ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,540 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם. הייתה לי תקרית עם הרכב שלי ועכשיו אני מחפש רכב חדש, בינתיים קיבלתי הצעה בנוגע לרכב מסוג אופל קורסה, שנת 1991 מנוע-1400 והמחיר שהוא הציע לי הוא: 12,000 ש"ח (חשוב לציין שהמחיר שאני יכול להרשות לעצמי הוא באיזור ה-10,000 עד 13,000 ש"ח) ועוד הצעה לגבי רכב מסוג: טויוטה קורולה שנת 1992. הינה הסיפור שלה: הרכב עבר 180,000 קמ"ש הוא יש שנייה ובא מחברה (חברה מסויימת קנתה את הרכב ולאחר מיכן היד השנייה קנתה את הרכב מהחברה) יש בה מזגן, ידני ולכל הניראה הייתה החלפת מנוע (ביד השנייה) המחירון הוא:22,000 הבעלים מוכרים אותו ב- 14,000! מה אתם אומרים על זה? איך נעים מחירי החלקים של הרכב הזה? מהיא כמות הדלק שהוא צורך? האם כדאי לי להשקיע וליבדוק את הרכב? …
הודעה אחרונה מאת fixxxer, -
-
- 39 תגובות
- 6 אלף צפיות
שלום לכולם בעקבות נושא שפתחתי על האופל טיגרה בשביל חבר הבנו שהרכב לא משתלם והוא החליט שהוא מעונין ללכת על הטיטי. התקציב הוא 100,000 אפשר למשוך עוד קצת אם ממש ממש חייב אני מציין שזה תקציב אך ורק לרכישת הרכב ולא כולל ביטוח ושאר הוצאות. הייתי רוצה לדעת פרטים על הרכב כגון: מנועים, איזה דגמים אפשר לקנות בסכו''ם הנ''ל עליות של הוצאות, בעיות מיוחדות, טענות, תלונות, אחיזת כביש ובקיצור הכל. תודה רבה לכל העונים.
הודעה אחרונה מאת Hugo, -
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
בשעה טובה קניתי מאזדה מיאטה ידנית 2004, כחול כהה מטאלי. תודה רבה לכולכם על כל העזרה עקבתי אחר כללי הפורום ולמרות שבעל הרכב קצת התעצבן בסוף היום לאחר טרטורים למוסך המרכזי של מאזדה, משרד הרישוי, מכון בדיקה, סניף הבנק. לצערי, בנסיונות המעטים שעשיתי על מנת למצוא ביטוח מקיף עוד לא מצאתי ביטוח מקיף בסכום סביר כמו של YNV (דרך אגב דרך איזה סוכנות עשית את הביטוח ואיזה חברת ביטוח) מישהו יודע על סוכנות שכדאי לפנות אליה על מנת לקבל הצעת מחיר סבירה שתהיה קטנה מ 4500 ש"ח. אני בן 26 וחצי, רוצה את הביטוח רק לי ואולי להורי, אין לי תביעות קודמות בשלוש שנים האחרונות.
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
פונטו 96 HSD
מאת BigMak-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מישהו יודע האם זה רכב שנמכר במחיר מחירון ? האם לקנות רכב משנתון 96 שהוא יד רביעית זה גרוע ? האוטו נראה פשוט שמור מאוד מאוד !!
הודעה אחרונה מאת איתמר, -
-
- 1 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין לרכוש פורד פוקוס מהשכרה בן שנתיים (שלמה השכרת רכב). לרכב 3 שנות אחריות. רציתי לדעת האם אחריות היצרן תהיה בתוקף לשנה הנותרת? מוסך פורד לא שמח לתת אינפורציה, אבל ציינו שהאחריות תתפוס רק במידה והרכב עבר את כל הטיפולים לפי הוראות יצרן, במוסך מורשה או מוסמך. הרכב טופל במוסך חברת ההשכרה. בחברת ההשכרה יש רק ספר טיפולים אשר רשום רק תאריך טיפול בכתב יד , הם לא נותנים פירוט הטיפולים. האם מישהוא יודע האם אחריות היצרן תתפוס? (אחריות היצרן עדיפה על אחריות חברת ההשכרה מכיוון שהיא כוללת הכל. כולל מזגן וכד'.)
