Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לכל המומחים מחפש אוטומט 1300-1400


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה דלק אוכל קליאו אוטומט לק"מ?

מה דעתכם על פיזו 106 והאם יש כזה אוטומט ?

אני מתכוון לקנות מודל 93 לערך

התקציב שלי 16-17 אלף

אני מחפש מכונית עם מנוע מקסימום 1400 אני מחיפה עדיפות לטויוטה אך נראה לי שאין בנפח 1300 -1400 (תקנו אותי אם אני טועה)

למישהו יש הצעות?

פורסם

ברוך הבא לפורום.

 

יש טויטה עם מנוע קטן כמו שאתה מחפש, סטארלט. אבל היא מעבר לתקציב שלך.

 

הקליאו האוטומטית איננה מומלצת בגלל בעיות בגיר האוטו' שעלול למות צעיר יחסית ולדרוש שיפוץ יקר (בידני היא כן מומלצת)

 

תנסה לחפש סויפט או שרייד. אם אתה רוצה יותר מידע תריץ עליהן חיפוש בפורום ייעוץ ברכישה, תמצא לא מעט דיונים.

 

גיא

פורסם
כמה דלק אוכל קליאו אוטומט לק"מ?

מה דעתכם על פיזו 106 והאם יש כזה אוטומט ?

אני מתכוון לקנות מודל 93 לערך

התקציב שלי 16-17 אלף

אני מחפש מכונית עם מנוע מקסימום 1400 אני מחיפה עדיפות לטויוטה אך נראה לי שאין בנפח 1300 -1400 (תקנו אותי אם אני טועה)

למישהו יש הצעות?

למה אוטומט ?

פורסם
למה אוטומט ?
כי הוא מחיפה. תנסה לעמוד בפקק של פרוייד במשך חצי שעה בעליה תלולה, ותבין למה חיפאי מעדיף אוטומט.

 

תנסה לחפש סויפט או שרייד...

אני מציע שלא למהר להמליץ על רכבים כאלו, מבלי להבהיר לאנשים המשמעויות הבטיחותיות.

יש סבירות לא קטנה שההורים של הבחור ישמחו לתרום לו עוד כמה אלפי שקלים בשביל להיות קצת יותר רגועים שהוא יחזור הביתה בחתיכה אחת, אם הם יבינו את המשמעות של ההבדל הבטיחותי בין קופסאות מוות כמו סוויפט ושרייד משנת 93 לבין רכבים הנותנים איזו הגנה מינימלית ליושבים בתוכן. וראו:

http://www.mynrma.com.au/used_safety_ratings_sma.asp

פורסם
אוטומט כי זה גם לחברה ואני לא רוצה לסבך אותה עם הילוכים בכל העליות של חיפה....

תגיד, חברה שלך יודעת שאתה ככה מזלזל בה ?

יש לה בעייה בקואורדינציה או משהו כזה ?

בסכומים האלה אתה תסבך אותה יותר עם אוטומט, גם עלויות דלק גבוהות בהרבה, גם ביצועים חלשים בהרבה , גם היצע נמוך יותר וכשאתה מוצא כבר משהו אז הוא יקר יותר.

פורסם
כי הוא מחיפה. תנסה לעמוד בפקק של פרוייד במשך חצי שעה בעליה תלולה, ותבין למה חיפאי מעדיף אוטומט.

יש מקומות באירופה שהם , איך נגיד את זה, לפחות תלולים כמו חיפה ועדיין, רוב הנשים\זקנים\זקנות מצליחות להעביר את מירב חייהם בנסיעה בגיר רגיל , מה קרה למוח היהודי ? מוגבל ? מפסיק לעבוד בפרויד ?

פורסם
יש מקומות באירופה שהם , איך נגיד את זה, לפחות תלולים כמו חיפה ועדיין, רוב הנשים\זקנים\זקנות מצליחות להעביר את מירב חייהם בנסיעה בגיר רגיל , מה קרה למוח היהודי ? מוגבל ? מפסיק לעבוד בפרויד ?
שלומי, באמת, כל הזמן אנשים פה מדברים על מכוניות מהנות לנהיגה וכיו"ב. תגיד, למה הבן-אדם צריך לצאת מחצי שעה נהיגה מותש כמו אחרי יום עבודה? בעיקר אם אפשר גם אחרת. צריך לזכור שלא אצל כל אחד ההפעלה המשולבת של 3 דוושות + ידית הילוכים + הגה + ראיית כביש, עובדת בצורה כל-כך אוטומטית ופשוטה. יש כאן המון עניין של ניסיון, וזה נכון שכל נהגי המוניות בחיפה נוסעים על דיזל-ידני, אבל לך תשווה בינם לבין הנהג הצעיר הממוצע...
פורסם
שלומי, באמת, כל הזמן אנשים פה מדברים על מכוניות מהנות לנהיגה וכיו"ב. תגיד, למה הבן-אדם צריך לצאת מחצי שעה נהיגה מותש כמו אחרי יום עבודה? בעיקר אם אפשר גם אחרת. צריך לזכור שלא אצל כל אחד ההפעלה המשולבת של 3 דוושות + ידית הילוכים + הגה + ראיית כביש, עובדת בצורה כל-כך אוטומטית ופשוטה. יש כאן המון עניין של ניסיון, וזה נכון שכל נהגי המוניות בחיפה נוסעים על דיזל-ידני, אבל לך תשווה בינם לבין הנהג הצעיר הממוצע...

