ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,545 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 925 צפיות
שלום ראיתי רכב פיאט אונו שנת 88 למכירה באתי לילד שאלתי אותו כמה הוא רוצה עליה הוא אמר לי שהוא רוצה 3400 כולל המערכת (האמת הוא רצה 4 אבל הצלחתי להוריד אותו עם השיניים) הוא אמר לי שהראש מנוע חדש קלאץ' חדש אגזוז חדש, צמיגים חדשים ועוד כמה דברים מבחינת חשמל האוטו הזה מפונק כל עוד אפשר (הילד לומד חשמל רכב...) לפיאט יש חלונות חשמל ונעילה מרכזית (חוץ מדלת אחת שלא טובה ) נסעתי על האוטו וראיתי שיש לו בעיה עם הפלאגים שמה (האוטו מקרתע) האוטו מבפנים נראה טוב ריפודים חדשים כיסוי להגה חדש וילונות המראה החיצוני שלו האמת לא משהו אבל אפשר לסדר אותו עכשיו השאלה הרצינית הרכב צריך לעבור טסט בפברואר ופה אני מתלבט אומנם 700 שקל לטסט יש לי אבל כסף לתיקונים אם הא…
הודעה אחרונה מאת ori006, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
יש המלצות למישהו? חשוב שיהיה חסכוני, כך שמנוע לא יותר מ 1600. למישהו יש הצעות? אולי לכיוון של -באלנו, 306 או דברים דומים... תודה.
הודעה אחרונה מאת orenyoyo, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני עכשיו בודק טויוטה סטארלט שנת 93 ידנית מנוע 1300 שעשתה 240 אלף קילומטר. הבעלים אומר שהוא החליף לה מנוע חדש לפני 20 אלף קילומטר למנוע משופץ ומיובא (עלה לו כולל הרכבה 3500). רציתי לדעת קצת פרטים על האוטו כי אני יודע שבכללי טויוטה זה מכונית טובה אז רציתי לדעת האם גם הדגם הזה? כמה שווה לי להציע עליו יד 3 עם הרבה קילומטר, דרוש צבע וקצת תיקונים מבפנים. ואם שווה לי לקנות אוטו כי אני נהג חדש ואני גם רוצה להנות מהנהיגה קצת. ואם לא הרכב הזה אז יש לי סיאט איביזה 94 מנוע 1600 גם ידנית עשתה רק 180 אלף קילומטר. מה יותר שווה בין המכוניות האלה והאם הטויטה שווה בכלל??
הודעה אחרונה מאת איתמר, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אני רוצה ליקנות אונו ואני מיתלבט בן ה 60 ל 70 .שמעתי שיש ההבדלים (חוץ מהנפח) בסוג המנוע , אמינות המנוע , גמישות ... ,אבל כמה הם משמעותיים ? אני צריך שהרכב יסע מנהריה לכרמיאל 5 ימים בשבוע (כולל עליה של 10 ק"מ למי שלא מכיר) ולכן השיקול של בלאי הוא הכרחי (בגלל שאני סטודנט ,אז גם שיקוליי צריכת בנזין). חוץ מזה איזה נקודות אני צריך ליבדוק ליפני שאני לוקח לבדיקה מקיפה יותר במוסך ? תודה מראש .
הודעה אחרונה מאת dkfir, -
-
- 0 תגובות
- 902 צפיות
ממישהו שיש לו ניסיון עם הרכב, לגבי ביצועי הרכב, בהשוואה למשל, להונדה האצ'בק... והכלל איך הרכב מהבחינות של נוחות, תצרוכת דלק, אמינות, וכו'?
הודעה אחרונה מאת SimonLTZ, -
נראה לי מכונית טובה, מרחב פנימי טוב, מנוע 1600, משובזרת היטב. אני חושב לרכוש. כדאי או לא?
