ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,544 נושאים בפורום הזה
-
שלום לכולם! עד כמה שזה עצוב, אני צריך רכב במקום הפג'ו, בהנחה שאני לא אמצא עוד 306 GTI כמו זאת שהיתה לי, איזה רכב נראה לכם יכול להחליף אותו? כרגע חשבתי על קליאו ספורט, איביזה טורבו, פולו GTI, פג'ו 106 GTI... אם אפשר עזרה מאנשים שהיתה להם אחת המכוניות האלה, איזו עדיפה? הדרישות שלי הן כמו שהיו מהפג'ו: מהנה לנהיגה, חזקה יחסית, אמינה ברמה סבירה (הפג'ו הפתיעה לטובה), ושתיראה טוב... התקציב הוא בין 60 ל70 אלף ש"ח... תודה לכולם! נ.ב הודעות בסגנון "הרסת אחת, למה להרוס עוד?" לא יתקבלו בברכה...
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אוקיי שלום לכולם אני לפני רכישה של מכונית מיני אוטומטית ישנה מהשנתון 91 בכל אופן מצאתי סוזוקי סוויפט אוטומט שכבר בדקתי והכל טוב איתה וכך גם לגבי רכב נוסף מסוג דייהטסו שרייד אוטומט והכל נימצא ככשיר ותקין בכל אופן השאלה היא מבחינתכם איזה רכב כדאי יותר הן מבחינת תחזוקה זולה וקלה ,הן מבחינת הנאה ,וטיפולים ובלאי חלקים ותצרוכת דלק וכדומה !! אשמח אם תרחיבו ותפרטו לי בנקודות שציינתי איזה מכונית עדיפה על השניה מבין 2 הרכבים שציינתי פה בתרד ושוב זיכרו להתייחס לדגם האוטומטי 1.3 בשניהן כאשר אתם נותנים לי חוות דעתכם! ***אשמח לקבל תשובה מיידית עוד היום כיוון שאני ממש לפני רכישה של אחת מבין ה2 אוטוטו עד סוף השבוע!
הודעה אחרונה מאת asafay1, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 981 צפיות
מצאתי רנו קליאו 96 שמורה אם קילומטרז סביר יש לה גם הגה כוח ח"ח נ"מ וממש ניראית טוב ושמורה והמחירון שלה 23 והבנאדם מוכן לתת אותה ב18...אבל אמרו לי שלא שווה לי ללכת על רנו קליאו כי יש לה הרבה בעיות והיא רואה הרבה מוסך ויש לה גם בעיקר בעיה מרכזית בחשמל במזגן שתיקון עולה 1000 שקל...אין לי כסף לתיקונים כבדים ואני מחפש רכב אמין חיפשתי גם שרייד ו205 ולא מצאתי שמורות... שווה ללכת על הקליאו הזאת היא ממש שווה את המחיר הבעיה אם בתור קליאו היא תיראה לי הרבה מוסך אני מפחד להיתקע איתה.... אם אפשר תשובות כמה שיותר מהר זה דחוף תודה רבהההה
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם, אני רוצה להביא את הרכב הנ"ל , הונדה סיוויק SR , מצאתי אחת שנת 98, במצב חיצוני מעולה (מגנזיום,סאנרוף,צבע שחור וכו') , אבל דבר אחד הדאיג אותי ,זה הקילומטרז' של האוטו, 189 אלף קילומטר (7 שנים האוטו על הכביש) ... המחיר שהוא דורש על האוטו הוא 62 K (מחירון) האם כדאי בכלל להתעסק עם האוטו או שווה לחכות קצת ולמצוא משהו בכיוון ? אגב זה מה שחיפשתי (צבע כהה, סאנרוף ) רק תכננתי על שמת 99 (הדגם האחרון של ה-SR) תודה לכול הענים מראש .
