ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,541 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 948 צפיות
אני מאוד לחוץ בזמן ורציתי לדעת אם יש מצב לגשת למגרש ולסגור עניין
הודעה אחרונה מאת Shmulik_Miata, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
תקציב: 20000 שנים: 93-95 חשוב שתהיה אמינה יחסית וזולה לתחזוקה... אבל גם ספורטיבית מהירה... יש חיה כזאת? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת mcyossi, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
יש לי את שאלת מליון הדולר (בערך) כלומר איך אני יודע אם כדי לי לרכוש בנזיל או סולר. מה הפרמטרים, החל מכמה ק"מ שווה סולר?? וכמה ק"מ צריך לעשות רכב סולר בשנה??? (כלומר אם רכב עשה 190 אלף ב 5 שנים זה הרבה או זה סביר וטוב?) *חשוב לי לציין שאני יכול לרכוש סולר במחיר מוזל.
הודעה אחרונה מאת gaiv, -
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
יש ברושתי 20 אלף שקל, והייתי רוצה לרכוש רכב בסכום הזה, הפרפטרים החשובים הם: רכב אמין שהאחזקה הכללית שלו לא יקרה. רכב טוב כמו שאומרים, בבקשה אל תציעו לי סובארו משום שזה רכב מאוד גניב באיזורי !!! ומזדה 323 משום שבסכום הזה עדין לא ראיתי רכב טוב למכירה. אז על איזה רכב היתם ממליצים ???? *חשבתי על סקודה פליסיה/new ??? רכב מתקדם יחסית ונמצא בתקציב שלי.
הודעה אחרונה מאת gaiv, -
- 8 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
ישנה אופציה להחליף רכב (לא רלוונטי כרגע איזה רכב) בעד ג'יפ גראנד צ'ירוקי מודל 2000 דגם הV8 4.7 ליטר. הייתי רוצה לשמוע דעות על רכב זה, כמו כן נסיון על הרכב. תודה
הודעה אחרונה מאת Hugo, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום הבנתי שישנם מס דגמים \מכוניות של רובר אשר יוצרו ביפן והן אמינות. מישהו אולי מכיר מבין או יודע לזהות בין הדגמים או אולי להפריך טענה זו ! תודה
הודעה אחרונה מאת B-T, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אחרי שרמזו שהודעתי לא היתה ברורה מספיק אז קפצתי על ההזדמנות לפתוח ת'רד חדש וברור ציותר ואת הקודם אם יוכלו מנהלי הפורום למחוק אני אהיה אסיר תודה כי בכל זאת צריך לשמור על פורום מסודר. ולעניינינו... הסיפור הפשוט והברור יותר שלי הוא כזה, אני נוהג כרגע על איביזה 1600 ידנית בעלת 75 כוחות סוס, עם כל הכבוד שרכשתי לרכב הזה וכל אהבתי אליו הגיע השעה לחליפו ולדעתי גם להתקדם צעד משמעותי קדימה. הרכב הוא רכב בבעלות ההורים שלי ואמור לשמש כרגע שני במשפחה, אך הרכב יהיה ידני ולמזלי היחידים שאוהבים לנהוג על ידני זה אני ואחי שהאיביזה וגם המחליפה שלה ישמשו רק אותנו כביכול. הרכבים שחשבתי עליהם הם אלו: פיג'ו 206 אקס אס 1600 גיר רגיל בעלת 110 סוסים, מהרכות אישית שלי עם 206 ידנית (…
הודעה אחרונה מאת a®iel, -
-
- 1 תגובות
- 992 צפיות
תוכלו להגיד מה יותר שווה לקנות? אני אישית למדתי על קורולה ומאוד נהנתי לנהוג בה אבל מזדה 3 הכי נמכרת בארץ.. תודה
הודעה אחרונה מאת redroze, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני מעוניין לרכוש A3 1.8T ידנית אם מישהו יכול לתת פרטים לחיוב או לשלילה כול דבר מצריכת דלק ,טיפולים,ביטוח עד לא יודע כל דבר אפשרי בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת tomer.s, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום... אני שומע הרבה שפיאט אונו בסביבות שנות ה 94 פשוט מושלמת לתיכוניסטים. אז חשבתי על פיאט אונו רייסינג טורבו והשאלה שלי זה אם אפשר עוד להשיג כאלה ? ומה המחיר ואם יש ב1600 סמ"ק ? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת ד''ר וואנדורה, -
