ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,540 נושאים בפורום הזה
-
- 7 תגובות
- 12.7 אלף צפיות
אני מבקש ייעוץ בקניית רכב למשפחתי. אני זקוק לרכב 7 מקומות ישיבה, עדיף מנוע דיזל. 1. אילו דגמים קיימים היום בשוק ? 2. האם מישהו יכול להמליץ על דגם מסוים ? 3. היכן ניתן למצוא פרסום של מכוניות למכירה ? תודה.
הודעה אחרונה מאת nitzos, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בפיאט התחילו בשקט וללא פרסום במבצע הנחות לכבוד מכירת 50000 מכוניות פונטו בישראל. פיאט פונטו חדשה 2005 נמכרת בהנחה של 10000 (עשרת אלפים) ש"ח. יש גם הנחה, קטנה יותר לפיאט פנדה 2005. מבצע זה מוגבל בכמויות הרכב ובזמן. למי שוקל רכישה כדאי לברר ולבדוק. בברכה - רפי לין
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום למומחים נתונים: יש לי סיויק 2001 עם יד ראשונה 70K ידנית עברה תיקון בגין נזקי ברד בכל אורך ורוחב הרכב. איך כדאי למכור אותה (עיתון, trade-in, אינטרנט, כולם...) ? לעומת זאת אני חושב לרכוש סיטוראן ג'מפי (פשוט צריך רכב יותר גדול) מה יש לומר עליה ? זאת הפעם הראשונה שאני רוכש רכב מסחרי. אפשר לקבל הדרכה מה לעשות ומה לא לעשות ? תודה שמוליק
הודעה אחרונה מאת nitzos, -
-
רכב משועבד? 1 2
מאת matanbenshbat-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 9.1 אלף צפיות
האם כאשר אני מבצע העברת העלות על רכב שיש לי אותו כבר חצי שנה.אכשיו היו לפני הרכב הזה 8 בעלים.הרכב אכשיו רשום עלי במשך חצי שנה ויש לו טסט עוד חודשיים.האם יכול ליבצר מצב שלבעלים הקודמים היה חוב או בעיה והרכב פיאתום נהיה משועבד.????
הודעה אחרונה מאת nitzos, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ערב טוב לכולם. ברצוני לשאול אותך באיזה חברות ביטוח אתם... על איזה אתם ממליצים ? מה כדאי מה שווה ? אני אמור לעשות ביטוח מקיף לרכב שלי (סופר לנסר 93) המחיר שקיבלתי הוא 4,800 (הרכב בן 11) ולרכב של אבא שלי (קרולה 01) המחיר הוא 5,200 אז WTF????? אני רוצה לקבל עוד הצעות ... כי זה לא נישמע לי הגיוני... וכי אני לא יכול להחזיק מעמד.. בכזה סכום... אני חייל... והמשכורות שלי היה.. 352 שקל... (+- אני רב"ט כבר... משתחרר ב8.1.05 -מתנדיו-) כאילו בשנה אני "עושה" 4224 וזה פחות מהביטוח מקיף (ואני לא מדבר על הטסט... חובה... טיפולים... דלק.... O.o) ....אז.... חבר'ה..... יש רעיון ? כי אני ממש ממש ממש לא רוצה להוריד את המקיף מהרכב..... אני מפוחד P= השמח לקבל לינקים \ הצעות …
הודעה אחרונה מאת nitzos, -
יעוץ בקניית אלפא 164 1 2
מאת עידוט-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
הי. השתגעתי. אני ממש רוצה לקנות אלפא 164 (אני אלפיסט שרוצה לחזור בתשובה...) ה-164 נראית לי אופציה מענינת - בהתחשב במגבלות תקציב רציניות. יש עיצות? סעד, מין, כלכלה? תודה
הודעה אחרונה מאת Alfa164, -
-
אני מחפש רכב שני במשפחה. מצאתי בישוב שכן 405 GL ידנית מודל 94 עם 180K קילומטר. הרכב יד שניה (האמת הרכב כמעט ולא נוסע בזמן האחרון, הוא שנים במשפחה, ומעבירים אותו בתוך המשפחה) לא היה עליו שלט למכירה, אבל מאובק, דפקתי בדלק ושאלתי... האוטו למכירה? התשובה הייתה כמה אתה אתה מוכן לתת. דרך אגב לאוטו יש טסט עד 01/2005, והוא טוען שנסעו בפעם האחרונה לפני כשבועיים. אז השאלה כמה להציע? האם האוטו אמין? מה לבדוק לפני הבדיקה, מבחינה חיצונית (מתחת לאבק) נראה הכל נקי. דרך האגב מה המחירון לרכב זה?
