ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,540 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 2 אלף צפיות
ראשית אני מבקש מהמנהלים לשים את זה כנושא דביק כדי שאנשים יקראו ויזהרו... אז ככה: אני מחפש 205 GTI ולא חיפשתי במיוחד 1900. כידוע, הרבה אנשים בעלי GTI משנים את המנוע מ-1600 ל-1900. מצאתם GTI שהבעלים טוען שהוא הכניס מנוע חדש? בקשו את שטר המכר, בדקו שמס' המנוע תואם לזה שעל שטר המכר (המס' שממוקם על הראש מנוע מצד שמאל שאתם עומדים מול הרכב) ותואם את המס' שעל הרישיון של הרכב. בהרבה מקרים שנתקלתי שטר המכר והמנוע זהים (אם לא אפשר ליפול במנוע גנוב) אבל מה שרשום ברישיון הרכב לא זהה! אם זה לא זהה לא תעברו טסט!! וזה כאב ראש גדול מאד לבצע את השינוי ברישיון!! אם זה GTI 1900 מקורי תצטרכו "רק" לבצע בדיקה אצל בוחן שיאשר את המנוע ולשנות את המספר רכב ברישיון לזה של המנוע…
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הרכב עבר תאונה והוא אומר שאין פגיעת שלדה הוא מה הייתם מייעצים לי עוד לבדוק לפני הקנייה כי פחחות וצבע זה לא בעייה. תודה!
הודעה אחרונה מאת mcyossi, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
יום שני אני קונה GTI שנת 90 מנוע 1600 המקור אבל הוא שם 1900 שנשמע מאד טוב! הוא קצת על טורים גבוהים צריך להנמיך ולראות אז איך הוא מגיב אבל לפי מה שראיתי המנוע מעולה... מה הטורים שצריכים להיות בניוטרל? התקלות שבאוטו: הסעפת פליטה סדוקה איפה אפשר להחליף מה המחיר בערך? רדיאטור חדש אבל מטפטף כמה עולה חדש? מאחורה הטמבון מצד אחד קרוב לגלגל בחלקו האחורי של הגלגל קצת יותר מהצד השני צמיגים קצת עייפים וזהו בתאכלס האוטו נראה טוב. כדאי לעשות בדיקה? שאסי הוא מתחייב שאין וגם רואים מכל הכיוונים שהוא לא אכל מכת שאסי. איך אני יכול לבדוק שהוא יעבור טסט עם המנוע 1900? למרות שמלא עושים את המעבר מ-1600 ל-1900! איזה סוגי מנועים יש ב-1900 שקל GTI? איך לבדוק מצב של גיר?…
הודעה אחרונה מאת ramigt, -
- 20 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
היי, כפי שהכותרת רומזת, הבחנתי ברכב הזה עומד למכירה. רוב הזמן הוא בחנייה ונראה לי די שמור באופן כללי... הרכב עבר צביעה לא מזמן, מאדום ללבן (לא יודע אם הקודם היה צבעו המקורי. עבודת הצביעה די מרשימה אם כי לא מושלמת) וזה בעצם הפרט הנוסף היחידי שאני יודע עליו. אהה, יש לו גם אגזוז מורחב. אתם יודעים, של הצעירים שאוהבים לעשות דאווינים (עליהם אני לא נמנה). לפני שאני מברר לעומק עם הבעלים, אני צריך לדעת מה מחירו (באומדן גס) בהתחשב בפרטים שסיפקתי? תודה מראש. BTW, אני חובב רכב בערך מכתה ג', ומבחינה טכנית יש לי ידע מעל לממוצע. עם זאת, זוהי הפעם הראשונה שאני רוכש רכב, לעצמי, בעצמי, ללא עזרה רצינית מבחוץ... לכן דעתכם חשובה לי מאד.
הודעה אחרונה מאת Fkl0ster, -
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אשמח לקבל הצעות למכונית חדשה בלבד עד למחיר של 120 אלף ש"ח בלבד. תודה רבה לכל העוזרים.
