Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קומפקטיות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן שאני מחכה לתשובה ממישהו שהלוואות שיגעו לו את הצורה, אך הוא עדיין לא הסביר מדוע, אתחקר אתכם בנושא הבא.

 

נניח, שלקחתי הלוואה ויש בידי 60K...

ואני מעוניינת ברכב קומפקטי אך טוב.

רק מהתבוננות חיצונית - מאוד מצאה חן בעיניי רק פיג'ו 206.

כולם פה מהללים את יאריס - אבל דוגרי, חבר'ה, איזה רכב מכוער! נראה כמו נעל! כולו מקווצ'ץ' כזה... איכסה!

גטס גם נראית סבאבה, פחות כוסית מ-206, אבל בסדר...

 

אז קדימה, רבותיי המומחים - מה אתם אומרים? איזה אוטו לחפש?

הייתי גם רוצה, בתור אקסטרה, שהגיר יהיה רגיל... אבל כזה דבר ממש נדיר משום מה :(

פורסם

קודם כל - כל הכבוד על הבחירה ב-206 ובמיוחד בגיר רגיל. המכונית לא רק נראית טוב, היא גם טובה מאוד כשלעצמה. ב-60000 תמצאי בוודאי מודל בן 3-4 וזה סביר. גיר ידני מומלץ גם הוא מכיוון שהוא מאפשר ביצועים טובים עם חסכון בדלק, שליטה יותר טובה (הגיר האוטומטי מתחכם) ויותר אמינות.

 

לא צריכה להיות בעיה למצוא 206 עם גיר ידני. נמכרו הרבה כאלו ברמות אבזור בסיסיות עם מנוע 1.4 (חלש אבל חסכוני) וכן מאובזרות וסמי-ספורטיביות עם מנוע 1.6 (דגם XS) שלרובן סאן-רוף, ג'נטים קלים וכולי. אין לי מושג לגבי מחירים אבל בשביל זה יש את לוי יצחק. (מעיון בלוח ידיעות אחרונות באינטרנט יש הרבה ידניות למכירה)

 

בהצלחה! לא לשכוח לקחת לבדיקה ולבוא לכאן עם תוצאותיה שנוכל לתת הערכה לקנייה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
קודם כל - כל הכבוד על הבחירה ב-206 ובמיוחד בגיר רגיל. המכונית לא רק נראית טוב, היא גם טובה מאוד כשלעצמה. ב-60000 תמצאי בוודאי מודל בן 3-4 וזה סביר. גיר ידני מומלץ גם הוא מכיוון שהוא מאפשר ביצועים טובים עם חסכון בדלק, שליטה יותר טובה (הגיר האוטומטי מתחכם) ויותר אמינות.

 

לא צריכה להיות בעיה למצוא 206 עם גיר ידני. נמכרו הרבה כאלו ברמות אבזור בסיסיות עם מנוע 1.4 (חלש אבל חסכוני) וכן מאובזרות וסמי-ספורטיביות עם מנוע 1.6 (דגם XS) שלרובן סאן-רוף, ג'נטים קלים וכולי. אין לי מושג לגבי מחירים אבל בשביל זה יש את לוי יצחק. (מעיון בלוח ידיעות אחרונות באינטרנט יש הרבה ידניות למכירה)

 

בהצלחה! לא לשכוח לקחת לבדיקה ולבוא לכאן עם תוצאותיה שנוכל לתת הערכה לקנייה.

 

רוני

כן, שכחתי לציין שאני חיפאית ומאוד לא ניידת (בגלל זה אני גם מחפשת רכב!!!) - אז אני לא יכולה לקפוץ ככה סתם למרכז... במרכז מוכרים המון מכוניות עם נתונים שווים בהחלט..

 

לגבי המחירון - 1999-2000 נכנסים פיקס

 

למה אתה אומר ש-1.4 זה מנוע חלש? הרכב קומפקטי עד מאוד, נראה לי 1.4 מספיק, לא?

פורסם
כן, שכחתי לציין שאני חיפאית ומאוד לא ניידת (בגלל זה אני גם מחפשת רכב!!!) - אז אני לא יכולה לקפוץ ככה סתם למרכז... במרכז מוכרים המון מכוניות עם נתונים שווים בהחלט..

 

לגבי המחירון - 1999-2000 נכנסים פיקס

 

למה אתה אומר ש-1.4 זה מנוע חלש? הרכב קומפקטי עד מאוד, נראה לי 1.4 מספיק, לא?

ה 1.4 בגירסה הידנית סביר . ישנע אותך בביטחה לכל מקום.

לרוני פשוט יש סטנדרטים אחרים.

 

לעומת זאת, אני ממליץ לך לחפש את ה 206 בגירסת ה XS שלה , מנוע 1.6 עם 90 כ"ס ומאוחר יותר גם 110, לא בגלל הכוח אלה בגלל האיבזור.

לדעתי, בגירסה הידנית ה 206 טובה מהיאריס, היא נוחה ממנה משמעותית, ולפחות מהנה כמוה לנהיגה.