הודעה אחרונה מאת אבי_אדר, -
-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אנשים..יש 2 רכבים שאני מעוניין לקנות שהם בגדר אותו מחיר. מה אתם ממליצים ,106XSI או הוולקן ZX 1.9.? ולמה? מדובר על וולקן שמורה מנוע חדש שנת 92'.עברה 205K ומדובר על 106 XSI שנת 93 שמורה גם. אז ככה. מה שאני מחפש.. תאוצה טובה,משיכות גבוהות,אחיזת כביש,אמינות(חשוב מאוד.!) יכולת נסיעה במהירות גבוהה (כ-200 עד 230 קמ"ש) וכמובן איבזור נח(ח"ח,סאן רוף)
הודעה אחרונה מאת ~TB~, -
-
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בדקתי בסוכנות רכב רכב מסוים. ברשיון רשום בעלים קודמים 00 אבל למטה רשום שיש בעלים קודמים. גם בבדיקה של הרכב במחשב מופיע בעלים קודמים בשם אחר מהשם שמופיע ברשיון עכשיו. מישהו יודע מה הסיבה (הבנתי ממשהו שזה רשיון שהונפק רק לסוכנות רכב) האם זה נכון? ואם הקנה את הרכב כמה בעלים קודמים יופיעו.
הודעה אחרונה מאת rehud, -
רכב עד 40K
מאת איתיRallye- 1 תגובות
- 892 צפיות
על איזה רכב אתם ממליצים? חשוב לי שהוא יהיה ספורטיבי או מכונית ספורט... מה כדאי? הונדה האצ'בק,איביזהgti\קופרה,106,פונטו GT? תודה
הודעה אחרונה מאת Philip R, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לבן דוד שלי יש AUDI A3 מנוע 1800-TURBO הדגם עם 150 כ"ס, ידנית, שנת 2000. כשהוא קנה אותה המחיר שלה היה 125 אלף. היום מכוניות אודי עולות יותר.. האם מחירוני רכב מתחשבים במחיר הרכב בזמן הקנייה כשהם עושים שקלול מחיר? כי בדקתי מחירון שלה וקיבלתי 94 אלף, שזה נראה לי די הרבה לרכב בן 4-5 עם 90 אלף בקילומטרז'. מישהו יודע?..
הודעה אחרונה מאת משה.ש, -
פיז'ו 206 GTI 1 2 3
מאת ludu-
- אחראי פורום
- 32 תגובות
- 4 אלף צפיות
האם הפיז'ו 206 GTI שווה 149,000? איך היא בתור אוטו ספורטיבי בנסיעה יומיומית? איך צריכת הדלק שלה? האם הצמיגים בעלי החתך הנמוך אינם שוברים את הגב? תודה.
הודעה אחרונה מאת obarshad, -
-
פז'ו 307 HDI
מאת oferneu-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
מחפש מבחן רכב + המלצות לרכב הנ"ל.
הודעה אחרונה מאת beresford, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 30 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום לכולם. אני מחפש אוטו ידני ב-8K .. יש לי בבית 2 מכוניות ככה שזה אוטו בעצם בעיקר להנאה, וגם כי אני רוצה שיהיה לי אוטו ידני. בקיצור, לחבר של יש לאדה ניבה 92 והוא ממש ממש חמוד לדעתי. הרכב אצלו חודשיים ולא עשה לו בעיות עד כה טפו טפו טפו. מה דעתכם על הרכב הזה ? שווה ? אילו עוד רכבים בסגנון נכנסים בתקציב ? כמו כן, אני אשמח לשמוע המלצות על רכבים פרטיים רגילים אם 4X4 לא מתאים לי לדעתכם. תודה, ושבת שלום
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
חברה חברה..שלום רב.. אנחנו (אני ומשפחתי החביבה) שוקלים לרכוש רכב. עכשיו, אחרי חיפושים רבים מצאנו רכב שנראה לנו די בסדר. הרכב הוא ב.מ.וו 523i שנת 1999, מהצורה החדש של סדרה 5. העניין הוא שהרכב הוא ממכרז!!! ואין לנו אפשרות לנסוע בו או לקחת אותו למוסך לבדיקה לפני שאנחנו קונים. אני ואבי הלכנו לראות את האוטו במגרש מכוניות והוא נראה אחלה (..אפילו מטורףףףףףףףףףףףףףףף..חח)... פה ושם שריטות אבל אפשר לסדר את זה.. אבל כמו שאמרתי..רק מבחוץ..לא הייתה שום אפשרות להיכנס אליו או לעשות סיבוב. השאלה שלי היא אם אתם יכולים להביא לי כמה שיותר נתונים על הרכב.. ושוב אני מדגיש!.. שנת 1999..כי בכל שנה הדגמים משתנים.. את התוספות אני פחות או יותר יודע..לפי מבט לתוך הרכב.. …
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מצאתי טראנו שנת 95 בנזין יד 1 150K רציתי לדעת מה אתם אומרים על האוטו מבחינת מהירות תחזוקה וצריכת דלק שתאמת (שתאמת = שאת האמת) זה הדבר הכי חשוב לי וגם האם יש הבדל גדול בצריכה של דיזל לבנזין תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- 3 תגובות
- 995 צפיות
זה שנת 94 דגם 1.0 i.e . מה זה הדגם הזה יש לרכב מנוע 1000 מנוע פייר. וגם בנוסף מה זה מנוע פייר. מה אתם חושבים אני הולך ליקנות אותו ב 4700 והמחירון שלו די הרבה. ??
