ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,541 נושאים בפורום הזה
-
- 7 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מעוניין בתגובות לגבי הרכב הנ"ל: ביצועים, אמינות, שמירת ערך, בעיות ידועות, נוחות, אבזור ועוד. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת M1963, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם אחרי לא מעט הנעות-הנאות קידמיות ובינהם 205GTI פיגו RALLY ו SEAT CUPRA2 החלטתי לרכוש רכב ספורט נוסף אני מיתלבט בין MX5 03 04 לקליאו ספורט 01 מי יותר מהנה מבחינת נהיגה.אמינות ואחזקה כללית
הודעה אחרונה מאת עומר, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
צריך המלצה לרכב שעולה בסביבות ה25 אלף מה שחשוב לי שהוא לא ישתה לי הרבה דלק, יהיה חסכוני,רכב אמין ושיהיה גם יפה.. תודה
הודעה אחרונה מאת zoby, -
רכב קטן עד 1.4
מאת R.L- 3 תגובות
- 975 צפיות
שלום לכולם! אני מחפש לעצמי רכב קטן עד 1.4 ליטר וחשבתי אולי אני אוכל לקבל פה קצת אינפורמציה מתומצתת אני מאוד אשמח אם תוכלו מהידע שלכם לתת לי דירוג של הקטנות הבאות: פג'ו 205 עד שנת 95 פונטו 1250 עד שנת 96 שרייד 1300 עד שנת 93 סוויפט 1300 עד שנת 93 ג'אסטי 1200 עד שנת 94 אונו 1400 עד שנת 95 הדירוג חשוב אבל יעזור לי מאוד אם תתנו לי גם הערה חשובה בסוגריים על כל דגם... אגב בגלל שאני דיי מבולבל משמועות אני מעדיף שיגיבו רק אנשים שיש להם ידע בדוק {או שהיה להם או שהיה למכר שלהם} ולא תגובות כמו :"אוטו חרא" אוטו קקה" וכד' זה סתם יסבך לי תמוח... אז תודה רבה מראש למי שיענה לי לפי מה שראיתי אפשר למצוא פה הרבה מידע קריטי....
הודעה אחרונה מאת R.L, -
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אני מעוניין ברכב עם מושבים רכים יחסית, כמו של הקווליר, או של סובארו ג'אסטי או פז'ו 205 הישנות, אבל אני מחפש רכב חדש יחסית (בסביבות 2000). האם מישהו מכיר כזה? האם אפשר להחליף מושב למושב רך יותר, או שהיצרניות ממילא לא מייצרות יותר מסוג מושבים אחד? ואל תמליצו לי על כריות וד"ר גב-ים למינהם. זה נראה מצ'וקמק.
הודעה אחרונה מאת carisma kfir, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ראיתי היום סיטרואן AX יד שלישית שנת 96 1.4 נראית די טוב... הבעיה היא שהמחירון שלה 17 ואני רוצה להוריד ל14 ככה (נראה לכם אפשרי?) נראית נקיה מתאונות עם 125 אלף ק"מ. מה דעתכם בכללי על האוטו? על מה צריך להתמקד, הוא שווה בכלל? ומה אוכל לעשות כדי להוריד ככה לאזור ה14 אלף אולי פחות מהמחירון(17) שהבן אדם רוצה.? אני יודע שאין לרכב שוק מי יודע מה אולי זה יוכל לעזור חח
הודעה אחרונה מאת darkripper, -
-
- אחראי פורום
- 33 תגובות
- 6 אלף צפיות
טוב, אז לקחתי הרכב לבדיקה (דינמומטר רעננה) והסתברו כמה תקלות . אשמח להחוות דעתכם על העניינים הבאים, ובאופן כללי המלצות האם לקחת את הרכב או לא, ואם כן, עד-כמה לא לוותר במחיר: 1. חוסר שמן במנוע, נזילה במשאבת מים, אין אחריות להתחממות יתר במנוע. 2. דליפות מהסעפת, מערכת פליטה רועשת [בבדיקה שאני עשיתי לפני כמה ימים, בסתימת האגזוז המנוע נשנק, כך שלא ברור לי על איזה דליפות מדובר ]. 3. חופש בוקסות משולשים, לתקן זוית היגוי. [מוסכניק שבדק מאוחר יותר עם לומיק, אומר שזה שטויות ופשוט אין מה לתקן, אבל הוא המוסכניק של המוכר ]. 4. שילדה - ליקויים בעלי משמעות גבוהה - תיקוני תאונות בגוף, הוחלפו חלקי מרכב ופח אחורי, פגיעות והלחמות בקצות שלדות, תיקונים כלליים בגוף. 5. שילדה - ליקו…
הודעה אחרונה מאת kenny4, -
-
האם הקנייה משתלמת? פיזו 106 אקס אס, שנת 96 אני יד שנייה, גיר אוטומט ועשתה 160 ק"מ. הוא רוצה עלייה 18 אלף, האם הקנייה שווה?
