Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך אוטו זול ואמין (עד כמה שאפשר) בתקציב של עד 13-15 אלף ש"ח.

עד כה אני מתלבט בין פיאט טיפו 95, 1600 לבין לאנצ'יה דדרה 94, 1600.

בבקשה תענו רק מי שבאמת מבין ויודע כי זה הולך להיות הרכב הראשון שלי.

עכשיו, את כל ההיסטוריה של טיפו ודדרה אני בערך יודע אז תחכסו ממני את זה בבקשה.

ושוב, רק מי שבאמת יודע. תודה רבה.

פורסם

הדדרה והטיפו יושבות על אותה רצפה וחוקות אותם מכללים בדיוק,בגירסת ה 1.6.השוני העיקרי בינהן הוא במערכת החשמל,שזו של הלנצ'ייה מורכבת יותר,מפני שהמכונית מאובזרת יותר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

לאחר ניסיון של 8 שנים ו 300.000 ק"מ אני יכול לומר בביטחה שהאוטו אמין מאוד (דדרה)

תלוי מאוד באחזקה שהוא קיבל.

 

תערוך חיפוש קישקשנו כבר הרבה בנושא

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם
לאחר ניסיון של 8 שנים ו 300.000 ק"מ אני יכול לומר בביטחה שהאוטו אמין מאוד (דדרה)

תלוי מאוד באחזקה שהוא קיבל.

 

תערוך חיפוש קישקשנו כבר הרבה בנושא

ומה מבחינת דלק? חסכונית?

פורסם

מצד אחד אתה רוצה רכב אמין וזול ומצד שני אתה שם רכבים כמו

פיאט ולנצ'יה באותו המשפט. תכלס בשטח שניהם מכוניות על הפנים, לא זולות בגלל

שהם יבלו את מרבית זמנם במוסך ולא פלא שאלה רכבים שקשה למצוא

מכיוון שהזמן עשה את שלו ונדיר למצוא כאלו שלא גרות במגרש גרוטאות.

 

אתה יכול לשמוע מה שאומרים לך אלה שמושפעים או כאלה שיגידו

לך "לי יש לנצ'יה (או פיאט) וזה אחלה אוטו ועשיתי מיליון ק"מ..." אבל אחי

זול זה לא. כאן אתה תשקיע כפול ומשולש רק על תיקונים ובלנצ'יה החלקים

יקרים וטיפו... אני מגחח, זה לא אוטו תחפש לך משהו יפני כי בכסף שלך אין אירופאי

ששווה כאן השקעה ולא כי אני נגד אירופאי (למרות כי עדיף יפני) פשוט

זה לא הרבה כסף ולכן פשוטו כמשמעו גם לך אין כסף ולכן היחידי שישרוד את

מנהרת הזמן בתקציב דל כשלך זה רכב יפני. אתה כמובן לא חייב לקבל את דעתי,

אבל אם ותלך על אירופאי תחזור לפורום ותגיב לאחר תקופה ותגיד איך זה

השמח לשמוע גם תגובות חיוביות למרות שאין הרבה לצערי.

אני נוהג עפ"י כל החוקים... החוקים שלי כמובן

×
×
  • תוכן חדש...