Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מספר שאלות לחבריי הפורום.

אני מעוניין לקנות רכב ולשפר אותו מבחינה מכנית וגם חיצונית.

לפני שאני מבצע רכישה אני מעוניין לקבל מחבריי לפורום מספר פרטים.

 

יש לי כ 40K לרכישת הרכב (ועוד בצד לשיפורים).

1. אני רוצה לדעת איזה רכב הכי כדי לקנות? רכב אשר יקבל את

השיפורים המכניים בברכה וכמובן יהיה אמין ולא משופר ותקוע בצד

הדרך (שמעתי שהונדה סיוויק שווה לשפר).

 

2. מלבד שיפורים כמו פילטר פתוח או אגזוז וצ'יפ (אשר ניתנים

להשגה בכול חנות מכולת או פיצוציה :wink: ) ניתן להשיג שיפורים

מרשימים יותר כמו טורבו או סופרצ'רג'ר לרכב? אם כן יש מידע על כך.

 

3. האם טורבו מרכב דיזל לדוגמא סיטרואן סקסו יכול להתלבש

על רכב אחר או שצריך קיט לאותו הרכב בלבד ואין קיצורי דרך?

 

מודה לכם על התגובות.

אני נוהג עפ"י כל החוקים... החוקים שלי כמובן

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

- I'll save you some good time and money and teach you the number one rule in modified vehicles

 

.Choose any two between cheap, reliable and powerful, because you can only have two at the time

 

If you choose to go reliable and powerful, it will not be cheap

If you choose to go cheap and reliable it can't be powerful

If you go with a cheap and powerful combination, it won't be reliable

 

How much money do you have and what is your power goal will help the knowing people to reply, so you might want to add those to your post

 

.Moti

פורסם

20K בשיפורים מכניים ואל תגידו לי תוסיף ל 40K ותקנה רכב טוב יותר

אני רוצה רכב ולשפר אותו מכנית ל"מפלצת כביש". בקשר לקוסמטיקה

חיצונית זה משהו אחר בשרשור אחר.

 

תודה,

אני נוהג עפ"י כל החוקים... החוקים שלי כמובן

פורסם

- I'll save you some good time and money and teach you the number one rule in modified vehicles

 

 

 

 

.Choose any two between cheap, reliable and powerful, because you can only have two at the time

 

 

If you choose to go reliable and powerful, it will not be cheap

If you choose to go cheap and reliable it can't be powerful

If you go with a cheap and powerful combination, it won't be reliable

 

 

How much money do you have and what is your power goal will help the knowing people to reply, so you might want to add those to your post

 

 

 

 

.Moti

יפה אמרת:idea:
  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

300HP , א. איזה ניסיון יש לך בדיוק עם רכבים שאתה קודם כל רוצה מפלצת כביש?

ב. מה הכוונה שלך מפלצת כביש ? רכב שנוסע רק בקו ישר עד 300 ? רכב שגם מסתובב ? כמה כ"ס ...

ג. תקרא את מה שמוטי אמר שוב ... ותחשוב על זה טוב :)

ד. לסיטרואן סקסו דיזל אין טורבו, אז אחד כזה תתקין בכל אוטו :).

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

יש לך את הפונטו GT טורבו, שניתן להוציא נתונים יפים מהמנוע שלה... או כמובן תקנה איזה האצ'בק שתעשיית השיפורים שלה היא אינסופית, ועם טורבו ניתן להגיע להספקים נאים מאוד... שתי המכוניות שהצעתי יהיו נחמדות מאוד בקו ישר, אבל כשתגיע לסיבוב, אתה תמשיך ישר...

מגאן 265

פורסם

למה לבלבל בשכל?! האצ'בק? ספורטיבי?..בחייך, עם כל הכבוד להאצ'בק, הדבר הספורטיבי היחיד בה הוא למעשה הצורה שלה...

 

אתם שוכחים מה הבקשה שלו, והיא לשפר רכב, זאת אומרת שהוא צריך שילדה ספורטיבית ומשהו להתחיל איתו- ומנוע 1400 של סיוויק עם פחות מ 90 כ"ס זה לא בדיוק פלטפורמה טובה.

 

בסכום שנקבתה אתה יכול לקנות 106 ראלי ולשפר אותה..או את ה 205 GTI שגם היא בעלת שלדה מצויינת וגם לה פוטנציאל גדול..