הודעה אחרונה מאת Yossiop18, -
205 ct שנת 88 לא CTI 1 2
מאת shim3n-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אז ככה הציעו לי פגו 205 סיטי לא סיטיאי שנת 88 ורציתי לשמוע את חוות דעתכם על הרכב תודה מראש שמעון
הודעה אחרונה מאת אלון חלווה, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אני מחפש רכב אוטומטי חדש (עד 120,000 ש"ח פחות או יותר). כרגע אני מתלבט בין: 1. סיאט איביזה. 2. סקודה פאביה. 3.יונדאי גטס. 4. פז'ו 206. 5. פולקסווגן פולו. 6. מאזדה 3. אשמח לקבל ביקורת/הצעות לגבי המכוניות האלה או אחרות.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
רכב עד 15K?
מאת ami123- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
קודם כל תודה לעוזרים. אני נהג חדש וחסכתי 15 אלף לרכב חדש אני רוצה רכב ידני וטוב שלא יאכל הרבה דלק שיהיה אמין (יש לי כסף מיותר לטיפולים ברמת הצורך ולא וקצת יותר) ושתיהיה לו קצת פוזה כמו שנהג חדש צריך. איזה רכב נראה לכם שמתאים לנתונים שאמרתי לכם? ואם מישהו יודע על מישהו שמוכר רכב כזה אז שישלח לי הודעה פרטית. תודה
הודעה אחרונה מאת ami123, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 3 אלף צפיות
מצאתי אחת כזאת: 94 110000 ק"מ חיצונית שמורה להפליא יד 3 מתחייב בבדיקה (מנוע, שילדה, הילוכים) בעלים רוצה 28K אם אסתדר איתו על 25K מראה לי שאני לוקח (בתנאי שבבדיקה הרכב בסדר) שאילות: 1. חלקים, האם תיהיה לי בעיה למצוא חלקים לדגם הספציפי הזה? 2. מי מכיר אולי את הרכב - צבע אדום/בורדו 3 דלתות בחיפה (אני חושב שהיא יחידה כזאת בחיפה) תקציב התחלתי שלי דל - 30K 27K - לרכב 3K - ביטוח + ישור קו בהמשך לא תיהיה בעיה לתחזק - סטודנט עובד בתוכנה. אני זקוק לכמה שיותר מידע על הרכב. אני יודע שהמנוע של לנצ'יה תמה (142 כ"ס) מחפש HATCHBACK גדול כי אני 190 גובה בתודה מראש.
הודעה אחרונה מאת proteje, -
-
- 0 תגובות
- 755 צפיות
לפני כמה זמן אמרתי לכם שאני רוצה לעשות בדיקה לפזו.. יד ראשונה 115,000 ק"מ הילוכים 1400 + מזגן אין הגה כוח טוב בבדיקה אמרו לי שיש בעיה בגל זיזים הבוחן אחרי זה אמר לי בארבע עיניים שהוא לא ממליץ ללכת על האוטו וזה תיקון של 3-4 אלף שקל..רק המנוע (שלא ילך הראש) הקלאץ הגבוה לא מהווה בכלל בעיה , אין שאסי !! יש נזילת שמן בתיבת הילוכים, נקישות במתלה קדמי, לסדר פרונט תושבות מנוע פגומות, מנוע מעשן, שריפת שמן, לפרק תופי בלם... עכשיו ליד המוסך יש מוסך מורשה של פזו ושמה המנהל נתן לי הצעה והוא אמר שאין בעיה במנוע צריך רק לנקות, והוא אמר שאין בעיה של שמן זה משהו שולי שקשור לאגזוז בפליטה וכל הטיפולים של כל האוטו ינוע בסביבות 1000-3000 שקל עכשיו לא יודע למי להאמין לבוחן או למ…
הודעה אחרונה מאת MAHALLA, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם בירצוני לרכוש הונדה סיויק שנת 92 מדגם EX אחרי חיפושים מצאתי אחת יפה צבע שחור לקחתי אותה לבדיקה ואמרו לי שהיא טובה הבנדם רוצה עליה 25 אלף שקל עכשיו יש הרבה אנשים שאומרים לי שלא כדי לכחת שנת 92 כי היא תעשה לי אחרי זמן מה בעיות... זה נכון???