בקיצור, בחירה טובה.

פורסם

לא יונדאי גטס!!!!!

 

רק לא יונדאי גטס, האוטו הזה לא שווה את המחיר שלו!

הנוחות: האוטו ממש לא נוח

מנוע: בלעע...מכונת תפירה

מה עוד את מתעניינת....אממ...אני גם חיפאי ולקחתי את האוטו מהשכרה פעם אחת שהאוטו שלי היה במוסך..ועליתי את ורדיה, ונאלצתי לכבות את המזגן כדי לעבור את העליה בשלום!!

"המראה יכול להטעות"!!

ה-206 היא לדעתי אופציה מצוינת

לא נסעתי בה אז אני לא יכול לתת חוות דעת...

יונתן

פורסם
לא יונדאי גטס!!!!!

 

רק לא יונדאי גטס, האוטו הזה לא שווה את המחיר שלו!

הנוחות: האוטו ממש לא נוח

מנוע: בלעע...מכונת תפירה

מה עוד את מתעניינת....אממ...אני גם חיפאי ולקחתי את האוטו מהשכרה פעם אחת שהאוטו שלי היה במוסך..ועליתי את ורדיה, ונאלצתי לכבות את המזגן כדי לעבור את העליה בשלום!!

"המראה יכול להטעות"!!

ה-206 היא לדעתי אופציה מצוינת

לא נסעתי בה אז אני לא יכול לתת חוות דעת...

יונתן

תשמע, אני בטוחה ש1.6 תסחב כמו גדולה.. אבל ברור לי שאין מה להשוות בין אוטו קלאסה לבין קוריאנית סתמית :wink:

תודה על הייעוץ!

פורסם
תשמע, אני בטוחה ש1.6 תסחב כמו גדולה.. אבל ברור לי שאין מה להשוות בין אוטו קלאסה לבין קוריאנית סתמית :wink:

תודה על הייעוץ!

צודקת.....אני לקחתי את האוטומטית (רציתי ידנית) אבל הייתה רק אוטומטית...:sad: אולי זה למה שהיא הייתה עגלתית בטירוף (או שאני רגיל פשוט לליאון טורבו)...

בכל מקרה, הפיזו יותר מאובזרת מהיאריס ויותר יפה ממנה אבל..היא צרפתייה והיאריס היא יפנית!

אז עם את רוצה אמינות, אז אולי כדאי ללכת על היאריס (יפנית) וגם יש 3 שנים אחריות אז אולי כדאי שתחשבי לכיוון שלה יותר..למרות שהיא לא מלכת היופי!

זה לפחות דעתי

יונתן

פורסם
כן, שכחתי לציין שאני חיפאית ומאוד לא ניידת (בגלל זה אני גם מחפשת רכב!!!) - אז אני לא יכולה לקפוץ ככה סתם למרכז... במרכז מוכרים המון מכוניות עם נתונים שווים בהחלט..

 

לגבי המחירון - 1999-2000 נכנסים פיקס

 

למה אתה אומר ש-1.4 זה מנוע חלש? הרכב קומפקטי עד מאוד, נראה לי 1.4 מספיק, לא?

"מספיק" -> גבולי.

ה 1.6 יהיה יותר גמיש ויותר שקט. אם אתה גרה באיזור הררי - על אחת כמה וכמה עדיף להתמקד ב 1.6 .

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
בזמן שאני מחכה לתשובה ממישהו שהלוואות שיגעו לו את הצורה, אך הוא עדיין לא הסביר מדוע, אתחקר אתכם בנושא הבא.

 

נניח, שלקחתי הלוואה ויש בידי 60K...

ואני מעוניינת ברכב קומפקטי אך טוב.

רק מהתבוננות חיצונית - מאוד מצאה חן בעיניי רק פיג'ו 206.

כולם פה מהללים את יאריס - אבל דוגרי, חבר'ה, איזה רכב מכוער! נראה כמו נעל! כולו מקווצ'ץ' כזה... איכסה!

גטס גם נראית סבאבה, פחות כוסית מ-206, אבל בסדר...

 

אז קדימה, רבותיי המומחים - מה אתם אומרים? איזה אוטו לחפש?

הייתי גם רוצה, בתור אקסטרה, שהגיר יהיה רגיל... אבל כזה דבר ממש נדיר משום מה :(

את בעצמך אמרת שהיא מאוד מוצאת חן בעינייך, ורק היא... חוצמזה, לא כולם מהללים את היאריס, אני לדוגמא.

לדעתי, בהנחה שאת לא מתכוונת לרכוש אוטו עם אופי ספורטיבי (מסתפקת ב-1.4...), גם הגטס מתאימה, אבל כבר אמרת 206, למה ללכת אחורה?

משום מה, הרכב היחיד שעולה לי לראש בשבילך זה ה-206, לכי על זה...

ה-1.6 ישרת אותך טוב יותר מה-1.4, במיוחד בחיפה.

נשאר לך לבחור צבע...

dirty old man

need love too

×
×
  • תוכן חדש...