Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הטרייל בלייזר אמור להתחרות בטויוטה לנד קרוזר ובמיצובישי פג'רו - ובינתיים הוא מתחרה בהצלחה רבה, לפחות במכירות.

 

עכשיו יש 2 דברים שרציתי לדעת לגבי הרכב ולא מצאתי..

1- מה הצריכת דלק שלו?

2- מה היכולות שטח שלו? הוא טוב כמו הפג'רו? כמו הלנד קרוזר? יותר טוב? פחות טוב?

לא מצאתי שום מקום שעשה השוואה, בעברית או באנגלית.

 

תודה לעוזרים :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

1. לא מוצא בקארפוליו.. חיפשתי כבר.. חיפשתי בעוד כמה מקומות ואני פשוט לא מוצא.. - לא הייתי מבקש סתם.

2. כן.. אני רציני.. אני רוצה לדעת איך הוא בשטח.. אם הוא טוב כמו המתחרים שלו או לא?

לרוב לג'יפים האמריקאים דווקא יש ביצועים בשטח.. מנסיון עבר עם בלייזר משנות השמונים - הייתה לו עבירות טובה למדי..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
הטרייל בלייזר אמור להתחרות בטויוטה לנד קרוזר ובמיצובישי פג'רו - ובינתיים הוא מתחרה בהצלחה רבה, לפחות במכירות.

 

עכשיו יש 2 דברים שרציתי לדעת לגבי הרכב ולא מצאתי..

1- מה הצריכת דלק שלו?

2- מה היכולות שטח שלו? הוא טוב כמו הפג'רו? כמו הלנד קרוזר? יותר טוב? פחות טוב?

לא מצאתי שום מקום שעשה השוואה, בעברית או באנגלית.

 

תודה לעוזרים :)

לשאלותך.

 

1.גבוהה בהתאם לגודל המנוע בטוח פחות חסכוני מהמתחרים בעלי מנועי טורבו דיזל.

2.יכולת לא גובהה רכב כבד ורך לא יועד לזה. יותר תוכנן לשינוע משפחה בנוחות למרחקים ארוכים.כמו רוב ה SUV האמריקאים.מה גם שאני לא סגור על זה שהוא בא סטנדרט 4X4 .

רועי

coupe turbo 16v

ibiza turbo 20v

פורסם
לשאלותך.

 

1.גבוהה בהתאם לגודל המנוע בטוח פחות חסכוני מהמתחרים בעלי מנועי טורבו דיזל.

2.יכולת לא גובהה רכב כבד ורך לא יועד לזה. יותר תוכנן לשינוע משפחה בנוחות למרחקים ארוכים.כמו רוב ה SUV האמריקאים.מה גם שאני לא סגור על זה שהוא בא סטנדרט 4X4 .

רועי

צריכת דלק משוערת ככה 1:7, כמו אחיו מונעי הסולר.

הוא בא לארץ בסטנדרט עם 4X4, בארה"ב יש גם גרסאות 2X4.

עבירות? גם אם הוא לא ממש קשוח בסטנדרט, שיפורים הם נחלת הכלל.

כל אחד ואהבותיו.

dirty old man

need love too

פורסם

בשביל מה לשפר רכב שמלחתחילה לא תוכנן לסוג מסויים של עבודה.מי שמחפש יכולת שטח לא צריך להכניס את הבלייזר לאפשרויות.

צריכת דלק של 1:7 נשמעת לי מעט אופטימית ולא מציאותית.אולי בכביש ארה"ב כן אבל פה לא נראה לי.

coupe turbo 16v

ibiza turbo 20v

פורסם
בשביל מה לשפר רכב שמלחתחילה לא תוכנן לסוג מסויים של עבודה.מי שמחפש יכולת שטח לא צריך להכניס את הבלייזר לאפשרויות.

צריכת דלק של 1:7 נשמעת לי מעט אופטימית ולא מציאותית.אולי בכביש ארה"ב כן אבל פה לא נראה לי.

הרכב מגיע עם יכולת שטח מעבר לשבילים, וכמו כל ג'יפ אמירקאי, אין גבול לשיפורים.

הכבישים באמריקה חסכוניים יותר?

dirty old man

need love too

פורסם
הרכב מגיע עם יכולת שטח מעבר לשבילים, וכמו כל ג'יפ אמירקאי, אין גבול לשיפורים.

הכבישים באמריקה חסכוניים יותר?

לא אבל סגנון הנסיעה חסכוני יותר.

 

כרוז קונטרול נעול על 60 מייל ומאותו רגע עד היעד לא נוגעים יותר בגז.

בניגוד למדינתו הקטנה שסגנון הנסיעה הוא יותר STOP ANG GO כל הזמן.

coupe turbo 16v

ibiza turbo 20v

×
×
  • תוכן חדש...