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 9 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אחרי שהחלטתי כבר לרכוש C-5, הגיעו הידיעות הראשונות על מתיחת הפנים וטרפו את הקלפים. שוחחתי היום עם נציגי סיטרואן באולם התצוגה המרכזי ושם ההערכה היא שמתיחת הפנים תגיע רק כשנת מודל 2006. ה-407 מתחילה להגיע ביולי-אוגוסט. אני מתלבט לגבי איזה רכב לקנות. ה-407 היא ראשונית ומכאן, אולי, מתכון לבעיות מצד מוסכים שלא מכירים את הרכב. ה-C-5 לפני מתיחת פנים משמעותית והשאלה היא מה יקרה לערכו של רכב שיקנה עכשיו ויוחלף ע"י דגם מתקדם יותר בעוד כשנה.
הודעה אחרונה מאת eyalzo, -
- 8 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום. אני מחפשת רכב בתקציב מירבי של 20000. ברצוני למצוא רכב אמין, עם הגה כח, אוטמט וחסכוני בדלק. בנוסף רצויי שלא יהיה ישן מדי (מקסימום בן 10 שנים). אשמח לייעוץ והכוונה בנושא זה... נ.ב הציעו לי דייהו סופר רייסר. האם היא תואמת לדרישות?
הודעה אחרונה מאת galsh, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
1994 * 16v phase 2 :דגם ושנה1764cc :נפח מנוע 6500\137 :כ"ס\סל"ד 4250\16.1 :קג"מ\סל"ד הנעה:קדמית 5:הילוכים 185\55-R15 :מידות צמיגים 1070 Kg :משקל עצמי 1365\1641\3712 :אורך\רוחב\גובה 209km\h :מהירות מירבית הפסיקו לייצר ב96...מישהו ראה אותה בארץ בכלל???
הודעה אחרונה מאת Casper, -
-
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
יש באפשרותי לקנות מיאטה יד ראשונה 2004, נקיה. האם לדעתכם כיום ניתן לקנות אותה מתחת למחירון או רק במחיר מחירון 140K, הרכב נראה טוב מלבד פגיעה קטנה בכנף הקידמית, כמה ניתן להוריד על הפגיעה?
הודעה אחרונה מאת BMW, -
-
- 10 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
אני רוצה לקבל כל מידע אפשרי על אופל פרונטרה במיוחד מאנשים שהיה להם כזה...
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
העברת בעלות
מאת ofr_levi- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם בשעה טובה אני הולך מחר לבדיקה ואם הכל יהיה טוב נעשה העברת בעלות. הבעיה היחידה- אני לא מוצא את התעודת זהות שלי. האם מספיק דרכון או רשיון נהיגה או שחייב רק תעודת זהות ו... האם בדואר יוכלו להגיד לי אם יש עיקולים או כנסות על הרכב תודה.
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
- 1 תגובות
- 763 צפיות
יש לי פונטיאק ואני רוצה לדעת פחות או יותר מה המחירון שלה יד שניה , שנת 92 בלי תאונות בלי כלום, במצב מצויין, עברה טסט לפני כמה ימים
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
שנת 98 ככה בתקציב של +- 45-55 אלף. אם למישהוא יש נסיון עם האוטו, נתונים ביצועים. האם האוטו אמין כמו כול שאר דגמי היונדאי שיצא להם שם של אוטו שלא רואה מוסך?
הודעה אחרונה מאת bose, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני צריך לדעת מה מחיר המחירון של רנו אקספרס שנת 96 דיזל ,ידני ( יד שלישית), מהמחירון של לוי יצחק. תודה!
הודעה אחרונה מאת kompy, -
ג'ייפ ב600000
מאת .liron.- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אבא של חבר שלי מחפש גייפ בסביבות השש מאות אלף שקל והדרישות שלו הם: שיהיה גדול ונוח עם הרבה פינוקים כגון טלויזיה .... שישב גבוה וטוב על הכביש מנוע גדול אבל דיזל ואם אפשר תמונות של הג'יפים תודה מראש
הודעה אחרונה מאת מקלארן F1, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני מעוניין לרכוש סיטרואן פיקאסו דיזל, ההיצע מועט וכעת יש לי הצעה לרכב כזה מודל 2002 עם 120000 קמ'. האם מישהו יודע איך קליומטרז' כזה משפיע על רכב מהסוג הזה, האם הוא אמין ומה הם התקלות הנפוצות שיש לבחון לפני הרכישה. ברור לי שמדובר בקמ' רב אולם רכב חדש מעל התקציב שלי ואני חייב רכב דיזל לאור מס' הקמ הרב שאני עושה בשנה. אם יש למישהו פיקאסו דיזל למכירה אשמח לשמוע ממנו תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת AssafO, -
אני מחפש רנו קליאו משנת 2002,מנוע 1.4 גיר רגיל.האם הרכב מוצלח? מצאתי אחד שעבר 50000 ק"מ ודורשים עבורו מחיר מחירון,האם המחיר הוגן בהנחה שכל שאר הפרמטרים תקינים? תודה,איתי
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- 2 תגובות
- 968 צפיות
אם שווה ? הונדה סיוויק (צורה חדשה)92 =25000שייח 110000קיימ (זה מוזר ?) צבע כסף (מטלי) בן אדם רוצה 25000שייח הוא אומר אוטו במצב מצויין ושמור. לא זוכר איזה יד רכב. אם יש פה משהוא מוזר או שזה המחיר של אוטו ?
