ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,540 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 29 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום אנשים.. אז ככה: עוד חודשיים ככה אני מוכרים את הפאסאט האהובה (94 מנוע 1800)... ובמקומה רוצים לקנות רכב... למשפחה כמובן.. שיתאים גם לי.. נהג חובב מכוניות מושבע.. צעיר יש לציין (ולא להשמיט מכוניות בגלל גילי ).. לא מפריע קטנה או לא... רצוי גיר רגיל וגם שתהיה קצת חזקה.. לא צריך מטוס על גלגלים אבל צריך כוח. רצוי 4 דלתות בגלל המשפחה. עכשיו מגיע החלק הבעייתי.. המחיר צריך להיות סביבות ה30000-25000.. (יודע שבעייתי אבל... אין מה לעשות.. ) מקווה שתוכלו לעזור לי... תודה מראש אחים שלי
הודעה אחרונה מאת BMW_525_89, -
-
- 13 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
משפחתי רוצה לקנות רכב, ועלה לנו רעיון לקנות רכב מליסינג על פי חברים שגם רכשו רכב מליסינג, אז רציתי לשאול כמה שאלות בנושא: האם יש אפשרות להתמכח איתם על מחיר? האם תהיה בעייה במכירת הרכב לאחר הקנייה מליסינג? למה צריך לשים לב בקנייה מליסינג? יתרונות חסרונות וכו'... תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת fbi, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום רב ! מה עדיף - יונדאי אלנטרה החדשה עם מנוע 2 ליטר המספק 143 כ"ס או מזדה 3 עם מנוע 1600 ? מדובר ברכישת מכונית חדשה לגמרי. תודה לכל העוזרים.
הודעה אחרונה מאת 123456, -
-
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
יש מודעה בלוח פוקוס שמפורסם שם סוזוקי מטרו קבריולט למי שמכיר נפח 1000 סמ"ק , 2 מקומות גיר רגיל . עכשיו האוט נראה חמוד ויש לו פונטנציאל יופי והוא גם קבריולט , לפי הצורה שלו הוא נראה בסביבות ה20 אלף שקל הבן אדם טוען לערכת שמאי 42 אלף שקל שבחו"ל היא נראת לי עולה אולי 1000 $ מישהו אולי מכיר את האוטו ויכול לתת לי עוד פרטים ?? תמונה של האוטו : http://focusweb.msn.co.il/images/63/small/308777.jpg
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום רכשתי לפני כחודש דייטסו אפלהאוז 93 אוטומטית 1600 ופשוט הצריכת דלק שלה ממש מוגזמת בדקתי אותה והיא אוכלת 1 ל 6.5 בעיר . מחוץ לעיר זה קצת משתפר עשיתי לה ניקוי קרבורטור ותיאום מנוע והאוטו נוסע מצויין שאלתי היא האם זה צריך להיות ככה ? אפשר לעשות משהו? חשבתי להחליף את הרכב במזדה 323 אוטו' ( איך הצריכת דלק שלה ?) או ביונדאי אקסנט אוטו' מישהו יכול לתת לי עצה בבקשה מה עדיף? מזדה או יונדאי תודה
הודעה אחרונה מאת ronent, -
-
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
איך הג'סטי 1200 אמרו לי בעייתית , למה??
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 0 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מי מכיר את האוטו ויש לו מה לספר אליו ? איך האמינות .נוחות הנסיע . דינמיות ובכלל איך האוטו הזה? בבקשה תעזרו לי!
הודעה אחרונה מאת Yonik, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
טוב הכותרת דיי מספרת הכול אבל רציתי לדעת מה חסרונות והיתרונות של כול אחת מהמכוניות כמובן שאני מדבר על מנוע 1400 וכרגע שנת 95 תודה לכול העוזרים....
