ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,542 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מעוניין לקבל פרטים על צריכת דלק של פיאט קופה טורבו משנת 96. תודה, נתנאל.
הודעה אחרונה מאת אוהד_מ, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני צריך אוטו זול ואמין (עד כמה שאפשר) בתקציב של עד 13-15 אלף ש"ח. עד כה אני מתלבט בין פיאט טיפו 95, 1600 לבין לאנצ'יה דדרה 94, 1600. בבקשה תענו רק מי שבאמת מבין ויודע כי זה הולך להיות הרכב הראשון שלי. עכשיו, את כל ההיסטוריה של טיפו ודדרה אני בערך יודע אז תחכסו ממני את זה בבקשה. ושוב, רק מי שבאמת יודע. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת 300HP, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
בעקבות התחלת עבודה חדשה באזור קצת יותר מרוחק אני שוקל להחליף את הרכב המשפחתי לרכב דיזל. מס' הקמ' החודשי הממוצע יעמוד על בין 2000 ל-2500 לחודש, ז"א בין 24,000 ל-30,000 ק"מ לשנה. 1. אני מתלבט בין קנייה של רכב פריבבט דיזל לבין מסחרית בסגנון פורד קונקט. אני בעל עסק כך שרכב מסחרי אני יכול לרשום על העסק ובעקבות כל לרשום על חשבון העסק חלק מההוצאות ולהזדכות בהתאם. מה גם שהבנתי שהאגרה עבור רכב דיזל פרטי ומסחרי הם שונות. 2. מבקש המלצות לרכב דיזל ראוי, כאשר הפרמטרים החשובים הם נוחות, כוח מנוע וסחירות.
הודעה אחרונה מאת VW RaCiNg, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום! אני מחפש רכב בתקציב של עד 25K. חיסכוני, זול ואמין ומה שהכי חשוב - חייב אוטומט בגלל החברה. ממה שהספקתי לקרוא עד עכשיו שלושת הרכבים האלה פחות או יותר מקובלים על רוב משתתפי הפורום, אבל כיוון שזה הרכב הראשון שלי רציתי לשאול אותכם אם יש איזה שהן בעיות מיוחדות עם הדגמים האלה. חשוב להדגיש גם שקטע של הביצועים עבורי הוא פחות חשוב, העיקר זה חיסכון בדלק וביקורים מעטים במוסך. אופציות נוספות הן ה-106, הסקסו(אבל לא דיזל) ואולי הסטארלט - אם ניתן יהיה למצוא בסכום הנ"ל. בתודה ענקית JAY
הודעה אחרונה מאת -Galant-, -
-
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
הי, חיפשתי וחיפשתי רכב ידני, פרטי, שנת 98-00, בטווח מחירים 35K - 45K, והתקשיתי למצוא (חיפשתי בעיקר יונדאי אקסנט). לחר זמן מה אמרו לי הרבה אנשים - השתגעת?! לקנות ידני?!?! אתה לא תצליח למכור... זה נכון? יהיה לי כל כל קשה למכור אוטו כזה? תודה.
הודעה אחרונה מאת Herman, -
הנני רוצה להחליף בתקופה זו רכב והתנאים הם: 1. תקציב - עד 140 אלף, רצוי כמה שיותר קרוב ל-110 אלף. 2. מודל - 2005 חדש דנדש מהסוכנות. 3. תיבת הילוכים אוטומטית. 4. בהתחלה התלבטתי על רכב 4 על 4 או רכב עם סגנון ספורטיבי, אבל התקציב קצת בעייתי לסעיף הזה. אז סעיף זה הופך ליתרון ולא בגדר חובה. פחות קטע של רכב מישפחתי רגיל. שיהיה 4 או 5 דלתות, אבל רכב שאני ארגיש את הכביש איתו או שהרכב ידע לתת בראש לכביש. 5. גג נפתח(גג נפתח/חלון שמש/sunroof/רק החלק שמעל הראש של הנהג וזה שלידו. לא קבריולט!) ובקרת שיוט. 6. מבחינת נפח מנוע, רצוי 1600 בחום. 1800 יהיה קצת בעייתי מבחינת ההורים, ו-2000 עוד יותר בעייתי. על יותר מ-2000 אין מה לדבר. אבל תציעו עד 1800, ננסה לשכנע. סעיפים 1-…
הודעה אחרונה מאת roee, -
אני מתלבט לרכוש 407 או את ה- C5? מה עדיף? (מבחינת הכל)
הודעה אחרונה מאת אוהד_מ, -
סיטרואן AX
מאת אופנוען-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
סיטרואן AX נפח המנוע 1.1 ידני שנת 91 איך זה?