הודעה אחרונה מאת srack, -
- 0 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
טוב אז ככה, חסכתי לעצמי קצת כסף ואני מעוניין לקנות סיאט איביזה. הציעו לי אחת שנת 1997 קופה 1600 ידנית. שווה קנייה? איך היא מבחינה ספורטיבית? כוח יש לה?
הודעה אחרונה מאת alfa_romeo11, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
לאחר דיונים ממושכים ולילות ללא שינה הצלחתי לשכנע את אימי לרכוש רכב טיפה יותר ספורטיבי. עקב השקעתי הכספית הדיי גדולה בעניין לא רציתי לוותר על רכב שיתן לי תמורה טיפה יותר ספורטיבית מאשר רכב אחר וכמובן יראה הרבה יותר טוב . למרות זאת עדיין חשוב לי שהרכב ישאר חסכוני. מבדיקות שונות ומהתייעצויות עם אנשים, הועלו מספר מכוניות כאשר 3 משכו את עיניי. 1. הונדה סיויק קופה (לא האצ'בק) שנת 95-6 ידנית. ידוע לי ש-96 כבר זו הצורה החדשה יותר (עד 2001). האם יש שינוי אחר שאינו קוסמטי? 2. רנו מגאן קופה שנת 97-8. כל מי שדיבר על הרכב אמר לי רק מנוע 2000 כי ה-1600 עגלה. האמת לא הכי יהרוג אותי אם אסתפק ב-1600 שכן כבר הזכרתי שחסכוניות זה דבר חשוב. 3. פולו 16V. מדובר על מנוע 1400 עם 100…
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
האם כדאי לרכוש רכב מסוג סיאט אביזה שנת 93-94
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 2 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היום באתי לשלם על הרכב ולהעביר בעלות - גיליתי שהבנק סגור, ושכל סניפי הדואר סגורים היום!! איזה מרגיז לבזבז ככה בוקר! אבל רגע, זה לא הכל! שעה וחצי לאחר מכן, בבית, גיליתי בטעות, שיש כמה סוכנויות דואר שפתוחות, והפוסטמה במוקד חירום של הדואר ענתה לי שכל הסניפים סגורים, בלי המידע המוסף הזה!!!!! אוף אוף אוף. אנשים, תמיד לברר פעמיים אם האיש שאיתו אתם מדברים יודע על מה הוא מדבר! במיוחד פוסטמות וטיפשים מהצד השני של הקו שחושבים שהם עוזרים למישהו כאשר הם מחלקים מידע שהם לא יודעים אודותיו כלום! ואתם, אל תעשו את זה לאחרים. תגידו פשוט: אני לא יודע/יודעת.
הודעה אחרונה מאת srack, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם אני חדש בפורום ואני עדיין מתפעל מרמת היחס והמקצועיות של האנשים פה לכן החלטתי להתייעץ איתכם בנוגע לרכישת רכב אני מעוניין לקנות ממישהו פג'ו 205 שנת 88 נפח מנוע 1100 לאחרונה הוחלף מנוע והובא מנוע מפירוק (לא ידוע של איזה שנה) כמוו כן הוחלף גם הגיר הרכב במצב פנימי סביר מאוד המצב החיצוני לא מאיר פנים צבע מתקלף על הגג והבאג'ז על המכסה מנוע יש כמו חריטה פנימה שהתקלף שם הצבע ויש שם גם חלודה הרכב יקנה מהבן אדם אך ורק לאחר שהוא יעבור טסט שגם ככה הוא צריך לעבור בקרוב אז זה אומר שאני יקנה אותו גם עם טסט לשנה הרכב יד 8 עכשיו לשאלה הגדולה אני משלם על הרכב 3500 ש"ח האם זה שווה? כמה יעלה לעשות ישור קו לכזה רכב? או שבכלל לא שווה ל…
הודעה אחרונה מאת yogi_o, -
איך הקליאו B?