-
***מומלץ לקרוא את הת'רד הבא כדי לקבל רקע ראשוני לת'רד הזה*** http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46027 אז ככה, דיברתי עם הבעלים, שלהפתעתי הגמורה נשמע כהיפך הגמור מ'ערס-מחזיק-אוטו-פשע' לו ציפיתי. אני לא אפרט את כל מהלך השיחה, אלא אתן לכם אוסף נקודות ברורות שנגזרו ממנה: נקודות טובות: הבעלים טוען שהוא השקיע ברכב, ואף הותקן מנוע 1600 חדש בשנתיים שהייתה בבעלותו...עוד הוא הוסיף כי הכונס אוויר ה"מאולתר" לכאורה אינו כזה ויש לו תכלית פרקטית מעבר לפוזה בלבד... (עד עכשיו זה נראה לי חשוד מאד - תקנו אותי אם אתם חושבים אחרת). הוא גם ציין בעצמו שהיא עברה צביעה לאחרונה מאדום ללבן. לרכש יש טסט לשנה ולטענתו לא עבר אפילו תאונה אחת בלבד (לא תמוה בעיניכם?) …
הודעה אחרונה מאת R'n'B, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
הוצע לי בעבודה לבחור בין פורד פוקוס לבין מזדה 3 האם יש השוואה שנערכה ביניהם? מה יתרונות וחסרונות של כל דגם?? אשמח לעזרה או ידע תודה פול
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 0 תגובות
- 880 צפיות
ההורים שלי רוצים להחליף את הרכב שלהם (היום בבוקר נמכר הישן כבר) התקציב כ-55K אולי קצת יותר תלוי כמה הם ירצו להשקיע. בכל אופן אני זקוק לרעיונות לגבי מכונית משפחתית (עדיין לא שכנעתי אותם שמספיק להם משהו קצת יותר קטן אבל שיהיה) בתקציב זה. מאחר וזה להורים שלי הפרמטרים החשוב זה אמינות ושתהיה לה שוק. כמו כן אבא שלי מעוניין שהמכונית תהיה שנת 2000 (לפחות אבל לא נראה לי שיש סיכוי בתקציב זה ליותר). רעיונות?
הודעה אחרונה מאת i-karamba, -
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מתעניין באוטו הנ"ל במיוחד בדור השני מה יש לך לכם להגיד לגבי הרכב הנ"ל בעד ונגד? יש לציין שאני חייל והבסיס שלי נמצא במרחק של 100 ק"מ (בערך) מהבית האם האוטו יחזיק מעמד בנסיעות אלו יום יום? (בכל זאת אוטו מעל גיל 10) תודה מראש
הודעה אחרונה מאת lior066, -
BMW סדרה 1
מאת מינימן- 8 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום לכולם לאחר שהתפנו לי כמה מזומנים אני חושב על החלפת רכב ראיתי כמה רכבים ובנהם סדרה 1 של BMW , הרכב נראה מרשים רציתי לשאול את החברים כאן , על הנאת הנהיגה ברכב זה , החזקת הרכב , ספורטיביות הכל וכו מחכה לתגובות מינימן
הודעה אחרונה מאת Snorki, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חברים,אם בתוך כמה ימים לא אקנה רכב חדש אני אפול למכה לא קטנה ואוכל להתקע כמה חודשים טובים ללא רכב,את הסיבות לא אפרט אבל אני מחפש בכליון עניים את הרכב שירצה אותי הן מהבחינה החיצונית וכמובן באיכות,במחיר ובמיעוט ההוצאות הכרוחות מסביב. אז ככה,אני חובב גדול של רכבים עגולים,מין מחלה כזו להתאהב דווקא בצורה החיצונית הרבה על פני איכות הרכב,רכב עגול עבורי הוא סטייל יונדאי לנטרה,206,קאווליר,בלאנו וכל המשתמע מכך,כשגם הפונטו החדשה באה בחשבון. הסכום אותו אני מקציב עומד על בין 30 עד 40 עם חריגות לכן ולכן,אני מעוניין לרכוש רכב אמין,יפה ובעל החזקה לא בעננים. אלמנט שחייב לזכור הוא שאני תושב באר שבע והביטוח של מרבית היפניות(מאזדה,טויוטה וכדומה) מרקיע שחקים ועבור נהג חדש/צעיר …
הודעה אחרונה מאת beresford, -
-
האם נכון הדבר שהרכב הכי אמין שאני יכול למצוא ב 4K זה פיאסטה ? *אני מחפש רכב לאחי (נהג חדש).