הודעה אחרונה מאת yogi_o, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום רב לאחרחיפושים רבים, הגענו להחלטה לרכוש פורד מונדיאו. בחיפוש בפורום הנכבד, מצאנו המלצות רבות וטובות על המכונית הנ"ל. שאלתי היא בעקבות מה שקראתי כאן, האם כדאי לרכוש מחברת ליסינג, מכונית כנ"ל שנת 2002, (זה בערך שנת ההיצע הממוצעת של חברות הליסינג) עם ק"מ של 90-100 אלף. תודה אלי
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
פורד פיאסטה
מאת eytang- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, קיבלתי הצעה לרכוש פורד פיאסטה סי.אל 1300. הרכב מודל 2001 שני חלונות חשמליים, האם מישהו יכול לתת לי חוות דעת על הרכב? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אז ככה אני עומד למכור את הסיווק קופה 96 שלי ואני מתלבט איזה רכב לקנות הדגמים שאני חושב עליהם הם פיג'ו 206 , לאנטיס F , ורנו קליאו B (הספורט או ה-1600). כדי למקד את השאלה שלי אני אתן לכם נתונים על הרכבים. 1 פיג'ו 206 1600 אוטו' 3 דל' שנת 2001 המחיר שלה הוא 71280. 2 פיג'ו 206 דגם ה-XS ידני שנת 2001 המחיר שלה הוא 67000 . 3 לאנטיס 1800 אוטו' שנת 2000 המחיר שלה הוא 65000. 4 קליאו 1600 אוטו שנת2001 המחיר שלה הוא 57000. 5 קליאו דגם הספורט נפח 2000 שנת 2001 והמחיר שלה הוא 73000. כפי שאתם רואים ישנם הבדלים גדולים בין כל הרכבים אם זה בנפחים , במחיר ואפילו בנישות של הרכבים חלקם ספורטיבים וחלקם מתימרים להיות. מה שחשוב לי בראש ובראשונה זה אמינות ושמירת ערך אחר כ…
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם ! יש לי אפשרות לקנות פיג'ו 406 מודל 99 נפח מנוע 2000 סמ"ק כל הטיפולים ברכב נעשו בזמן והכל אבל הרכב עבר 280000 ק"מ! כמו שהבנתי במחירון היא 60K בערך ואני יכול לקחת אותה ב30! חצי מחיר! מה אתם אומרים שווה לקנות אותה אם היא במצב טוב חוץ מהקילומטראז'? והאם הגיר והמנוע המקוריים היו מחזיקים 280000 ק"מ או שבטוח עשו אוברול והחליפו גיר? תודה מראש *** עריכה - נמחקו 3794 סימני קריאה מההודעה. קרא את כללי הפורום ***
הודעה אחרונה מאת carisma kfir, -
-
- 17 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום. הייתה ברשותנו סיטרואן קסרה (מונית) דיזל 1.9. היא נמכרה (שלום ולא להתראות). אבא שלי קנה פג'ו 306 מודל 2001 (כמובן דיזל, מונית) עם בערך רבע מליון קילומטר. השאלה שלי היא, אם וכאשר לאבא שלי ימאס ממנה (או כשה306 תתחיל להתפרק) האם הוא יכול להעביר את ה306 אליי (לידיים פרטיות) ? ואם כן במה זה כרוך (טסט, מיסים , מכס אולי..)?? האם זה שווה לי בכלל? בקיצור, מה שאתם יודעים זה הזמן לשפוך... יוסי.
