Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לכל המומחים מחפש אוטומט 1300-1400


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלומי, באמת, כל הזמן אנשים פה מדברים על מכוניות מהנות לנהיגה וכיו"ב. תגיד, למה הבן-אדם צריך לצאת מחצי שעה נהיגה מותש כמו אחרי יום עבודה? בעיקר אם אפשר גם אחרת. צריך לזכור שלא אצל כל אחד ההפעלה המשולבת של 3 דוושות + ידית הילוכים + הגה + ראיית כביש, עובדת בצורה כל-כך אוטומטית ופשוטה. יש כאן המון עניין של ניסיון, וזה נכון שכל נהגי המוניות בחיפה נוסעים על דיזל-ידני, אבל לך תשווה בינם לבין הנהג הצעיר הממוצע...

 

כן, בפקקים זה מאוד מייאש ובטח לעשות זינוק בעליה כל שניה זה לא בדיוק סופרלנד.

 

למזלי אני גר במישור החוף אז אין לי כ"כ בעיות עם זה.

 

אם תעמיד את כל היתרונות והחסרונות של 2 הגירים לדעתי הגיר הידני ינצח ובגדול לא משנה איפה אתה גר.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
כן, בפקקים זה מאוד מייאש ובטח לעשות זינוק בעליה כל שניה זה לא בדיוק סופרלנד.

 

למזלי אני גר במישור החוף אז אין לי כ"כ בעיות עם זה.

 

אם תעמיד את כל היתרונות והחסרונות של 2 הגירים לדעתי הגיר הידני ינצח ובגדול לא משנה איפה אתה גר.

 

יוסי.

במקרה הספציפי הזה הגיר הידני מנצח ולו רק בגלל התקציב הדל.

 

מכונית אוטומטית זולה וישנה שתוחזקה בצורה גרועה (שזה אומר 99% מהן, אם לא יותר) תמרר לו את החיים. גיר אוטומטי ש"עובד" בעיקר בעליות צריך טיפול טוב, על אחת כמה וכמה אם הוא נסע קודם לכן בעיקר בעיר (אפילו במישור).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לקחת את הדוגמא שלי הפוך לגמרי .

כל מה שרציתי להגיד זה שאנשים מסויימים בעולם שהם לא בהכרח יותר חכמים\טובים\יפים\בעלי יכולת פסיכומוטורית מדהימה עושים את זה יום יום , אז כנראה שזה לא כזה מסובך .

לא אמרתי שזה יותר טוב או פחות טוב , רק ציינתי שזה ניתן לביצוע בלי יכולות מיוחדות שמקבלים מקריפטוניס.

בתור בעל רכב ידני שנמצא רוב הזמן בחיפה אני חייב להגיד שרכב ידני בחיפה זה פשוט דבר מעיק. אני חובב נהיגה, ומאוד נהנה מגיר ידני, אבל שאתה נוהג כ"כ הרבה בעליות המאוד תלולות של חיפה אתה מתפלל שהילוך ראשון יוחלף ב D ושהקלאץ' ייעלם משם. במידה ואמשיך לעבוד בחיפה אני אשקול בכובד ראש אם לקנות שוב רכב ידני, או לחילופין לרכוש רכב ידני חזק דיו בשביל להקל על הסבל.

 

גיא.

פורסם
בתור בעל רכב ידני שנמצא רוב הזמן בחיפה אני חייב להגיד שרכב ידני בחיפה זה פשוט דבר מעיק. אני חובב נהיגה, ומאוד נהנה מגיר ידני, אבל שאתה נוהג כ"כ הרבה בעליות המאוד תלולות של חיפה אתה מתפלל שהילוך ראשון יוחלף ב D ושהקלאץ' ייעלם משם. במידה ואמשיך לעבוד בחיפה אני אשקול בכובד ראש אם לקנות שוב רכב ידני, או לחילופין לרכוש רכב ידני חזק דיו בשביל להקל על הסבל.

 

גיא.

אתם לא מבינים אותי ...

לא אמרתי שזה רע, או טוב .

אמרתי שבתקציב הזה , הוא יסבול הרבה יותר עם רכב אוטומטי.

לא כולם עשירים כמוך :wink:

פורסם
בתור בעל רכב ידני שנמצא רוב הזמן בחיפה אני חייב להגיד שרכב ידני בחיפה זה פשוט דבר מעיק. אני חובב נהיגה, ומאוד נהנה מגיר ידני, אבל שאתה נוהג כ"כ הרבה בעליות המאוד תלולות של חיפה אתה מתפלל שהילוך ראשון יוחלף ב D ושהקלאץ' ייעלם משם. במידה ואמשיך לעבוד בחיפה אני אשקול בכובד ראש אם לקנות שוב רכב ידני, או לחילופין לרכוש רכב ידני חזק דיו בשביל להקל על הסבל.

 

גיא.

 

מה לגבי טריפוניק? :-D

I should win a fucking AWARD for being me

×
×
  • תוכן חדש...