ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,541 נושאים בפורום הזה
-
לנטיס 97 אוט
מאת ד ו ד-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 723 צפיות
מה המחיר הסביר ללנטיס 97 אוטו 40 אלף קמ יד ראשונה נראית כמו חדשה - כמעט. מכונית במצב מעולה גם מכנית וגם פנים הרכב.
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 12.5 אלף צפיות
אני מתיכון ליקנות השבוע רכב. אני צרייך טופס זיכרון דברים ביני לבין המוכר שמיתכון לימכור לו את הרכב שלי. לרכב ניגמר הטסט השבוע. מישהו יכול לתת לי לינק בבקשה לזיכרון דברים שאני יכול להדפיס. אני מקווה שהמוכר לא יבהל או יברח לי כשיראה את הטופס. אני פשוט לא מצאתי באתר.
הודעה אחרונה מאת carisma kfir, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני שוקל לרכוש רכב סוזוקי מודל 2000 55000 ק"מ נאמר לי שלרכב היתה דפיקה קטנה-בינונית בפגוש האחורי וכתוצאה מכך היתה נגיעה בפינה של השילדה א. כדאי ללכת על הרכב? ב. מה הירידת ערך בכזה מצב? תודה למשיבים.
הודעה אחרונה מאת rehud, -
-
- 3 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
כמה שיותר זול בבקשה זה דחוף
הודעה אחרונה מאת rehud, -
לאנצ'יה קאפה
מאת עומר ב-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
2400 ידני, 97 מישהו מתמצא בעלויות תחזוקה/חלפים/תיקונים? וחוות דעת על התנהגות, שלדה והיגוי.... תודה!
הודעה אחרונה מאת שי, -
-
קומפקטיות?
מאת Zhekka-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בזמן שאני מחכה לתשובה ממישהו שהלוואות שיגעו לו את הצורה, אך הוא עדיין לא הסביר מדוע, אתחקר אתכם בנושא הבא. נניח, שלקחתי הלוואה ויש בידי 60K... ואני מעוניינת ברכב קומפקטי אך טוב. רק מהתבוננות חיצונית - מאוד מצאה חן בעיניי רק פיג'ו 206. כולם פה מהללים את יאריס - אבל דוגרי, חבר'ה, איזה רכב מכוער! נראה כמו נעל! כולו מקווצ'ץ' כזה... איכסה! גטס גם נראית סבאבה, פחות כוסית מ-206, אבל בסדר... אז קדימה, רבותיי המומחים - מה אתם אומרים? איזה אוטו לחפש? הייתי גם רוצה, בתור אקסטרה, שהגיר יהיה רגיל... אבל כזה דבר ממש נדיר משום מה
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
קראתי פה אשכול שמדבר על פיאט, ואני מחפש לאח שלי רכב קטן וזול יחסית, עשיתי מחקר קטן שהתוצאה שלו היא שאני מעוניין לרכוש פיאט אונו מנוע 1000 שנת 92, 5 דלתות. כדי להתמצא קצת במחירים, נכנסתי למחירון של יצחק לוי ב Ynet, שימלתי עבור עלות שיחה סלולארית, ובדקתי מה המחירון של הרכב. התוצאה היתה : 7,500 ש"ח ע"פ היצע משוקלל - כלומר ע"פ הצעות מכירת רכב שהתפרסמו, זה המחיר. המטרה שלי היתה לדעת מה מחיר המחירון של הרכב, לא כמה כסף אנשים דורשים עליו (את זה אדע עוד מעט), אז לפני שאני רץ לקנות את המחירון בחנות (חבל רק בשביל לדעת נתון אחד חד פעמי...) יש למישהו מושג מהו מחיר המחירון של פיאט אונו מנוע 1000 שנת 92, 5 דלתות ? תודה !
הודעה אחרונה מאת מקלארן F1, -
-
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם אני מעוניין לקנות ראב 4 קצר, ועד עכשיו שמעתי דברים טובים על הרכב. אשמח לשמוע דברים נוספים בכל מה שקשור לנסיון של אנשים עם רכב זה. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת שלומי6, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום חברים! אני צריך ייעוץ קליל..(לא בשבילי..) בכותרת רשומות מספק דרישות:הנאה מנהיגה,אוטומט ,תקציב 50K.. ויש עוד מספר דרישות -אמינות סבירה,שנתון כמה שיותר חדש..ורצוי גם אחזקה זולה. כן,אני יודע שיש יותר מדי דרישות.. אבל האם קיים איזשהו רכב שעונה עליהן? כל עזרה תתקבל בברכה. מיכאל.
