ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,540 נושאים בפורום הזה
-
- 6 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
לקראת סוף החודש הזה אנחנו (המשפחה) אמורים לקבל מהעבודה של אבא שלי תחליף למזדה בי2500 שלו התחליף הוא סאנג יונג מוסו פיק אפ כנראה 4*4 . הייתי רוצה לקבל דעות על הרכב הזה יתרונות חסרונות יכולת שטח וכ'ו. אני מבקש שהדעות היהיו מנסיון אישי כי הספקתי כבר לקרוא את רוב אם לא את כל המאמרים והכתבות עליו. ולנושא השני שלי: בעקבות כתבה שקראתי ב y net הבנתי שעכשיו מקבלים גם ניקוי מס' על רכבי 4*4 שהם לא טנדרים אז עלה למשפחה רעיון להחליף את הקנגו הישנה וה"טובה" ברכב שטח 4*4. הייתי רוצה לדעת איזה רכבי 4*4 מומלצים קיימים היום ואת היתרונות והחסרונות שלהם. מנהלים: אם קיימת טעות בניסוח ההודעה שלי אנא תקנו אותה. אם הנושא לא מתאים לפורום זה אנא העבירו אותו למיקומו המתאים. …
הודעה אחרונה מאת gs_500, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
כמו שכתבתי - לכולם מנוע 2000 האם למישהו יש הערות איבזור - נוחות - מנוע - אחזקה - מראה חיצוני - עלויות ביטוח ועוד .... האם אתם ממליצים ? התקציב הוא בערך 40,000 אך תמיד ניתן למתוח אותו קצת אם צריך
הודעה אחרונה מאת bose, -
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מישהו מכיר את הרכב? גולף CL 1994 1800 באופן כללי ..איך הרכב מבחינת צריכת דלק? אמינות/טיפולים? התנהגות בכביש?? וכו..? ד"א הוא אוטומטי.. דעתכם?
הודעה אחרונה מאת מקלארן F1, -
- 7 תגובות
- 18.9 אלף צפיות
*שלום* אז אחרי שהצליחו להוריד אותי מהחלום שלי (גיפ רנגלר) בדקתי לעומק עוד מספר גיפים,והכי דיבר אלי מבחינת מראה הטויוטה ראב-4 קצר רציתי לדעת כמובן מה דעתכם עליו מבחינת ביצועים בכביש??כי כמובן רוב הנסיעות יהיו בכביש ואולי שישי שבת לרדת לים,דיונות. איך הנוחות נסיעה שלו? האם הוא נחשב יותר רכב שטח או כביש? מה היתרונות והחסרונות שלו? תודה לכל המגיבים זה ממש עוזר. עריכה: מדובר על הדגם של שנת 2004
הודעה אחרונה מאת שלומי, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי הוצעה לי למכירה מיני שנת 78 (מצנעת הפרט אני לא יפרסם בכמה) איך אני יכול לדעת אם המחיר המבוקש משקף את מצב הרכב הרכב ישן ואין (עד כמה שאני יודע) מחירון מסודר מה נהוג לעשות במקרים כאלה?
הודעה אחרונה מאת carisma kfir, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
ושוב שלום! כבר התייעצתי כאן בפורום לגבי סוג הרכב הרצוי וזהו זה, בעזרתכם האדיבה, החל משבוע הבא אני מתחילה גם לחפש את הרכב הנבחר... עכשיו, כל שנותר לי הוא לברר מהם כללי ה"עשה" ו-"אל תעשה" בתהליך החיפוש והרכישה. ושוב אני נזקקת לעזרתכם. יש לציין, כי קראתי כבר את העצות בפורום תחת "איך לא ליפול בפח...", אבל עדיין נותרו לי מס' שאלות (בכל זאת השתדלתי ולא התעצלתי, אולי פספסתי משהו ואיתכם הסליחה...) החל מהחיפוש עצמו - אילו פרטים במודעה צריכים להדליק אצלי נורה אדומה (אם בכלל)? בהמשך, שיחת הטלפון עם המוכר - מה חשוב לוודא בטרם קובעים פגישה (ז"א, אילו שאלות חשוב לשאול כבר בטלפון)? ושוב, מה צריך להדליק אצלי נורה אדומה, כך שאמנע מפגישות מיותרות? וכשאני נפגשת עם המוכר, מה יפסול רכב ע…
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
אני מחפשת רכב מהיר, עם אחיזת כביש טובה, מ-0 ל- 100 - בכמה שפחות זמן. הייתי מעדיפה רכב עם הילוכים אך עקב לחץ משפחתי - אני כנראה אאלץ לבחור באוטומאטי. מבין 3 הרכבים שהצגתי, איזה מהם יותר תואם לדרישותי -כרכב אוטו'? מכיוון שהטויוטה RUNX היא חדשה ועדיין לא מצאתי מסקנות ממבחן דרכים שהיא עברה מיקמתי את שאלתי ב"ייעוץ לרכישת רכב חדש" - האם ידוע לכם משהו על הטויוטה RUNX ? מחכה לתשובתכם בדחיפות. תודה א.כ.
