Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב חבר'ה אבא שלי מצא מישהו שמוכר אז זה צריך היות זריז.....רציתי לדעת הכל(2.5) מבחינת ביצועים , 0-100,מהירות מקסימלית כ"ס(נדמה לי 170)וכהנה וכהנה........

אה כמעט שכחתי הכי חשוב צריכת דלק!

תודה מראש.

פורסם

אולי תעשה לי טובה ותפסיק לשאול מה הצריכת דלק של מכוניות יוקרה ישנות?!

אם אתה מעוניין בצריכת דלק טובה תקנה סקסו 1.1.

 

הבעיה שלך היא שאתה לא מבין בכלל למה אתה נכנס וכבר אמרו לך את זה כמה פעמים, עלות אחזקה של מכונית יוקרה בסגנון הנ"ל היא אלפי ואפילו עשרות אלפי שקלים בשנה, אלו סכומים מטורפים.

 

אתה לא מבין שעצם העובדה שמחיר המכונית ירד והוא נמוך אינו אומר שמחירי חלקי החילוף ועלויות הטיפולים ירדו, נהפוך הוא - הרכבים, ככל שהם מזדקנים, מרבים להתקלקל, התקלות יקרות ומסובכות לתיקון.

 

בעברי המוטורי ניתן לרשום:

1. וולבו 740.

2. אופל אומגה מושכרת (ליסינג).

3. מרצדס SD300.

4. רובר 800.

5. סאאב 9000.

 

כל הרכבים הנ"ל הינם בסגמנט של רכבי יוקרה זולים לרכישה היום ולדעתי? מרבית המכוניות המודרניות החדשות כיום (משפחתיות) עולות עליהן.

פורסם

זה לא שאין ביכולתנו להחזיק רכב כזה ואני מודע לאחזקה היקרה ולגבי הצריכת דלק לא יזיק לדעת פרט זה על רכב שחושבים לקנותו ואם תמצא מתי שאלתי על צריכת דלק שאלתי על ביצועים אבל לא קיבלתי תשובה.......אז "שומר פיו ולשונו........... עם כל הכבוד

פורסם

170 כ''ס.

 

11 שניות למאה.

מהירות סופית(לא שנראה לי שאתה בדרך לנסות אבל..)215 קמ'ש.

חץ מזה אוטו מצויין ויחסית למחיר הנמוך שלו ,תמורה דיי טובה.

אבל מצד שני אני חושב ש"נקמיצ'י" צודק..

במקום לקנות מכונית יקרה שעבר זמנה ולהוציא אחר כך סכומים ללא הפסקה..

למה לא לרדת למשהו טיפה יותר משפחתי?

פלויד.

למכירה ומסירה חלקים במצב חדש לאיביזה משנת 85-91

גם אני הגדלתי!

פורסם
170 כ''ס.

 

11 שניות למאה.

מהירות סופית(לא שנראה לי שאתה בדרך לנסות אבל..)215 קמ'ש.

חץ מזה אוטו מצויין ויחסית למחיר הנמוך שלו ,תמורה דיי טובה.

אבל מצד שני אני חושב ש"נקמיצ'י" צודק..

במקום לקנות מכונית יקרה שעבר זמנה ולהוציא אחר כך סכומים ללא הפסקה..

למה לא לרדת למשהו טיפה יותר משפחתי?

פלויד.

אני גם מסכים וחושב שהוא מאוד צודק (אבל לא חייב להתבטא בעצבים ואני מעריך את דעתו ובסך הכל אני רוצה ללמוד עוד על רכבים ועוד כאלה שמוגדרים די פוטנציאלים) שמבחינה רציונלית זו הבחירה הנכונה אבל הלב מחפש משהו מיוחד......

תודה רבה......

פורסם

אני לעומת זאת בעד מכוניות גדולות יותר, מרווחות יותר, מפנקות יותר, אפילו אם הם קצת ישנות יותר. אמנם הו עולות "עשרות אלפי שקלים" בשנה, אבל גם רכב יפני ממוצע עולה עשרות אלפי שקלים בשנה. בעבור תוספת של 3-5 אלף בשנה אפשר לסוע על רכב מנהלים גדול ואיכותי, אז למה לא? ועוד הוא יותר זול בקניה.

dirty old man

need love too

פורסם
170 כ''ס.

 

11 שניות למאה.

מהירות סופית(לא שנראה לי שאתה בדרך לנסות אבל..)215 קמ'ש.

חץ מזה אוטו מצויין ויחסית למחיר הנמוך שלו ,תמורה דיי טובה.

אבל מצד שני אני חושב ש"נקמיצ'י" צודק..

במקום לקנות מכונית יקרה שעבר זמנה ולהוציא אחר כך סכומים ללא הפסקה..

למה לא לרדת למשהו טיפה יותר משפחתי?

פלויד.

אני דווקא כמעט הגעתי למהירות הסופית, עד 200 קמ"ש הרכב מטפס בצורה מטורפת, מעל 200 הוא קצת מתעייף (עולה לאט לאט).

צריכת דלק בתוך העיר משהו באיזור ה-1:7 גם כשלא לוחצים, מחוץ לעיר המצב טיפה יותר שפוי, באיזור ה-1:11-1:12. תזהר לא ללחוץ יותר מדיי עם הרכב, מצד אחד אתה רואה את המהירות עולה ומצד שני המד דלק נופל נפילה חופשית. כל פעם שאתה מכניס את המפתח לסוויץ' אתה שורף 50 ש"ח דלק (מניסיון). כל נסיעה קטנה שלי לת"א היה הולך רבע טנק (נסיעה רגועה מאוד) ולא סתם טנק רגיל אלא 70 ליטר !!! כאשר לקורולה זה בכלל לא מזיז את המחט של המד דלק.