הודעה אחרונה מאת captaincaveman, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מישהו יכול לשפוך קצת אור על הפיאט פונטו אוטומטית מבחינת אמינות ותחזוקה ? כדאי ? לא כדאי ? ראיתי הרבה פונטו תקועות לצד הכביש, זה בטח אומר משהו, בפורום ניתן להבחין בהמלצה שאם קונים רכב אוטומט אז רק רכב יפני, יש למישהו מה להוסיף ולהסביר ... תודה
הודעה אחרונה מאת Classic Addition IL, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום היקרים אני מחפש רכב חזק שאפילו נותה לצד הספורטיבי אבל אוטומט וזה בגלל שחברה שלי תנהג עליו רוב הזמן ואני בסופי שבוע. התקציב שלי הוא בין 40K ל50K.תנו לי המלצות לרכב כזה. תודה.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 18 תגובות
- 3 אלף צפיות
מהו הרכב שמשלב הכי טוב בין התנהגות כביש טובה , מנוע חזק , ולא עולה יותר מ-50,000?? כדאי שהרכב יהיה קל לאחזקה (למרות שאני אוכל להסתדר עם קצת יותר הוצאות , אם זה יהיה בתמורה להנאה... ) בנוסף , לא יזיק רכב שישמש פוטנציאל טוב לשיפורים (למרות שבינתיים אין תוכניות מסויימות...) בתודה מראש לכל העונים , עמרי
הודעה אחרונה מאת VW RaCiNg, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
חברים שלום. לרשותי 60,000 שקלים חדשים שגורדו במשך מס' שנים ממס' מקורות, החל בחסכונותיי וכלה במזרוני משפחתי. כאמור הרכב צריך למלא מס' דרישות: 1. אוטומט - מה לעשות גם אחי הצעיר יצטרך לנהוג עליו, ואימי מדי פעם, ולכן אין מנוס. דרושה תיבה אוטומטית. 2. קילומטרז' נמוך - כן. ואני יודע שאם רכב נסע בכביש בינעירוני 100,000 ק"מ בנסיעות ממושכות זה יותר בריא למנוע מלסוע 50,000 ק"מ בתוך העיר בנסיעות קצרות. עם זאת, אבי נמנה עם האסכולה שגורסת כי רכב ממוצע מחזיר נשמתו לאחר 100,000 ק"מ. לכן רצוי לי ק"מ כמה שיותר נמוך. 5. אמינות - אין לי לא זמן ולא כסף להוציא על מוסכים. אני מכיר את קלישאת היפניות הכי אמינות, הייתי שמח לקבל פירוט. 4. בטיחות. כיוון שכמות זוזין נכבדת מגיעה מהורי…
הודעה אחרונה מאת yehuda-k, -
106 טורבו!..!!!! 1 2 3
מאת רועי לוי-
- אחראי פורום
- 37 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
אני רוצה לקנות פג'ו 106 XSI שנת 95 עם מנוע טורבו עכשיו רציתי לעשת אם זה שוה בכלל ואם האוטו יעשה לי בעיות בגלל שזה טורבו או בגלל כל השיפורים שיש בו וכמה שווה בכלל לשלם על אוטו כזה חוץ מכל השיפורים שיש בט האוטו במצב טוב מאוד ונראה מצויין גם מבחוץ וגם מבפנים תודה... (יוסי)
הודעה אחרונה מאת רועי לוי, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
חברה שלום. מחפש תחבורה בסיסית בסדר גודל של 70 ק"מ ביום. רכב קטן (אך בעל מרחב פנים גדול) - לא סקסו ולא דיהססו קורה..... אמין, חסכוני, ואם אפשר עם פינוקים כמו ח"ח, נ"מ, מזגן..... תוכלו להמליץ לי על רכב ?