 

אם אתה מעוניין ברכב יחודי שכבר בא ספורטיבי שווה לך לחפש פיאט קופה משנת 96 ככה (קשה למצוא) שלא עברה הרבה מידי (גם בקשה מוגזמת) והיא באה עם מנוע 2.0 ליטר מודגש תלוי בדגם אבל היא מסתובבת בסביבות ה 200 כ"ס + - ככה שתוכל לעשות עוד הרבה שיפורים והיא תישאר נאמנה לך.

 

עוד דבר שאתה צריך לדעת זה שלא מרכיבים טורבו סתם ככה, ולא סתם בניית טורבו זה פרוייקט יקר מכיוון שכששמים טורבו ברכב אז העלות יכולה להגיע ל 30 אלף שקל עם כל החיזוקי גיר וחיזוקי שילדה והחלפת מכלולי מנוע...ובקיצור זה סיפור להרכיב טורבו לכן כדאי לקנות רכב מודגש.

 

ובזה אתה יכול לשקול קניית אימפרזיה GT משנתון נמוך, שזה רכב נהדר למי שרוצה לשרוף אספלט והגיעו איתו להספקים מכובדים מאוד בארץ, אז יש למה להתקדם איתו.

1.8T 8)

פורסם

ניסיון? אז ככה היה לי VR6 שנת 94 שהוחלפה להונדה סיוויק שנת 95 שנמכרה בשנת

97 לאחר מכן היה לי פונטו GT שנמכרה עקב תקלות מרובות ועד לפני חצי שנה

נסעתי באופל אסטרה GSI היום לאחר השקעה כספית כזו או אחרת אני מחפש לשפר

רכב כפרויקט כי ככה בא לי.

 

אני לא מחפש "אבא" שיגיד לי שזה טיפשי או מסוכן ביקשתי פרטים.

בקשר לסקסו נו מה אתה תופס אותי במילה זה היה לצורך הדגמא

וסליחה אם טעיתי וכן אני מחפש רכב שיפתח למאה בקו יש ב 7 שניות

ככה אני מה לעשות.

 

תודה לאלו שנתנו לי מספר רעיונות

אני נוהג עפ"י כל החוקים... החוקים שלי כמובן

פורסם
למה לבלבל בשכל?! האצ'בק? ספורטיבי?..בחייך, עם כל הכבוד להאצ'בק, הדבר הספורטיבי היחיד בה הוא למעשה הצורה שלה...

 

אתם שוכחים מה הבקשה שלו, והיא לשפר רכב, זאת אומרת שהוא צריך שילדה ספורטיבית ומשהו להתחיל איתו- ומנוע 1400 של סיוויק עם פחות מ 90 כ"ס זה לא בדיוק פלטפורמה טובה.

 

בסכום שנקבתה אתה יכול לקנות 106 ראלי ולשפר אותה..או את ה 205 GTI שגם היא בעלת שלדה מצויינת וגם לה פוטנציאל גדול..

 

אם אתה מעוניין ברכב יחודי שכבר בא ספורטיבי שווה לך לחפש פיאט קופה משנת 96 ככה (קשה למצוא) שלא עברה הרבה מידי (גם בקשה מוגזמת) והיא באה עם מנוע 2.0 ליטר מודגש תלוי בדגם אבל היא מסתובבת בסביבות ה 200 כ"ס + - ככה שתוכל לעשות עוד הרבה שיפורים והיא תישאר נאמנה לך.

 

עוד דבר שאתה צריך לדעת זה שלא מרכיבים טורבו סתם ככה, ולא סתם בניית טורבו זה פרוייקט יקר מכיוון שכששמים טורבו ברכב אז העלות יכולה להגיע ל 30 אלף שקל עם כל החיזוקי גיר וחיזוקי שילדה והחלפת מכלולי מנוע...ובקיצור זה סיפור להרכיב טורבו לכן כדאי לקנות רכב מודגש.

 

ובזה אתה יכול לשקול קניית אימפרזיה GT משנתון נמוך, שזה רכב נהדר למי שרוצה לשרוף אספלט והגיעו איתו להספקים מכובדים מאוד בארץ, אז יש למה להתקדם איתו.

הוא ביקש רכב להגיע איתו להספקים גבוהים, הוא לא שם דגש על התנהגות ספורטיבית!!!

 

במכוניות שנתתי לו הוא יוכל להגיע להספקים גבוהים מחיר סביר יחסית...

