ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,541 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי לכולם. אני רוצה לקנות רכב בתקציב 20-25K, ידני. אין לי הרבה נסיון בנהיגה (כמעט בכלל) והבעיה שלי היא שאני לא יודע להחליט על מה ללכת. (יש מחשבה לכיוון אלפא 146). חבר שלי ממליץ לקנות משהו פשוט "כדי שאלמד קודם מה אני רוצה מהרכב". הוא המליץ לי על: 1) פג'ו 205 2) פורד fiesta 3) פג'ו 106 מצד שני אני אומר שבאותו כסף אני יכול להרשות לעצמי משהו רציני יותר. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת rehud, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הונדה סיוויק שנת 91 אני יודע זה יכול להיות קצת משעמם, אבל יש מישהו שמכיר את הרכב הזה ויודע מה כדי לבדוק בו לפני שרוכשים אחד? מה הבעיות הכלליות של הרכב הזה (כלומר במוסך או כשהזמן עושה את שלו)? האם לרכב הזה יש משהו ספציפי שצריך לשים עליו דגש? ואולי עוד דבר קטן, קצת נתונים על הביצועים שלו. נ.ב זה לא בשבילי ככה שעל תרדו עלי או תנסו למכור לי אני פשוט סקרן בשביל חבר שהאינטרנט זה לא הצד החזק שלו.
הודעה אחרונה מאת honda91, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ברצוני לרכוש סיוויק מהשנים 91 או הדגם החדש יותר שנת 92 מה ההבדלים בינהם ומה ההיתרונות והחסרונות של הרכבים הנ"ל. הודה לכם מאוד
הודעה אחרונה מאת honda91, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
מצאתי סקודה פליסיה שנת 98 דיזל רציתי לדעת פרטים על הרכב? אני יודע שסקודה זה מנוע כמו פלסווגן לא? וחוץ מזה רציתי לדעת מה בדיוק ההוצאה על מנוע דיזל?? מה ההבדל במחירים בינו לבין מנוע בנזין רגיל. אני נהג חדש אז אני לא מתכוון לנסוע כל כך הרבה ובעיקר נסיעות בעיר. תודה AMI
הודעה אחרונה מאת gibsonlp, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
שלום לכולם!!! יש לי הצעה מעניינת לקניית קרייזלר ניאון 95' והייתי מעוניין לדעת (בתור אחד שלא מבין גדול) איך המכונית הזו מבחינת אמינות, צריכת דלק וכו' (חוץ מזה שאין לה שוק...). תודה לכולכם.
הודעה אחרונה מאת Leonid, -
-
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מחפש סיאט איביזה טורבו יש אחת של אדם מבוגר מירושלים כחולה ראשונה ללא תאונות והאוטו נראה ממש יפה בלי צבע וחומר ועניינים אבל הק"מ שלו מאוד גבוה לשנתון 2001 יש 125k כדי לנגוע באוטו למרות הק"מ הגבוה שנצבר ? אשמח אם אקבל את ההצעות שלכם תודה רבה..
הודעה אחרונה מאת m&t, -
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 3 אלף צפיות
אז ככה יש לי 70 אלף שקל ואני מחפש אוטו ספורט ומתלבט בין איביזה טורבו לפיאט HGT אם תוכלו לעזור לי ולומר לי מה כדאי יותר מבחינת דלק ביטוח או בכלל כללי אחיזת כביש התנהגות ברקסים מהירות וגם חשוב השוק של הרכב אמינות וכו.., מה כדי לי לרכוש ??
הודעה אחרונה מאת gibsonlp, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
אשמח לשמוע דעות וייעוץ בקשר לרכב GR 1400 1993 205 הרכב כרגע יד חמישית. במיוחד למי שהיה לו את הרכב ומכיר את ריכת הדלק שלו 1 לכמה הוא אוכל...
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
אהלן! ביקשו ממני לברר על MG-ZR - זאת שבמכרז של המדינה (http://visa.i-bid.co.il/pls/tender/get?iitem_id=44501) מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 10.7 אלף צפיות
(לא רחוק מקניון איילון) חבר עומד לקחת רכב לבדיקה שם וברצוני לדעת האם ניתן לסמוך עליהם? תודה. אייל.