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי רכב מזדה 323 אוט' מודל 97 שעשה עד כה 140,000 ק"מ הצריכה הממוצעת שלו (בדר"כ נסיעה בין עירונית) 1:8. האם אני יכול להגיע לחסכון משמעותי במידה ואמכור את המזדה ואעבור לרכב קטן יותר (נפח מנוע 1400) בשווי נמוך מעט מהמזדה? לדוגמה פיגו' 205? יש למישהו המלצות אחרות על רכב בטוח קטן וחסכוני? תודה
הודעה אחרונה מאת sk, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
מה יש למומחים להגיד על האוטו ? רוצה לקנות אוטו טוב ב 70K +- מהיר ו איכותי לא מזדה! מה יש לכם להציא? ניסן אלמרה פרפקט 2000:-D מזדה לנטיס 2001:? וולו S40 SE 2000:-P מיצובישי גאלאנט 1999:shock: שברולט קווליר 2002:| רובר 216 קטן מדי אופל וקטרה 2000 CD עם חבילת אבזור!!
הודעה אחרונה מאת m&t, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
בבקשה אנשים, זה דחוף אני הולך מחר לראות טווינגו שנת 95 אשר עבר הסבה של מערכת האיזי לגיר רגיל. אני מאוד מתלבט אם לקנות. האם ההסבה אמינה או שבהרבה מקרים יש בעיות עם ההילוכים אח"כ? שאלה נוספת,(לגבי טווינגו אחר) , האם למנוע 1250 רכב שעבר 185 אלף ק"מ זה יותר מידי?
הודעה אחרונה מאת danyu, -
הונדה סיוויק
מאת Titan-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אני חושב לקנות הונדה סיוויק 97' קופה, והייתי רוצה לדעת מידע על האחזקה של האוטו, לא היה לי מעולם אטו ואני צריך יעוץ.... השאלה היא כל כמה זמן צריך לעשות טיפולים איזה וכמה הם עולים ממש חשוב לי לדעת עלויות..... לא חייב להיות מדיוק על השקל רק שיהיה לי מושג למה אני נכנס ואם אני יכול להרשות לעצמי... כמו כן גם כמה עולים הביטוחים, צריכת דלק וכו'.. תודה מראש, אלעד..
הודעה אחרונה מאת itzik901, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
האם מישהו יודע איך הרכב בגרסת האוטומט?? האם אמין כמו ידני או שיש משהו מיוחד שצריך לשים לב?
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
rsi1800 95
מאת רועי לוי- 13 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום... הלכתי לראות רנו קליאו RSI 1800 והתרשמתי מאוד מהרכב ישלו FULL BUDYKIT: ג'נטים של OZ 15' הרכב יד רבעית 138אלף K ממה שראיתי הרכב נראה שמור פנימי וחיצוני כל הטיפולים וכל הדברים שדרשו תיקון נעשו בחברה(ראיתי את כל הקבלות) בעל הרכב דורש על הרכב6 מעל המחירון כלומר 30K עכשיו רציתי לדעת האם זה כדאי לקנות את הרכב א.מבחינת הרכב עצמו(בעיות מסוימות.תקלות) ב מבחינת המחיר(30K) הוא אומר שהרכב מושקע בסיבות ה30K .....ככה הוא אומר.. תודה על העזרה
הודעה אחרונה מאת רועי לוי, -
אמינות של XSI
מאת ibiza- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לקנות 106 XSI או ראלי דור ראשון. לפי מה ששמעתי מסביב הבנתי שה XSI לא אמינה כ"כ ורוב הסיכויים שאם אקנה אותה אכנס כל שני וחמישי למוסך. רציתי לדעת אם שמועות אלו נכונות.. ואם כן מה הם הבעיות הנפוצות שלה.. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 3 אלף צפיות
האם יש סיטרואן סאקסו 3 דלתות בארצנו? מישהו ראה כזו?? לא VTS או VTR אלא SX או משהו.. במקביל לחיפושים אחר 106..אני מנסה למצוא סאקסו...אך כולם 5 דלתות כמו כן גם לא ראיתי ברחוב סאקסו 3 דלתות ... אז התעורר הספק האם יש כזו בארץ? תודה מראש,
הודעה אחרונה מאת shlomub, -
-
יש לי אחת למכירה 1600 96' והיא מפורסמת בפורום . אני מאוד אוהב את הרכב והוא במצב מצוין אבל רציתי לדעת האם יש לרכב הזה שוק היום (כשאני קונה רכב לא איכפת לי השוק, אם הוא מוצא חן בעיני אני קונה) ומה מחיר השוק בערך. נא לתת תשובות כנות
הודעה אחרונה מאת ebs, -
- 5 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
יש איזה אחד שמוכר טרקטורון פולריס 350 סמ"ק שנת 95' הוא רוצה 4,500 ש"ח מישהו מכיר את הטרקטורון הזה? המלצות? יתרונות? חסרונות? אמין? בתודה מראש לעוזרים.. עמית...