הודעה אחרונה מאת Yarik, -
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום רב לכל חברי הפורום. לפני כ 4 חודשים קניתי את הרכב הראשון שלי פונטו שנת 95, רכב מצויין שעושה את עבודתו מעולה עם מעט תקלות פה ושם. כאשר חיפשתי את הרכב חיפשתי מאפיינים של חיסכון כעיכרון מה שהרכב עושה מצויין. אבל לאחרונה נוצרה בעייה שאני רוצה רכב יותר ספורטיבי. למה אתם שואלים??? חויית הנהיגה - גיליתי שאני חולה הגה (לא משתגע או משהו כזה סתם אוהב לנהוג ולהנות מנהיגה), ובעיקר אם לא אכשיו אז אף פעם וכמובן יש עוד הרבה סיבות אישיות בעיקר שלא זקוקות לפירוט. היית רוצה לדעת על מה אני יכול להסתכל עד סכום של 30K? תודה מראש L.A
הודעה אחרונה מאת la_DVD, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן, ברצוני לרכוש רכב, רצוי קטן, אך לא פוסל גם רכב משפחתי. עד כה היו ברשותי מכוניות כגון לנטרה 97', סופר לנסר 94' ואפילו קטנה בשם פונטו 01'. הלנטרה קצת חלשה, הסופר לנסר טובה אך לא יותר מזה וכמובן בעית הדלק, בפונטו הרגשתי שאני נוהג בצעצוע. לכן, הקצבתי לעצמי סכום של 40,000, אך אוסיף גם 5K-6K אם ההשקעה תהיה כדאית. האוטו חייב להיות אוטומט, שאר הדברים לא כ"כ מעניינים. המנוע צריך להספיק לנסיעות דיי רגועות על מישור לרוב כאשר ברכב נוסע אחד או שניים ולא יותר. שנתון מוקדם של 206 (מה זה, 98?) יהיה טוב? מה המחירון? כנ"ל לגבי קליאו בי משנתון מתקדם יותר. אני מאוד נדלקתי על ה-206 אך אני הבנתי שהמחירון שלה גבוה יחסית לכן אצטרך לדעת האם שווה את הכסף. ואם לא, על מ…
הודעה אחרונה מאת Aviram-C, -
- 3 תגובות
- 918 צפיות
בקרוב מאוד אני משתחרר מהצבא, ואני מעוניין לרכוש את המכונית הראשונה שלי. יש לי רשיון כבר שלוש שנים, וכמעט ולא יצא לי לנהוג על אוטו (נהגתי יותר שעות על מג"ח 6ב מאשר על מכונית), כי אין להורים שלי מכונית. ולכן רצוי שזה יהיה מכונית קלה לנהיגה, וסלחנית לנהג לא מנוסה בכלל (עם יש דבר כזה, לא אוטומט), וזולה. התקציב בסביבות ה8K. ושיתות קל בפורום ראיתי שבסביבות התקציב שלי, שיש לי שלוש אפשרויות עיקריות. פגו 205 92-94, פיאט אונו בערך מאותו שנתון, ודייצו שרייד 89-92. יש עוד אפשרות שממש קורצת לי, והיא לרכוש חיפושית ישנה, כי זה מכונית שיש לי אליה הרבה סימפטיה וזיכרונות ילדות, המכונית הראשונה של אבא שלי היה חיפושית מודל 62. עם איזה מכונית אני יבקר פחות במוסך? איזה מכונית ה…
הודעה אחרונה מאת redroze, -
- 17 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היי אנשים , כרגע יש לאבא שלי סוזוקי בלאנו , 2000 אני חושב. בכל מקרה , עשתה בעיות , אנחנו מתכוונים להחליף אותה. בכל מקרה , התקציב הוא לכל היותר 70. דרישות.. מממ , דבר ראשון זה אמינות , כי אין לכם כמה בעיות עשתה הבלאנו.. שבין היתר ראש מנוע חדש. בנוסף לאמינות , אני חושב שמנוע 1600 יספיק , 4\5 דלתות .. לא כזה משנה . רק אוטומט.. הממ , זה אני חושב... שיהיו ביצועים נאים.. (ביחס למשפחתית 1.6 כמובן) והתנהגות כביש טובה.. אבא שלי כרגע חושב על משהו בכיוון של mazda 323 1.6 toyota corola אתם יודעים , יפנית ממוצעת :] טוב , זהו.. תודה על העזרה.