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
אוודי TT ?
מאת wacky- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם אני מחפש לקנות אוודי tt עכשיו. אמרו לי שיש 2 סוגים אחת עם 170 כוחות סוס ואחת עם 200 ומשהו יש עוד הבדלים חוץ מהכ"ס
הודעה אחרונה מאת joker2k, -
- 1 תגובות
- 948 צפיות
מאחר שה-CUPRA שלי הושבתה לפני שבוע וחצי אני זקוק לרכב חדש...... חשבתי על: 1.8T A3 99-98 GOLF GTI 99 ALFA 156 2.0 99 יש למישהו מושג לגבי צריכת דלק של המכוניות הנ"ל? תקלות אופיניות? המלצות לכלי רכב אחרים? דרך אגב לאלפא יש ירידת ערך מטורפת וכנראה היא לא כל כך אמינה שווה להשקיע בה? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
הונדה אקורד
מאת matan484-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אבא שלי מעוניין לקנות את הרכב מה דעתכם על הונדה אקורד?? איזה נפח מנוע אתם ממליצים?
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
הונדה אקורד
מאת winnerm-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אבא שלי מעוניין לקנות את הרכב חדש מהחברה.. הוא היה מעונין בחוות הדעת שלכם על המכונית.. אז תגידו חופשי מה שאתם חושבים כי עוד לא הזמנו...
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 2 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
לפני קניית הרכב, פג'ו 205 שנת 93 עם 93000 ק"מ, נאמר ע"י בעל הרכב כי הוא החליף רצועת טיימינג ב 90000 ק"מ, מתי שצריך. לא נעשתה בדיקה במכון לפני הקניה... (מה התברר כטעות) לאחר הקניה (שבוע לאחר הקניה), הסתבר שהרצועות יבשות וסדוקות, וגם המתחן דפוק לגמרי. שאלתי - האם יש לי עילה לדרוש מהמוכר כעת, לאחר שהעיסקה כבר מאחורינו, כסף על כך? מה אומר החוק? תודה!
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכם, אני ומשפחתי מעוניינים לקנות רכב וזה נראה לי המקום המתאים להתייעץ עם אנשים שמבינים ויכולים להמליץ לנו איזה רכב כדאי לקנות. אז אני אתן ככה קצת פרטים על דרישות הרכב: אנחנו במשפחה 5 נפשות כאשר אני מעריך שנהיה מקסימום 4 אנשים ברכב בו זמנית, לכן רכב משפחתי עם 5 מושבים יספיק. אני ואבא שלי אנשים גבוהים (בסביבות 1.85), לכן חשוב שהרכב יהיה מרווח גם מקדימה וגם מאחורה. אנחנו מעדיפים תיבה אוטומטית, אבל גם תיבה ידנית זה לא סוף העולם. אנחנו מעדיפים נפח מנוע של 1.6 ליטר, למרות שגם 1.4-1.2 עשויים לבוא בחשבון (הספקנו כבר לבדוק אופל קורסה שנת 2000 עם נפח מנוע 1.2 אבל נראה שהיא מתקשה בעליות). אם אפשר שיהיה רכב משפחתי ולא סופר מיני. כאמור, התקציב שלנו מוגבל לעד 40 אל…
הודעה אחרונה מאת redroze, -
אני בן 18 והתקציב שלי הוא די דל ורציתי להביא (להביא = לרכוש) אוטו בסכום של עד 7 אלף אז רציתי לדעת איזה מכוניות עד הסכום הזה יכולות להיות חסכוניות מבחינת תיקונים ודלק ומתאימות לצעירים(קטנות וזריזות) אם יש כאלו בכלל... שמתי עיין על איביזה מודל 1990 עכשיו לפי דעתי האוטו נראה דיי טוב ביחס למחיר אבל שמעתי שהוא עושה הרבה בעיות ושהוא קשה להחזקה זה נכון? ומישהו יודע מה המחירון של גולף מודל 85-88?? כי גם זה נראה אחלה אוטו,איך הוא?? בקיצור כמו שאתם רואים אני דיי עילג במכוניות אז אם אתם יכולים לעזור לי תודה...
