Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב למשפחה עד 130K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לנו כרגע פולקסווגן בורה 2002, 85K KM

אבא שלי חשב על האופציה להחליף את הרכב, עד סביבות ה 130K.

בורה חדשה נראה לי יקר מידיי .....

הדרישות בגדול: בטיחותי, טיפולים זולים, שיהיה קצת יותר חזק מהבורה 1.6 (אני גר באיזור הררי).

 

המטרה זה לסמן כמה מכוניות ועל הכמה שבינהן אנחנו נטלבט נעשה נסיעות מבחן ונחליט.

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
יש לנו כרגע פולקסווגן בורה 2002, 85K KM

אבא שלי חשב על האופציה להחליף את הרכב, עד סביבות ה 130K.

בורה חדשה נראה לי יקר מידיי .....

הדרישות בגדול: בטיחותי, טיפולים זולים, שיהיה קצת יותר חזק מהבורה 1.6 (אני גר באיזור הררי).

 

המטרה זה לסמן כמה מכוניות ועל הכמה שבינהן אנחנו נטלבט נעשה נסיעות מבחן ונחליט.

פוקוס 2 ליטר (132K ש"ח), מאזדה 3 2.0 ליטר (138K ש"ח), לאנסר החדשה 2.0 ליטר (135K ש"ח). מכאן ניתן להבין שבשביל משפחתית 2.0 ליטר תצטרכו לעבור את הרף של 130K ש"ח. אם אתם מחליטים לעבור את הרף הזה אז כבר הייתי הולך על המאזדה שהיא מדהימה מכל הבחינות (כח, בלימה והתנהגות) אבל עדיין צפופה מאחורה ובכלל לא נוחה (אבל לפחות היא מפצה בקטע של ההתנהגות).

 

בקטגוריית ה-1600 סמ"ק אוטומט הכי חזקה שיש זה הקורולה (מחירון 1600 אוטומט 125K ש"ח). היא עונה בדיוק על כל הדרישות שלכם ולפי דעתי תהיה עדיפה בהרבה על הבורה. היא אפורה ומשעממת אבל היא בטוחה (4 כריות אוויר), אמינה, נראת בסדר גמור בעיקר אחרי המתיחת פנים, אחריות מקיפה ל-3 שנים (תתפלא שרוב היבואנים היום נותנים את המינימום, שנתיים אחריות) והטיפולים מאוד זולים. אם בוחרים בגיר הידני אז גם המחיר יותר משתלם (121,500 ש"ח) וגם מקבלים משפחתית עם מנוע 1600 סמ"ק שיותר מהירה ממשפחתית עם מנוע 2000 סמ"ק וגיר אוטומט (הנתונים של הקורולה הידנית עומדים על 10.2 שניות מאפס למאה לעומת 11.8 שניות באוטומט). אני יכול לספר לך מניסיון שהמנוע הזה ממש פנינה, כבר מ-1500 סל"ד מרגישים את הדחיפה שלו, החסרון היחיד הוא מנתק ב-6250 סל"ד (בעיה ידועה בכל מנוע ה-VVTI).

 

הייתי בודק גם את המגאן. בגרסא הסדאן 1600 אוטומט היא עולה בדיוק כמו הקורולה (125K ש"ח), היא יותר מאובזרת מהקורולה, יותר מרווחת מהקורולה, יותר בטוחה מהקורולה אבל יותר חלשה ממנה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

בתקציב הזה אפשר להכניס מגאן II...

היא בטיחותית ביותר (5 כוכבים) מרווחת..נוחה..ונראת לא רע.

בקשר לטיפולים ..לא יודע. :roll: בקשר לכוח- 110 כ"ס מזיזים אותה בסדר גמור..אבל אל תצפה למטוס.

 

עוד אופציה טובה זה הקורולה כמו שהציעו מעלי.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
בתקציב הזה אפשר להכניס מגאן II...

היא בטיחותית ביותר (5 כוכבים) מרווחת..נוחה..ונראת לא רע.

בקשר לטיפולים ..לא יודע. :roll: בקשר לכוח- 110 כ"ס מזיזים אותה בסדר גמור..אבל אל תצפה למטוס.

 

עוד אופציה טובה זה הקורולה כמו שהציעו מעלי.

למגאן 115 כ"ס אך תיבת ההילוכים מסרסת את המנוע.

 

לטויטה שילוב תיבת הלוכים/מנוע הטוב ביותר בקבוצה לדעתי.

 

אופציה מעיינת נוספת שלא הוזכרה כאן היא האופל אסטרה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
למגאן 115 כ"ס אך תיבת ההילוכים מסרסת את המנוע.

 

לטויטה שילוב תיבת הלוכים/מנוע הטוב ביותר בקבוצה לדעתי.

 

אופציה מעיינת נוספת שלא הוזכרה כאן היא האופל אסטרה.

האופל אסטרה דווקא לא מתאימה פה. ב-130K ש"ח ניתן לקנות את הרכב עם מנוע 1.6 שהוא אחד ממנועי ה-1600 סמ"ק העלובים ביותר בקטגוריה (לצערי). תוסיף לזה גיר לא קובנציונלי ותקבל מתכון קשה לעיכול. גרסאת ה-1800 סמ"ק הרבה יותר מוצלחת (125 כ"ס, אופציה לגיר אוטומט מלא) אבל היא עולה 140K ש"ח. חוץ מזה הרכב בטוח, מודרני ונראה פשוט נהדר לפי דעתי, חבל שהתמורה שלו לא הכי משתלמת בארץ.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

לדעתי האופציה הכי מתאימה היא הטויוטה קורולה, הכי חזקה מבין המשפחתיות 1.6, מרווחת, נוחה, ואמינה! טיפולים זולים ואחריות מקיפה ל-3 שנים.

פורסם

מצטרף להמלצה על טויוטה קורולה (בסדרה החדשה כמובן)

נסעתי אצל דודים והיא ממש נוחה וסוחבת טוב יחסית לגודלה המשפחתית

 

בנוסף הרבה מרוצים ממנה (כולל דודי) מבחינה מכאנית (לעת עתה...חדשה..)

×
×
  • תוכן חדש...