הודעה אחרונה מאת Hugo, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
אני מאוהב בכלי רכב אמריקאיים! האהבה שלי התחילה מאז שרכשנו(המשפחה שלי) את הCAVALIER הראשן שלנו... עוד בגיל 10 התאהבתי בו... המשכנו את המסורת ואבא שלי קנה SAVANA...רכב נוח להפליא...למרות מימדיו הענקיים. אתם מבינים אני גם הייתי רוצה להמשיך במסורת!!! אז החלטתי להתייעץ איתכם! אני ממש אוהב את הMALIBU של CHEVROLET אבל...כן יש אבל, היא יקרה מידי... אז אחרי מחשבה רבה חשבתי על CAVALIER 2004 ...הוא פי שתיים זול יותר... אז אם מישהו מוכן לתת לי קצת פרטים על הCAVALIER אני אשמח... נפחי מנוע קיימים, כמה ק"מ לליטר...איך היא מתנהגת בכביש? האם יש לה הרבה תקלות , טיפולים וכדומה.. . אם יש לכם הצעה אחרת למכוניות אמריקאיות אני אשמח לשמוע. תודה קישור לאתר שברולט...(CA…
הודעה אחרונה מאת Hugo, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מה דעתכם בשנתון של 95-6 מה המחלות שלו? תודה - שוקל לקנות
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 5 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
שלום אני מעוניין לרכוש גולף שנת 2003 מנוע V5 170 כוח סוס גיר אוטומטי רציתי לקבל חוות דעת על הרכב אני די נעול על הרכב אבל בזמן האחרון שמעתי שהמנוע הזה (V5) ממש לא אמין וממש לא יוצלח זה נכון?? הרכב הוא מוצא חן בעניי מכל הבחינות וההתלבטות היחידה שנשארה לי זה המנוע הזה.. בי ותודה רבה
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אז ככה, בחור שעובד איתי מוכר אחת כזו מיד ראשונה, ואע"פ שלא לילד הזה פיללתי, אני חייב די בדחיפות רכב ולכן השאלות: 1. מישהו יודע מה צריכת הדלק של הרכב (הידני!) או שאר נתונים/בעיות/יתרונות? 2. מה לעזאזל המחיר שלו? ביצחק לוי באינטרנט מופיעים שני דגמים עם 1.8: GLX ידני שמחירו 52K, ומאידך F אוטומטי במחיר 59K שכתוב עליו "ידני, לאוטומט +2500". מוזר, כי מלכתחילה כתוב עליו אוטומטי. אז מה המחיר הנכון? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת bar72, -
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכם אנשים יקרים. יש לי ידידה שמעוניינת לקנות רכב. הציעו לה פיאט פונטו 98' 60S יד ראשונה. הרכב עבר 120000 ק"מ ללא תאונות. המחיר שרוצים עליו זה:26000 ש"ח. האם המחיר שווה.? ואיך הרכב מבחינת איכות (נוחות,איבזור,טיפולים).? תודה מראש.אלירן.!