הודעה אחרונה מאת ori006, -
- 19 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום, הרכב המדובר הוא (כמו בכותרת) פורד סיירה, משנת 1987, מרכב 3 דלתות (קופה ?). מנוע 2 ליטר על הבגאג' רשום "2.0i S". תיבה ידנית 4 הילוכים. קארפוליו העלה את זה: http://www.carfolio.com/specifications/models/id/?id=32230 האם יש בעלי ניסיון ו\או מידע על הדגם הנ"ל שיוכלו לייעץ לי מה חשוב לבדוק, ממה להזהר וכו' ? מצורפת תמונה להמחשה, אין את הכנף הגדולה מאחורה, וכמובן שהסיירה המדוברת אינה קוזי, אבל זה המרכב המדובר... תודה מראש !
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
- 11 תגובות
- 5 אלף צפיות
שלום כבר זמן רב שאני שם עין על הרכב הזה. אבל איך שאני שומע ב.מ.וו אני שומע ביטוח יקר ,חלפים יקרים ובקיצור הרבה כסף. הצורה "החדשה" המועגלת יותר ולא זאת של סוף שנות ה80 (שנראת כמו סובארו די אל)החלה להיות החל משנת 92 עד 98 נכון? יש הבדל משמעותי בין שנת 92 ל95? וכמובן החלק העיקרי אם עושים לרכב ישור קו רציני שברציניים(החלפת כל השמנים,החלפת כל המסננים,החלפת רפידות + דיסקים, החלפת מצטים,כל מיני גומיות שהולכות למות,ניקוי מערכת הקירור,טיימינג ועוד דברים שאני לא חושב אליהם כרגע. אחרי כל זה הרכב אמור להיות כמו חדש. נגיד והרכב יתקלקל בתדירות נמוכה האם הביטוח יהיה יקר? בכל זאת ב.מ.וו אפילו שהיא ישנה. המנוע בנפח 1.8 שותה הרבה דלק או שהוא בממוצא והאם 316 (עם מנוע 1.6 מן הסתם…
הודעה אחרונה מאת BMW_525_89, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
יש לי אפשרות לקנות את המיצובישי סופר לנסר שנת 93 גיר ידני, הבעיה שהבנתי שהאוטומט טוחנת דלק, ואני מחפש רכב חסכוני... אז איך הצריכת דלק של הגיר הידני? ואיך המיצובישי סופר לנסר בכלל בתור רכב משומש? תודה רבה מראש לכל העוזרים :] נ.ב. לא ידעתי איפה לפרסם אז פרסמתי כמה עותקים להודעה... מצטער אם זה מפריע.