מאת Totti- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 924 צפיות
מה דעתכם עלייה?
הודעה אחרונה מאת shahar75, -
- 6 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
קניתי רנו קליאו 97' 1400... רציתי שאם יש מישהו שמבין שאולי יזרוק לי כמה דברים שהוא יודע על האוטו בעיות נפוצות.. יתרונות וכו'..
הודעה אחרונה מאת R'n'B, -
- 1 תגובות
- 921 צפיות
אני לא מבין למה אומרים שהרכב הזה דפוק מאיזו בכינה? בוא נגיד ככה אם אני לא קורע את הרכב ומטפל בוא כל 10 אלף קילומטר הוא יעשה לי בעיות? ואם כן ?אז זה יסתיים ב200-300 שקל בחודש? אם אתם בכלל לא ממליצים על הרכב הזה איזה רכב לא של פיג'ו מומלץ במחיר של 25 אלף? הוצאות חודשיות אמרתי 300 שקל לחודש זה סבבה מבחינתי וגם האוטו נכנס כל 10 אלף לטיפול!! תודה מראש שמעון
הודעה אחרונה מאת הראל, -
- 2 תגובות
- 881 צפיות
שלום לכולם אני רוצה יעוץ לגבי ההונדה סיויק האצ'בק של שנת 1995. מבחינת מנוע, כ"ס, מחיר, הכל... תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת la_DVD, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
הרכב המדובר הוא פג'ו 106 xsi שנת 98 וחוץ מזה מישהו מכיר את אוטו הזה ויודע אם יש משהו ספציפי שצריך לשים אליו לב ?
הודעה אחרונה מאת psxr, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
קודם כל, זו פעם ראשונה שלי בפורום, דבר הנובע מהעובדה הפשוטה (ויסלחו לי כולם), שכל קשר ביני ובין מכוניות הוא מקרי לחלוטין. אבל הנה, "נכנעתי" וגם אני עומדת לרכוש רכב בפעם הראשונה בחיי! הבעייה היא שהתקציב שעומד לרשותי הוא דל למדי (30K), אבל הרכב אמור "להסיע" אותי מדי יום ביומו מחוץ לעיר למרחק של 90 ק"מ!!! מכאן, שהייתי שמחה אם הוא היה נוח (מה שמבחינתי אומר גם אוטומטי...), חסכוני ו...זהו פחות או יותר. מהתבוננות באתרים שונים באינטרנט יצאתי כבר ממש מבולבלת - על כל דגם מצאתי המלצות ואזהרות שונות ומשונות גם יחד. בקיצור, רציתי לדעת אם יש למישהו המלצה לדגם מסויים עבורי שיעמוד פחות או יותר בתקציב ובדרישות. בנוסף, תהיתי, האם כדאי לי 'להתפשר' ולקנות גיר ידני (עד כמה זה מהווה יתרון למ…
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
אופל טיגרה
מאת BMW_525_89-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 9.7 אלף צפיות
שלום לכולם חבר שלי השתחרר לפני כחצי שנה מהצבא והוא קיבל לפני כמה ימים את כל החסכונות שלו ויצא לו סכום יפה כמעט 100,000 שקל הוא עכשיו רוצה לקנות אוטו והוא דלוק חזק על האופל טיגרה האם מישהוא מכיר את האוטו? נהג עליו? יודע עליו פרטים? אודה מאוד לכל מי שיוכל לשפוך קצת אור על הפרשה המסתורית הזאת. כל מה שידוע לנו על הרכב שהוא בעל 2 מושבים ובעל מנוע 1400 תודה לכל העונים
הודעה אחרונה מאת rodon, -
-
מי מחובר 41 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 261 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Mech Morphix
- FROGIE
- ypz
- אליה
- MIHAEL
- ניקו פ.
- גולדן191
- פינדר
- Alberrto
- EliC25
- mcshmupi
- nechmya
- avargel
- orsh99
- amit54
- 98civic
- יבגניפ
- daniel.asu
- matan_mil
- yoav911gt2
- מה רע בשביט?
- GTI33
- David32
- Or05230
- guy.a
- amosbmw
- פיזיקאי שימושי
- davemustaine87
- nisim91
- BoazB11
- david3692
- 318i
- shakedi
- Tal7
- itaimoto
- viper83
- tan tan
- AmitGo
- andor
- itaysamurai
- לב טוב
