ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,541 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני צריך רכב שני , חשבתי על פיאסטה אבל ירדתי מהעניין , ראיתי שנכנס לי בתקציב 106 שנת 94-5 אפילו 3 דלות מנוע 1400 , האם המנוע הנ"ל חסכוני ? הרכב אמור לנסוע בערך 140 ק"מ , לפחות 3-4 פעמים בשבוע... כמובן לא בעיר אלא מחוץ לה, האם הצריכת דלק תהיה בהתאם ? (נאמר לי 1:17-18) אשמח לבעלי ניסיון.
הודעה אחרונה מאת אייל, -
XSI או ראלי
מאת shay30010-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מה ההדל בין 106 XSI ל 106 ראלי (מכני) אני מדבר שלשני הדגמים יש מנוע 1600
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום, אני מחפש רכב שני, שיהיה הכי אמין שאפשר... ועם מזגן ... ואם אפשר שלא יקח לו יותר מ 20 שניות להגיע ל 100 .. האם פורד פיאסטה מבציר 95 עונה על כך ? אשמח לדעות .. תודה
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
-
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היום נבדקה GSI 94, יד 5 עברה 200.000ק"מ. תוצאות הבדיקה: -שלדה נקיה לגמרי,פנים+חוץ שמורה מאוד. -מנוע:בלאי פנימי גבוה,לחצים ,יחס דחיסה נמוך,נזילות שמן קומפרסיה לא טובה: 14,21,21,16 . -צריכה כיוון פרונט, משאבות מים והגה מרעישות. -קלאץ עייף ומפריד גבוה. -בולמים אחורים עייפים. - אם כבר אני יעדיף להביא 4 בילשטיין. *כמה יכול לעלות מנוע מיבוא?, מה עלות של קלאץ,משאבת מים,הגה? הבחור דורש 25(מחירון)... תודה .
הודעה אחרונה מאת סבא ג'פטו, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 996 צפיות
שלום, לאחר השוואת דגמים וחשבון בנק החלטתי לקנות סיניק 2 חדשה, למרות שMVP מפתה יותר. הסיבה - בטיחות, מרחב פנימי (3 ילדים) ומחיר יחסי. אבל - בקריאה של תגובות באתרים השונים נבהלתי משפע הביקורת על רנו, היבואן , השירות וכמות התקלות. האם היבואן והמוסכים אכן מזוויעים? האם בגלל האלקטרוניקה הרבה וחוסר הידע במוסכים הרכב מובת יותר מאשר נוסע? מבקש עזרה - לטוב ולרע.
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
-
- 2 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
ערכתי חיפוש ומצאתי כי המכון נמצא במשה בקר 19 והטלפונים שפורסמו פה הם 039641247 ו 039661958. ערכתי חיפוש בגוגל, והתוצאות מבולבלות רשום שהמכון בא.ת החדש נמצא במשה בקר. והמספרי טלפון הנ"ל לא תואמים את התיאור של המכון בא.ת הישן. אז סוף כל סוף רציתי לדעת, האם משה בקר 19 זו הכתובת של המכון? והאם מספרי הטלפון הנ"ל הם הנכונים? תודה לכל בעל מידע. לילה טוב. *פניתי בה"פ לעמית, אך לצערי הוא אינו מחובר.
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- 3 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
מישהו יכול להגיד לי אם ה406 מודל 99 היא מהצורה החדשה או הישנה? ובכלל מישהו יכול להגיד לי מאיזה שנה עד איזה שנה כל דור של ה 406 אם אפשר לצרף תמונות יהיה יותר טוב.(אני מדבר על השנים שיובאו לארץ) תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Evolution, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני חייל וברצוני לרכוש רכב זול ויעיל. האונו יד שניה, עברה טסט והחלפת קלאץ' לפני כמה ימים. רציתי לדעת במה עליי להיזהר כשאני קונה את הרכב וכמה הייתם מוכנים לתת אם המחירון הוא 9K? תוספות והארות יתקבלו בשימחה! תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת אדם נולד שחקן, -
יעוץ בקניה 35k+. 1 2
מאת סבא ג'פטו-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אני מחפש רכב ספורטיבי עם התנהגות...בסכום 35-37 עדיף משנים 96+ אם למישהו יש עצה(או הצעה) אודה לכם.