הודעה אחרונה מאת mcyossi, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם אני מחפש רכב במחיר של בסביבות 30 אלף ושיהיה רכב לא מצוי כאילו לא סובארו או משהו כזה שיהיה אוטומט ומנוע 1600-1800 מי שמכיר רכב כזה שיעזור לי בבקשה תודה
הודעה אחרונה מאת שמר, -
אונו טורבו 86.
מאת שייקה-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
יש אחת פה למכירה בצבע ירוק,המוכר דורש 16 אלף.. מישהו מכיר את האוטו?
הודעה אחרונה מאת Casper, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
רוצה לקנות פורד קונקט או סיטרואן ג'מפי האם למישהו יש מידע על כלי רכב אלה? מה כדאי יתרונות או חסרונות מחירים משנת 2001 ואילך תודה
הודעה אחרונה מאת לארק, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
כמובן שההמלצה לא בשבילי אלא בשביל חבר. עד היום הוא נסע בפאסאט מתחילת שנות ה-90 והיה מרוצה מהרכב בשורה התחתונה. הוא קיבל הצעה דיי משתלמת לליסינג מהחברה שהוא עובד והחליט לקפוץ על המציאה כי אין לו אפילו חצי מהכסף כרגע לקנות רכב חדש מהחברה (נורמלי יותר מ-2 הפחיות האלה). אני יודע שהן נחותות משאר המשפחתיות האחרות כמעט בכל אספקט אבל זה מה שהציעו לו (ותאמינו לי שיצא לו משתלם). הפאסאט שהייתה לו הייתה מאוד בטיחותית, הוא עבר 3 תאונות איתה כאשר לרכבים האחרים נגרם נזק רציני לעומתו והפאסאט שיצאו ללא מכות רציניות (אני יודע שזה לא אומר שהרכב בטוח כמו רכבים חדשים אבל זה הניסיון שלו). מכיוון שמדובר במישהו מבוגר עם משפחה וילדים אז כ"ס, מומנט, 0-100, הכל לא מעניין אותו אבל רכב זריז זה…
הודעה אחרונה מאת taz3k, -
-
רכב עד 17 K
מאת ramigt-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
המודעה עבור חבר שלי מחפש רכב בתקציב לקניית הרכב עד 17000. שיהיה עד כמה שיותר נוח, ואמין. חשבנו על סיטרואן קסנטיה, מה דעתכם? מהיא מידת זמינות החלפים לרכב הנ"ל, חאחזקה וכו'? תודה אם יש עוד התעות, חתקבלו בשמחה
הודעה אחרונה מאת zvih, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
כמה אני יכול לדעתכם לקבל (מחיר ריאלי) על שברולט לומינה שנת 96', 3100, יד שניה פרטית, עם 236000 ק"מ. מצב טוב. אני מבקש התייחסות רצינית (בלי "שני שקל" או משהו בסגנון), במידה וההודעה לא מתאימה לפורום- אנא דווחו לאן כדאי להעביר. תודה.
