Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת VR6


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כן נגמרה לי תק' המלווה לשמחתי ולשמחתך .

 

כבר 8 חודשים בלי מלווה,

עכשיו לגבי הרכבים שקניתי נהגתי וכל שאר הירקות אני לא אתחיל להתיימר פה ולדבר על הרכבים שנהגתי שיש למשפחה שלי וכן הלאה והלאה.

דבר אחד שאני יכול להגיד לרעתי

זה כמובן הניסיון , וכמובן שניסיון נרכש עם זמן

אבל אני משתדל לענות ככל שאני יכול מהידע שיש לי, וכמו שאמרתי לבן דוד קרוב שיש VR6 שנת 97.

ברגע שתנהג על VR6 תתחיל לדבר אחרת, בנתיים אין לך שום אבל שום ניסיון עם הרכב הנ"ל. אני הספקתי ללמוד אותו לנהוג עליו

וכמו שאמרתי כבד, מגושם בסיבובים וההתנהגות הכי קרובה לספורטיביות אצלו זה בקו ישר!

 

אז תחסוך ממני את שאר השטויות שלך

ושאני מדבר על סיבובים אני לא מדבר על 30 קמ"ש :wink:

בקיצור אין חכם כבעל ניסיון

ואני בהחלט לא מתיימר להיות בעל וותק של 20 שנה ולא 30 ולא 50

אבל יש לי ניסיון עם הרכב הנ"ל ועם עוד כמה וכמה :-)

8 חודשים בלי מלווה? ממתי מקבלים היום רשיון? לפי הפרופיל שלך אתה בן 18 בעוד חמישה ימים (מזל טוב, אגב)

 

בכל מקרה - לסיום - אני אנסה להיות פחות עוקצני ויותר ענייני:

 

1. מי אמר לך שלא נהגתי על VR6? לשני חברים שלי היתה VR6 ויצא לי לנסוע בה לא מעט, אני מודה - לשניהם היה syncro. האוטו היה לא רע בכלל גם בסיבובים.

2. לגבי ההערה שלך ממקודם לגבי קו ישר - תראה במה אני נוהג ותבין שקו ישר זה ממש לא מה שאני מחפש.

פורסם
8 חודשים בלי מלווה? ממתי מקבלים היום רשיון? לפי הפרופיל שלך אתה בן 18 בעוד חמישה ימים (מזל טוב, אגב)

 

בכל מקרה - לסיום - אני אנסה להיות פחות עוקצני ויותר ענייני:

 

1. מי אמר לך שלא נהגתי על VR6? לשני חברים שלי היתה VR6 ויצא לי לנסוע בה לא מעט, אני מודה - לשניהם היה syncro. האוטו היה לא רע בכלל גם בסיבובים.

2. לגבי ההערה שלך ממקודם לגבי קו ישר - תראה במה אני נוהג ותבין שקו ישר זה ממש לא מה שאני מחפש.

 

מגיל 17 מקבלים רישיון

תודה על המזל"ט.

אם נהגת על שני VR6 היית מרגיש בתחושה של הנדנדה תאמין לי

זה לא האוטו הראשון שלקחתי ל"סיבובים"

וכן שמתי לב להאודי דיזל שלך שיהיה במברוק

יפה יפה

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

דעתי:

 

VR אוטומטית היא לא בהמה ולמעשה כשהיא במצב טוב היא נוסעת כמו V5 אוטומטית..

וכמה נשים ראיתם נוסעות על V5 ? ..מלא נכון.. אז זה רכב שבהחלט מתאים לאישה מיבחינת המנוע

אבל !! VR6 זה בין הרכבים הפחות יציבית שניתקלתי בהם בחיים שלי (והיתה לי כזו) ממש יציבות של גיפ !

לעומת ה V5 שהרבה יותר יציבה

 

כמו כן הגיר ב VR האוטו מטית לא אמין ביחס לשאר הגירים האוטומטים (ובטח שלא לעומת הידני..שיכול ליספוג יותר 50 קג'מ ו יותר מ 400 כוחות סוס)

 

אחזקה..נסיעה ממוצעת בידני זה 1 ל 9 כשהמנוע תקין ולא סתם שורף דלק

ברוב הויארים הלא מכווונים הצריכה הזו היא 1 ל 7

אני מאמין שאוטומט אוכל יותר לא תוכל ליגמוע יותר מ 300 ק'מ ל 200 שקל דלק..