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
שבוע טוב לכולם וחג שמח!!! אני מעוניין לקנות איביזה 02 צורה חדשה 5 דל' אוטו' לפי המחירון ראיתי שיש סטלה ו סיגנו עכשיו אני לא מבין הסטלה יותר זולה מהסיגנו ב5K וגם יש לה ABW שאין לסיגנו מה קורה פה?? מישהו מוכן לעזור לי ולהסביר מה זה ומה בכלל ההבדל בין הדגמים???
הודעה אחרונה מאת .tommy g, -
- 8 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
חבר קרוב קיבל הצעה לרכישה של הרכבים הנ"ל מטרייד-אין UMI (אלרו 3400 2002 51,000 ק"מ ואימפלה 2003 40K 3400). מכיוון שהמחירים יחסית נמוכים ויש כמה אקזמפלרים שמורים מהם ניתן לבחור הוא שוקל ברצינות רכישה. אשמח לשמוע דעות על שני הרכבים מנסיונם של חברי הפורום וגם שיקולים בעד/נגד הרכישה (חבר שלי די "נעול" על אמריקאיות אז במקרה זה אין טעם להציע אלטרנטיבות). ותודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת gaditoyota, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
השאלה היא כזאת: אני מעוניין לקנות אוטו פשוט כדי להגיע מהבית לבסיס ובחזרה כל יום (בנוסף פה ושם נסיעות לא רחוקות) אני צריך שהאוטו יהיה עד כמה שיותר פשוט בתחזוקה ואמין עד כמה שאפשר (לאוטו בגיל הזה). עכשיו האם אתם ממליצים על הדגם הזה בכל זאת גרמני (אמין?) והאם החלקים שלו זמנים כי לא ראיתי הרבה רכבים כאלו על הכביש ובכלל כל מי שיש לו מה להוסיף לגבי דגם זה שיגיד. תודה מראש *עשיתי חיפוש ולא מצאתי כלום על הדגם המדובר
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אני מעוניין לקנות לאנטיס F מצאתי אחת שעברה 200 אלף קילומטר מודל 98 כדאי לקנות?
הודעה אחרונה מאת elad2k, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לאחר הרבה התלבטויות,שמתי לב שפולקסוואגן פולו שנת 96 נכנסת לי לתקציב (נפח 1100/1400). מה דעתכם על הרכב מבחינת אמינות,עלות טיפולים (לא במורשה),צריכת דלק וכל מה שאתם יכולים לעזור לי לגבי הרכב,כי בשלב זה הוא נראה דווקא כאופציה לא רעה. כמו כן,יש לכם מושג לגבי עלות הביטוחים (חובה ומקיף) של רכב מסוג זה (אציין שאני נהג צעיר,אבל מקסימום אני יכול לרשום את הרכב על שם אחי הגדול,ואז בביטוח לרשום אותו כנהג עיקרי ואותי כנהג משני נוסף,על מנת להוזיל). תודה לעוזרים..... עידן.
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
הרכב הוא שנת 95 מה אתם אומרים על האוטו הזה?
הודעה אחרונה מאת sk, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
אח שלי מחפש אוטו בסביבות ה20 אלף חשבנו על פגו 205 שנת 98 מה אתם אומרים? או שאפר להשיג במחיר כזה אוטו עם יותר ביצועים? כי לבנתיים אנחנו לא ממש מוצאים אוטו אחר שעומד בתנאים שלנו בעיקר בכסף.