הודעה אחרונה מאת VW RaCiNg, -
אמפרזה-שווה השקעה? 1 2
מאת coolpix-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום לכול הקוראים ברשותי (לא של ההורים) אמפרזה 95 גיר ידני במצב מעולה כך לפחות אני חושב ויותר חשוב המכונאי שלי ... עושה טיפול כול 10 אלף בקיצור שומר על האוטו כמו שצריך והאוטו נוסע טוב. אני מאוד אוהב את כול הקטע של שיפורים גם מכאניים וגם חיצוניים, עכשיו אספתי סכום כסף נאה (10.000) ואני לא מוצא עוד מקומות איפה להשקיע את הכסף חוץ מהאוטו. עכשיו לשאלה שלי.. האם שווה לי ביכלל להשקיע את הכסף או אפילו מחצית ממנו על הרכב? עכשיו רציתי שתציאו לי כול מיני שיפורים גם מכאניים וגם חיצוניים שאני יכול לעשות עם הסכום שעומד ברשותי,ועם גם תוכלו ליכתוב בערך את עלותם של השיפורים שאתם מציעים והיכן אני יוכל לימצוא אותם. הוספתי כמה תמונות של הרכב שתוכלו להגיד לי מה להוסיף או מה …
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
נכון, אני לא בדיוק צריך רכב משפחתי, אבל נמאס לי לחפש אחר יאריס או פאביה במצב טוב והחלטתי להתגמש ולתור אחר רכב נפוץ יותר, כזה שקל למצוא אקזמפלרים נורמליים כמו גם קרובים לבית... כמו כן, כבר נסעתי על קורולה כזו ולטעמי זהו רכב נוח במידה, מהודר, שקט ובעל איכות בנייה טובה. מצאתי טויוטה קורולה יד-2 משנת הדגם 99 (זו עם הפנסים העגולים) אוטומטית, עם 100K ק"מ, רמת גימור GLi. א-ב-ל: מסתבר שהרכב חונה רבות ליד הים וכמו כן שימש אצל הבעלים הנוכחי בסביבה עירונית הררית. משמע, הוא נסע ממרכז הכרמל למת"מ (בחיפה, למי שמכיר) באופן יום-יומי. הבעלים מצהיר שהרכב שמור ומטופל (יש לו את ספר הטיפולים); בעניין תאונות הוא טוען כי הייתה פגיעה בכנף. הוא הצהיר כי כאשר רכש את הרכב מהבעלים הקודמ…
הודעה אחרונה מאת rehud, -
-
- 2 תגובות
- 978 צפיות
אני מתלבט בין אאודי לוולבו , כאשר השאלה היא - אאודי A3 1800 טורבו ( או בלי טורבו לא משנה ) או וולבו S 40 - כמובן מבחינת החזקה , ביטוח דלק , מוסך וכו '. אם למשהו יש מושג ויכול להמליץ לי אני אשמח לשמוע דעות... תודה
הודעה אחרונה מאת eladdl, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני מתעתד לרכוש אחת משתי המכוניות הללו(לא החלטתי סופית) שנת 2001-2 מהכרותכם את השוק האם ניתן לרכשן במחיר משמעותי מתחת למחירון? ואם כן בכמה פחות תודה מראש!!!
הודעה אחרונה מאת carisma kfir, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אני שוקל למכור את הבימר... אני אציין שאני די מרוצה מהרכב ,התנהגות ,יופי,אמינות - מגנט בחורות . חשבתי לעלות קצת ברמה אולי ל 328 -325 קבריולט\קופה. האם כדאי לי ? או שיותר כדאי לבזבז קצת כסף על הבימר לגדישה ? (המנוע הזה אחד המנועים שנחשב פנינה לטורבו) או ביכלל ללכת לכיוון של אימפרזה טורבו כנראה מודל 98-99... השאלה החשובה היא האם אני אתכזב שאני ארד מהגרמנית המפנקת שלי ואכנס לאימפרזה טורבו חסרת כל עיצוב פנים ואיכות חומרים ופינוקים ? (להזכיר לכם בבימר יש ABS,בקרת אקלים,סאן רוף גדול לא ראיתי סאןרופים בגדול הזה(סאן רוף זה ממכר!)..ברכבים ממודלים מקבילים,יש גם כרית אוויר לנהג וכל החשמול בסטנדרט,עוד פיצ'ר נחמד שאהבתי בבימר הוא לסגור את החלונות ובום אתה חי בבועה…
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
סובארו פורסטר
מאת אורן- 1 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
סובארו פורסטר,1998,מנוע 2000,אוטומט, 125 כ"ס. אני מכיר את הרכב מקריאת מבחיני דרכים בלבד. 1.מחפש המלצות/ביקורות. 2. האם לרכב יש ביקוש בשוק המשומשות והאם מחיר המחירון הוא מציאותי. תודה
הודעה אחרונה מאת nati, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
עם כיוון לירידה שנת 2000 פלוס בלבד איזה אוטו מומלץ וידוע שלא עושה בעיות ומתאים לנסיעות ארוכות יומיות חשבתי ללכת בכיוון של דיאטסו שרייד פורד פיאסטה יונדאי אקסנט מה יש לכם לומר? תודה מראש !
