Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שאלה מאוד חשובה, שלבטח אנשים שרוצים מכונית באמת טובה

ולא כל-כך יקרה שאלו את עצמם.

 

האם שוה לרכוש טיוטה קורולה דגם הישן (שנת 93-92, הקטנה יותר יחסית), בעלת הזרקה וכו'.??.

 

חשובלי לציין כי הדגם "המתקדם" יותר (העגול החל מ93-), מאוד קשה להסגה ומחירו גבוה מתקציבי.

כך האם שווה להשקיע ברכב שכזה?

 

תקציבי עומד על 20,000 ש"ח

-----------------------------------------------------

רכב צריך לשרת אותנו ולא אנחנו את הרכב... "ות'חשבו על זה..."

:roll:

פורסם

תלוי בהשוואה למה , כעיקרון הדגם הישן הוא קרבורטור ולא הזרקה, תלוי מה אתה מחפש.

ממקור ראשוני אני חייב לומר לך שהקורולה שנתונים 93-4-5-6 (צורה עגולה) , רכב פצצה,הרבה יותר מוצלח מהמחליף שלו, וזה מכמה מקורות ראשוניים שיש\היה להם\וימשיך להיות להם טויוטה קורולה.

פורסם

ל- M&T, מעבר לפצצות לגבות - איך אתה מסיק שהדגם עד לשנת 1998 מוצלח יותר ממחליפו (שדרך אגב אולי אינך יודע - אבל מדובר על אותה רצפה והמנועים גם הם בעצם כמעט זהים).

 

אני פשוט סקרן, לך באופן אישי היו מכוניות כאלו שאתה מדבר (ומייעץ) בכזו פסקנות.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

אולי היה לי טויוטה 93 ואחרי שהיא ניגנבה החלפתי אותה לטויטה 99 ,וכיום יש לי טויוטה 2004....אז כן...מעבר לזה , במשפחה (היותר רחוקה) יש עוד כמה טויוטות כך שאני יודע על מה אני מדבר .

 

אתה רוצה תאמין,אתה לא רוצה לא צריך.

פורסם

ום נתחיל בחקירה חוזרת - מה היה פחות מוצלח בין הדגמים? - ואני רוצה תשובות ישירות ולא מתחמקות.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

הדגם הכי כיפי לנהיגה\יותר מרווח\יותר יציב ונותן לך יותר תחושת כוח הינו הצורה של שנים 93-4. אחרי שהתרגלתי והחלפתי ליותר חדש, הרגשתי ירידה ברמה במקום ההיפך.

 

לגבי הדגם היותר ישן - יש הבדל משמעותי בין הצורה היותר ישנה קרי שנים עד 92 לדגם שהחליף אותו בזמנו - הצורה העגולה,מ 93,ואכן,יש גם קפיצה לא קטנה במחיר בין הדגמים,אבל זה אוטו אחר לגמרי.

פורסם

יא חביבי - אני חושב שאתה אינך מבין גדול (לא בשביל להעליב אלא בשביל שתלמד קצת) - ראשית דיברנו על דגם מוצלח - ועוד לא קיבלתי ממך תשובות למה הדגם ששווק מ-1998 פחות מוצלח.

 

 

דבר שני, הסברתי לך כי מדובר על אותה גברת בשינוי אדרת - משמע הקורולה ששוקה מ-1998 מבוססת על אותה רצפה כמו הקודמת לה, כלומר מרחק סרנים, רוחב ואפילו משקל כמעט זהים!!!!

 

יתר על כן, המנוע בדגם משנת 1998 עבר שיפור בכך שהורידו את כ"ס לטובת מומנט טוב יותר - מה שגרם לדגם החדש להאיץ טוב יותר ולהרגיש חזק יותר בזמן האצות (מבלי להכנס לשיפורים שנעשו בגירים כמובן).

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

תקשיב, התקציב שלי כפי שאמרתי הינו 20,000 ש"ח אני רוצה רכב משפחתי,

שהאחזקה הכוללת שלו (דלק, טיפולים וכו') לא יקרים.

הכוונה האם קניה של רכב שכזה שווה??? או יש רכב אחר הייתה ממליץ לי עליו???

 

דבר נוסף האם הדגם הזה מוצלח (נותן תמורה הולמת למחיר).

*חשוב לי לציין כי אנני מתכיוון לחסוך כסף ולרכוש את הדגם המתקדם יותר, כלומר 93+ .

-----------------------------------------------------

רכב צריך לשרת אותנו ולא אנחנו את הרכב... "ות'חשבו על זה..."

:roll:

פורסם

אם הייתי במצבך אז הייתי הולך על טויוטה 92 ,אך קשה מאוד למצא אותם.

 

אם תמצא אחת במצב טוב אז שווה=תמורה טובה למחיר.

 

חסכוני,אמין,זריז יחסית,אוטו טוב,אני לא שמעתי מאף אחד עד היום דברים נגד הדגם הנ"ל.

אני הייתי קונה.

פורסם

ל-GAIV שלחתי לך ה"פ.

 

בכל מקרה נשמח אם תדווח מה החלטת בסוף.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

לומר את האמת כולם ביבלו אותי, אמרו לי שלא כדי לי לקנות את הרכב משום שהדגם הזה

ישן (אין הרבה כאלו) זאת אומרת שחלקים כמעט ואין.

ביטוח לקורולה בכלל הוא יקר (רכב מוצלח=רכבגניב=ביטח יקר).

אז אולי תתנו לי תודה על השאלה.

איזה רכב הייתם ממליצים לי בסכום של עד 20,000 ש"ח וגרוש לא יותר!!!

רכב שהעליות הכלליות שלו זולו.

*חשבתי גם על סקודה פליסה/ניו פליסה שזה רכב די מתקדם (גם מבחיטת שנת יצור)???

 

איזה רכב,ואל תגידו לי מזדה 323 משום שעדין לא ראיתי דגם של רכב כזה במצב טוב למכירה.

-----------------------------------------------------

רכב צריך לשרת אותנו ולא אנחנו את הרכב... "ות'חשבו על זה..."

:roll:

×
×
  • תוכן חדש...