-3 שנים, ומתחת באים מודלים של מכוניות ו % התקלות הממוצע. מקווה שזה יעזור בבחירת מכונית ( מי שמחפש אמינות). http://za.ru/show_picture.pl?articleid=4127&picture=2b.jpg
הודעה אחרונה מאת feel, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, רציתי לדעת אילו שמות רכבים אתם מכירים אשר התכונות שלהם: *דיזל *אוטו' *בקטגוריית משפחתי *רכב חדש! עד 180,000 ש"ח. * בנתיים ידוע לי רק עד הסיטרואן (קסארה, c5, )
הודעה אחרונה מאת redroze, -
ב.מ וו קומפקט
מאת דביר- 9 תגובות
- 8.5 אלף צפיות
חברים שלום!!! לאחר העזרה הנפלאה ברכישת המונדאו התפניתי לחפש לעצמי מכונית. בין החיפושים אחר A3 וגולפים למינהם צדה את עיני ב.מ.וו קומפקט 00 מנוע 1900. הרצתי חיפוש שהניב תוצאות רק לגבי קומפקט 1600. הרכב שראיתי עבר 30K והוא שמור ומטופל ובדיקה העלתה איזון גלגלים קדמיים שצריך להעשות. בכל מקרה הייתי רוצה לקבל את חוות דעתכם על המכונית,על הסחירות שלה,על האחזקה ביחס לגולף ואאודי וכל דבר שעולה לכם בראש לגבי המכונית.
הודעה אחרונה מאת s.b.m.w, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום, מצאתי אקזמפלר למכירה, ולפני שאני לוקח את הרכב לבדיקה אני רוצה לעת אם יש דברים מיוחדים שכדאי לבדוק (בעיות ידועות בדגם) ו\או עצות שיש למנוסים לתת לי ? תודה מראש וגמר חתימה טובה !
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
-
- 1 תגובות
- 840 צפיות
אני צריך מחיר של ג'סטי 93 1200 GLI ידני לפי לוי יצחק מישהו יכול לעזור??
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
סובארו gli
מאת danielk-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 946 צפיות
האם האותיות GLI בג'סטי אומרות שזה מנוע הזרקה??
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
רציתי לשאול איזה מבין דגמי פג'ו 106 הכי אמין בין השנים 93-95, ומה דעתכם על חיפושית בין השנים 70-74.
הודעה אחרונה מאת roei, -
-
- 15 תגובות
- 11.7 אלף צפיות
בקטגוריות המיני/קומפקטיות !
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אני מתכנן לקנות פיזו 306 דיאמונד 1600 אם אפשר קצת פרטים הערות ניסון של מישהו על הרכב.. תמונות גם יהיה סבבה...
הודעה אחרונה מאת lior066, -
-
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 4 אלף צפיות
הייתי רוצה לדעת איזה מהמכונית הכי איכותית והכי טובה באופן כללי משלושת המכוניות האלה, כמובן שאני מדבר על לקנות חדשה, ולא משומשת.. סובארו B4 הונדה אקורד מאזדה 6 תודה קובי
הודעה אחרונה מאת ShayRally, -
-
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
רציתי לדעת אם יש הבדל בין מרכב 3 דלתות ל-5 ? וקצת פרטים על הרכב הספקים, כ"ס וכו"ל... תודה מראש !!!
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
יש לי תקציב של עד 70,000 שקל אני מעוניין בהצעות למכונית שתיתן לי את המקסימום במחיר הזה.. כמובן יד שנייה המכונית היא לי ולאבא שלי כך שלא צריך הרבה "פוזה" חשוב ביצועים טובים ,נסיעה חלקה! ועוד בקשה קטנה..אם אתם יכלוים לתת לי אתר שבוחן מכוניות בצורה מקצועית..
הודעה אחרונה מאת BMW_525_89, -
-
- 6 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
קודם כל לא היצלחתי לימצא על האוטו הזה שום מידע פרט לעובדה שהוא עושה 1400 ק'מ למיכל.. אני אפילו לא יודע מה שם הדגם..פרט לזה שזה דיזל ובטח איפה שהוא יש 3 אותיות שאחת מהם זה "D" מה שאני רוצה לדעת: *הדגם של האוטו שאוכל ליבדוק במחירון *נפח המנוע *זה רק דיזל או טורבו דיזל..אני מעוניין בטורבו דיזל ידני *הספקים של המנוע *תקלות נפוצות *מה לחפש בבדיקה עצמית *למה לא ליקנות סקסו... למי שמיתנגד.. אני רוצה ליקנות רכב זול עם תחזוקה קלה ובלי הוצאות מיותרות על דלק וחלקים יקרים, האם זה ה "אוטו" ? כל זה בישביל להעביר את הזמן ולהיתגלגל עד ליום שאוכל לחזור ל VR6..שזה ההפך הגמור מהסקסו הזו..