 

היתחממות :

כל עוד והמערכת קירור תקינה לחלוטין ואין בעיה הריליים (שיושבים מיתחת למיכל עיבוי..רעיון דפוק !! )

ואין קורוזיה במעברים והטרמוסטת באמת ניפתח ב 82 (והאוטו מגיע לטמפרטורת עבודה תוכך

2 דקות אז הטרמוסטת ..זה חשוב !!)

והיוניט חום תקין ואין בעיה במעברי שמן ככה שהקולר שמן מקרר טוב את השמן

וגם המערכת צריכה להחזיק טוב את הלחץ מיים (ככה שלא יהיה איבוד מיים עד שלא תשימו לב שאין יותר מיים)

 

 

אז לא אמורה להיות בעיית היתחממות גם אם אתה הולכים להיות בדואוים...

 

אבל פעם אחת היתחממות..וצפו "להרים ראש" ..או להחלפת אטם..או סדק..או במיקרה הטוב לחץ המיים יסדוק את הקולר שמן..או להיפך..

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תודה רבה לכולכם עזרתם לי מאוד...איזה רכב אתם ממליצים לי שיכול לענות על הדרישות שלי (רכב שיהיה דיי חזק ואוטומט עם אופי קצת ספוטיבי) בסביבות המחיר 45K?

פורסם
מי ששפך כאן שטויות הוא דווקא אתה ידידי.

 

הוא מחפש אוטו לאשתו, אני מניח שמדובר על רכב יום יומי, מנוע 2.8 ליטרים שאוכל 1 ל5 בעיר ו1ל9 ביום טוב מחוץ לעיר הוא מנוע גדול וחזק מדי בשביל שימוש כזה.

 

VR6 לא ספורטיבי? אני מניח שבשביל כבודו ספורטיבי מתחיל מ911.

VR6 טנק? שוקלת בסה"כ 1155 ק"ג עם יחס משקל/הספק של 150 כ"ס לטון (174 כ"ס) ומזנקת ל100 ב7.5 שניות, לא נורא בכלל בשביל רכב שיצא בשנת 1991.

 

נשווה אותו לקליאו ספורט חדשה לדוגמא, שוקלת כמעט 1100 ק"ג עם 172 כ"ס (156 כ"ס לטון), מזנקת ב7.2 שניות ל100.

 

אני לא טוען חס וחלילה שקליאו שפורט פחות טובה מVR6 הוותיקה, אבל כבודה של הVR6 במקומה מונח ולקרוא לרכב ששוקל 1155 ק"ג עם מנוע V6 בנפח 2.8 ליטרים "טנק" זו פשוט בורות.

 

אגב - בtop gear עשו פעם השוואה בין מכוניות חדשות לדגמים הישנים שלהם (V6 מול VR6 לדוגמא),

על אף ההנעה הכפולה מבוססת מצמד ההאלדאקס של הV6 שאמורה לתת לה יתרון גדול בפניות, השלדה החדשנית יותר והמנוע בעל ה41 סוסים יותר היא הפסידה במסלול לVR6.

אחי יש לך מלא טעיות !

 

קודם כל האוטו שוקל 1350 רטוב (25 ליטר דלק..וזה שקול !)

דבר שני שכבר אמרתי שהיתה לי וכל מי שהיתה לו יעיד שזה רכב לא ספורטיבי !

אין בו שומדבר ספורטיבי ! שומדבר ! מובן ? שומדבר !

טוב..מנוע חזק יחסית ל מנוע 2.0 שיש לרוב הספורטיביות ? ..אה ורעש מדהים..אבל זה לא הופך לספורטיבי !

 

ויאר מזנקת מהמקום יפה ביגלל שלא יודע איך הם עשו את זה אבל הראשון לא חופר !

וכמובן בכל זאת 174 כוחות סוס ו24 קג'מ.

 

גם לי וגם לכל מי שאני מכיר עם ויאר לא היגענו לצריכה של 1 ל 5 ככה כל יום...אולי במיקרים נדירים של גיזוז כל היום..

 

מחוץ לעיר בקלות אפשר להגיע ל 1 ל 11....12

 

ושוב אני אומר..לא יציב ! לא יציב ! ואל תתחיל..

 

אבל משו אחרון שאמרת וגם אני יגיד..מהנה לנהיגה ..ב-ט-ח !!