הודעה אחרונה מאת kenny4, -
- 0 תגובות
- 718 צפיות
אני מחפש רכב דיזל שהוא נוח לנסיעות ארוכות כיוון שאני נוסע יותר מ- 35K לשנה הייתי מעוניין בחוות דעת לגבי הקסארה דיזל. איך הקסארה בהשוואה לפולו קלאסיק SDI שנחשב פחות נוח אולי יותר אמין (חלפים יקרים יותר, מחיר הטיפולים?). איזה עוד רכבים יש ברמה זו של נוחות ומחיר.
הודעה אחרונה מאת kicks, -
- 2 תגובות
- 832 צפיות
ראיתי היום סוויפט 1.0 למכירה,מבירור עם הבעלים עולה כי: 1.שנת 92 2.עברה 155000 ק"מ 3.מזגן לא תקין [מדחס כנראה]. עכשיו.. הוא אומר שבמחירון הרכב 12K והוא רוצה 10K בגלל המזגן. זה מזגן מקורי או תחליפי בדגם הזה ? כמה יעלה לסדר את עניין המדחס ? ואיך הסחיבה של הדגם הזה עם מנוע 1000 ? יעשה ת"א-חיפה + עליות של חיפה ? תודה למגיבים.
הודעה אחרונה מאת sronis, -
סיאט איביזה
מאת Totti- 1 תגובות
- 995 צפיות
צהריים טובים חבר'ה. אני כרגע במרוץ אחר מציאת סיאט איביזה,כפי שאתם כבר יודעים יש בשפע אבל השאלה היא האיכות ביחס לשנה. באיזו שנה האיביזה נחשבת מוצלחת יותר ואיזה דגם עדיף? אני כמובן מדבר על סביבות השנתונים- 96-2000 תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת saar5555, -
- 13 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
אני עומד לרכוש את המכונית הראשונה שלי, ראיתי ובדקתי לנצ'ה שמצאה חן בעיני ויש לי מספר שאלות אני סטודנט שלא עובד (מחוסר פנאי ולא מחוסר רצון) ולכן אני לחוץ בכסף ולכן שאלתי הראשונה האם הרכב אמין ? שנית רציתי לדעת האם יש משהו מיוחד שאני צריך לשים אליו לב לפני שאני רוכש את המכונית ? הרכב בוא לנצ'ה דרדה 1.6 שנת 97. כמו כן רציתי לשאול להיכן כדי לקחת את הרכב לבדיקה, במוסך המכרזי או במכון בדיקה ?
הודעה אחרונה מאת obarshad, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום. עברתי ליד מס' מגרשי מכוניות באזור המרכז וראיתי מרחוק כמה וכמה מכוניות סטנדרטיות עם שוק טוב, שאני מחפש כבר יותר מחודש. אז ככה, מישהו מוכן להסביר לי בבקשה לשם מה יש את כל מגרשי המכוניות? למשל אני מעוניין לרכוש רכב לנסיעות של שנה פחות או יותר ואז למכור אותו עקב גיוס, אז עדיף לי לרכוש רכב ממגרש\מישהו פרטי? מהיכן מגיעות כל המכוניות למגרש (גנובות\השכרה\ידיים גבוהות\חלקים גנובים לא יודע). כעיקרון אני מעוניין לדעת אם שווה לרכוש רכב כגון פיג'ו 205 שנת 94 או שרייד 93 ללא שום תוספות מיוחדות, או כמעט בטוח יעבדו עליי בכך שיביאו לי רכב מעפן* תודה.
הודעה אחרונה מאת user32, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום!! גיסי מתכנן לקנות רכב בזמן הקרוב לאחותי (אישתו) .. ויש 2 רכבים שהציעו לו באיזה מגרש מכוניות.. - אלפא 164 3 ליטר גיר רגיל.. - פונטיאק גראנד פרי קופה 3.4 ... עכשיו אחותי היא לא אחת שנוסעת הרבה, אז אני מודע לכמויות דלק ששתי הרכבים האלה צורכים.. פשוט לזמן הקטן שהיא נמצאת על הכביש, גיסי מעדיף שזה יהיה באוטו נוח ובטוח (יש תינוק קטן). איזה רכב נראה לכם ייתן יותר טוב את השירות? קחו בחשבון ששתי הרכבים באותו מצב מכני.. תודה מראש.. יחיאל..
