Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה דברים:

1) מה ההבדלים באבזור בין הקינג GLX לקינג היותר מפואר ויקר GLS, יש הבדלים בבפנים של האוטו?

2) לGLS יש מושבי עור? יש בכלל אופצייה כזאת (מדבר על למצוא אחד יד שניה)?

3) כל הקינגים (אני מדבר על הדיזל DID) גם הGLX והGLS יש להם טיפטרוניק נכון?

4) אני יודע שיש מסך עם מצפן ומידע על דברים כמו טמפ' וגובה בGLS, יש את זה גם בGLX?

 

תודה

Some days your the bug; Some days your the windshield

פורסם
כמה דברים:

1) מה ההבדלים באבזור בין הקינג GLX לקינג היותר מפואר ויקר GLS, יש הבדלים בבפנים של האוטו?

2) לGLS יש מושבי עור? יש בכלל אופצייה כזאת (מדבר על למצוא אחד יד שניה)?

3) כל הקינגים (אני מדבר על הדיזל DID) גם הGLX והGLS יש להם טיפטרוניק נכון?

4) אני יודע שיש מסך עם מצפן ומידע על דברים כמו טמפ' וגובה בGLS, יש את זה גם בGLX?

1. ABS יש רק ב-GLS, למשל. וגם מחשב דרך.

2. יש אופציה כזאת ב-GLS, אבל יבואן מיצובישי בעצמו מציע כיום התקנה מקומית של מושבי עור (8,000 שקל נדמה לי), כך שתוכל להוסיף גם ל-GLX משומש.

3. לכולם יש טיפטרוניק.

4. לא.

פורסם

תודה ענית לי על כל מה שאני צריך.

אני גם יודע שבGLS זה הלוגן ובGLX זה לא, ושיש גימור דמוי עץ בGLS ופנסי ערפל.

Some days your the bug; Some days your the windshield

×
×
  • תוכן חדש...