ממש מהנה אפילו עוד יותר מהנה !

המנוע זורם גם ב 1500 סלד למרות יחסי ההעברה הארוכים

הקוקפיט פשוט נופל לידיים והכל במקום כולל ידית הילוכים "סקסית"

צליל מהמנוע בכל לחיצה

ביגלל המתילים הרכים כל נגיעה בגז גורמת להטיית ראשים לאחור..(תחושות..אין מה

לעשות..)

ושוב ביגלל המיתלים הרכים ולא ספורטיביים ק'ל מאוד להגיע למיגבלות האחיזה בלי להיתאמץ ולהרגיש אותם יפה

ושוב ביגלל מנוע שיושב דיי קרוב לטמבון יחסית משאר המכוניות גם המישקל ממש חסר מאחור וזריקות תחת זה אחד התרגילים הקלים לרכב הזה

 

ואקוסטיקה ! (לא שיך לפורום..)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אחי יש לך מלא טעיות !

 

קודם כל האוטו שוקל 1350 רטוב (25 ליטר דלק..וזה שקול !)

דבר שני שכבר אמרתי שהיתה לי וכל מי שהיתה לו יעיד שזה רכב לא ספורטיבי !

אין בו שומדבר ספורטיבי ! שומדבר ! מובן ? שומדבר !

טוב..מנוע חזק יחסית ל מנוע 2.0 שיש לרוב הספורטיביות ? ..אה ורעש מדהים..אבל זה לא הופך לספורטיבי !

 

ויאר מזנקת מהמקום יפה ביגלל שלא יודע איך הם עשו את זה אבל הראשון לא חופר !

וכמובן בכל זאת 174 כוחות סוס ו24 קג'מ.

 

גם לי וגם לכל מי שאני מכיר עם ויאר לא היגענו לצריכה של 1 ל 5 ככה כל יום...אולי במיקרים נדירים של גיזוז כל היום..

 

מחוץ לעיר בקלות אפשר להגיע ל 1 ל 11....12

 

ושוב אני אומר..לא יציב ! לא יציב ! ואל תתחיל..

 

אבל משו אחרון שאמרת וגם אני יגיד..מהנה לנהיגה ..ב-ט-ח !!

ממש מהנה אפילו עוד יותר מהנה !

המנוע זורם גם ב 1500 סלד למרות יחסי ההעברה הארוכים

הקוקפיט פשוט נופל לידיים והכל במקום כולל ידית הילוכים "סקסית"

צליל מהמנוע בכל לחיצה

ביגלל המתילים הרכים כל נגיעה בגז גורמת להטיית ראשים לאחור..(תחושות..אין מה

לעשות..)

ושוב ביגלל המיתלים הרכים ולא ספורטיביים ק'ל מאוד להגיע למיגבלות האחיזה בלי להיתאמץ ולהרגיש אותם יפה

ושוב ביגלל מנוע שיושב דיי קרוב לטמבון יחסית משאר המכוניות גם המישקל ממש חסר מאחור וזריקות תחת זה אחד התרגילים הקלים לרכב הזה

 

ואקוסטיקה ! (לא שיך לפורום..)

1. הנתונים לגבי הVR6 שנתתי (כולל משקל) לקוחים מהאתר carfolio.com ואתה יכול לראות אותם בעצמך - http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=34210

2. לגבי היציבות - כמו שאמרתי - הVR6 שאני נהגתי בה היתה syncro מה שמשפר את היציבות בהרבה, בנוסף (זה התברר לי היום) חבר שלי החליף בזמנו את המתלים, כל שבנוסף לsyncro נהגתי ברכב לא סטנדרטי במיוחד (ולכן הוא הרגיש "יושב")

3. לגבי הצריכת דלק - מעולם לא "החזקתי" VR6 כך שאין לי נתונים ממקור ראשון, את הצריכה של 1-9 בבין עירוני ו 1-5 בעירוני קיבלתי מחבר.