הודעה אחרונה מאת אורמת, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום! אשמח לחוו"ד על סיטרואן C3 SX, בעלת מנוע 1.6. מדובר על דגם 2005. האם מישהו נהג על דגם זה או מכיר אותו? תודה
הודעה אחרונה מאת לארק, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 924 צפיות
היתי מעוניין לקבל חוות דעת לגבי הפאן התחזוקתי והאמינות של שני הכלים האלה מאנשים שבבעלותם או שהיית הבבעלותם רנו מגאן קופה ( גרסת 2 ליטר ) או פיאט בראבו ( 1.6 ידני או אוטו. )
הודעה אחרונה מאת אוהד_מ, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מעוניין ליקנות פג'ו 206 (xs 1600 110 כ"ס) רציתי לדעת אם אתם ממליצים עליהה אני מחפש הרוב יופיי ומהירות. טיפה פחות רציתי לדעת מה אתם חושבים על האוטו הזה ***ההודעה המקורית ללא סימני פיסוק ***
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מבחינת: - נוחות נסיעה - מנוע בנזין - מרווח - מקום במושב האחורי - אחסון מאחור - תמרון
הודעה אחרונה מאת kaya, -
רכבים לעבודה 1 2
מאת gmb-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכולם. עד עכשיו בעבודתנו רכשנו והחזקנו רכב לסוכנים מסוג סיטרואן ברלינגו, עכשיו, לאחר 5 שנים ואלפי קילומטרים הגיע זמנם של רכבים אלה. בהגיענו לסוכנויות להתעניין ברכבים זהים חדשים הבנו בעצם שאין לנו צורך ברכב בעל יכולת משא כה גדולה, וכמו כן, אין לנו צורך ברכבים גדולים כל כך, שכן אין הסוכנים משתמשים בהם להעביר ציוד/סחורה/משא. בהתחשב בכך, איזה רכבים (מנועי דיזל כמובן בגלל נסועה שנתית גבוהה) יתאימו למשימה שכזאת? חשיבות: יכולת נסיעה גבוהה (מבחינת קילומטראז' וביחס לטיפולים השוטפים/אחזקה/ביטוח וכדומה) עלות (כמובן, כמה שיותר נמוך, עדיף) אמינות (אין זמן/כוח/סבלנות לעסוק יותר מדי בתיקוני ביניים (לא מה שכלול בטיפולים השוטפים) האם אפשר להשתמש בעצם בכל רכב ולהכשיר…
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
(ובהמשך להודעה הקודמת..) פונטו שנת 2000 נחשבת לרכב אמין? אם אמינות וחסכונות הם בראש מעייני, פונטו היא רעיון מוצלח? או שהמודלים החדשים, כמו (שאומרים על) קודמיהם, נוטים לבלות הרבה במוסך?
הודעה אחרונה מאת sorvall, -
- 1 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מי יודע? מי מכיר? מישהו מציע לי לקנייה רכב שכזה יד שנייה עם 7 מושבים מודל 2002. האם כדאי? 112000 ש"ח
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 953 צפיות
שלום לכולם, יש לי אפשרות לקחת אחת המרכבים האלה (חדשים מהחברה) ואני מתלבט מה כדאי? מבחינת הנוחות נסיעה מנוע וכו' לפי הנתונים היבשים המכוניות דומות מאוד, תודה לכם
הודעה אחרונה מאת audi_tt, -
-
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 7 אלף צפיות
מה אתם חושבים על הרכב הזה, מבחינת ביצועים, אמינות, איכות והאם הוא שתיין גדול תודה רבה. שמעתי שזה רכב לא רע .. מה אתם אומרים? ד"א אני בן 17.. לא מעניין אותי רכב פוזות ופתיחות אני רוצה אוטו נוח .
הודעה אחרונה מאת רנזי, -
-
אהלן אנחנו מחפשים לאוטו שני את אחד מהמכוניות הבאות: 1) רנו קליאו ספורט 2) סובארו אימפרזה טורבו 3) טויוטה יאריס טי ספורט 4) סיאט איביזה טורבו והעניין הוא שאני יסע באוטו גם....ואני נהג חדש אז השאלה איזה אוטו הכי יתאים לנהג חדש כמוני? הערה חשובה מאוד: אני לא מתכוון להתפרע עם האוטו, ואני יודע לרסן את עצמי..פה ושם להאיץ קצת אבל רוב הזמן נסיעה מנהלתית..... ואני לא רוצה מכונית 1.6 שמתנהגת ספורטיבי.... וגם כן עם יש לכם הצעות למכוניות ספורטיביות עד 70 אלף ש"ח אני ישמח לשמוע
הודעה אחרונה מאת שלומי, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם אני מחפש רכב צעיר וקטן שלא יאכל הרבה דלק שיהיה חכסוני ואמין מה ההמלצות? (בבקשה אל תגידו לי ג'סטי אני לא יכול לסבול אותה) ומה דעתכם על פג'ו 205 או 106 שנכנסת לתקציב הזה?
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום לכולם! אני מחפש רכב עד 15,000 ש"ח לזוג צעיר ( ותינוקת...) ואין לי מושג גדול ברכבים ו/או מאיפה להתחיל... האם מישהו יכול לתת לי כיוון?? תודה
הודעה אחרונה מאת mcyossi, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 975 צפיות
יש תקציב של כ 40 אלף ש"ח, המטרה רכב שיסע מרחובות לבאר שבע כמה פעמים בשבוע ובשאר הפעמים לת"א אשדוד. מבחינת גודל יתאים גם סגנון של פיג'ו 106 פונטו ספייס וכ"ו. הדרישות קודם כל אמינות, אחרי זה כוח שלא ירגיש כמו צעצוע, ונוחות סבירה (לא שוברת עצמות). יש אפשרות לקנות ספייס 2001 60 כ"ס בכ 40 אלף ש"ח, האם הרכב יתאים לעניין? מניסיון הרכב לא בעל סחיבה מדהימה והמזגן שם לא מוצלח במיוחד וזה דיי חשוב לי כסובל מחום. מה אתם ממליצים בעניין?