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למישהי מהעבודה שלי יש רנו 5 שנת 1991 דגם GTL עם 150,000 ק"מ וספר טיפולים,האוטו היה שייך לפניה לדוד שלה שעבד במוסך של רנו. היא רוצה על האוטו 8500, חיפשתי במחירון של מוטוקר,ושם יש רק דגם TL ב6000 ש"ח הגיוני המחיר שלה ? כמה שווה אקזמפלר כמו שלה ? ובכלל איך האוטו בכלליות מבחינת אמינות ביחס למחיר ?? הוא נראה די שמור ואני מאמין לה לגבי הק"מ שלו. בתודה. אסף
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
אז ככה התקציב הוא 40 אלף שקל, המטרה.......רכב. הרכב שאני מחפש צריך להיות 4 דלתות לפחות. שלא תזלול המון דלק. שנתון מעל 95. עדיף יפנית. הצעות??? תודה מראש. ג'ניה
הודעה אחרונה מאת alfa_romeo11, -
- 6 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם אבקש את עזרתכם . לפני מס שנים היתה לי ברלינגו בנזין 1400 שנמכרה לאחר קבלת רכב מהעבודה כיום אני מחפש שוב אחת כזו ואפילו פניתי לקונה שימכור לי חזרה אך הוא סירב. שאלותי: 1. האם משהו יודע על אחת כזו למכירה (לפי "לובינסקי " יש כ35 יחידות בארץ !!! ) 2. יש לי בבית אחת עם מנוע דיזל (גמור) האם ניתן חוקית להרכיב לה מנוע בנזין (של 405\קסרה\ zx\az\saxso \205 1600 1400 טכנית הכל יתאים אך האם יאושר לי במשרד רישוי ? תודה על תשומת הלב אלי\עפולה
הודעה אחרונה מאת V6, -
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אז ככה, לאחר חיפושים של יותר מ4 חודשים של האצ'בק 93-95 ידנית החלטתי להתחיל להתגמש... היום נסעתי לראות אסטרה GSi שנת 94 האוטו יד 5 ועבר 200 אלף ק"מ... בגדול חיצונית ופנימית הוא נראה יחסית טוב ושמור... האוטו בלי תאונות... הקטע שהמנוע דיי מלא בשמן, הזעות מהראש זה בסדר, אבל ראיתי שגם החלק התחתון של המנוע מצד ימין כולו מלא בשמן.... יכול להיות שזה הזעות מגיר בכלל? איך נראה לך המתכון של הזעות מהמנוע/גיר + 200 אלף ק"מ? ושאלה כללית על האוטו, בגדול המנוע של הGSI נחשב לאמין?
הודעה אחרונה מאת gsi16v, -
נסיעות המבחן 1 2
מאת mazda626-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
למי שזוכר, אני מתלבט בין 4 מכוניות מנהלים לרכישה. ביום חמישי האחרון נערכה נסיעת מבחן בפורד מונדיאו, הונדה אקורד וניסאן פרימרה. את הרנו לגונה החלטתי להוריד מהרשימה וביטלתי את הנסיעת מבחן. תא נוסעים שלושת המכוניות מציעות תא נוסעים נהדר, מרווח ובעל צבעים יפים. המונדיאו והפרימרה מעניקות אבזור רב הכולל 6 כריות אויר(לעומת 2 בהונדה), מחשב דרך(לא שימושי כל-כך) ועוד. ההונדה מעט קמצנית, אך לא חסר שום דבר חשוב. לא אהבתי כל כך, או יותר נכון היה קשה להתרגל לקונסולה של הפרימרה. קודם כל, הלוח מחוונים הועבר למרכז, דבר שימושי ונוח, אך לי היה קשה להתרגל אליו. המחשב דרך\בקרת אקלים\רדיו דיסק מסובך מאוד להפעלה!!!! במונדיאו ובהונדה התפעול היה אינטואטיבי יותר. ביצועים וואוו...איזה מ…
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 2 אלף צפיות
אנא עיזרו לי בחוות דעת על הרכב הבא: סיטרואן קסנטיה מנוע 2,000 סמ"ק (ליתר דיוק 1998), דגם SX שנת 96. הרכב עבר 200 אלף ק"מ. אנא עזרו לי בחוות דעת על גבי הרכב הספציפי הזה, האם התחזוקה שלו יקרה (תיקונים כללים, נטייה של חלקים התקלקל), אמינות הרכב, תצרוכת דלק.??? ועוד מידע שיכול לעזור לי. *"פשוט מצאתי רכב שכזה למכירה, ברשותי סכום כסף לא נכבד וברצוני לרכוש רכב משפחתי אמין. האם קנייה של רכב שכזה כדאית????" בתודה מראש, מקווה לשמוע תגובות בהקדם (חשוב מאוד!)