הודעה אחרונה מאת mcyossi, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני מחפש רכב בסביבות ה 35 אלף...ידני..חסכוני (פרט חשוב!) ואמין...רוב הנסיעות הם בעיר והוא משמש 2 נהגים.....יש לי 3 מכוניות מועדפות אקסנט - 98-99 ידני 1500 \ 1300 סיריון - 99-00 - אוטו\ידני - 1000 פיאסטה - מה שיבוא במחיר הזה איזה מכונית מהשלושה אתם ממליצים ? ולמה ? תודה !
הודעה אחרונה מאת Yoav_Aparsi, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אם משהו מחברי הפורו יוכל לספק לי מידע לגבי ההבדלים בין שתי רכבים אלה, ואם משהו מוכר אחד מהדגמים נא ליצור קשר בהודעה אישית בבקשה
הודעה אחרונה מאת Herman, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אהלן חבר'ה, אמנם חדש אבל כבר הרבה מאד זמן אני משוטט פה אז החלטתי לתפוס יוזמה ולהרשם. בקיצור אני עומד לפני רכישה של רכב בתקציב של כ-60K (גג) . בהתחלה נורא רציתי מגאן קופה כמעט וקניתי אחת מודל 99 2000 סמ"ק, אבל מעבר לצליל מגרה שהפיק האגזוז(לא האוגינלי כמובן) ולוח שעונים נחמד, האוטו בנסיעת המבחן לא עמד בכל הציפיות שלי (למרות שהוא אכן ספורטיבי יותר מהמזדה 626 שעליה אני נוהג כרגע) ותוצאות הבדיקה המטרידות שהראו שנתוניו היחסית טובים של האוטו לא בהכרח מעידים על תקינותו המכאנית. המזדה שלי בלי עין רעה רואה את המוסכניק שלי רק בטיפולים שוטפים במוסך המורשה ונראה לי שבמקרה של המגאן הם יתראו הרבה יותר... תוצאות הבדיקה העלו ריג'קטים מפה ועד להודעה חדשה, החל מנזילות שמן, תושבות מנ…
הודעה אחרונה מאת Herman, -
-
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני מחפש רכב ספורטיבי את הפיאט שלי. אבל אני לא יודע על מה ללכת. חשבתי על 306 אבל הבנתי שהיא עגלה (אהבתי את הצורה שלה). פונטו HSD או פונטו טורבו לא בא בחשבון, לא אהבתי את הרכב. קורסה GSI בעיות אמינות + בעייית זמינות של חלקי חילוף. מה נשאר לי עוד ומה אני יהנה הכי הרבה. אם לא המלצה על רכב ספיציפי אז רק הכוונה על מה להסתקל. הנה הקרטריונים: 1.4-2.0 ידני חובה! 30K+- אמין +- חבריה אני זקוק לעזרה תודה מראש L.A
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, ברצוני לדעת כמה כוחות סוס יש למכוניות הבאות: שרייד 1.3 שנת 93 שרייד 1.0 שנת 93 והאם יש הבדל בין שרייד 1.3 לפיאסטה 1.3... אני מעוניין לקנות את אחד הרכבים הללו. נראה לי שלפיאסטה יש 60 כ"ס אבל אני לא בטוח.
הודעה אחרונה מאת darkripper, -
עזרה לגביMX5
מאת MAGEN200- 0 תגובות
- 831 צפיות
שלום לכולם אני מעוניין לרכוש MX5 משנת2003 והבנתי שיש בעיה חמורה בקלץ בשנת דגם זו לכול מי שיודע משהו בנושא אשמח לקבל מידע
הודעה אחרונה מאת MAGEN200, -
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלוום...אני מחפש המלצות לרכב בסביבות ה 35K ... אני לא ממש מבין בזה אז אני אצטרך עזרה... אני צריך רכב חסכוני מבחינת ביטוח. לא יותר מ 1500 סמ"ק... ושיהיה אמין..הרכב משמש אותי ואת אמא שלי ככה שרכב קטן יספק אותי.. תודהה לכל מי שיעזור ליי.....
הודעה אחרונה מאת Yoav_Aparsi, -
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני על סף קנייה של אחת 1800 ידנית בבקשה נא לתת כל שביב של מידע לגבי הרכב הזה מבחינת כדאיות , אמינות ביצועים ושוק. המחיר המבוקש הוא 45000 (אין את זה במחירון) בתודה...