הודעה אחרונה מאת עומרי, -
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום, אני מתכוון בימים הקרובים לפתוח עסק לשירותי מיחשוב (עסקים קטנים) .שזה אומר לא מעט נסיעות בתוך העיר. התקציב שלי כמו שהוזכר לעיל הינו בין 25000 ל- 30000 ש"ח. מה שחשוב לי בעיקר זה: 1. אמינות. 2.נוחות נהיגה (עד היום נסעתי בפוקוס שהיא ממש נעימה לנסיעה) 3. יחסית חסכונית. כמובן שא"א את הכל בתקציב ממש נמוך ולכן אשמח לקבל יעוץ בנושא. בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת m&t, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
היי, אני מחפש רכב בטווח מחירים של 30,000-35,000 שקל. הצרכים שלי: הם בעיקר עבודה-בית (חולון-אור יהודה) אולי קצת מעבר, אבל לא משהו חריג. אני מעדיף רכב ידני, למרות שאופציה לרכב אוטומט באה בחשבון. נפח מנוע של 1300-1500. מבחינת רמת האבזור, חשוב לי שיהיה מזגן (ועדיפות להגה כוח) הגעתי (לאחר התייעצות) ל-3 רכבים מועמדים: 1. פיג'ו 306 (1400) ידני (לא סדאן) 2. יונדאי אקסנט - כאן אני מבין שרוב הרכבים אוטו', לכן אני מניח ש-1500 יהיה עדיף על 1300. 3. פיאט פונטו - יצא לי לנהוג רכב כזה בעבר, היה נחמד מאד. (לא נוח כמו פיג'ו) הייתי מעוניין לדעת על איזה מבין הרכבים כאן אתם ממליצים, השיקולים כאן הם בעיקר בטיחות ואמינות של הרכב, אני לא מחפש רכב להשוויץ איתו או להשיג…
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הרכב מרצדס c 200 שנת 99 67 אלף ק"מ, יד 2 ,מטופל במוסך אילן(עבר טיפול גדול ב 60 אלף ק"מ בעלות של 4100 ש"ח) השילדה נקייה אבל סעיפי הגיר והמנוע מדאיגים אותי, אז ככה כתבו בדו"ח של המכון בדיקה(מ.מ.מ מבדק בהרצליה) מנוע: רעשים במנוע + מגלגלות ואביזרים, לחץ עוקה גבוה(מבלאי), לתקן נזילות שמן, קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים, קורוזיה בית תרמוסטט, תצרוכת דלק גבוהה, סיבובי מנוע לא יציבים,מנוע מזייף, לתאם מנוע. העברת כח: שחיקה פנימית גבוהה בגיר, החלפת הילוכים לקויה + השהיה, חופשים ונקישות בשילוב ומעבר הילוכים, נזילת שמן תיבת הילוכים, דיפרנציאל רועש. הבוחן ציין עוד שהק"מ שהמנוע עבר לא תואם את גיל הרכב, ושכנראה יש במנוע פיח שנובע מהנסיעות הקצרות והמעטות שהרכב עב…
הודעה אחרונה מאת Casper, -
-
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ידנית + מזגן 80K ק"מ לפי מה שהבנתי יש לג'סטי 5 ספרות במד אוץ יכול להיות שהיא עשתה סיבוב שני? מה אתם אומרים שווה? 9000 שקל ואיך האוטו הזה בכללי? תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת srack, -
- 3 תגובות
- 958 צפיות
כפי שמשתמע דיי בברור מכותרת הודעתי, אני מעוניין לשמוע רשמים והמלצות בנוגע לרכבי MG. ידוע לי שזה רובר ואנגלי וכל המשתמע, ובכל זאת אבקש פרטים בהרחבה (בעיקר על הרכב בשנים "רחוקות" - 1997 למשל) - ביצועים (כמו גם צריכת דלק; מדובר בעיקרון במנוע ה- VVC), נוחות, אמינות, וסחירות (נמכרת מעל/מתחת למחירות בקלות או לאו וכיוצ"ב). בתודה מראש, יהושפט. נ.ב. - ניסיתי לערוך חיפוש בפורום אבל כפי הנראה המחרוזת MG קצרה מידי, וזו גם נקודה למחשבה........