אם לבן אדם היה 70 אלף שקל לקנות רכב, לא הייתי אומר לו את זה.

אבל יש לו בקושי 15, הרכבישם האוטומטים שניתן להשיג בסכומים האלה הם זוועות .

סביר להניח שיעשו לו המון צרות , ייקחו לו יותר כסף , יתקלקלו יותר ויעלו יותר מלכתחילהץ

כל זה בגלל עצלנות נטו, אני כבר מעל 12 שנים נוהג על גיר ידני, נכון, זה מעיק מדי פעם , נכון אם הייתי נוהג כל יום בפקק סביר להניח שהייתי חושב על רכב אוטומטי , אבל אם האמצעים שלי היו דלים , לא הייתי מתעקש על הנושא כי זה בזבוז של כסף .

נ.ב ...

קצת, אבל ממש קצת הגזמת שאמרת שחצי שעת נהיגה על גיר ידני מתישה אותך.

כמו שאמרתי, אנשים בכל רחבי אירופה נוהגים בגיר ידני , גם כאלה שנוהגים 4, 5 שעות ביום .

אתה בא להגיד לי שהם גזע עליון ?

פורסם
שלומי, באמת, כל הזמן אנשים פה מדברים על מכוניות מהנות לנהיגה וכיו"ב. תגיד, למה הבן-אדם צריך לצאת מחצי שעה נהיגה מותש כמו אחרי יום עבודה? בעיקר אם אפשר גם אחרת. צריך לזכור שלא אצל כל אחד ההפעלה המשולבת של 3 דוושות + ידית הילוכים + הגה + ראיית כביש, עובדת בצורה כל-כך אוטומטית ופשוטה. יש כאן המון עניין של ניסיון, וזה נכון שכל נהגי המוניות בחיפה נוסעים על דיזל-ידני, אבל לך תשווה בינם לבין הנהג הצעיר הממוצע...

אני אתן דוגמא שאני מכיר טוב, אמא שלי.

היא לא אוהבת לנהוג. א-ב-ל כל הרכבים שלה (כולל האחרון שנרכש לפני חודש) היו ידניים. היא טוענת שאוטומטי גורם לה להיות מנותקת מדי מהנהיגה עצמה (ולא בגלל שהיא משחקת עם הרכב בסיבובים וכו') אלא היא פשוט מרגישה מנותקת מדי. אין לה שום בעיה לנהוג בשום עליה, ירידה ומה שזה לא יהיה בגלל הגיר הידני. אבל בזכותו יש לה רכב קטן ובטוח מאוד במחיר זול יחסית, שיסע טוב יותר מאחיו האוטו' ברוב המקרים, בטח כאשר מדובר ברכבים ישנים יחסית.

 

אין ספק כי גיר ידני מעיק קצת בפקקים אבל זה לא כ-ז-ה נורא. בתקציבים האלו למי שאין בעיה בריאותית עדיף (לדעתי כמובן) ללכת על גיר ידני. למען הפרוטוקול אני אציין כי לא הצלחתי לשכנע ידידה טובה שלי לעבור לידני... לצורך הדוגמא שרייד 93 אוטו, רכב מ-מ-ש מגעיל, עולה כמו סקסו 1.4 98. נכון שהאחרונה אמינה פחות (כנראה) אבל אין מה להשוות בנוחות, שלא נדבר גם על בטיחות פסיכית ואקטיבית אשר לא קיימת בשרייד וקיימת במידה נמוכה בסקסו.

 

שכל אחד יעשה את החישוב שלו, אבל לפחות שידע מה הוא מפסיד או מרוויח...

 

גיא

פורסם
... אבל ממש קצת הגזמת שאמרת שחצי שעת נהיגה על גיר ידני מתישה אותך.