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
עזרה בבחירת רכב
מאת niRMX- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני רוצה לרכוש רכב , מנוע 1.4\1.6 . התקציב עומד על כ60,000 K אבל אני רוצה אוטו לא קטן (פונטו, קליו , קורסא) אלא משהו בינוני (בלנו, סיוויק) אני חייב שזה יהיה גיר אוטומטי. למישהו יש המלצות על רכב טוב שאני יכול למצוא בסכום הזה מהשנים האחרונות? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת niRMX, -
- 1 תגובות
- 2 אלף צפיות
ולא אין בחיפוש... {שנת 96 אוטומטית 1600} כ"ס 0-100 וכו' תודה ... **אם נועלים את ההודעה לשלוח סיבה בפרטי כי פעם שעברה נעלו ...**
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם אני בעל גראנד לאונה (1994, 1600) ידנית ושוקל לרכוש אימפרזה (1999, 1600) ידנית. מה ההבדל במנוע מבחינת כוח סוס? האם דגם 1999 טוב יותר או פחות טוב מדגמי 1998 ,2000? הבדלים במשקל, סחיבה, נוחות ועוד מישהוא הזהיר אותי מדגמי אוטומט שאחרי 1998 האם ההזהרה נכונה? בתודה גיא
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 19 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום לכולם, הציעו לי לקנות מגאן קופה 98 1600 צהובה ממגרש במחיר של 32K (המחירון הוא 43K), בבדיקה בקומפיוטסט גילו את הדברים הבאים: מנוע: בלוק מנוע-נזילת שמן ,ראש מנוע- צריכת שמן מובילי שסתומים, רעש שסתומים , להחליף רצועת טיימינג.ציון -81 שילדה- שלדת מרכב , משמעות נמוכה- סימני פגיעה קצות שילדה , סימני פגיעה קורת מרחב פנימית, סימני פגיעה קורת רוחב אחורית. ציון - 84 מרכב - סימני פגיעה מאחור, מלפנים , תיקוני מרכב וצבע, נזק לפגושים, הוחלפו חלקי מרכב.ציון - 76 העברת כוח - תיבת הילוכים- החלף תומכים. ציון - 84. אני יודע שהרכב עבר תאונות לא קלות אבל בעל המגרש (חבר של אבא שלי) אמר שהוא עושה טיימינג , מחליף תומך בהילוכים ועושה כיוון פרונט (על חשבונו) ואני מקבל הנחה גדולה…
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
אנא דרגו את 3 הרכבים המומלצים מהרשימה לפי הפרמטרים הבאים: 1. אמינות 2. עלויות אחזקה 3. צריכת דלק הרשימה: 1. מזדה 323 LX אוט' שנת 96 2. מיצובישי סופר לנסר GLXI אוט' שנת 96 3. ניסן אלמרה GXI אוט' שנת 96 4. סוזוקי בלנו GLX אוט' שנת 96 5. פיאט מריאה ELX אוט' שנת 99 6. קאיה קלרוס 98 אוט' GLX 7. רנו מגאן RN אוט' שנת 96. 8. פורד מונדיאו CLX 97 אוט'. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת chaim_c, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
ברצוני לקבל מידע מהגולשים בפורום: ברשותי פורד מונדאו דגם RS מנוע 2.5 ליטר V6 טורבו משופרת שנת 96 ידנית ואני מעוניין לעמיד אותה למכירה. רציתי לדעת ממישהו שהיה ברשותו או שעדיין יש ברשותו רכב מסוג זה מה הערך שלו וכמה אני יכול לדרוש עבורו? לרכב יש FULL BODYKIT, ספויילר אלימיניום, חישוקים קלים 17 מקוריים" ומערכת DVD ושמע. הרכב משופר באופן מקצועי ובעל 250HP נכון להיום לאחר בדיקה. הרכב כמו חדש 68,000 ק"מ ללא תאונות ממש כמו חדש יד ראשונה. לרכב יש חלון בגג, ABS, כריות אוויר, חלונות חשמל, מראות חשמל, כסאות מתכוונות חשמלי, ריפודי עור ושעון טורבו. אם מישהו יכול לתת לי הערכת מחיר לגבי הרכב אני יודה לו מאוד.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
מחפש לקנות רכב במחיר 40000-50000 אלף שקל רכב לא ישן יותר משנת 98 ספורטיבי קומפקטי 1600 סמ"ק או יותר יש המלצות?
