Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש מישהו שיודע היכן יש סדנאות לשיפורים הללו?

תפנה לגיא סרדין 052-2201768

אני לא מכיר אותו אישית אבל ראיתי הונדות שהוא עשה והוא נחשב המומחה "לשטויות" האלה בארץ.

...Our necessities are few but our wants are endless

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני הייתי חושב גם על פיאט טיפו.

זולה, גם עליה (כמו על כל אוטו כמעט) אפשר לשים טורבו, בעלת בסיס טוב וטיפל'ה יותר מיוחדת מההונדה.

 

זה שיש להונדה מיליון וחצי סדנאות ופריטים לקנייה באי ביי לא ממש יעזור לך אם אתה רק רוצה קו ישר חזק.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
תפנה לגיא סרדין 052-2201768

אני לא מכיר אותו אישית אבל ראיתי הונדות שהוא עשה והוא נחשב המומחה "לשטויות" האלה בארץ.

אחלה תודה לך

אני נוהג עפ"י כל החוקים... החוקים שלי כמובן

פורסם

בסיס לא רע נוסף לשיפורי מנוע היא האיביזה טורבו , שעם צ'יפ ועוד מעט שיפורים מינימליים יכולה להגיע להספקים מכובדים ביותר...

וואלאק אתה!!

פורסם
בסיס לא רע נוסף לשיפורי מנוע היא האיביזה טורבו , שעם צ'יפ ועוד מעט שיפורים מינימליים יכולה להגיע להספקים מכובדים ביותר...
למה ? שיקנה מיצובישי אבו...

 

אחלה בסיס לשיפורים.

 

:roll:

 

יש הגבלה של של מזומנים אתה יודע. קרא את ההודעה המקורית לפני.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
למה ? שיקנה מיצובישי אבו...

 

אחלה בסיס לשיפורים.

 

:roll:

 

יש הגבלה של של מזומנים אתה יודע. קרא את ההודעה המקורית לפני.

 

דניאל.

Nahhh, it's a POS... better get a Ferrari F40, it already has a couple of turbos, all you need is a chip, intake and exhaust and you should be able to break the 7 seconds without too much problems... from 0 to 100... MILES per hour

:wink:

 

.Moti

פורסם

מה אתם חושבים על דייהטסו שרייד קלאסיק מנוע 1.5L ?

 

ראיתי אחת בצאתי ממסעדה בנתניה שבעל הרכב שם לה לטענתו

טורבו של פיאט פונטו GT ראיתי את הטורבו, אבל לא יכולתי להצביע

כי זה הכן של פונטו GT כמו כן היה לה פילטר פתוח וסעפת אלומיניום ואגזוז.

 

הוא טען (בחור צעיר וסבלני העונה לשם גיא למי שמכיר)

שזה רכב זול במיוחד לגיר ידני שנתון 2000 אפשר

גם ב 35K, רכב נטול בעיות, מגיב טוב לדוושת הגז ויש מקום מתחת למכסה

המנוע להתקנת טורבו ועוד שיפורים ללא בעיות.

 

כאשר הוא נסע הרכב פשוט טס לא יכולתי להגיד 7 שניות למאה אבל זה

היה מהיר מאוד בחריקת גלגלים ובצליל שרק טורבו יכול להפיק.

 

השאלה אם מתגברים על הכיעור והאם באמת יש פוטנציאל ברכב הזה?

כי מה שראיתי היה משכנע ביותר.

אני נוהג עפ"י כל החוקים... החוקים שלי כמובן

פורסם
מה אתם חושבים על דייהטסו שרייד קלאסיק מנוע 1.5L ?

 

.

למה לא יונדאי אטוס ?!

 

אתה רוצה לקחת רכב, שאין לו שום יכולות ניהוג ושליטה, ושעם הכח הדל שלו הוא לא מצליח להסתדר, ולהוסיף לו עוד כח ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

ד"א סיוויק קופה/הצ'בק 1600 ידנית עם מנוע במצב מצויין +פילטר +הורדת קטליזטור +צ'יפ+בלי 2 סאבים ו6 רמקולים בבאג'ז = פחות מ 8 שניות למאה קמ"ש !

עם טורבו בגדישה נמוכה -פחות מ 5 שניות !

 

לא הייתי חושב פעמיים , אם אתה חובב קו ישר (כמוני) לך רק על סיוויק !

 

שיפורים לסיוויק אצל אלי בונבון - מוסך מקס פאוור הוא עושה פלאות בסיוויקים .

683739_7_full.jpg

JDM :twisted:

פורסם
ד"א סיוויק קופה/הצ'בק 1600 ידנית עם מנוע במצב מצויין +פילטר +הורדת קטליזטור +צ'יפ+בלי 2 סאבים ו6 רמקולים בבאג'ז = פחות מ 8 שניות למאה קמ"ש !

עם טורבו בגדישה נמוכה -פחות מ 5 שניות !

 

לא הייתי חושב פעמיים , אם אתה חובב קו ישר (כמוני) לך רק על סיוויק !

 

שיפורים לסיוויק אצל אלי בונבון - מוסך מקס פאוור הוא עושה פלאות בסיוויקים .

8 שניות? אני בספק.

5 שניות? זה כבר דמיוני לחלוטין.

זה מה שקורה כשהאהבה שלך לסיוויק מתנגשת עם השפיות. :?

 

לפותח הת'רד:

אתה סגור על שרייד קלאסיק או שאתה מוכן לשקול גם אופציות אחרות כגון סוזוקי סוויפט וסובארו לאונה? :lol:

 

תכלס אני ממליץ לנסות לחפש תמא טורבו..