הודעה אחרונה מאת תומR, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום... התחלתי להתעניין ברכישת אימפרזה טורבו מודל 99-01. במהלך שנים אלה שונה הדגם מGT לWRX. חוץ מהצורה החיצונית (ששונתה מהמראה העגול של האימפרזה לצורה החדה של האימפרזה ניו-אייג') מה עוד שונה? מנסיון, מה הבעיות הצפויות בכ"א מהדגמים? תודה
הודעה אחרונה מאת Hugo, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 10.2 אלף צפיות
שלום לכולם, אני עומד לפני קניה של סוזוקי יורוסוויפט שנת 2000 אוטומטית אולי לא תאמינו אבל יש עליה רק 24,000 ק"מ (במידה ולא שיחקו במנגנון ה-ק"מ) בבדיקה במכון בדיקה מוסמך התגלו רק 2 ליקויים מטרידים: 1. נזילה מתיבת הילוכים 2. בולמי זעזועים חלשים שאלתי: במידה ולא חשובה לי חווית הנהיגה, אלא רק אמינות ותחזוקה זולה מה דעתכם על הרכב ? והאם הליקויים שהתגלו צריכים למנוע ממני לרכוש את הרכב ? אמרו לי שתמיד ישנם ליקויים כאלה בבדיקת הרכב ושלא כדאי לי להתרגש יותר מידי, מה דעתכם ? תודה לכל העונים וגמר חתימה טובה !
הודעה אחרונה מאת yehuda-k, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
לחברה של הפורום שלום. היום ראיתי אחד כזה, נראה שמור מאוד. דיברתי עם בעל הרכב, האוטו יד רביעית עם 143 ק"מ - ללא עבר של השכרה / מדינה. האוטו נראה מטופח ומטופל - המנוע נשמע טוב. מלבד תקלה אחת ידועה והיא דליפה של גז מהמזגן, הוא מתחייב בבדיקה לתקן את הליקויים. בעבר הייתה בעייה עם המחשב, המחשב הוחלף (עלה לו 5K). אני לא מעוניין לקחת למכון (כבר עפו לי 400 ש"ח מהיד לפני כמה חודשים), אלא לקחת למוסכניק השכונתי שלי שייתן חוו"ד על האוטו. יש לציין שהאוטו טופל עד עכשיו במוסך מרכזי "כחול לבן" בפ"ת. מישהו מכיר את האוטו ? מה אתם אומרים על האוטו בכלליות ? שווה קנייה בכלל ? לרכב יש שוק חזק ? יש טעם למיקוח ? (המחירון 25K, הוא גמיש). נ"ב:אני רוצה "לנגן לו" על הבעייה…
הודעה אחרונה מאת yehuda-k, -
-
- 0 תגובות
- 827 צפיות
אני שוקל לקנות אחת בין השנים 89-92 ורציתי לשאול אם מישהו יודע מהם ההבדלים המהותיים בין הדגמים דלקמן: CL, GL, ו FUNCTION ואם אפשר גם מהם הפרמטרים הבסיסיים שלהם ? (כנראה שזהים לכל השלושה) בברכת חג שמח !!!!
הודעה אחרונה מאת רונן ק.,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 289 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- yor2
- SlowRide
- אהרן ג
- Assafo2
- itsik170
- ELI001
- Pavlik
- יוני3227
- David32
- ברווז
- ברנד
- hans
- פריג'י
- הרקוליטו
- Dan___
- Shay Shd Dave
- chrono
- spidrman
- לירון .ה.
- Step
- Avia
- matan_mil
- DeiMoS
- kfirg
- Rongaflugen
- nglancer
- orankohn
- רובר חלל
- yoav911gt2
- ArikB
- bogib
- gpro
- omricn
- הצילינדר השישה עשר
- zaf
- 3n
- אלעדית
- פאר האורה
- lanosforce
- Alloytoy
- עודדון
- garicho
- צוק
- ALX
- amit54
- לב טוב
- Yuvalino
- Itzik-b
- BRAVO_SX
- נולד לליסינג
- Jeka88