הודעה אחרונה מאת mayrun, -
- 1 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
98 גיר רגיל בסביבות ה150K יד ראשונה מה אתם אומרים על האוטו ? אני מתכוון אוטו חזק לעבודה ? שמעתי שהחלקים די יקרים אשמח לשמוע דעות ממכם אבי
הודעה אחרונה מאת Guy, -
קונה 205 GTI 1900 1 2
מאת DRIVEN-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
מה המצב אנשים ? רציתי לשאול שאלה קטנה. בעודחודשיים וחצי בערך אני הולך לקנות 205 GTI אחרי המתנה של שנים מרובות ורציתי לשאול כמה זמן לפני כדאי לחפש?ואם כבר מצאתי תאחת (תאחת = את האחת / או אולי תחת ) שאני רוצה אז כמה זמן לפי דעתכם בעל הרכב יהייה מוכן לחכות שאני יקנה אותה ממנו?הכוונה שבוא נגיד שמצאתי תרכב (תרכב = את הרכב )חודשיים לפני או חודש וחצי לפני וכדומה האם אני יכול לסגור עם הבן אדם שיחכה לי קצת עם האוטו?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 3 תגובות
- 908 צפיות
שלום לכולם, אני מחפש אוטו עד 12-13k, שיהיה אמין ויחזיק מעמד בנסיעות יומיומיות מאשדוד לת"א. וכמובן שלא יאכל יותר מידי דלק.... יש לכם הצעות? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת T.B_FIREFIGTHER, -
-
- אחראי פורום
- 47 תגובות
- 7.1 אלף צפיות
אוקיי אז אני בחיפושים אחרי הראלי דור 2 המיוחלת, ואני נתקל ב-2 אופציות: 1) הרכב שפורסם כבר נמכר, אוקיי קורה. 2) הבעלים דורש על הרכב סכום שהקשר בינו לבין המחירון הוא מקרי בהחלט ! בדיוק עכשיו דיברתי עם אחד שמוכר (שנת 98, על פניו נשמע סבבה), והוא דורש בעבור הרכב לא פחות מ-36K !! זה עשרת אלפים שקל מעל המחירון ! אני לא חדש בקטע הזה וידוע לי שמשום מה 106ים נמכרים לעיתים מעל למחירון, אבל רבאק, עשרת אלפים שקל מעל למחירון ? מה הולך פה ? תודה מראש !
הודעה אחרונה מאת a.c, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
חברים שלום. במסגרת חיפושי הבלתי נלאים אחרי רכב אני פונה שוב לעזרתכם המלומדת. כפי שמרמזת הכותרת מצאתי רנו מגאן, למכירה ממגרש טרייד-אין. הרכב בעל תיבה אוטומטית, שנתון 2000. מדובר על המנוע 1600. עשיתי חיפוש בפורום לגבי המגאן. לא ציפיתי לשמוע על אמינות גבוהה, מה שכן רמת הבטיחות הגבוהה שלה הפתיעה אותי במקצת. אשמח לקבל את הערותיכם לגבי נושא האמינות (שהוא חשוב לי מאד). הבנתי שרוב הבעיות שניתן ליחס לכלל הרכבים מהדגם הזה הן בעיות חשמל. האם אני צפוי לפנק את הרכב במערכת ח"ח חדשה מדי חודש? עד לאיזו רמה הבעיתיות הזו מגיעה? והאם חוסר האמינות הזה מתבטא באיזו שהיא צורה גם במכלולים המכניים של הרכב?. אשמח לקבל את תגובותיכם לגבי הנ"ל ולגבי הדגם הזה בכלל. בעיקר אם יש/היתה בבעלותכ…
הודעה אחרונה מאת Yoad, -
-
אלפא 147 gta 1 2
מאת Popps-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
שלום ראיתי alfa 147 gta לא מזמן ואני מחפש רכב כבר די וחשבתי להפוך אותו לאופציה.......... מה דעתכם על הרכב האם הוא אמין מיכנית?? מפנק?? יש לי משפחה אז אני צריך רכב משפחתי,איך הוא בתור רכב משפחתי?? האם הוא נותן תמורה טובה?? אם מישהו יודע על אחת למכירה אני מבקש מאוד שיידע אותי ................ בתודה, Popps
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכם, אני מחפש לקנות מרצדס, יד ראשונה, מדגם של השנה שעברה (2004). סוכנויות רכב מחזיקות רק דגמים חדשים (2005) וייבוא אישי נשמע לי מסובך מדי. למישהו יש פתרון לבעיה?