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
פיאט בראבו
מאת noam_ba- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
פיאט בראבו .. מישהו מכיר את הרכב? חוויות? לקחים? האם כדאי ...????
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני צריכה המלצה לגבי רכב קטן וטוב. כעת יש לי פורד פיאסטה 2000 ואני מאוד לא מרוצה ממנו, לא סוחב טוב ורואה הרבה מוסך. המליצו לי על היפניות הקטנות אבל אין לי מושג קלוש בהן. אני נוסעת הרבה חיפה-ירושלים ומחפשת אוטו שלא ימות בעליות. בסביבות ה-35-40 אלף , אוטומטי ונראה לי עם מנוע של לפחות 1300 אני אשמח אם אפשר יהיה לייעץ לי בנושא
הודעה אחרונה מאת rehud, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני גר בבאר שבע ואכשיו יש לי פיאט אונו מודל 91.וסתם ניכנס לי משהו לראש ליקנות גיפ ...אני מיתכון לג'פ הישנים מודלים ממש ישנים של בין 82 עד 89 משהו כזה הגדולים 6איקס אני לא זוכר איך זה ניראה.אכשיו מה אתם חושבים על ג'פים כאלו ואם ביכלל מומולץ לי ליקנות גיפ כזה ואיפה אני יכו לה לבשיג אבל במחירים ממש נוחים אני מעוניין יותר לעשות החלפה עם הפיאט שלי ולהוסיף מה אתם חושבים בכללי ככה בבקשה אני צרייך את היעוץ שלכם ...תודה..????
הודעה אחרונה מאת shim3n, -
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
טוב, אז לאחר בחינה ובדיקה לפי כל ההוראות, חתמתי על זכרון דברים לקראת רכישה של טויוטה קורולה 98. כל מה שנשאר עכשיו זה לבצע את הבדיקות הפורמליות (משכונים, עיקולים וכיו"ב), לבצע בדיקה של הרכב במוסך\מכון, להעביר בעלות ולשלם. (אהה כן, ולומר תודה לכל מי שעזר!!! ) עכשיו כמה שאלות אחרונות (אני מקווה): ראשית, האם עדיף לבדוק במכון בדיקה או במוסך טויוטה (היה מי שאמר לי שזה עדיף)? שנית, היכן ספציפית מומלץ לבדוק באזור השרון (בין נתניה לרעננה נאמר; אשמח למיקום ו\או טלפונים)? שלישית, למה לכל הרוחות צריך לשים לב במהלך הבדיקה ועם קבלת תוצאותיה? האם צריך\מומלץ לבקש מהבודקים משהו? ולבסוף, במידה ומעריכים שנדרשים תיקונים, כיצד מבררים במהירות רבה (אולי במכון\מוסך) כמה עולים התיק…
הודעה אחרונה מאת rehud,
-
מי מחובר 55 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 559 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- דאבל קלאצ
- danbr
- SlowRide
- ISRAEL4theWIN
- Jeka88
- asix
- meir_gi
- QV1750
- yahaga
- avngas
- Shay Shd Dave
- David32
- mcshmupi
- quzzaa
- this_is_me
- itaimoto
- Rongaflugen
- daniel.asu
- אודי זק
- Avia
- shaymolcho
- misterb
- Moshe c
- עוזי ל
- ברווז
- farkash7
- kagan217
- hans
- לירון .ה.
- ArikM
- Zorly
- chrono
- RedLabel
- צוק
- PASHUT
- פיני חד
- mikyl
- שחר 1
- sperial
- Step
- Paprika-Metuka
- amosbmw
- gpro
- gollu
- TZR84
- orankohn
- יובל .מ.
- Night Driver
- Liviur
- falou
- axSupreme
- llaavvii
- `Infinity
- Yellow Engine
- אלעדית