פורסם
1. הנתונים לגבי הVR6 שנתתי (כולל משקל) לקוחים מהאתר carfolio.com ואתה יכול לראות אותם בעצמך - http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=34210

2. לגבי היציבות - כמו שאמרתי - הVR6 שאני נהגתי בה היתה syncro מה שמשפר את היציבות בהרבה, בנוסף (זה התברר לי היום) חבר שלי החליף בזמנו את המתלים, כל שבנוסף לsyncro נהגתי ברכב לא סטנדרטי במיוחד (ולכן הוא הרגיש "יושב")

3. לגבי הצריכת דלק - מעולם לא "החזקתי" VR6 כך שאין לי נתונים ממקור ראשון, את הצריכה של 1-9 בבין עירוני ו 1-5 בעירוני קיבלתי מחבר.

זוכר שאמרתי שאין כמו בעל ניסיון ?

הנה אחת הדוגמאות היותר טובות - gsi16v (דני:wink: ) , הייתה לו VR6

בן אדם עם ניסיון כמו שלו , יודע על האוטו הכל

אז אחרי הכל אתה רואה שלא שפכתי שטויות :twisted:

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

השאלה שלי איך הרכב הזה (אני יודע שיש לו צריכת דלק מטורפת) מבחינת אמינות יש שמועה שאומרת שיש למנוע הרבה בעיות של התחממות..איך הגיר האוטמטי (הבלאי שלו).

בעיקרון יש למנוע הזה נטייה להתחמם יותר מהרגיל בגלל התיכנון שלו. זהו מנוע V שהזוית שלו היא צרה יותר מהרגיל (היתרון הוא בקומפקטיות שלו), ובאקלים של הארץ זה בטח לא עוזר. יחד עם זאת, כל אוטו שמגיע לארץ עובר איזושהי התאמה לאקלים שלנו (אני משער שהטרמוסטט פותח את המאוורר קצת יותר מוקדם), וכמו ש gsi16v אמר, כל עוד שמערכת קירור תקינה לא אמורה להיות בעיה מיוחדת.

פורסם
בעיקרון יש למנוע הזה נטייה להתחמם יותר מהרגיל בגלל התיכנון שלו. זהו מנוע V שהזוית שלו היא צרה יותר מהרגיל (היתרון הוא בקומפקטיות שלו), ובאקלים של הארץ זה בטח לא עוזר. יחד עם זאת, כל אוטו שמגיע לארץ עובר איזושהי התאמה לאקלים שלנו (אני משער שהטרמוסטט פותח את המאוורר קצת יותר מוקדם), וכמו ש gsi16v אמר, כל עוד שמערכת קירור תקינה לא אמורה להיות בעיה מיוחדת.

המנוע מגיע לטמפרטורת עבודה מהר מ 2 סיבות:

 

למרות שזה מנוע V הוא בעל ראש מנוע אחד

אז יש 3 צילינדרים שהיציאת פליטה שלהם היא עוברת דרך 3/4 מהראש מנוע ואלו גורמים לראש להיתחמם מהר

 

 

ביגלל שכל ששת הצילינדרים ניכנסים בבלוק מנוע שאם תפשיטו אותו תגלו שהוא אפילו יותר קטם מבלוק של 2.0 4 צילינדרים. זה פחות שטח חוצוני והצילינדרים קרובים אחד לשני וגם צילינדרים 3 ו 4 להם רק דופן אחת חיצונית

 

כל זה גורם לאגירת חום

לכן חשוב שהמערכת קירור תיכנס בזמן !!

הטרמוסטטו בא מקורי על 82 ככה שהקירור יתחיל והמנוע יפסיק להיתחמם בסביבות ה 90

אז אם המערכת קירור לא ניכנסת בזמן אז עוד 15 מעלות כבר מתחיל הנזק...

 

לא סתם יש למערכת קירור 2 משאבות מיים , אחת מכאנית ואחת חשמלית שהחשמלית ממשיכה לעבוד קצת גם אחרי כיבוי המנוע כדי שהמיים לא יעמדו ויקלטו את החום בבלוק.

 

חוצמזה לגבי הנתונים של המשקל:

קודם למי שלא הבין איך בחשרות הרכב קוביעים את המשקל כולל וככה אפשר להגיע למשקל נטו:

הם מחשבים 5 אנשים של 75 +מיכל דלק מלא + נוזל קירור + שמן מנוע + שמן הידראולי + גז למזגן.

תחברו את כל אלו ותפחיתו מהמשקל כולל ותגיעו למשקל נטו

 

שוב במקרה של הויאר.. היא נשקלה !

ואני גם מכיר אחד עם ויאר 3 שלתות ששקל ו זה היה 1300 עגול !

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...