הודעה אחרונה מאת ramigt, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום רב לכל קוראי הפורום, בימים הקרובים הנני מתכנן להתחיל בחיפושים אחר רכב בתקציב של כ-20K מקסימום... אני אישית מעדיף את הסיטרואן סאקסו או 106, למעשה כמעט אותו דבר לדעתי... השיקולים שלי: רכב חסכוני, אמין עד כמה שאפשר (לא, לא רוצה יפנית), נוח לנהיגה, ואקוסטי (מערכת כבדה הולכת להיות בו), וידני כמובן, כחובב נהיגה... מכל מיני תר'דים והסתובבויות בחוץ הגעתי למסקנה שהסאקסו היא הרכב העדיף עבורי, הבנתי שהיא עושה קצת פחות בעיות מפיג'ו 106... עם פיאט אין לי יותר מידי נסיון חוץ מאשר ידיעה שהמנועים שלהם מאוד עדינים, אין לי שמץ של מושג לגבי האקוסטיקה, מעולם לא שמעתי פונטו עם מערכת רצינית לפחות כמו שלי... מה אתם אומרים ? תודה לכולם...
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שבוע טוב לכל הפורום אני לפני קניה של רכב ראשון ומצאתי לי ax gt שמורה במצב טוב. הייתי רוצה לקבל פרטים על המחלות של האוטו ובעיות אמינות ספציפיות אם אפשר. אם יש פה כאלה שהחזיקו אוטו כזה הייתי מעוניין לשמוע על עלויות התחזוקה שלו(דלק ,טיפולים וכו..),תודה.
הודעה אחרונה מאת AVIAD_GT, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום יש לי על הכוונת רובר 200 צבע בורדו מטלי......יפיפיה. אני מעוניין לדעת איך שוק הרכב הזה, כלומר האם בעוד נגיד שנתיים היא תרד המון?(בהנחה שעכשיו המחירון הוא 40K ש"ח ולפני חמש שנים כשהיא הייתה חדשה היא עלתה 105K ש"ח) איך הטיפולים וההחזקה שלו, זולים\יקרים? מהיא צריכת הדלק שלה(1.6 גיר רגיל)? איך המנוע של הרכב, חזק\ חלש\ רגיל? בקיצור, כל חוות דעת שלילית או חיובית תתקבל בברכה. תודה מראש ג'ניה
הודעה אחרונה מאת dimal007, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
איזה סימנים אני צריך לחפש כדי לדעת אם הרכב עבר תאונת שאסי
הודעה אחרונה מאת roei, -
-
- 5 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
אני עומד לקנות 206XS שנת 2001, 86000 ק"מ - לקחתי הרכב לבדיקה, הכל טוב ואני והמוכר רוצים לסגור על מחירון (כולל שקלול הק"מ הידיים וכו'). הבעיה: שקלול הקילומטראז' ע"פ הטבלאות במחירון המודפס של יצחק לוי - טוען להוריד 6% (שזה בערך 4000 ש"ח) ובמחירון באינטרנט (גם כן יצחק לוי וכמובן בתשלום) מוריד רק 1000 ש"ח - יש הבדל של כ-3000 שקל(!!) מי קובע ? המחירון באינטרנט או המחירון המודפס? (ולמה לעזאזל יש ביניהם הפרש כזה גדול?) תשובה בהקדם תעזור לי מאוד לסגור את הנושא הטיפשי הזה (הייתי מתקשר ליצחק לוי אבל היום יום שישי...).