הודעה אחרונה מאת VCluBBer, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 8.9 אלף צפיות
ראיתי בלוח פוקוס רובר שנת 94' http://www.focus.msn.co.il/results.aspx (למרות השנתון הישן שמפריע......) רציתי לשאול האם אפשר לפנות לסוכנות ?האם היא נחשבת אמינה יחסית ולא "משחתת רכב" ?וכן האם מישהו כבר קנה/מכיר מישהו שקנה מהסוכנות היות וכולנו יודעים שקנייה מסוכנות היא לא האופציה הטובה ביותר ברוב המקרים.......
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם אני עומד בקרוב להחליף את הרכב שלי, והאופציות שעומדות לרשותי [יותר נכון, האופציות שהצבתי לעצמי] הן הפורד פוקוס [5 דלתות], סיטרואן קסארה ואלפא 147, כולן עם מנוע 2.0 ליטר, וכולן משנת 2002 [אולי אפילו שנתון גבוה יותר, אם אמצא משהו שמור במיוחד]. לחובת האלפא יאמר, שהיא האחרונה בסדר העדיפויות שלי, מפאת המחיר היקר שלה ביחס למתחרות שהצבתי בפניה [בערך 40K ש"ח]. אלא אם כן, מישהו אחר יצליח לשכנע אותי, שהיא באמת שווה את התוספת מחיר הזאת?! לי עוד לא יצא לנהוג על 147. מכיון שאני אוהב לנהוג, התנהגות הכביש היא הדרישה הכי חשובה שלי מהרכב, לאחר מכן, באה הנוחות, לא מעניין אותי 0-100, ולא מהירות מירבית, מנוע 2 ליטר הוא די והותר למכוניות כאלה, מה עוד שלא אקנה מכוניות כאלה ע…
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, הייתי רוצה לדעת איזה מנוע עדיף לרכב הזה. ההבדל לא משמעותי - 3אלף, אבל לדעתי השוק ל1.6 יותר טוב. האם אני טועה? תודה.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 1 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
יאריס אוטו' או ג'אז אוטו'? או אולי אפשרות שלישית?... תודה מראש
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם, אחרי 5 שנים שבבעלותנו לומינה 96' הוחלט להחליף אותה עקב בלאי גבוה ותחזוקה יקרה. כמה נקודות- 1. אהבנו מאוד את הרכב מאחר ואנחנו משפחה "גדולה", אנחנו 4 אנשים וכולנו די גדולים+. 2. אבא שלי מאוד אהב את הפינוק של השברולט, אנחנו צריכים משהו דומה. 3. התקציב עומד על +/- 100,000 ש"ח. 4. הרכב הקודם שלנו היה טויוטה קרינה אקסקיוטיב (הדגם הכי מפואר) שנת 97' והיינו מאוד מרוצים. 5. עדיפות לרכב מעל שנת 2000. אם תוכלו לתת לי כיוון לפי הפרמטרים האלו אני אשמח. שבת שלום.
הודעה אחרונה מאת friziblite, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אם משהו מכיר את הרכב אם אפשר קצת מידע על הרכב
הודעה אחרונה מאת גולן, -
-
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מחפש אוטו כבר 4 חודשים(אני יודע שלוקח לי הרבה זמן אבל אני לא ממהר) מצאתי לאחרונה מאזדה 323F שנת 92 יד 5 עם 220 אלף קילומטר אבל מנוע חדש שעבר רק 60 אלף קילומטר. האם זה אוטו טוב? אמין ברמה סבירה? ומה המחיר שבערך שווה להציע על הרכב הזה?(חשבתי להתחיל מ9 ולעלות כי זה מנוע מוחלף ויד 5) אני צריך עזרה די מהר כי נאי נפגש עם המוכר מחר בבוקר. תודה
הודעה אחרונה מאת maya_angel, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני מתייחס ספציפית לדגם שנת 95 (1.6). יש לי מספר דברים שאני לא בטוח לגביהם ואשמח לשמוע תשובות מבעלי רכב דומה. 1.מה האיבזור הבטיחותי של הרכב (כריות אויר,ABS וכו'). 2.לגבי המנוע-האם ההספק (המקורי בכל אופן,בלי להתחשב בסוסים שברחו עם השנים..) הוא 105 כ"ס ב-6200 סל"ד ? כמו כן,דברים מיוחדים לבדיקה לפני רכישת רכב מסוג זה (כמובן שיעבור בדיקת מכון,אבל יש משהו שדורש התמקדות מיוחדת?). תודה.