הודעה אחרונה מאת Jehosapheth, -
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני מחפש אוטו בעלות של בערך 16-18k, אני צריך שהאוטו יהיה אמין ויחזיק מעמד בנסיעות יומיומיות מאשדוד לת"א. אתה יכולים לייעץ לי איזה אוטו הכי שווה לקחת במחירים האלה? ראיתי למכירה סיאט איביזה,ידני,1400,שנת 1995,יד 2 שעברה 120,000 במחיר של 16,500 ש"ח. האם זה שווה? והאם זה אוטו שיחזיק מעמד את הנסייעות האלה? (כתוב שם גם שזה 3 דלתות, קיימת איביזה כזאת של 3 דלתות?) בתודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Igor_STI, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מה אתם אומרים לגבי הרכב הנ"ל מדובר בגיר אוטומט מודל 94 יד 1 עם 135 אלף. מבחינת : אמינות , ביצועים, עלות הטיפולים וכד' והאם הדגם דומה ל ESI ?
הודעה אחרונה מאת אביעד, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם רציתי לדעת חוץ מדגמי האונו טורבו, איזה דגמים של פיאט אונו נחשבים לחזקים? רציתי גם לדעת יתרונות של פיאט אונו (דברים טובים שאפשר להגיד על האוטו) אנא לא לכתוב חסרונות של האוטו! ואיזה דגם הכי כדי לקנות? כך שיחזיק למשך כשלוש שנים בלי הרבה בעיות ואחזקה זולה, אך גם דגם שיחשב כ"ספורטיבי" מבין דגמי האונו. ועוד שאלה היא מה יש לכם להגיד על דיהטסו שרייד מהדגם הזה (הפנסים האחוריים בצורת מלבן)
הודעה אחרונה מאת אליה, -
-
- 9 תגובות
- 8.6 אלף צפיות
שלום אנשים! אני הולך לקנות Mitsubishi Super Lancer GLi ובינתיים אני נוהג על האוטו של ההורים. 2 בקשות יש לי אליכם, 1. אין לי כל כך מידע בקשר לאוטו הזה, אם מישהו יכול לשלוח לי מפרט טכני של האוטו או כל ידע בקשר לביצועים שלו אני אשמח. 2. ***נערך*** שאלות בנושא מערכת - שאל בפורום האודיו. תודה רבה עבריין תנועה
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום מישהו יודע מהם ההבדלים בין סוזוקי סוויפט לסוזוקי יורוסוויפט ? אני יודע שאת היורוסוויפט התחילו להרכיב משנת 97 באירופה (הונגריה) האם זה השפיע בצורה כלשהי על הרכב ועל אמינותו ? הסוזוקי סוויפט הישנה נחשבה לרכב אמין מאוד, האם גם היורוסוויפט נחשבת לכזאת ? ובכלל אם למישהו יש נסיון עם היורוסוויפט ויוכל לספר אני מאוד אודה לו הרכב נראה לי קצת יקר ביחס לגודלו, אפשר להשיג במחיר של יורוסוויפט 2000 אוטומט רכב גדול כגון בלאנו 99 או מיצובישי כריזמה 99, האם הרכב שווה את הכסף ???? תודה לכול העונים ...
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
בשבוע האחרון בדקתי את הסיפור של קניית רכב מהשכרה או ליסינג ממגרש מאורגן ומכובד. אני די מבולבל מהבעיה אם בכלל, שתהיה בעוד שנתיים שלוש כשארצה למכור. מעונין לקרוא רשמים על מכירת רכב מהשכרה מכאלה שהתנסו בקטע הזה, האם זה באמת כל כך בעיתי מבחינת המחיר הנמוך יחסית שאקבל והזמן שאצטרך להשקיע.
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- 1 תגובות
- 868 צפיות
שלום, אני מתעניין בפאסאט 1.8 טורבו 1997 ידני, האם לרכב יש בעיות מיוחדות? אשמח לתגובה אפילו אם נסיונכם אינו ממקור ראשון.
הודעה אחרונה מאת BMW_525_89,