הודעה אחרונה מאת VW RaCiNg, -
-
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
רציתי לדעת איך הפולקסווגן גולף 89 בנוחות נסיעה בביצועים בפתיחות ואיך אפשר ליפיף אותו קצת גנטים או משהו שלא יראה כמו טנק מרכבה תודה דרך אגב הוא אם 170000 קילומטרז מנוע 1300 גיר רגיל אם זה חשוב...
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
הלוואות לרכב
מאת Zhekka-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ובכן, בהמשך ל"שיחתנו" על מימון ישיר, רציתי לשאול כזה דבר: איפה הכי כדאי לקחת הלוואה לרכב - 50K בערך? התחלתי לחפש הלוואה כדאית, התקשרתי לדיסקונט, ולהפתעתי גיליתי, שאצלם יותר כדאי לקחת הלוואה "למטרות כלליות" מאשר לרכב. ובשני המקרים הריבית גדולה מפריים... אז אולי, לפני שאתחיל להתפעל מחוצפתם של הבנקים האחרים, תוכלו להפנות אותי למקומות נוספים? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת rehud, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם אני חדש בפורום ולא מבין הרבה במכוניות . אני מחפש ZX אוטומטית בתקציב של בין 7-10 K . לקחתי אתמול רכב לבדיקה הרכב מודל 93 , יד 4 , 120,000 ק"מ , אוטומט . המנוע חדש (לדברי המוכר משופץ מיבוא) , ו 4 גלגלים חדשים לגמרי . מבחינה חיצונית ישנן דפיקות בפח אבל לא דברים קריטיים בגג ובמכסה המנוע הצבע שרוף במכסה הבג'ז יש קרע בחלק מפיברגלס שנמצא בחיבור שבין הדלת של תא המטען לצירים מעל למוט ההידראולי בצד שמאל . בבדיקה במכון עולה ש : בלמים : "רפידות הבלמים שחוקות ,הבלימה לקויה " מנוע : " דליפות לחץ בינוניות בצילינדרים ,תושבות מנוע פגומות , דפיקות מערכת שסתומים וזימון , קורוזיה בלוק מנוע , קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים העברת כח: "חופש …
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
פורד מונדאו
מאת הונדה- 3 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
האם שווה לי לקנות מונדאו שנת 94 גיר דפוק אין טסט חצי שנה אבל חוץ מזה הרכב נראה טוב מאוד ללא תאונות מנוע מעולה 120000 קמ יד שניה בחצי מחיר מחירון
הודעה אחרונה מאת alon, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני עומד להתגייס ובתפקיד אני כול יום אחזור הביתה (כן אני ג'ובניק). ואני מעוניין לקנות רכב פשוט וזול שיחזיק מעמד במשך השירות. יש הצעות???
הודעה אחרונה מאת m&t, -
-
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני מתעניין ברכישת רכב מסוג זה. יש למישהו רשמים לגבי אמינות, ירידת ערך, נוחות וביצועים? תודה, שרון
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
כמה דלק אוכל קליאו אוטומט לק"מ? מה דעתכם על פיזו 106 והאם יש כזה אוטומט ? אני מתכוון לקנות מודל 93 לערך התקציב שלי 16-17 אלף אני מחפש מכונית עם מנוע מקסימום 1400 אני מחיפה עדיפות לטויוטה אך נראה לי שאין בנפח 1300 -1400 (תקנו אותי אם אני טועה) למישהו יש הצעות?