הודעה אחרונה מאת BMW_525_89, -
- 2 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
אני מצטער אם זה היה כבר כתוב אי פעם בפורום הזה (לא שאני מצאתי, האמת) אבל גם אם כן לא ממש הבנתי את השורה התחתונה... אני מחפש לקנות גולף ג'נריישן 00-01 אוטומטית... שמעתי על לא מעט מקרים של בעיות עם התיבה האוטומטית ואני מחפש רכב שיהיה אמין כמה שיותר... בעיקר מסיבות כלכליות. (ז"א יש לי כסף לכזה רכב אבל לא לטפל בו הרבה אחר כך - אז שלא ימות לי הגיר או משהו). בכל מקרה אני אשמח אם מישהו יאשר לי או יפסול לי את הבעיה (שמעתי על בעיה של DELAY בהעברת הילוכים או משהו כזה)... מישהו יודע על זה ואם כן כמה זה נפוץ? (עזבו צ'מפיון מוטורס כי זה רכב שנת 00-01 ככה שהם כבר כנראה לא קשורים...) מה אתם אומרים? הצעות? (האפשרות השנייה שלי היא אולי 323F?..) תודה רבה מראש. -שי.
הודעה אחרונה מאת yoah, -
- 12 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי, חבר שלי מחפש להחליף את המגאן קופה שלו ברכב קצת יותר אמין ונחמד... הדרישות (לפי סדר חשיבות): אמינות בטיחות (לפחות 4 כוכבים) לא 3 דלתות עם עדיפות (גדולה) להאצ'בק שנת 2001 ומעלה (דרישה של בעלי הממון...) לא צרפתיה, לא איטלקיה (מתנגש עם סעיף מספר 1) אוטומאטי כל הרשום מעלה לא גמיש בעליל גמיש (במידה מסויימת): מראה ביצועים (עדיפות למנוע 1.6 וצפונה) יש רעיונות?
הודעה אחרונה מאת rehud, -
מאזדה 3/רנו מגאן II/קורולה RunX ? 1 2
מאת Guest ®XploiteR- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
חברים אני חייב התיעצות לגבי שלושת הדגמים הנ"ל. מדובר ברכבים עם רמת איבזור גבוהה ומנוע 1600 אוטומט. תג מחיר של שלושתם פחות או יותר זהה והוא בערך כ-135K. הדגמים שאותם אני משווה: 1. מאזדה 3 1600 Comfort. 2. מגאן 2 Privilege 1600 . 3. טויוטה 1600 RunX Luxury. *בבקשה ממכם אל תשאלו אותי כל מיני שאלות כמו לאיזה מטרה אני צריך את הרכב וכו'. פשוט תכתבו מה הכי עדיף ומה אתם ממליצים. תודה..
הודעה אחרונה מאת friziblite, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום אנשים יקרים.. מ-12 בלילה עד 4 לפנות בוקר אני מחפש תגובות בפורום על הוולקן. ת'אמת.לא מצאתי הרבה מידע עליה. אנא מכם תעזרו לי ..תנו לי מידע על יתרונות וחסרונות,כמה כח מייצר,כמה סוגר? מה מצב האמינות ובמה זה מתבטא.? מדובר על וולקן 5 דלתות שנת 92' 1.9 סמ"ק ZX.(גיר רגיל) הרכב עבר 205K והוחלף מנוע דנדש עם תעודות. בבקשה תשלחו הרבה תגובות מעניינות זה חשוב לי.! אחלה שבוע חמוד'ס.!
הודעה אחרונה מאת Casper, -
-
- 0 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני מתענין ברכישת הרכב הנ"ל , מדובר במנוע 2 ליטר וגיר אוטומט . אבקש חוות דעת מקיפה מאנשים המכירים את הדגם , לגבי נוחות נסיעה , אמינות , צריכת דלק ומחלות אופייניות .