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 17 אלף צפיות
אני רואה אותה המון על הכביש. מלא חברות השכרה וחברות היי טק רוכשות אותה, קראתי שצריכת הדלק שלה 9.5 ק"מ לליטר !!! ושהיא נורא לא נוחה. בכל זאת היא נראית טוב והיא זולה. מישהו יכול לייעץ לגבי רכישה של כזה רכב ? הכוונה לא לחדש זה יקר מידי ומאבד מהר מאוד ערך. ואם זה סוג של מכוניות שיהיה אפשר למכור בעתיד ?
הודעה אחרונה מאת Syst3m, -
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
ראיתי GTI 1600 עם מנוע "חדש" שנת 91. מבחוץ האוטו נראה יפה ללא מכות פח. מבפנים - כל הפלסטיקה שבורה לחלוטין, כסאות מתנדנדות ועוד ועוד כיאה לפיג'ו.. מבחינת מנוע עובד טוב אבל יש משחק טורים בין 500 ל-1000 סל"ד ואחרי כמה דקות (על אוטו קצת קר) המנוע נכבה. התנעתי שוב והמנוע שוב לא יציב אבל קצת קצת יותר טוב נשמעים המשחקים בטורים לאחר נסיעה הטורים עדיין משחקים אבל לא ממש רציני... לפי מה שאני חושב - מערכת הזרקה שצריכה ניקוי... (אם היה צריך כיוון לא היה משחק בטורים כאילו נותנים גז ועוזבים). הנסיעה ברכב... כל תזוזה של האוטו מניבה שריקות נוראיות - בולמים ככל הנראה. האם גם עבר זמנם של המיסבים? או שלא מחייב לדעתכם? תיקונים הנראים לעין לאחר קניית רכב כזה:…
הודעה אחרונה מאת אלון חלווה, -
-
למה אסור לקנות רכב אם שאסי פגום? ומזה שאסי בכלל? אשמח לקבל תשובות...
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
החלפת צירייה או שיפוץ קלאץ' חדש מחשב וכל מיני תקלות שאתם מכירים באוטו כזה... מה הכי יקר באוטו? ואיזה תקלה באוטו כזה, אסור להעיז לקנות? (חוץ משאסי כמובן) לגבי מנוע אני יודע 3000 שקל גומר ת'סיפור... מדבר על GTI 1600 ועוד שאלה... כמה יעלה שידרוג ל-1900? ומה זה כולל חוץ מהחלפת סרן מחשב וג'נטים? וכמה יעלה שידרוג כזה? קצת כאב ראש עשיתי פה... מודה לכם מראש!
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
האמת כבר שאלתי את השאלה בעבר בפורום PSI (ההודעה נערכה- ההנהלה) אז אני אשאל פה אני מחפש אוטו ספורט כמו GTI או ראלי או XSI או משהו בסגנון במחיר עד 20,000 ש"ח... איזה אוטו לדעתכם הכי כדאי לדעתכם?? גם מבחינת כוח גם מביחינת אחיזת כביש, גם מבחינת חידושים וקילקולים ועוד ועוד... מודה לכם מראש!!