להביא 106 ראלי לעשות 7 שניות 0-100 יהיה לו מאוד קשה, ואז היא גם תאבד את כל התכונות הובות שלה... זה לא אוטו ל 200 כ"ס...

מגאן 265

פורסם

לדעתי סיוויק הכי מתאימה לדרישות שלך .כך אחת 1600(עדיף ידנית ,אם תמצא).שים לה אגזוז פילטר וכו'.וכן תשים טורבו, יש מספיק נסיון עם השיפור הזה בסדנאות גם בארץ כך שהאמינות תהיה סבירה.

 

ושפר חיצונית בסגנון מהיר מאוד עצבני מאוד או ככל שמאפשר התקציב והדמיון. אולי לא תהיה הכי מקורי אבל זה האופציה הטובה ביותר להגיע למה שאתה מחפש במינימום כסף וסיכונים.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

לא יודע מה איתך אם לי היה עבר כל כך עשיר של מכוניות ספורט כפי שציינת לא הייתי מבקש ייעוץ. כי הייתי כבר יודע מה לעשות בעצמי.

 

בכל אופן לך על הסיוויק.

 

אני לא מבין למה מכרת את ה VR6 שציינת שהיתה לך, שהרי זאת מפלצת לא קטנה שעם עלות של 20K אתה מוסיף טורבו ומעלה את ההספק בצורה מאוד משמעותית.

 

בכל אופן בהצלחה.

פורסם

כנראה שכך זה יהיה. שמעתי שהסיוויק הכי מתאימה לדרישות שלי

וכנראה אני ילך על אחת כזו.

 

בקשר ל VR6 נמכרה עקב נסיעה לחו"ל לשנה (לא היה בכוונתי לחזור,

אבל חזרתי כנראה גורל) זה בערך הסיפור שלה ונכון רכב מהיר בטירוף.

 

ועוד פרט שולי כאשר אתה קונה רכב ספורטיבי מהיצרן אתה פשוט נוהג

בו ונהנה אתה לא שואל הרבה שאלות ולכן בקשר לשיפורים משמעותיים

כמו טורבו וכו' אין לי הרבה מושג מעולם לא שיפרתי אף רכב ספורטיבי

שהיה לי, כנראה שלא בדיוק הייתי צריך.

 

יש מישהו שיודע היכן יש סדנאות לשיפורים הללו?

אני נוהג עפ"י כל החוקים... החוקים שלי כמובן

פורסם
אני מחפש רכב שיפתח למאה בקו יש ב 7 שניות

That's actually a pretty low requirement... any Mazda Lantis if you put a turbo on it and good front tires will run the 0-100 in 7 seconds

 

להביא 106 ראלי לעשות 7 שניות 0-100 יהיה לו מאוד קשה, ואז היא גם תאבד את כל התכונות הובות שלה... זה לא אוטו ל 200 כ"ס...

Well, not really that big of a problem... again, 7 seconds 0-100 run is not that big of a deal, especailly with a lightweight car like the 106 rallye, and 200 HP doesn't mean that the car has to lose its nature, it just means that you have to upgrade other things according to the motor

 

לדעתי סיוויק הכי מתאימה לדרישות שלך .כך אחת 1600(עדיף ידנית ,אם תמצא).שים לה אגזוז פילטר וכו'.וכן תשים טורבו, יש מספיק נסיון עם השיפור הזה בסדנאות גם בארץ כך שהאמינות תהיה סבירה.

The B-series motors are not bad motors for turbos, but intake and exhaust wouldn't get you to 7 sec 0-100... nowhere near actually, 7 seconds run has to come with a turbo and good front tires

 

לא יודע מה איתך אם לי היה עבר כל כך עשיר של מכוניות ספורט כפי שציינת לא הייתי מבקש ייעוץ. כי הייתי כבר יודע מה לעשות בעצמי.

Typical israeli thing? thinking that you already know everything? sorry, there's always someone that knows more than you that can help you out, better remember it if you want to learn things easier in life, not just in cars

 

אני לא מבין למה מכרת את ה VR6 שציינת שהיתה לך, שהרי זאת מפלצת לא קטנה שעם עלות של 20K אתה מוסיף טורבו ומעלה את ההספק בצורה מאוד משמעותית.

True, you can get to good numbers with the VR but the cost will be higher than working with any 4 cylinder motor

 

 

.Moti


×
×
  • תוכן חדש...