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
מה עדיף , מדובר על 99 שלושתם אני יודע שזאת שאלה מאוד כללית , אבל מה הייתם מעדיפים?
הודעה אחרונה מאת E. Dekel, -
-
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
רכב ידני, קטן, אמין, ולא זולל דלק. חשבתי על CHARADE, הוא טוב? יש עוד המלצות?
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הרכב מיועד למשפחה בת 3 נפשות, וברובו ישמש לנסיעות עירוניות, ומדי פעם (נגיד לדוגמה פעם בשבוע) לנסיעות בין עירוניות. המחיר - 40K אם כי אפשר לעלות קצת. לא משנה האם הרכב אוטומטי או ידני. בעלת הרכב היא לא מסוג האנשים שנוהגים לטפל ברכב יותר מדי, ואין לה ראש למוסכים, לכן רוב האירופאיות יורדות מהפרק. ההתלבטות היא בין משפחתית (אימפרזה, קורולה, מגאן) לבין רכב קטן יותר (אילו רכבים אמינים יש בקטגוריה זו?). מה דעתכם? תודה מראש. יונתן.
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
שלום לכולם אחרי כול כך הרבה זמן עים מכוניות הנעה-הנאה קידמית ובינהם 205GTI 106 RALLY1.3 SEAT CUPRA2 ולא מעט שבירת חסכונות החלטתי לרכוש MX5 משנת 2003 לפי מיטב ידיעתי ולפי פירסומים ומגזינים הרכב אמין ומהנה אולם יותר מאוחר הבנתי כי יש בעיה חמורה עים שנת דגם זו שהקלץ כול פעם מיתקלקל מחדש MX5 CLUTCH JUDDER מבקש מידע רציני לגבי נושא המצמדבMX5 2003
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אני רוצה לקנות מאיזה בחורה פיזו אקס אס 106... מודל 97 5 דלתות לא 3. האוטו יד ראשונה עבר 110000 קמ"ש אין תאונות לפחות לפי מה שהיא אמרה... האוטו הילוכים רגיל. נשמע סבבה.. רציתי לדעת כאילו אם כדאי לי לקנות תאוטו (תאוטו = את האוטו) ...לא משנה מחיר..המחיר סבבה מה שהיא אמרה בסביבות ה-22 אלף. יש פאקים באוטו הזה? כאילו מה אני צריך לדעת לפני שאני מתלהב וקונה אוטו....מנוע 1400 תודה מראש .
הודעה אחרונה מאת silent night, -
-
- 2 תגובות
- 872 צפיות
האמת היא שבעיקר רציתי להראות את התמונה המצורפת שקיבלתי כרגע באינטרנט... מדגימה את שוק המכוניות של באר-שבע... (רק מאהבה - אני מהדרום במקור ) בכל מקרה, מה דעתכם, האם כדאי בכלל לבדוק קורולה 98 עם 190K או שללכת ישר לחפש משהו אחר??? (דרך אגב, גם הקורולה הזו מבאר-שבע)
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
אני מעוניין לרכוש רכב מסוג פולוGTI או פונטו HGT או יאריס ספורט אם יש משהו שמכיר את הדגמים האלה ויכול לייעץ לי מה כדאי ביניהם לפי ביצועים נוחות אחזקה ואמינות בבקשה ייעץ, כמו כן אם יש למשהו אחד מהרכבים ומעוניין למכור שיצור קשר תודה
הודעה אחרונה מאת מקלארן F1, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בחיפושיי אחר איביזה טורבו הגעתי לאיביזה טורבו עם קצה שילדה. האוטו שמור ברמה גבוהה , מקורי לחלוטין ללא תוספות. ננהג אך ורק ע"י נהג מבוגר. אך הרכב עבר תאונה חזיתית - הוחלפו שתי הדלתות , מכסה מנוע , גריל , פנסים , מנוע (הכל חלקים מקוריים ממוסך מורשה) ולרכב יש קצה שילדה , אין נגיעה בקורות ולא בוצע שום תיקון בנושא כי לא היה צורך. בעל הרכב מוכן להתפשר , אבל לא מוכן לרדת הרבה בטענה שהרכב שמור מאוד , מקורי , והיה נמכר מעל המחירון ללא התאונה. האם כדאי להתעסק עם הרכב (בהנחה שיום אחד אני יאלץ למכור אותו) או להמשיך הלאה לחפש ?
הודעה אחרונה מאת yogi_o, -