הודעה אחרונה מאת לארק, -
-
- 7 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
אהלן כולם. אמא שלי מחפשת רכב במחיר של עד 20.000 שקל. מנוע 1600 לפחות, שיהיה סדאן, לא משנה גיר, אמינות סבירה, ועוד משהו חשוב, שהדשבורד שלו לא יהיה מתפרק כי תשב ברכב מערכת על רמה ואני לא רוצה שכל האוטו ירעד לי.. אני חשבתי על יונדאי אלנטרה, ייכנס לי בתקציב? או אולי 306. מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת mcyossi, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
ברצוני לקנות פורד מונדאו 94-96 1800 סמ"ק: מה הביצועים, האיכויות והכדאיות של הרכב הזה? כל שביב מידע עשוי לעזור. בתודה!
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום! מצאנו רכב לקנות - פורד פיאסטה 2001, 30,000ק"מ, גיר רגיל.. לקחנו אותו לבדיקה בקומפיוטסט, ושם אמרו שהרכב במצב מעולה ושצריך לקנות אותו תכף ומיד! הממצאים גילו שצריך עוד כמה זמן להחליף משהו בברקסים ולכוונן פרונט - כי יש זווית בשילדה. הלכנו עם הממצאים לעוד מוסכניק - וההוא אמר שזוית בשילדה עם כזה קילומטראז' - לא הגיונית, ויש בעיה. האם הוא צודק? איך אפשר לבדוק האם יש בעיה? אמא שלי בוכה!
הודעה אחרונה מאת Zhekka, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
אז ככה יש לי 70 אלף שקל ואני מחפש אוטו ספורט ומתלבט בין איביזה טורבו לפיאט HGT אם תוכלו לעזור לי ולומר לי מה כדאי יותר מבחינת דלק ביטוח או בכלל כללי אחיזת כביש התנהגות ברקסים מהירות וגם חשוב השוק של הרכב אמינות, מה כדי לי לרכוש ??
הודעה אחרונה מאת tomercaptain, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום אני מעוניין לקבל חוות דעת על ראלי עם פגיעה בקורה הקדמית, במידה והרכב נמצא במצב טוב והבדיקה לא מראה בעיות מייוחדות במנוע ,בגיר ובשאר מערכות הרכב-כמה העניין משמעותי ?
הודעה אחרונה מאת אייל, -
גולף 95 1.8
מאת yoelbe- 0 תגובות
- 707 צפיות
הרכב בא עם שני מנועים בנפח 1.8, עם 75 או 90 כ"ס. איך אני מוודא שהרכב המדובר אכן עם 90 כ"ס?
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 8.4 אלף צפיות
היי, אני ממש מצטער אם הנושא הזה לא שייך לפורום הזה... לאחר קריאת התיאורים של הפורומים הגעתי למסקנה שפה זה יתאים הכי הרבה. יש לי רכב שאני צריך למכור די מהר. הפרטים והסיפור נמצאים פה: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=51429 הסיבות שאני צריך להפטר ממנו הן שאני צריך כסף (משתחרר בקרוב מהצבא), ושבדיוק נגמר לו הטסט ואין לי זמן או כסף לתקן בו כמה בעיות (ספידומטר, עשן מהאגזוז). אני לא מצליח למכור אותו (האמת שאף אחד אפילו לא הגיע לראות אותו!). הציעו לי למכור אותו לפירוק, אבל משיחה עם מישהו שקונה מכוניות לפירוק התברר לי שאני אקבל 200-300 ש"ח בסה"כ, ולא ה-2000-2500 שקיוויתי (וזה חצי מהמחירון). זה מצחיק, כי מישהו פעם אמר לי שכסא משומש שמוציאים מאיזה רכ…
הודעה אחרונה מאת m&t, -
-
מי מחובר 55 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 559 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- דאבל קלאצ
- danbr
- SlowRide
- ISRAEL4theWIN
- Jeka88
- asix
- meir_gi
- QV1750
- yahaga
- avngas
- Shay Shd Dave
- David32
- mcshmupi
- quzzaa
- this_is_me
- itaimoto
- Rongaflugen
- daniel.asu
- אודי זק
- Avia
- shaymolcho
- misterb
- Moshe c
- עוזי ל
- ברווז
- farkash7
- kagan217
- hans
- לירון .ה.
- ArikM
- Zorly
- chrono
- RedLabel
- צוק
- PASHUT
- פיני חד
- mikyl
- שחר 1
- sperial
- Step
- Paprika-Metuka
- amosbmw
- gpro
- gollu
- TZR84
- orankohn
- יובל .מ.
- Night Driver
- Liviur
- falou
- axSupreme
- llaavvii
- `Infinity
- Yellow Engine
- אלעדית