הודעה אחרונה מאת Liran xsi, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי. אבא שלי (בן 80) החליט לקנות רכב חדש. כרגע יש לו פאסאט 2001 באבזור בסיסי. היו לו המון בעיות עם האוטו הזה (נעילה מרכזית נדפקה, עמעמים התקלקלו, מצוף דלק(?!) התקלקל וגם בעיה אחת רצינית במנוע (דליפה של נוזל קירור ושמן) ). בקיצור - הוא לא יקנה פאסאט עוד פעם. (למרות שהציעו לו טרייד אין - תביא את האוטו כמו שהוא וקבל פאסאט חדשה 2005). בכל מקרה, מאחר והוא נכה, הוא מקבל החזר על מכס (לא הבנתי בדיוק איך זה עובד) כך שטווח המחירים הוא עד 160,000 ש"ח בערך. אני המלצתי לו על מאזדה 6 - הוא פסל בטענה שנוחות הישיבה לא טובה. הונדה אקורד - קצת חורגת מתחום המחיר וגם ראיתי שהאבזור בהשוואה למאזדה 6 2.0 luxury הוא נחות יותר. בעיקרון - הוא מחפש אוטו אמין ( == יפני? ) ובטו…
הודעה אחרונה מאת החורש הגדול, -
-
- 12 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אז בוא נתחיל כך מסיבות מסוימות אני כרגע בשלילה ממושכת והקטע שיש לי כרגע 60K + ויש לי הצעה לקנות יאריס TS "ספורט" אוטו שמור במיוחד שנת 2002 עם 15K !! "אין בעיה להוסיף עוד קצת כסף" הבעיה שאני לא אוהב מכוניות חדשות לא מסתדר לי ואני אוהב את ה205 שלי אז מה כדי לקנות את היאריס או לעשות מהפך לאוטו להחזיר אותו חדש "השקעה של 50K" בזמן שיש לי שלילה דרך אגב חשבתי גם על GTI או CTI בנוסף לאוטו שלי נראה אולי בעתיד אבל לא כרגע תודה לכל העונים
הודעה אחרונה מאת sronis, -
מודל 2000 עד 2002. האם כדאי? דגמים מומלצים? מה לבדוק? איזה בעיות צפויות?
הודעה אחרונה מאת שלומי, -
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מיאטה חדשה בת שנה שנתיים - מחיר בין 120 ל 140 אלף ש"ח, יקח זמן למצוא. או מיאטה דור ישן שנת 95, 70 אלף ש"ח יד ראשונה במצב טוב. מניחים שיש לי כ 100 אלף ש"ח במזומן (אולי קצת יותר - 110) ואפשרות להקצעה של עד 2500 ש"ח בחודש לרכב לא כולל דלק (חינם מהעבודה) התקציב החודשי גמיש ברמה של 500 ש"ח לפה או לשם. ההצעה הראשונה היתה קיימת והיום כבר לא אקטואלית (אולי מתי שהוא תהיה עוד הצעה כזו) ההצעה השניה עדיין קיימת (למיטב ידיעתי ...) עצות ורעיונות יתקבלו בברכה והשאלה העיקרית היא ההבדל בביצועים בין החדשה לישנה ...
הודעה אחרונה מאת obarshad, -
- 0 תגובות
- 683 צפיות
אז ככה יש לי פיג'ו 205 שנת 91 דגם GL 1.4 שאני מאודדדדדדדדד מרוצה ממנה נסיעה ממש טובה....אבל הגיע הזמן לשדרג.. והגיע לידיי סכום של כ-30000 ואני רוצה אוטו 1.4 עם צורה ספורטיבית נוח אמין ושלא יגרום לי להצטער על איבוד ה205... אם תוכלו לתת הצעות ונימוקים שיעזרו לי אודה לכם....