הודעה אחרונה מאת mcyossi, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
מצ"ב האימייל שקיבלתי, האמנם יש אמת בדבר ? שמי חיים קלינפלד, אני גר ברחובות וברצוני להזהיר אתכם. ברצוני לספר לכם סיפור קצר, לפני כחודשיים רכשתי רכב - פיאט פונטו 97, יד שלישית , 80,000 ק"מ במצב מצויין. ניגשתי עם המוכר למשרד הרישוי וביצעתי העברת בעלות, והרכב הועבר על שמי ...כעבור שבועיים הגיעו לביתי פקידי הוצאה לפועל ולקחו את הרכב! התחלתי לבדוק מה קרה, הסתבר כי הבעלים הראשון של הרכב משכן את הרכב לבנק (קיבל הלוואה כנגד הרכב ולא החזיר את ההלוואה) השיעבוד של הרכב נרשם ברשם המשכונות אך הודעה על כך לא עברה למשרד הרישוי. על פי החוק במדינתנו הנהדרת אין חובה לרשום את המשכונים במשרד הרישוי, כך שהרכב הועבר של שמי …
הודעה אחרונה מאת rehud, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אהלן, אני זקוקה נואשות לרכב, עוד כשבועיים בקצב כזה - ללא גלגלים - והעיגולים הכחולים שמתחת לעיניים ייכסו את כולי ואני אעזוב אתכם לעולם שכולו טוב. הבעיה היא, כמובן, הכסף. הייתי רוכשת אוטו יד שנייה, אך אין בכיסי 40K או כמה שצריך עבור רכב שיגמע כל יום מרחקים של חיפה-יקנעם הלוך ושוב... ובכן, מישהו טוב-לב ואכפתי המליץ לי על מימון ישיר ביונדאי. משלמים איזשהו סכום התחלתי, משלמים כל חודש איזה אלף וחצי, בתום תקופה של 36 חודשים משלמים את היתרה - 20-40K (תלוי בסכום המשולם) זה נשמע מפתה עד מאוד - רכב חדש, השקעה ראשונית זעומה יחסית (כזאת שאפילו אני מסוגלת להרשות לעצמי) - תשלום חודשי הוגן. ובסוף התקופה יש אפילו, כך נדמה לי, אפשרות להחליף את הרכב לדגם מתקדם יותר או משהו…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מצטערת על הנידנוד, אבל כ"כ מהללים פה בפורום את הגיר הידני, שאמרתי לעצמי שאני חייבת לשקול את העניין קצת יותר לעומק. תכנית הפעולה היא קודם כל לקחת איזו מכונית עם גיר ידני של הקיבוץ "לצאת לשדות", לעשות עליה ניסויים ולראות איך אני מסתדרת עם העניין. והיה ואני אצליח להתגבר על הדעות הקדומות שלי, אז איזה רכב כדאי לחפש עכשיו??? להזכירכם, התקציב הוא 30-35K (עדיף לכיוון ה-30), רכב שאמור לעשות כ-90 ק"מ כל יום (מחוץ לעיר, בתקווה בלי פקקים), בטיחותי, קטן ו...זהו פחות או יותר. כל המלצה [מנומקת] תתקבל בברכה! תודה!
הודעה אחרונה מאת rehud, -
- 1 תגובות
- 988 צפיות
היי חברים חזרתי מבדיקה של סיאט איביזה 98 אוטומט 1600 סמ"ק בקומפיוטסט .. הבדיקות הראו : מנוע - רעש במערכת תזמון ושסתומים , תושבות מנוע פגומות , ריקבון במצנן , קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים . העברת כח - החלפת הילוכים לקויה +השהייה , רעידות בתאוצה ( יתכן בגלל שאחד הצמיגים פגום) ,תושבת תיבת הילוכים פגומה , רעש וחופש ממערכת הנעה . המחירון שלה 38,000 , המוכרת מוכנה לרדת עד 35000 לצורך התיקונים שציינתי לעיל . האם הבעיות שעלו בבדיקה מהותיות ? ומה עלות הטיפול כדי להביא את הרכב למצב טוב ?. האם שווה לקחת את הרכב בכלל ? מה דעתכם באופן כללי על הדגם הזה ? אשמח לתשובה בהקדם כי אני במשא ומתן מתקדם תודההההה
הודעה אחרונה מאת sronis, -
קורולה מטרייד-אין 1 2 3
מאת rehud- 41 תגובות
- 4 אלף צפיות
אוקיי, אז ראיתי לפני כמה שעות קורולה 98 בחברת טרייד-אין רצינית (סוכנות רכב גדולה מאוד; לא טויוטה). רכב עם 119K, טיפול אחרון 117, צריך טסט עוד שבועיים, כללית נראה תקין לחלוטין, ומבדיקתי (לא במכון; שלי) כל הדברים בסדר, כמעט לא מצאתי שום הערה של ממש. מעבר לכך, הרכב עבר תאונה קלה, ותוקנו מספר דברים - לטענתם ללא כל נגיעה בשלדה. הראו לי טופס בדיקה שהם עשו ויש בו כמה בעיות כמפורט להלן, אני מתכוון לקחת אותו מחר לבדיקה מטעמי, ואשמח לדעת לפני-כן מה אתם חושבים לגבי ההערות, מה משמעותי ומה לא, וכמה יעלה לתקן את מה שדורש תיקון. 1. מנוע - ברז מצנן דולף, מנוע מזייף. 2. בולמי זעזועים קדמיים חלשים. 3. מרכב - הערות בעלות משמעות נמוכה - הוחלף מכסה מנוע, נקודות איכול מסביב למרכב…