הודעה אחרונה מאת MAGEN200, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום. אני מחפשת רכב קטן,חסכוני ואמין יחסית שישרת אותי בתוך העיר רוב הזמן ופעם בשבוע נסיעה למרכז (אני גרה בקריות) התקציב שלי הוא 15K + -,חבר שלי אומר שלא שווה לי לקנות אוטומטית בכסף הזה,ובטח שלא אוטומטית אירופאית,אני מאידך גיסא,שונאת לנהוג על הילוכים (מפחיד אותי.. לא נהגתי מאז הטסט על הילוכים) מה אתם מציעים חברים יקרים ?
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אהלן חברים, קודם כל אציין על אילו דגמים בדיוק אני מדבר. הפיאסטה - כמובן דגם ה1.3 הידני משנת 2000+- הפונטו - ספייס 2001+ ידנית עם מנוע ה60כס אחרי חיפושים רבים בפורום, שתי המכוניות הללו מצטיירות כאמינות ביותר עם דעות מנוגדות כהנה וכהנה: -מצד אחד הפיאסטה נחשבת ע"י רבים למלכת האמינות הבלתי מעורערת. מנוע ישן ומוכר, לא מתיימר להיות מעודן או סופר מהיר ולא זקוק להרבה טיפול. -מצד שני שמעתי רבות גם על הפונטו. טיפולים זולים(יותר מהפיאסטה?), אחזקה זולה ואמינות בלתי מתפשרת. אקדים את חלקחם ואגדיר לצורך המקרה שמדובר בשתי מכוניות שעברו קילומטראז' זהה ונמצאות במצב אחזקה זהה. (כמובן שאי אפשר להשוות פיאסטה שעברה 90,000 לפונטו שעברה 30,000) ועכשיו לשאלה: …
הודעה אחרונה מאת avi84, -
-
מכונית ל8-9 נוסעים
מאת Guest fxpho-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
שלום ותודה על העזרה, מבקש עזרה דחופה לשאלה איזו מכונית לקנות למשפחה עם 6 ילדים (8 נוסעים), ומטען לא קטן. חשוב לי שהמכונית תהיה יציבה ובטוחה. כמות נסיעות בשנה כ-20 א' ק"מ, כך שלא ברור לי האם ללכת על דיזל. תקציב: 70 א'. תודה
הודעה אחרונה מאת nitzos, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
קודם כל שלום , שמי שלומי , אני עומד לרכוש רכב , איני מבין גדול ועל סמך עצות שניתנו לי הגיעו לישורת האחרונה 3 מועמדות, יכול להיות שהם לא דומות במאפיינים , אשמח לקבל עצות מקצועיות . 3 המועמדות שלי הן : טויוטה סטארלט (מודל 99 כנראה) דייהטסו סיריון (2000 או 2001) ובעדיפות פחותה יונדאי אקסנט. הרכב חייב להיות אוטומטי , ובעל נפח מנוע 1.3 התקציב שלי הוא בערך: 45000-51000 , לפני ביטוח כמובן. אני סטודנט , לא מרויח המון , וגם לא נהגתי המון עד עתה , השיקולים הממש חשובים לי הם : אמינות וחיסכון בדלק (ואם אפשר גם שהרכב יחסית ישמור על ערכו) כבר הבנתי שהסיריון היא רכב לא הכי נוח וממש מינימליסטי , אך הבנתי שהוא אמין וכמו כן חלק מהענין בשבילי הוא בלאי וקילומטראז' ,…
הודעה אחרונה מאת shlomiyan, -
-
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
**** הכותרת נערכה **** קרא את כללי הפורום. תן כותרת עניינית להודעות שלך, כדי שאחרים יוכלו לדעת מהו התוכן, וכדי שיוכלו להשתמש בעתיד במנוע החיפוש למציאת נושאים דומים. זה שהרכב עבור חברה שלך לא ממש צריך להיות בכותרת, וגם אם לא היית מציין "דחוף" בכותרת, היו עונים לך. _______________________________________________________________ האמת, אני לא מבין גדול במכוניות ואין לי עם מי להתייעץ.... אני רוצה לקנות לחברה שלי רכב ואני לא כל כך יודע מה עדיף. מדובר ברכב לנסיעות קצרות עירוניות אך שישמש גם לנסיעות ארוכות בין עירוניות, עדיף אוטומטי ושלא "אוכל" דלק, לדעתי היא תסתפק במנוע 1000 אך אני לא יודע אם זה באמת יענה על צרכיה. כמובן מעל הכול רכב אמין ונוח.התקציב נע בין 30…
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