הודעה אחרונה מאת orik, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
שלום. אני עומד לקנות BMW 323 שנת 98 הבעיה העקרית של האוטו לאחר בדיקה היא: " בלאי פנימי גבוה, לחץ דחיסה לא זהה, רעש מערכת תחזמון + שסתומים, רעשים ונקישות פנמיות-2 ,סימני שרפת שמן" בנוסף לכך צריך להחליף בולמי זעזועים קדמים. כלומר לחץ הדחיסה באחד הצילנדרים נמוך מאוד לעומת השאר. מספר אנשים שהתייעצתי איתם אמרו שיש שני אפשריות: 1. יותר מדי פיח במנוע. 2. בעיה חמורה יותר שבהמשך תגרום לראש מנוע. המוכר צריך לקחת את האוטו לתיקון של הבעיה במנוע מחר ולתת לי תשובה מה קורה עם האוטו. השאלה שלי האם ניתן לסדר את הבעיה באופן זמני - כלומר יחס הדחיסה היה זהה בעזרת תוסף לזמן קצר (עד הבדיקה החוזרת ) ולאחר תקופה מסוימת תחזור הבעיה??? האוטו …
הודעה אחרונה מאת pingaloca, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לפני מס ימים רכשתי 106 יד 1 שנת 2000 בבדיק ההעלו מס בעיות..... כשהגעתי הביתה שמח וטוב לב התברר לי שהמנוע של השפריצרים מתזים אינו עובד אך משמיע רעש של עובד בעל הרכב הראה לי את הבעיה אך ציין שרק הצינורות נסתמו במוסך התברר שהמנוע \משאבה הלכה .... התקשרתי למכון הבדיקה "מבדק" בהרצליה אזוהתע"ש ושם הוא נפנף אותי בכך שאמר הכיסוי לבדיקה הינו רק למנוע שלדה והעדר תאונות במצוין......&^%%% כי הם לפחות יכלו לבדוק ועל מה אני שלמתי 420 שח???? כדי שיבטיחו שאין תאונות לכן אני ממליץ בפני כל מי שבודק רכב שילך למוסכניק רציני ויקבל חוות דעת אמיתית פלוס הערכת מחירים והשמת דגש על פרטים חיוניים ובצורה פורפורציונלית.....חבל על הכסף
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום אני מיתכון פיאט אונו שנת 92. אכשיו לרכב ניגמר טסט עוד שלוש ימים, ואני מיתכון ליקנות את הרכב ככה היה לי כסף עוד 5 ימים.אז ככה אני קונה אותו בלי טסט וכאילו טסט עלי. ניתן לעשות העברת בעלות לרכב שאין לו טסט 4 ימים. כי אני שמעתי שניתן לעשות העברה עש שלוש חודשים מרגע שניגמר הטסט. מישהו יכול לתת לי תשובה בבקשה תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בת דודה שלי רוצה סקסו. ממש רוצה סקסו. (לא סקס, סוטים, זאת בת דודה שלי, דברו יפה!). לא בגלל האוטו שלי דווקא אלא בגלל הסקסו 1.1 של חברה שלה. הייתם מאמינים? היא צריכה אוטו קטן וחסכוני, ואין לה הרבה כסף. אז סקסו שנת 97-99 תתאים לה בול. מחירון של איזה 20000 ש"ח ומחיר שוק נמוך בהרבה... מה לא? אז"ש. כל המוכרים חושבים שיש להם אוצר ביד. אחד מהם בכלל הדהים אותי. לפני איזה שבועיים התקשרתי אליו ושאלתי. הוא אמר בערך 18000 אם אני זוכר נכון, גמיש. שאבוא ונדבר. אם יהיה משהו בבדיקה נסתדר. האוטו נקי מטופל שמור יד שנייה פרטי מושלם יפיפה וכן הלאה. סופרלטיבים מכאן ועד הודעה חדשה. המחירון הוא 21. זה הגיוני כי המחירון כולל גם מזגן שהוא לא מקורי. בלי המזגן זה בערך 18 והמזגן מוסיף איזה …
הודעה אחרונה מאת יניב921, -
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום רציתי לדעת את דעתכם על האוטו שנת 94 צריכת דלק של האוטו ? האם הוא בעייתי ונוטה לבלות במוסך?? מדובר באוטו שנת 94 יד שניה 130,000 ק"מ לבנה יפיפייה ואני מאד מעוניין באוטו אשמח אם תוכלו לענות לי תודה מראש
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
ג'ייפ עד 7OK
מאת .liron.-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 864 צפיות
חבר שלי מחפש גיי'פ עד 70 אלף שקל . חשוב לו שיהיה נוח גם לילדים. מדי פעם לרדת לשטח אבל לא על דרך קבע. הציעו לו לנד קרוזר מה דעתכם עליו?
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
-
- 1 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
בוקר טוב לחברי הפורום, אשמח לקבל המלצות למכון בדיקה בקירבת אשדוד, עדיפות לאחד שפעיל בשישי/שבת. תודה לכם.
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, מצאתי רנו 5 טורבו שנת 87 במצב חיצוני טוב (יחסית) בלי מנוע, חופש בטורבו ופגיעה בשאסי קלה מקדימה. רציתי לדעת כמה שווה רכב כזה בערך... תודה, ערן. * טעות, נא להעביר לפורום התייעצות לפני מכירה. תודה.
הודעה אחרונה מאת srack, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
קורולה 2005 גרסת ליסינג - האם קיים כזה דבר ? היום קיבלתי את שלי ולהפתעתי לא היה מחשב דרך והרדיו דיסק לא מקורי - באתר היבואן מופיע דגם SUN עם מחשב ורדיו דיסק מקורי. האם מישהו נתקל ? האם כדאי להתעקש ? (לא יודע אם יצא מזה משהו) מה יצא לי מהמחשב הזה ? איזה עוד הבדלים קיימים (בין SUN לבין הדגם הזה) ? תודה שי
הודעה אחרונה מאת TT, -
-
- 3 תגובות
- 997 צפיות
אבא שלי מתעניין בוולוו S40. הרכב הוא של האישה אך רשום תחת שם בעלה (בעל החברה) ומוכר בהוצאות של החברה. האם זה רכב של חברה או פרטי?