הודעה אחרונה מאת m&t, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הי בטח חלק זוכרים שהייתה לנו במשפחה כרכב שני(שהתחיל כראשון) קורולה 93 בדגם של 5 דלתות. התעניינתי פה לגבי רכישת רכב אחר,בתקוםה ההיא רציתי ללכת לכיוון הקטנות מאחר וזהו רכב שני למשפחה שבעיקר משמש לנסיעות יומיות פ"ת אור יהודה וכאלה... באותה תקופה חיפשנו רכב בלי להוציא יותר מדי כסף אלא רק לעבור לקטן. משום מה,תקופה קצרה אחרי המכירה ואחרי ייאוש של רכבים שאתה רואה ומגלה שהבעלים לא בעלים והת"ז לא שייכת להם ,מצאנו את עצמנו בבית עם סופר לנסר 96 עם ק"מ נמוך מנכה...כנראה זה מה שפיתה אותנו אחרי שסוף סוף מצאנו רכב ששייך לבעליו! (וגם זה היה הבן שלו...מאומת) כרגע לאחר תקופה של חצי שנה עוברת לי מחשבה(די רצינית) להחליף לרכב שבאמת מתאים לצרכים כמו שחיפשנו קודם... 1.קודם …
הודעה אחרונה מאת ttzz, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום חברים, אחרי שהשקעתי המון המון כסף על הדיהוו רייסר שלי מנוע חדש בולמים בלמים צבע גיר ומה לא, איזה 17 אלף שקל לא כולל הרכב ואחזקתו. (נ-מ-א-ס-!) ונגמר לו הטסט השבוע ואנ'לא רוצה לחדש, אני רוצה להחליף. אני כבר הרבה זמן שמתי עין על סוזוקי סמוראי, שהרבה חבר'ה שיש להם או היה להם המליצו עליו בחום, רכב אמין אבל חלקים יקרים. המליצו לי ללכת על הטנדר של סובארו 4*4 1800 או 1600 מבחינת אמינות שניהם אמינים, אפילו הסובארו יותר, יש לה הרבה יותר כוח ואחיזת כביש. מה שגורם לי להתלבטות זה שהיא בעלת 2 מקומות ישיבה. (נהג ונוסע) מצד אחד אני מחלק עיתונים ועובד גם עם ציבור (הרבלייף), ואני עתודאי עכשיו, ככה שאין לי צורך ב 5 מקומות, אבל לפעמים כן צריך. בכל מקרה תעזרו לי להחליט ומי שי…
הודעה אחרונה מאת carisma kfir, -
-
אחרי תאונה עם האוטו, אין יותר מכונית ספורטיבית וסביר להניח גם לא ידנית. שום טורבו (רק אם זה TDI), שום דגם שיש לו SPORT\GTI\XSI\TYPE-R בשם. אחרי שיחה עם ההורים ההגבלות\תנאים הם: -עד 2000 סמ"ק, ואם מנוע 2000 אז רק אוטומטי. -מכונית ידנית רק אם זה מנוע דיזל או מנוע 1600 או יותר קטן. -סביר להניח שלא יסכימו בסוף למכונית ידנית, אז תנסו להתמקד באוטומטיות... -שנתון 2001 או יותר חדש. -בערך 100K, אם מוצאים משהו ממש טוב שמוצא חן אז אולי גם 120K... למרות שאני לא יוכל לקנות מכונית "ספורטיבית" ממש, אני רוצה שתהיה כמה שיותר מהנה לנהיגה, איכותית (כמו האודי, אתה נכנס והכל מרגיש איכותי ויושב במקום טוב), בטח ההורים שלי ישמחו אם יש יותר מ2 כריות אוויר . אלה המכוניות שנר…
הודעה אחרונה מאת gibsonlp, -
שלום לכל הנהגים פה! אחרי שאיבדתי את האוטו שלי בתאונה "טוטאל לוסט"(תרגעו אני בסדר) החלטתי ללכת על קניית רכב חדש מחברה,שלא יעלה על 120-125K . הרכב שהכי הרבה משך את תשומת-לב שלי היה מיציבושי לנסר דגם ספורט שמכירה עונה פחות או יותר לדרישות הכספיות שלי. הבעיה שאני לא מוצא מספיק חוות דעת על טיב האוטו והמלצות של אנשים עליו. ובכלל פרטים על ההחזקה שלו,לכמה בכלל הם מגיעים? תאמת המפרט הטכני שלו לא הכי מרשים,אבל אותי משך יותר הצורה והפוזה שלו,האם זה צריך להספיק לי בכדי שאני יוכל ללכת ולרכוש את האוטו?או שיש כמה דברים יותר חשובים שאני צריך לדעת עליו? שאולי כדאי לי בכלל לוותר עליו. תודה מראש לכל מי שיוכל לנדב לי פרטים על המיציבושי לנסר המדוברת nuri
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום... הרכב הוא של ידיד שלי והוא מעוניין למכור אותו ואנחנו מתלבטים לגבי המחיר המבוקש... הנה קצת פרטים על הרכב : סיטרואן XM כאמור מודל 97, דגם 3000 סמ"ק בגימור EXCLUSIVE (כלומר המון אבזור, עור והכל), 168,000 ק"מ, יד שניה, מהשכרה (אלדן), ללא תאונות ובמצב טוב. עכשיו, המחירון הוא 64K, כמה לדעתכם כדאי לבקש ? ולמרות שקשה לומר, מה הגבול התחתון הסביר לדעתכם ? ובכלל יש סיכוי למכור רכב כזה ? כמה סוחר יתן עליו ? אם מישהו מכיר מישהו שמעוניין אפשר ליצור קשר בפרטי, תודה, ינון.