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שנתון 96 כמובן..
הודעה אחרונה מאת אלון חלווה, -
- 3 תגובות
- 683 צפיות
הגיר האוטומטי שלה - 3 או 4 הילוכים? ביצועים לא חשובים. צריכת דלק - האם טובה יותר ממיצו. לאנסר 1.5 (שנת 92') - האמת שזו כמעט שאלה רטורית, אבל אני רוצה להיות בטוח.... הרכב עבר 60K ק"מ, יד שניה. עבר שתי תאונות חזית (הוחלף מכסה מנוע, פנסים, פגוש, רדיאטור, אין נזקי שלדה) מה יכול להיות מחיר הגיוני לרכב כזה? (או במילים אחרות כמה הייתם משלמים עליו?) האם שווה ללכת עליו במחיר אטרקטיבי או לוותר? תודה לעונים רון.
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אנשים חד וחלק אני לא יודע מה הם התהליכים ברכישת אוטו. אם מישהו מוכן בבקשה לפרט שלב שלב, זה מאוד יעזור. אני רוצה לדעת מהו התהליך ברכישת אוטו רגיל? ומהו התהליך ברכישת רכב אספנות? (דרך אגב, אני רק בן שמונה-עשרה וחצי שנה (+) רישיון.)
הודעה אחרונה מאת Shmulik_Miata, -
- 3 תגובות
- 942 צפיות
בחיפוש אחרי רכבים עלו 2 אופציות האחת איביזה 98 אוט עם 90k והשנייה מאזדה 323 לנטיס 96 עם 110k מה דעתכם. (יש גם מגאן כאופציה אבל אני מפחד לכתוב בגלל היחס העוין לצרפתיות...) התקציב נע בסביבות 35 k תודה דור
הודעה אחרונה מאת saar5555, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
שלום רב. ידידה שלי בודקת את האפשרות לקנות סוזוקי אלטו מודל 93. ההתלבטות: היא גרה בקרית שמונה. הרכב אמור לשמש אותה לנסיעה יומיומית מקרית שמונה למכללת תל-חי (כעשר דקות), ופעם בשבוע-שבועיים לנסיעה מקרית שמונה לתל-אביב וחזרה. הרכב הוא בעל מנוע של 800 סמ"ק בלבד. האם הוא ישרוד את הנסיעות הללו? בדרך לקרית שמונה יש עליות. חוץ מהקטע הזה - הוא ממש מתאים לה. הוא בתקציב שלה, בגודל שהיא מחפשת, ק"מ נמוך, יד ראשונה. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת נמרוד רחמימוב, -
-
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
התקציב שלי הוא 50,000 פלוס מינוס... אני נהג חדש שנה על הכביש מתלבט בין הונדה סיויק קופה מיצובישי קולט או טויוטה קורולה מה כדאי? או האם בכלל כדאי ללכת על מכונית אחרת? תודה מראש לכל העוזרים
הודעה אחרונה מאת sronis,
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 464 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yahaga
- נומד
- ברווז
- ISRAEL4theWIN
- PYA
- itamar_by
- פיני חד
- דניאל1983
- RedLabel
- גקסי
- osheri
- גור גור
- Aviady001
- NirNissimov
- gpm11
- srool
- אלעדית
- falou
- Rongaflugen
- David32
- gadik6
- פינדר
- chrono
- BoazB11
- nechmya
- SlowRide
- danbr
- itaimoto
- orsh99
- יוני3227
- EvGriga
- dr6633
- levy
- yuval1111
- this_is_me
- `Infinity
- Maviv
- mikyl
- fishmanl
- fatboy1340
- yoav911gt2
- Step
- om2
- לב טוב
- AUDIO KING
- לירון .ה.
- yohai71
- Shay Shd Dave
- גולדן191
- PASHUT
- davemustaine87
- memilavi
- NEW10
- אליה
- QV1750
- 3n