הודעה אחרונה מאת M1963, -
סיוויק 2004 ES
מאת nuri-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לפני שבועים התייעצתי איתכם לגבי קניה רכב לנסר 2005, אחרי שלא התלהבתם מהבחירה שלי לגבי מיציבושי,אז אני ירדתי מזה סופית. היום ראיתי סיוויק שנה 04 יד ראשונה דגם ES עם 1700 ק"מ בלבד!!!!! היא עם סאן רוף וגלגלי מגנזיום משהו יפיפייה. דיברתי עם הבן אדם וסגרתי למחר בבוקר שאני קונה את הרכב שלו, המחירון של הרכב הנ"ל הוא 115000K ואני חושב שמחר אני יוכל להוריד אותו בעוד 5-6אלף. הסיפור של הרכב הוא רכב של ירושה שבן אדם השאיר למשפחה. אני לוקח על הבוקר את האוטו לבדיקה כללית מקיפה על כל מקרה כי זה עדיין חשוד לא? שבסוף אני לא יפול מאיזה נוכל מנייאק! השאלה האם עשיתי עסקה טובה? מה בכלל יש לכם לספר לי על הסיוויק בכלל.אני לא מכיר את האוטו אז חוות דעת שלכם מאוד יעז…
הודעה אחרונה מאת nuri, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הוא אמין בשנים האלה? יש לו בעיות\חסרונות מוכרים?
הודעה אחרונה מאת hofti, -
- 15 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
הפרמטרים החשובים: - נוחות נסיעה - מרווח - נוחות ישיבה מאחור - רעש בזמן הנסיעה - תא מטען תתעלמו מפערי המחיר בין 2 המכוניות.
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מצאתי באחת מחברות הליסינג פורד פוקוס מודל 2004, עם 13K ק"מ בלבד. כיצד ייתכן הדבר? האם האוטו עבר תאונה קשה ובגלל זה הוחזר לחברת הליסינג, שעתה מעמידה אותו למכירה? האם שווה בכלל להתעניין ברכבים כל כך חדשים שמוצעים למכירה על ידי חברות הליסינג? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת לארק, -
וולוו 80-S
מאת swolff-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
מבקש אינפורמציה לגבי רכישת וולוו 80S 2001 2900 סמק . חוות דעת לגבי נתונים טכניים ולגבי ביצועים
הודעה אחרונה מאת gmb, -
-
שלום לכולם נפל לידיי סכום של כ 200 אלף , והחלטתי להגשים חלום ולקנות רכב ספורט כרגע נראה לי לקנות את אחד משני הרכבים הבאים : טיוטה ספורט או מיאטה של מזדה לפי הנתונים שראיתי באינטרנט המזדה יותר זולה אך פחות מאובדרת לעומת הטיוטה שאלתי היא איזה רכב הוא בעל ביצועים יותר טובים , יותר נוח לנסיעה ופחות בעיתי מבחינת טיפולים ותיקונים , את האודי TT הורדתי מהפרק לאחר שראיתי את מחירה היקר . כך שאין טעם להמליצה . בתודה מינימן
הודעה אחרונה מאת levil,
-
מי מחובר 55 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 559 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- דאבל קלאצ
- danbr
- SlowRide
- ISRAEL4theWIN
- Jeka88
- asix
- meir_gi
- QV1750
- yahaga
- avngas
- Shay Shd Dave
- David32
- mcshmupi
- quzzaa
- this_is_me
- itaimoto
- Rongaflugen
- daniel.asu
- אודי זק
- Avia
- shaymolcho
- misterb
- Moshe c
- עוזי ל
- ברווז
- farkash7
- kagan217
- hans
- לירון .ה.
- ArikM
- Zorly
- chrono
- RedLabel
- צוק
- PASHUT
- פיני חד
- mikyl
- שחר 1
- sperial
- Step
- Paprika-Metuka
- amosbmw
- gpro
- gollu
- TZR84
- orankohn
- יובל .מ.
- Night Driver
- Liviur
- falou
- axSupreme
- llaavvii
- `Infinity
- Yellow Engine
- אלעדית