- 2 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
דרושה עצה מנהגי מוניות. אבקש תגובות רק מבעלי דיזלים ו\או נהגי מוניות, דיעה ממקור ראשון. (למי שלא הבין: לא למי שמכיר מהשכן של הדוד וכדו'). אני וחבר עומדים לרכוש בשותפות רכב לעבודה מונית. אין באפשרותנו לרכוש רכב חדש במזומן. רכב יד שניה יכול לבוא בחשבון, אבל גם פה ידרש מימון חיצוני אם כי בשיעור נמוך בהרבה מרכב חדש. לשאלתי שני חלקים: האחד קשור לסוג הרכב השני מתיחס האם חדש או ישן? אם ניתן אז אבקש התייחסות גם לסוג המימון הכדאי . 1. מהו לדעתכם הרכב המשתלם ביותר לעבודה במונית? (אוקטביה, טויוטה, פיזו' וכדו'...). 2. חדש או ישן? מצד אחד רכב יד שניה ניתן להשיג במחירים אטרקטיבים. מצד שני החשש מהוצאות גבוהות על תיקונים ובלאי, כמו כן החשש להיות מושבת באמצע העבו…
הודעה אחרונה מאת magic, -
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם. מה אתם אומרים על סיאט ליאון 1.8T שנת 2002 שעשתה 29,000 ק"מ ? מישהו יודע כמה המחירון שלה ? האם כדאי לקנות אחת כזאת ב- 90 אלף ש"ח ? האם זו גם גרסת ה- 4X4 ?
הודעה אחרונה מאת a.c, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי מבקש עצות לרכב לידידה שלי: 1.קטן עד בינוני 2. 1.6 ליטר 3. אוטומט ( לא הצלחתי לשכנע אותה לגיר רגיל) 4.אמין. התקציב:עד 50000 ש"ח הרכב יסע רוב הזמן נסיעות קצרות ומדי פעם נסיעה ארוכה. (נא להתחשב במחירון ולהציע רכב מול שנה) תודה מראש. גורג
הודעה אחרונה מאת אייל, -
מנהלים 2.0 1 2 3
מאת IdobI-
- אחראי פורום
- 33 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום רב, ההתלבטות כרגע היא בין המכוניות הבאות (חדשה, דגם 2005): 1. מאזדה 6 2. פיז'ו 407 3. רנו סניק II 4. רנו לגונה 5. פורד מונדאו כולן 2.0 ליטר בזנין (חוץ מהסניק - 1.6) - רמת גימור הנמוכה ביותר. אשמח לכל עצה וכיוון נוסף (הרשימה כמובן פתוחה לשינויים). בנוסף, נכנסתי לאתרים של היבואניות (חוץ מפורד, שאין לה אתר (?)) והן מעלימות מידע...לדוגמא כמה שנות אחריות הן מציעות - נושא שמאוד חשוב לי. הרבה תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת ZiZi, -
-
- 19 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
איך האוטו הזה נחשב? למהיר? ואם משווים אותו לגולף החדשות (לא הדגם הכי חדש של 2005 - אלה הדגם הקודם). אם אפשר להשוות אותה לאיזה גולף? משנת 2002 ככה. מנוע 1.6 מנוע 2.0 TDI V5 או V6 אני מתכוון מבחינת מהירות וכוח. תמיר
הודעה אחרונה מאת gsi16v, -
בחיפושי הרבים אחרי 106 xsi מצאתי אחת משנת 96', 1.6 יד שביעית עם פילטר של SIMOTA ואגזוז RAMOS ומערכת הבנאדם רוצה 2000 שקל מעל המחירון. הרכב עם 111K ק"מ. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת maorsioni, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם התחלתי עבודה חדשה ולצערי היא גם רחוקה מאוד בערך70k לכיוון 1 אני נאלץ למכור את ה205 האהובה שלי למרות שהיא חסכונית 1-14 אני פשוט לא עומד בהוצאות הדלק בקיצור אחרי שאני ימכור את הרכב ואני יוסיף קצת כסף יש לי בסביבות 25K 1)איזה רכב אני מוצא בתקציב הזה? 2)הבנתי שסיטרואן סקסו דיזל יכול להיות פתרון טוב זול, ואמין, וחסכוני? 3)חשבתי אולי על רכב יוצא צה"ל.