הודעה אחרונה מאת מצמץ, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 10.3 אלף צפיות
אני צריך לבחור רכב ליסינג חדש (2005) קבוצה 2 ועומדות בפני מספר אפשרויות: פורד פוקוס רנו מגאן 2 (אם כי באיבזור מינימליסטי) טויוטה קורולה סאן הונדה סיוויק (יתכן שעוד אופציות שאיני מכיר ??) הפרמטרים החשובים לי (יש לי 2 ילדים קטנים ...) הם: נפח תא מטען, רמת המרווח במושב האחורי (האם אחרי 2 כסאות תינוק ניתן להושיב אדם נוסף), וכמובן נוחות (בייחוד במושב הנהג ) ובטיחות. נראה לי שגם חלונות חשמליים בחלונות האחוריים זה יתרון חשוב. האם יש המלצות / אינפורמציה לקראת החלטה ? בתודה מראש...
הודעה אחרונה מאת gibsonlp, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אבא שלי מצא לי סוזוקי סדאן 94, יד ראשונה, אוטומט, 1300, 74000 ק"מ רוצים עליו 18,000 מה אתם אומרים על האוטו? שווה? (חיפשתי בפורום ולא מצאתי עליו תגובות)
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
-
- 0 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מה אתם אומרים על יונדאי אקסנט 97 1300 אוטומט? ראיתי את האוטו הוא נראה אחלה, עדיין לא עשיתי עליו סיבוב השאלה היא האם 1300 אוטומט סוחב משהו?
הודעה אחרונה מאת niger21, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 748 צפיות
שלום אנשים! רציתי לשאול שאלה קטנה. בעוד כחודשיים אני קונה 205 GTI 1900 ורציתי לשאול אותכם מה הכי חשוב לבדוק ברכב הזה כשאני קונה אותו מהבן אדם?זאת אומרת על מה אני צריך להסתכל לפני הכל באוטו כשאני נמצא עם הבן אדם לידו?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
106XSI יד 7 1 2
מאת edan82- 17 תגובות
- 2 אלף צפיות
***הכותרת נערכה**** זה פורום ייעוץ ברכישת רכב, אם כולם ייתנו את אותה כותרת "התייעצות לגבי קניית רכב " יהיה קצת קשה לעקוב אחרי הודעות, לא ? _______________________________________________________________ אז ככה,ראיתי מכונית (פיז'ו 106 XSI שנת 96),חיצונית הרכב נראה בסדר גמור,הבנאדם מוכן להתחייב שאין מכות שילדה בבדיקה,ומנסיעה שביצעתי ברכב נראה שאין בעיות מיוחדות. העניין הוא כזה: הרכב שנת 96 והוא יד 7 (!!!) וזה מאוד מפחיד אותי...... הרכב עם קילומטראז' לא רע יחסית (110K),וכמו שאמרתי נראה שמור (אני בכוונה לא אומר מטופל כי רק בדיקה יכולה להוכיח כמה הוא מטופל). מחירון הרכב הוא 25K והבעלים דורש 28K (בגלל שהרכב שמור ויש עליו אגזוז RAMUS ופילטר אוי…
הודעה אחרונה מאת sronis,
-
מי מחובר 46 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 301 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- גולדן191
- הכהן הגדול
- Alberrto
- santiago
- דוד495
- הרקוליטו
- carsgo
- nir eli
- fishmanl
- itaimoto
- quizlette85117701
- BoazB11
- ישיר
- Jeka88
- gollu
- bogib
- meny5
- GTאי
- baer
- gadik6
- עמרי לייט
- rev-Match
- parnuk
- teyal
- פאר האורה
- shahar188
- FireStar
- urich
- BioS
- Bennik
- ArikC
- Pavlik
- David32
- asix
- איציק נ.
- RBRB
- david3692
- natco
- Night Driver
- Tal7
- ישראל פוש
- דרדס אבא
- stx
- pasat04
- Amitbak
- yoni162