 

אבל אם אתה לא מפחד להוציא הרבה כסף על דלק ומוסכים הרכב בהחלט מפנק, נוח וחזק.

הנה סתם לדוגמא, אנחנו הגענו ל-30K ש"ח הוצאות לשנה אחזקה של האומגה. זה כולל טיימינג וטיפול 10K ק"מ, ביטוח, דלק (אנחנו חישבנו הוצאות דלק ל-10K ק"מ לשנה) וכו'.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אני דווקא כמעט הגעתי למהירות הסופית, עד 200 קמ"ש הרכב מטפס בצורה מטורפת, מעל 200 הוא קצת מתעייף (עולה לאט לאט).

צריכת דלק בתוך העיר משהו באיזור ה-1:7 גם כשלא לוחצים, מחוץ לעיר המצב טיפה יותר שפוי, באיזור ה-1:11-1:12. תזהר לא ללחוץ יותר מדיי עם הרכב, מצד אחד אתה רואה את המהירות עולה ומצד שני המד דלק נופל נפילה חופשית. כל פעם שאתה מכניס את המפתח לסוויץ' אתה שורף 50 ש"ח דלק (מניסיון). כל נסיעה קטנה שלי לת"א היה הולך רבע טנק (נסיעה רגועה מאוד) ולא סתם טנק רגיל אלא 70 ליטר !!! כאשר לקורולה זה בכלל לא מזיז את המחט של המד דלק.

 

אבל אם אתה לא מפחד להוציא הרבה כסף על דלק ומוסכים הרכב בהחלט מפנק, נוח וחזק.

הנה סתם לדוגמא, אנחנו הגענו ל-30K ש"ח הוצאות לשנה אחזקה של האומגה. זה כולל טיימינג וטיפול 10K ק"מ, ביטוח, דלק (אנחנו חישבנו הוצאות דלק ל-10K ק"מ לשנה) וכו'.

לפי דעתך צריך לעשות מקיף על אומגה בשנתון הזה?(אפשר למצוא ב35K גג)לפי דעתי זה מיותר ואני מתכוון על כל אוטו שמתחת ה40K במיוחד אם מחירי המקיף מאמירים גבוה מאוד לשמים...
פורסם
לפי דעתך צריך לעשות מקיף על אומגה בשנתון הזה?(אפשר למצוא ב35K גג)לפי דעתי זה מיותר ואני מתכוון על כל אוטו שמתחת ה40K במיוחד אם מחירי המקיף מאמירים גבוה מאוד לשמים...

דווקא לא מסכים אתך. אולי בשבילך 35K ש"ח זה קצת כסף אבל יש אנשים שבשבילהם זה המון כסף !!!

קח לדוגמא חבר שלי שהייתה לו 106 ראלי שהמחירון של כולה 26K ש"ח. בד"כ הוא נהג עליה גרוע, פעם אחת לקח סיבוב טיפה מהר מדיי (או שהיה שמן על הכביש לפי מה שהוא טוען) והרכב בתוך הגדר הפרדה. כל הכסף שלו (בחור צעיר בן 18 ) היה הולך לפח אבל למזלו היה לו ביטוח והיום הוא "התקדם" לקוראדו.

 

קח עוד סיפור, פעם אבא שלי החנה את הקורולה הקודמת באיזור התעשיה של ר"ג. הוא חוזר כל האוטו מקופל, מסתבר שאוטובוס עשה רוורס ופירק את האוטו לגורמים (גלגל אחד פשוט נעקר מהמקום). למזלנו הוא השאיר פרטים (כנראה בגלל שהיו אנשים באזור שראו אותו) אבל אם הוא לא היה משאיר פרטים מה היית עושה ??? זורק את האוטו לפח ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
דווקא לא מסכים אתך. אולי בשבילך 35K ש"ח זה קצת כסף אבל יש אנשים שבשבילהם זה המון כסף !!!

קח לדוגמא חבר שלי שהייתה לו 106 ראלי שהמחירון של כולה 26K ש"ח. בד"כ הוא נהג עליה גרוע, פעם אחת לקח סיבוב טיפה מהר מדיי (או שהיה שמן על הכביש לפי מה שהוא טוען) והרכב בתוך הגדר הפרדה. כל הכסף שלו (בחור צעיר בן 18 ) היה הולך לפח אבל למזלו היה לו ביטוח והיום הוא "התקדם" לקוראדו.

 

קח עוד סיפור, פעם אבא שלי החנה את הקורולה הקודמת באיזור התעשיה של ר"ג. הוא חוזר כל האוטו מקופל, מסתבר שאוטובוס עשה רוורס ופירק את האוטו לגורמים (גלגל אחד פשוט נעקר מהמקום). למזלנו הוא השאיר פרטים (כנראה בגלל שהיו אנשים באזור שראו אותו) אבל אם הוא לא היה משאיר פרטים מה היית עושה ??? זורק את האוטו לפח ...

זה סיכון אבל רמת הכדאיות מול התמורה לא נראית לי שווה למרות שאתה צודק במאת האחוזים.......
×
×
  • תוכן חדש...