Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי קופה 1993


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היונדאי קופה הזה התבססה על האקסל,הדגם שקדם לאקסנט.האקסל התבססה על מכללים של מיצובישי(מנועים,תיבות הילוכים ועוד)והיתה מכונית גרועה למדי,ולפי סקרי אמינות מארה"ב גם לא סמל האמינות.המכונית הזו הגיעה לארץ ביבוא אישי,מאחר ויבוא מכוניות יונדאי החל רק בסוף שנת 94.ממולץ לוודא זמינות חלפים,מאחר ואין הרבה קשר בינה לבין היונדאי החדשות יותר(אגב,האקסנט היתה היונדאי הראשונה שתוכננה מן היסוד על ידי יונדאי,ואכן היתה מכונית ראוייה למדי).

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
היונדאי קופה הזה התבססה על האקסל,הדגם שקדם לאקסנט.האקסל התבססה על מכללים של מיצובישי(מנועים,תיבות הילוכים ועוד)והיתה מכונית גרועה למדי,ולפי סקרי אמינות מארה"ב גם לא סמל האמינות.המכונית הזו הגיעה לארץ ביבוא אישי,מאחר ויבוא מכוניות יונדאי החל רק בסוף שנת 94.ממולץ לוודא זמינות חלפים,מאחר ואין הרבה קשר בינה לבין היונדאי החדשות יותר(אגב,האקסנט היתה היונדאי הראשונה שתוכננה מן היסוד על ידי יונדאי,ואכן היתה מכונית ראוייה למדי).
תודה!

אתה יודע איך אוכל לעריך את המחירון שלו?

פורסם
יש כאלו בארץ?

כנראה שיובאו כמה ביבוא אישי..

(אבל זה גורם לי לתהות...מי טורח להביא יונדאי??! :? )

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

×
×
  • תוכן חדש...