הודעה אחרונה מאת erezmi, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני שוקל לרכוש סיטרואן קסטניה 1800 יד שניה אבל הייתי מעוניין לשמוע ביקורת ונסיונם של מבנים תודה-רן
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום רב. אבי מחפש לרכוש רכב חדש שישמש אותו לעבודתו, במסגרת עבודתו הוא נוסע כל יום מאיזור הדרום לאיזור המרכז, וכפעמיים שלוש בשבוע לירושלים. הרכב אותו אנו מחפשים יירכש כנראה מחברת ליסינג או השכרה, מנוע דיזל, אם יש אפשרות לתיבה ידנית, מה טוב הרכב צריך להיות ייצוגי משהו, כלומר לא מהקטנות התקציב הוא בין60 ל80 אלף, כאשר שוב, הרכב ייקנה מליסינג או השכרה, ככה שיש הנחה למחירון נכון לעכשיו חשבנו על האוקטביה.. אשמח לקבל דעות, רעיונות ו...כל מה שיוכל לעזור יוד מספר פרטים: רצוי שיהיה בן 3 שנים לכל היותר ועוד שאלה : האם יש פוקוס דיזל? בתודה מראש בוריס
הודעה אחרונה מאת The rider, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מישהו הציע לי רכב כזה שנת 97 והיתי רוצה לדעת עליו משהו כי מימי לא נתקלתי ברכב כזה זה קצת דחוף כי אני די לחוץ בקטע של לקנות אוטו. אני גם רוצה לדעת עליו נתונים כגון: כ"ס , מומנט, צריכת דלק, ואם אפשר חוות דעת עליו תודה מראש AX GT
הודעה אחרונה מאת MATAN206XT, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
חברי הוא נכה צה"ל ויכול לרכוש רכב עד 280,000 ש"ח ללא מיסים. כרגע הוא נוטה חכיוון קניית גי'פ קינג או טוסון בעיקר בגלל שהוא חושב שהם הרבה יותר מרווחים מרכב פרטי. אני מצידי מנסה לשכנע אותו לקנות רכב פרטי עד אותו סכום בטענה שהוא הרבה הרבה יותר מפנק מבחינת פנים הרכב ואיכות נסיעה וכמובן שגם הביצועים וההנאה מהנהיגה בכביש היא הרבה יותר גדולה. עכשיו הוא מחפש המלצות לרכבים בכדי לעשות נסיעות מבחן. הקריטרונים הם: 1. מנוע דיזל (משה"בט משלם את האגרה) 2. גודל פיזי גדול- מקום לתינוק אחד או שתיים + כלב 3. נוחות נסיעה 4. פאר והדר פנימי 5. התנהגות כביש מפנקת אך גם ספורטיבית 6. שמירת ערך גבוהה מחכה להמלצות
הודעה אחרונה מאת Discover, -
-
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הוצע לי ניסן אלמרה שנת 99 1600 סמ"ק אוטומט עם 180,000 ק"מ בכ10,000 ש"ח מתחת למחירון ! (ידיים פרטיות לא השכרה) האם כדאי ??
הודעה אחרונה מאת chaim_c, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לנטרה 1800 סמ"ק, אוטומטית, שנת 98 - עשתה 90000 ק"מ. מישהו יודע להעריך לי מה תהיה תצרוכת הדלק שלה, ומה ההבדל בינה לבין ה 1600 סמ"ק? תודה.
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
-
מי מחובר 42 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 335 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- רועי5
- yaakov M
- David32
- Ohad91
- Orengol01
- פריג'י
- tuple
- chezik
- gpro
- borsood
- SurfHigh
- yuvk
- Night Driver
- ezuf
- matan_mil
- ברווז
- avizaz
- מחכה
- חד אופן
- amosbmw
- פינדר
- baer
- orankohn
- AriGof
- EliC25
- Avia
- benny62
- `Infinity
- רכב כחול
- hans
- Boris
- חיימיטו
- *gal*
- ntd
- גולדן191
- fatboy1340
- mottis
- Chmimo
- Mech Morphix
- mitsugli
- sperial
- srool