הודעה אחרונה מאת elia888, -
-
עזרה בנוגע להונדה hrv
מאת Guest ---G----
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום לכולם אני חדש פה... אני שוקל לקנות בקרוב רכב ואני מחפש "ג'יפון" - כלומר ג'יפ קטן. אין לי כל כך הרבה כסף לבזבז אז מה שאני יכול להרשות לעצמי זה ג'יפ קטן עם מנוע עד 1600 סמ"ק. ג'יפים מהסוג הזה שאני מכיר הם: דייהטסו טריוס, סוזוקי ויטרה / גרנד ויטרה, סוזוקי איגניס, קאיה ספורטאז' והונדה hrv. האהוב עלי מכולם מבחינת מראה ואמינות הוא ההונדה. השאלה היא כמה יעלה לי להחזיק את הרכב? לפי מה שבדקתי צריכת הדלק שלו היא 1 ל-13 שזה לא כל כך גבוה, ושמעתי שעלויות החלפים והביטוחים שלו - גבוהים. יש מישהו שמכיר את הרכב ויודע להגיד לי מה עלויות האחזקה של הרכב הזה? או שאולי יש למישהו המלצה בנוגע לרכב אחר? תודה מראש למי שיכול לעזור לי!
-
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היום לקחתי סוויפט 1300 שנת 92 לבדיקה, פרט למנוע כל הרכב יצא במצב טוב + האם מצב המנוע גרוע או שמא יש עדיין על מה לדבר מצורף דו"ח מאפייני מנוע מהבדיקה. אשמח לקבל חו"ד מקצועית ו עניינית תודה ניר
הודעה אחרונה מאת K.R.E.S, -
-
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני קונה בעוד שבוע וחצי בערך דייהו רייסר 94 1500 רציתי לקבל חוות דעת מאנשים על הרכב לטוב ולרע
הודעה אחרונה מאת carisma kfir, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני חושב על קניית פיאט בראבו (מנוע 1400 או 1600 לא עקרוני כרגע). הבעיה היחידה שהיא בעצם לא בעיה היא מחירו הזול מאוד של האוטו יחסית למכוניות אחרות באותו השנתון. 26,000 ש"ח למכונית שנת 97-8'... מישהו מכיר את האוטו ויוכל להמליץ\לשלול את הקנייה?
הודעה אחרונה מאת GuyT, -
המלצות לרכב
מאת XLI- 0 תגובות
- 955 צפיות
אני בן 18 וקצת, וכבר נמאס לי לקרוע תאוטו של ההורים.... כבר לא נעים לייי... אם תוכלו להמליץ לי על רכבים שמחירם נע בין 5-6-7 אלפיות אשמח! תודה מראש. בן
הודעה אחרונה מאת XLI, -
יש לי הונדה סיווק קופה 96 אני מחפש רכב שלא יפול מהסטנדרטים שאליהם התרגלתי... אני מחפש רכב אמין, חזק , חסכוני, עם שוק טוב ששומר על הערך שלו,אוטומטי וכמובן יפה. התקציב שלי הוא בערך 55,000 עד 60,000 אם תוכלו להמליץ על רכבים שמתאימים פחות או יותר למה שבקשתי. הכיוון שלי הוא פ'יגו 206.... בבקשה תהיו קונקרטים והציעו בהסתמך על ידע. תודה.
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
דרושה עצתכם לגבי השכרת רכב לחצי שנה, הרכב יעבור כ 7-8 אלף ק"מ בחודש, רובן בנסיעות בינעירוניות. שני דגמים שהוצעו לנו הם סובארו אימפרזה או מיצובישי לאנסר, כמובן מדובר על הדגמים החדשים מודל 2004 או 2005, כנראה אבזור פשוט מכיוון שרכב השכרה. אשמח לקבל עצות לגבי איזה מהרכבים לבחור, מבחינת אחיזת כביש, נוחות נהיגה, צריכת דלק ועוד פרמטרים. תודה.