הודעה אחרונה מאת zisi, -
-
רכב עד 10K 1 2
מאת dvd-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם אני חדש באתר הזה אז נעים להכיר בעיקרון אני לא מבין ב"שיט" במכוניות ואני רוצה לקנות את המכונית הראשונה שלי (פחד רציני) ובכן קראתי פה את כל המאמרים שיש ובאמת הצלחתם להבהיל אותי ולהשכיל אותי על זה תודה עכשיו לבעיתי : אני מחפש כמו כולם רכב אמין (שזה מושג קצת מעורפל נגיד ככה שהוא לא יתקלקל כל שני וחמישי) זול (עד 10000 ש"ח) וכמובן בעל חלקים זולים (הכל כמובן יחסי) ושלא יבלע דלק התקציב שלי זה בערך 10000 ש"ח +- אבל אני רוצה רכב שמסוגל להגיע לאילת ובחזרה במצב שלם אני אשמח אם תכלו לעזור לי בדילמה הקשה שלי שוב אני לא מבין במכוניות אז שאתם מסבירים לי משהוא תסבירו ל-א-ט (; עכשיו יש לי כמה אפשרויות לבנתיים (כמובן שאני אשמח לישמוע עוד אפשרויות מימכם) והם: …
הודעה אחרונה מאת mcyossi, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום לכולם אני לא יודע למה אבל החלטתי שאני רוצה רכב פתוח ורציתי לדעת איזה אפשרויות יש לי? לא אכפת לי לטפל מידי פעם ברכב ולהשקיע עליו טיפולים בערך 500 שקל בחודש יש איזו חיה כזו שיש לה גם קצת "ביצועים"(כן אני יודע שזו מילה מגעילה)?? תודה מראש שמעון
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
החלטתי לקחת קורולה בליסינג (סדאן, גרסת ליסינג) בגלל המחיר (יחסית נמוך) והתמורה. הייתי שמח לשמוע התרשמויות של בעלים. תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מה דעתכם על האוטו הזה? אני מעוניין לקנות כזו אבל אני לא רוצה לשקוע בחלומות של "גולף החזקה והאמינה" ובסוף ליפול בפח של גולף אחרת... כי היא שנת 95... אמרו לי שהחלקים שלה יקרים והטיפולים מאוד יקרים.. וגם הדלק תופר את הכיס (1800). בקיצור אשמח מאוד מאוד אם תעזרו לי ותגיבו ותזרקו לי כמה טיפים על האוטו בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום! אני מעוניין לקנות אופל וקטרה, DTI 2.2. מישהו אמר לי שלרכב הזה יש תקלות חוזרות בגיר ובכיוון הגלגלים. האם מישהו נוסף שמע על התקלות האלה, או שאפשר להרגע ולקנות?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 7 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מעוניין בתגובות לגבי הרכב הנ"ל: ביצועים, אמינות, שמירת ערך, בעיות ידועות, נוחות, אבזור ועוד. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת M1963,