האחזקה אמנם יקרה..אבל היא עדיפה על סיוויק כמעט בכל פרמטר.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

אני לא סגור על הדייהטסו פשוט זה היה נראה כעוד אופציה

לאחר מה שראיתי בנתניה. אני לא מחפש רכב בעל טורבו בפרוש לא! אני מחפש

רכב בעל פוטנציאל לשם שיפורו בינתיים הסיוויק עונה לדרישות שלי.

 

יש מישהו ששיפר רכב (סיוויק או אחר) ויכול לתת כמה עצות בנידון,

עוד הפעם במסגרת התקציב כ 20K לשיפור כ 40K לרכב?

אני נוהג עפ"י כל החוקים... החוקים שלי כמובן

פורסם
ד"א סיוויק קופה/הצ'בק 1600 ידנית עם מנוע במצב מצויין +פילטר +הורדת קטליזטור +צ'יפ+בלי 2 סאבים ו6 רמקולים בבאג'ז = פחות מ 8 שניות למאה קמ"ש !

עם טורבו בגדישה נמוכה -פחות מ 5 שניות !

 

לא הייתי חושב פעמיים , אם אתה חובב קו ישר (כמוני) לך רק על סיוויק !

 

שיפורים לסיוויק אצל אלי בונבון - מוסך מקס פאוור הוא עושה פלאות בסיוויקים .

א.ש.ל.י.ו.ת!!! ... השיר הזה בשבילך.

צא מהסרט :).

פורסם

בארצנו הקטנטונת הדבר הכי חכם שאתה יכול לעשות הוא לוודא שאתה מריץ את הפרוייקט שלך אצל מומחה (ויש מעט מאוד כאלו) ושזה לא הפרוייקט הראשון מהסוג הזה אצלו.

אז מה שנשאר בתור דרך יחסית בטוחה שנעשתה בעבר ויש איתה נסיון בארץ זה:

* פורד סיירה - רכב מיושן יחסית וזול לרכישה, רוב הסיכויים שתצטרך לשקם אותו קוסמטית ולהחליף הרבה רכיבים, מתאים בעיקר כפרוייקט שאמור להגיע למאות כוחות סוס ולסכומים שאין לך מושג איפה ייגמרו.

* פיז'ו 205/306 או סיטרואן ZX, בוצעו מספר פרוייקטים של השתלת MI או מנוע של 605 טורבו. פרוייקטים מעניינים ומכוניות מצויינות לא רק לקו ישר. רעיון ששווה לך לחשוב עליו.

* סיביק - כפי שצויין כבר, רכב שהיתרון הענק שלו הוא שיש קיטים מוכנים לטורבו ולא חייבים ללכת על מסלול של בניה ספציפית. בנוסף, הסיכוי להשאר אמין גבוה יותר.

 

דע לך שהיציאה המוזרה שלך לגבי השרייד קלאסיק די גורמת לפקפוק מסויים ברצינות שלך. בעקרון, בכל מכונית אפשר לדחוף טורבו, אתה יכול ללכת אפילו על דייהאטסו שרמאנט ודאצ'יה דלתא, אבל פרוייקטים רציניים בדרך כלל לא מסתמכים כבסיס על מכוניות כאלו...

 

והכי חשוב, אל תשכח לשפר גם את יכולת הבלימה של הרכב. לא מזמן ראיתי סיביק על ליפט שעוברת השתלה של טורבו, ונשארת עם הבלמים המקוריים מסיבות של תקציב.

פורסם

דע לך שהיציאה המוזרה שלך לגבי השרייד קלאסיק די גורמת לפקפוק מסויים ברצינות שלך. בעקרון, בכל מכונית אפשר לדחוף טורבו, אתה יכול ללכת אפילו על דייהאטסו שרמאנט ודאצ'יה דלתא, אבל פרוייקטים רציניים בדרך כלל לא מסתמכים כבסיס על מכוניות כאלו....

כנראה שאתה מכיר כל רכב ששופר בארץ ואוו פשוט ככה.

אין כל עניין להלצה ולא למופע סטנד - אפ אחי ** עריכה - אם אתה אח של עידן, דבר איתו בבית ***זה מה שראיתי

ועל זה נתתי דגש זו לא המצאה שלי אין לי אחוזים בשיווק הרכב הזה.

מי ששיפר (לא יודע מה עבר בראש שלו כל אדם וההחלטות שלו) כנראה רצה זאב בעור של כבש ולמעשה הצליח לו והייתי רוצה לראות אותך עומד אם

אחד כזה ברמזור ולך נניח VR6 אימתנית וגיחוח על הפנים ופתאום... נניח לדמיון שלך לזרום.

תהיה מציאותי יש כאן עשרות רכבים ששופרו על פלטפורמות מגוחחות כמו

פיאסטה 84 אם מנוע של אריקה 1.6L מוגדשת (מפגש רמת גן 2003).

הקטע של שיפור רכב מסוג זה, זה לתת תשובה מהמקום הבלתי צפוי ולדעתי זה רעיון

נחמד מאוד. לא הייתי מתנגד לרכב הזה למרות שהוא מכוער לטעמי אבל בשביל

הביצועים שלו אני מוכן להבליג.

 

הרצינות שלי גבוהה מאוד ולכן אני כנראה ילך על הסיוויק

בתקווה ואני ימצא אחת נורמלית.

אני נוהג עפ"י כל החוקים... החוקים שלי כמובן


×
×
  • תוכן חדש...