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם.. עברו כבר חודשיים מאז שהתחלתי לחפש רכב לאחר התייעצויות רבות הגעתי למסקנה שבתווך מחיר שאני מוכן להשקיע דייהטסו שרייד מהשנתונים 92' 93', בנפח 1.3 ליטר, בעלת תיבת הילוכים ידנית , יכולה להיות תמורה סבירה... התמזל מזלי ומצאתי זוג פנסיונרים נחמדים שמוכרים את השרייד שלהם שנת 92' יד ראשונה {!} אוטומטית, ההזדמנות הזאת קורצת לי מאוד הבעיה שלי היא שאני קצת חושש מתיבה אוטומטית על רכב כזה מהשנים הנ"ל... החלטתי לערוך חיפוש פה בפורום תחת הערך 'שרייד' קראתי המון תגובות... באחת מהתגובות היתה אחת שהתבלטה והציקה לי מאוד נכתב בהתייחסות לתיבה האוטומטית ש"הרכב עגלה" ושיש לו בעיה אופיינית של רעידות חזקות במצב עמידה.. האם יש אמת יציבה בטענה זו?... האם כדאי לי לה…
הודעה אחרונה מאת R.L, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
טוב, אז מי שעקב במשך הזמן, יודע שחיפשתי הרבה זמן טויוטה קורולה 98, ולבסוף קניתי לי אחת כזו, לבנה וחמודה ומצויינת בשבילי (למרות שרבים מכוכבי הפורום לא אוהבים את הרכב הזה). כיוון שבמשך חודשי הלימוד, ההתלבטויות והחיפושים למדתי כמה דברים, וגם נעזרתי לא מעט בפורום, החלטתי לסיכום הנושא להעביר לפורום מספר קבצים שיצרתי, העשויים לסייע לאלו הנמצאים במצב דומה, ולמעשה מסכמים הרבה דיונים כאן בפורום וגם הרבה חומר שאספתי ממקורות אחרים, באינטרנט ובחיים האמיתיים. את כל אלו קיבצתי לשלושה קבצים: Articles and Advices.doc המכיל אסופת מאמרים למתעתדים לרכוש רכב משומש. מצורף בנפרד גם קובץ סרוק של ומעובד גראפית של רישיון מהסוג החדש, שפשוט לא יכולתי לשתול בקובץ, כי אז הוא היה גדול מי…
הודעה אחרונה מאת rehud, -
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, אני נהג חדש ורציתי לדעת האם ישנם רכבים ב10K כולל יישור קו ותיקון תקלות שונות שיכולות להיות לרכב. מומלץ שיהיה חסכוני בדלק ולא ייראה כמו קופסא על גלגלים... אם אפשר שגם יסחוב משהו תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום אני מתעניין בקניית טויוטה קורולה משומשת. עכשיו אני יודע שיש את הדגם עם הפנסים העגולים, ולאחרונה ראיתי את הדגם עם הפנסים השטוחים שבו אני מתעניין. אם מישהו יודע את המודל שלו זה יעזור לי וגם מחירון יעזור.
הודעה אחרונה מאת or213,
-
מי מחובר 68 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 233 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- דובצע
- YaronNahum
- llaavvii
- BRAVO_SX
- blackpolo
- Yuvalino
- גולדן191
- פול-טנק
- IsraCar
- צוק
- pooh-bear
- NAPOLEON
- שביט
- orankohn
- טויוטה סופרה
- שחר 1
- SlowRide
- יש לי סילברדו
- GTאי
- falou
- מיץ פטל
- `Infinity
- itaimoto
- הצילינדר השישה עשר
- David32
- GKME
- baer
- McV
- Step
- MRobot
- kagan217
- PYA
- פינדר
- mcaspi
- פיטר גריפין
- ברווז
- amosbmw
- borsood
- BoazB11
- פונציק
- flytomars
- Rongaflugen
- יבגניפ
- TvrSpee12
- Shay Shd Dave
- yor2
- nglancer
- yd b-4
- הדוקר משידור חוקר
- natco
- Alloytoy
- ALX
- עוזי ל
- הכהן הגדול
- discoTD5
- Avia
- davemustaine87
- samg
- VromVrom
- Tal7
- shlomiko
- razi_pazi
- avizaz
- Ragnar
- פריג'י
- orsh99
- Pavlik
- axSupreme
