Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם , במסגרת העבודה שלי כתקליטן אני צריך רכב תואם עם מקום רב לאיחסון..אז ככה הנה הדרישות לרכב :

שיסחב ציוד במשקל של חצי טון גג

שלא יהיה רכב מוסך

שיהיה בו הרבה מקום כמובן

מקום למושבים מאחורה (3 נוסעים כמו ברנו אקספרס) , שיהיה plug and play חחח יעני אפשר להוציא ולשים אותם בקלות, יש חיה כזאת?

צריכת דלק זולה ! חשוב מאוד , חלקים זולים.

ושיסחב טוב......

התקציב הוא דל 8 אלף...

חשבתי ללכת על רנו אקספרס , אם יש לי מספיק כסף לזה,

או שכדאי לעבוד ולעשות עוד קצת כסף

איזה עוד רכבים טובים יש?.

תודה

(סורי ש :type: הרבה :) )

Suzuki Jimny

פורסם
שלום לכולם , במסגרת העבודה שלי כתקליטן אני צריך רכב תואם עם מקום רב לאיחסון..אז ככה הנה הדרישות לרכב :

שיסחב ציוד במשקל של חצי טון גג

שלא יהיה רכב מוסך

שיהיה בו הרבה מקום כמובן

מקום למושבים מאחורה (3 נוסעים כמו ברנו אקספרס) , שיהיה plug and play חחח יעני אפשר להוציא ולשים אותם בקלות, יש חיה כזאת?

צריכת דלק זולה ! חשוב מאוד , חלקים זולים.

ושיסחב טוב......

התקציב הוא דל 8 אלף...

חשבתי ללכת על רנו אקספרס , אם יש לי מספיק כסף לזה,

או שכדאי לעבוד ולעשות עוד קצת כסף

איזה עוד רכבים טובים יש?.

תודה

(סורי ש :type: הרבה :) )

תוסיף לרשימה סיטרואן C-15 ( ורצוי עם דלת צד)

 

פורד קורייר אף הוא יכול להיות אופציה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני מצטרף לדברי אייל - רנו אקספרס.

 

ה-C15 הוא נוח מאוד ובעל נפח העמסה גדול . זהו בערך. אמינות מפוקפקת , פלסטיקה גרועה ומתפרקת , הרגשה ספרטנית , ביצועים גרועים - אחרי 3 כאלה , לא הייתי מתקרב.

הקורייר גם היא לא פאר היצירה - ספרטנית מאוד. אבל אם אין ברירה.

הסובארו מתאימה ל-2 אנשים , ולהובלת ציוד/בקר. הסעת אנשים בארגז היא לא לעניין , ולא בטיחותית.

 

האקספרס - במחיר הזה , מציעה נוחות סבירה ומעלה , נפח סביר - כסאות מתקפלים לטובת נפח (יש לבדוק אם הכסאות אכן מתקפלים , במודלים הישנים הם לא) , אמינות סבירה למדי וביצועים נורמליים (מנוע אנרג'י 80 כ"ס במקור).

 

אם תחסוך עוד אפשר לחשוב על ברלינגו - אבל קשה למצוא גרסת בנזין , ודיזל יתאים רק אם אתה נוסע הרבה (= מעל 30K ק"מ בשנה).

פורסם

חבר שלי , שהוא גם תקליטן משתמש בטנדר מיצובישי L200 דאבל קבינה פתוח.

 

הוא זול כי הוא בנזין, אבל צריכת הדלק שלו גרועה משל אקספרס ודומיו.

הוא כמעט ולא רואה מוסך.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

מחזק את אלו שמעלי... (C15), מנסיון מהעבודה הקודמת הרכב פשוט עושה את העבודה אבל כמובן שיש מגרעות, הרכב בקושי סוחב כשיש עליו משקל...

 

בנוסף אני יכול להציע לך סיטרואן JUMPY, אמנם לא נהגתי ברכב אבל הוא רכב עם נפח גדול + סולר... כמובן שאמין.

פורסם

מה טווח המחירים שלהם?

 

רנו אקספרס

סיטרואן c 15

והמיצובישי l200

שמעתי גם על סקודה מסחרית פרטית, מישהו מכיר?

שווה משהו.?

Suzuki Jimny

פורסם

מהסקודה פורמן ( טנדר עם ארבע דלתות ) - כדאי שתתרחק עלויות האחזקה שלו בשמיים (אך הרכישה זולה מאד )

 

 

לגבי טווח מחירים יש מחירון של לוי יצחק באינטרנט בעלות של שיחה סלולרית:

 

www.ynetcenter.co.il

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אז קודם תודה על התגובות..לסיכום איזה רכב יהיה הכי מומלץ?..

 

רנו אקספרס?.

ראיתי היום רנו 1.4 80 כ"ס עם 2 מושבים קדימה (כמו כולם)

ועוד "ספספל" של 3 מושבים שניתן להוציא..

וכמובן התא מטען מבפנים מאוד הרשים אותי ! יש הרבה מקום

וכמובן מקום טוב לרמקולים כמו שאני רוצה :)..

בקשר לרכבים שהמלצתם, יש מצב לתמונה?..

טווח מחירים?

(מה המחירון של אקספרס שנת 94 1.4)

Suzuki Jimny

×
×
  • תוכן חדש...