הודעה אחרונה מאת YNV, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לפני מספר ימים עברתי תאונה עם הסובארו dl 93 והשמאים החליטו להשביתו! זה רכב שכמעט לא היה במוסכים (מלבד טיפולים רלוונטים), והיה זול תחזוקה. לאחר שיחה עם אבי אנו מעונינים ברכב אחר (שנתון יותר גבוה 96 ומעלה) שיהיו לו את המאיפיינים של הסובארו. בנינו תקציב של עד 40K ואם זה יהיה משהו חריג מאוד אז אפשר להוסיף עוד 5K רבים המליצו לי על מזדה לנטיס, רציתי לדעת מבעלי רכבים על התרשמותם מהרכב, (תחזוקה דגש!, צריכת דלק, אמינות וכו..) והאם ניתן למצוא רכבים כאלו בתקציב זה במקומות כמו :אוטו סנטר, אלדן , אלבר (כי שם אני מקבל גם אחריות לשנה וגם מחיר טיפה יותר מוזל עם שנתון יותר גבוה מהשוק הפרטי) אין לי בעיה עם רכב ליסינג שאני רואה כי טופל טוב, רק השאלה האם ניתן למצוא רכב כז…
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
לא,אני לא הולך לשאול מה המחירון של פיאט קופה... זה מה שאני הולך לשאול: בלוי יצחק מופיע רק דגם 1 של פיאט קופה..אבל קיימים 2 דגמים. יש את דגם ה16V ויש את דגם ה20V,אז מישהו אולי יודע לאיזה מהם המחירון מתייחס? ואיך אני מגלה את המחירון של הדגם השני? ועוד משהו:עפ"י המחירון,השנים שבהם הביאו את הפיאט קופה הן 96,98,99.. זה נכון? אין פיאט קופה ב97? תודה.
הודעה אחרונה מאת manxral, -
-
- 2 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
המשפחה מתרחבת וילד רביעי בדרך. זקוק לרכב בעל 6 או 7 מקומות ושמתי עיני על הונדה שאטל. רכב יד שלישית, מודל 99 2250CC, ק"מ 116000 אשמח לקבל דעות או המלצות.
הודעה אחרונה מאת Philip R, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני מחפש רכב משפחתי עד 30 אלף שקל, עדיף ידני אבל אפשרי גם אוטומט, וכמובן שיהיה אמין ולא יזלול דלק
הודעה אחרונה מאת -יובל-,
-
מי מחובר 55 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 559 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- דאבל קלאצ
- danbr
- SlowRide
- ISRAEL4theWIN
- Jeka88
- asix
- meir_gi
- QV1750
- yahaga
- avngas
- Shay Shd Dave
- David32
- mcshmupi
- quzzaa
- this_is_me
- itaimoto
- Rongaflugen
- daniel.asu
- אודי זק
- Avia
- shaymolcho
- misterb
- Moshe c
- עוזי ל
- ברווז
- farkash7
- kagan217
- hans
- לירון .ה.
- ArikM
- Zorly
- chrono
- RedLabel
- צוק
- PASHUT
- פיני חד
- mikyl
- שחר 1
- sperial
- Step
- Paprika-Metuka
- amosbmw
- gpro
- gollu
- TZR84
- orankohn
- יובל .מ.
- Night Driver
- Liviur
- falou
- axSupreme
- llaavvii
- `Infinity
- Yellow Engine
- אלעדית