כמו שאמרתי, אנשים בכל רחבי אירופה נוהגים בגיר ידני , גם כאלה שנוהגים 4, 5 שעות ביום.

אתה בא להגיד לי שהם גזע עליון ?

שלומי, בו לא ניסחף. ראשית, לא כתבתי שחצי שעת נהיגה על גיר ידני מתישה אותי. נהגתי הרבה מאוד על גיר ידני וגם על אוטומט, בלי שום בעיה. אבל, אם לא הסברתי עצמי היטב, יש לא מעט אנשים, פחות מנוסים\מיומנים או בעלי יכולות פסיכו-מוטוריות יותר נמוכות, שמתקשים כללית בכל הנוגע לזינוק בעליה, ובוודאי כאשר מדובר על נסיעה של חצי שעה בפקק בעליה תלולה (וזה לא דבר נדיר בחיפה). כשאדם כזה צריך לעשות תוך חצי שעה עשרות פעולות זינוק בעליה, זו קצת בעיה.

לפני כמה חודשים בחורה צעירה עמדה ברמזור מול הבית שלי בחיפה במשך איזה רבע שעה ולא הצליחה לעבור את הרמזור, הנמצא בעליה, וחייב אותה לנסות שוב ושוב לזנק בעליה ממצב עמידה. אם לא הייתי עובר שם ושם לב לכך, היא כנראה עוד היתה עומדת שם עד היום. גם מקרים כאלו קיימים.

וגם אני, למרות שיש לי כבר כך וכך ניסיון, מעדיף עשרות מונים לשבת בפקק עם רכב אוטומט ולא ידני.

 

ממש לא הצלחתי לקלוט את ההקשר שעשית ל"גזע עליון". יש הרבה דברים שעושים באירופה אחרת מאשר כאן. הם למשל לא אוכלים חומוס, אז מה, זה אומר שחומוס זה גרוע? בהרבה מקומות באנגליה המים החמים והקרים זורמים אליך משני ברזים נפרדים; אז מה, זה אומר שזה חכם? אנחנו צריכים לעבור לשיטה שלהם גם בנושא הזה???

פורסם
מישהוא יודע על פיזו 106? יש כזה אוטומט בשנים 93-96 ?

יש 106 אוט' עם מנוע 1600, פרסמתי בפורום אחת למכירה (לא שלי),

לא יודע אם היא נמכרה כבר.

 

לגבי המנוע הקטן יותר (1360) אני לא בטוח- אני חושב שיש אוט'.

 

תומר.

פורסם

ממש לא הצלחתי לקלוט את ההקשר שעשית ל"גזע עליון". יש הרבה דברים שעושים באירופה אחרת מאשר כאן. הם למשל לא אוכלים חומוס, אז מה, זה אומר שחומוס זה גרוע? בהרבה מקומות באנגליה המים החמים והקרים זורמים אליך משני ברזים נפרדים; אז מה, זה אומר שזה חכם? אנחנו צריכים לעבור לשיטה שלהם גם בנושא הזה???

לקחת את הדוגמא שלי הפוך לגמרי .

כל מה שרציתי להגיד זה שאנשים מסויימים בעולם שהם לא בהכרח יותר חכמים\טובים\יפים\בעלי יכולת פסיכומוטורית מדהימה עושים את זה יום יום , אז כנראה שזה לא כזה מסובך .

לא אמרתי שזה יותר טוב או פחות טוב , רק ציינתי שזה ניתן לביצוע בלי יכולות מיוחדות שמקבלים מקריפטוניס.

פורסם
לקחת את הדוגמא שלי הפוך לגמרי .

כל מה שרציתי להגיד זה שאנשים מסויימים בעולם שהם לא בהכרח יותר חכמים\טובים\יפים\בעלי יכולת פסיכומוטורית מדהימה עושים את זה יום יום , אז כנראה שזה לא כזה מסובך .

לא אמרתי שזה יותר טוב או פחות טוב , רק ציינתי שזה ניתן לביצוע בלי יכולות מיוחדות שמקבלים מקריפטוניס.

מסכים עם כל מילה.

בטוח שזה ניתן לביצוע על-ידי כל אדם ממוצע.

אבל השיקול של הבחור לא בלתי-סביר, לפחות לפני שהוא בדק לעומק את השוק. בהחלט ייתכן שאחרי שהוא יראה במה מדובר הוא ישנה את דעתו (ילך על רכב יותר בטיחותי ואמין, וייתן לחברה שלו כמה שיעורי נהיגה צמודים; אני מקווה שלא צמודים מדי :lol: ).

×
×
  • תוכן חדש...