הודעה אחרונה מאת QuickSilver, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 7.1 אלף צפיות
שלום לכולם, אנו מתלבטים בין רכישת סיטרואן C3 לבין סוזוקי איגניס (בשני המקרים , מדובר באוטו חדש - מהיצרן). היינו שמחים אם תוכלו ליעץ לנו... כל חוות דעת תתקבל בשמחה. שימו דגש על צריכת הדלק. תודה rev22
הודעה אחרונה מאת אבי_אדר, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שכן שלי, מוכר את האוטו שלו, הוא בעליה של סובארו ג'אסטי מנוע 1200 שנת יצור 1992 גיר רגיל, 159 אלף ק"מ... יש מזגן, והוא מהאנשים היקים האלו שמטפלים לפי הספר, הוא יד 2 על הרכב, קנה לפני 5 שנים מאדם מבוגר... אין לאוטו חלודות, האוטו בצבע לבן, ושמור מאוד, טסט ל-8 חודשים, נוזל קירור ירוק במערכת הקרור, טוען שיש לו ספר טיפולים מסודר... עכשיו מגיעים לתכלס, הוא רוצה מחירון על הרכב, שאני לא נוקב במחיר, וכולם יודעים למה... אני האמת, די מתפתה לשלם לו, מחר אני אפגש איתו בבוקר, ואבדוק את הרכב קצת יותר לעומק. השאלה הכללית היא, האם זה שווה לי ?
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
-
שלום! אני חיילת שניכנסה לא מזמן לקבע ואני רוצה לקנות רכב ע"מ להגיע לבסיס, מדובר על נסיעה של בערך 60 ק"מ ביום, בכביש בין-עירוני. חשבתי על קנייה של סיטרואן סקסו מכיוון שהתקציב שלי לא גבוה יותר מידי (מקסימום 20,000). השאלה שלי אם הרכב מומלץ לנסיעות כאלו וכמו כן כמה אמורות לצאת ההוצאות של הרכב הזה: ביטוח (נהג יחיד צעיר ללא תאונות), דלק ותיקונים. הבנתי שאפשר למצוא את הרכב הזה שנת 97 ב- 15,000, האם זה הגיוני? מה יותר ממולץ הגירסה הידנית או האוטומטית? האם לאוטו יש הגה כוח? תודה, מורן.
הודעה אחרונה מאת מסטיק, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היי אנשים , אני צריך רכב , מן הסתם ידני , אין לי יותר מידי דרישות.. בסה"כ הדברים הרגילים שמבקשים מאוטו... שיהיה אמין וכמה שיותר חסכוני בדלק. הגה כוח יהיה נחמד, אבל לא חובה. המממ אני מעדיף מנוע בין 1200-1400 , ולא 1600 כי שמעתי שהם שותים יותר דלק. זה הכל פחות או יותר , אני ישמח לקבל הצעות. ועוד קצת מידע לגבי הוצאות נוספות על הרכב כמו מחיר משוער של הביטוח שלו (אני יודע שזה לא קבוע , אבל אומדן יהיה נחמד) ו... זהו. תודה! נ.ב - בקשר למחיר הביטוח , אני לא נהג חדש אם זה משנה..
הודעה אחרונה מאת The-Devil, -
-
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום אנשים יקרים..שאלה לי לגבי citroen volcane zx 1.9 שנת 92'. הרכב עבר 202K הוחלף מנוע חדש.. הרכב שמור חיצוני ופנימי ממש טוב.. הוא רוצה עליו 15K..לצורך קניית אופנוע. אנא תנו לי יתרונות וחסרונות על הרכב ועל המחיר(רק מבינים).. אם אפשר לדעת כמה הוא מאיץ ומהירות סופית שלו..אשמח מאוד. המון תודות.!
הודעה אחרונה מאת אביעד, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 46 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
קודם כל שלום לכולם ברשותי 80k וברצוני לרכוש אחת מהמכוניות הבאות: איביזה טורבו 2002 או גולף GTI 2000 הבחירה קשה אנא מימכם יעצו לי מה כדאי ואיזה רכב יותר משתלם להחזיק ויש יותר כוח וכל הדברים מסביב מה אתם המומחים של הפורום הייתם מעדיפים ? ישיבה על הכביש כוח וכו כו.. תודה על עזרתכם
הודעה אחרונה מאת Moshe_P, -
-
מי מחובר 63 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 334 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- discoTD5
- Tom78
- ברווז
- asix
- ezuf
- Itzik-b
- IsraCar
- osheri
- TvrSpee12
- עמרי לייט
- flytomars
- Chmimo
- m1011409
- gpro
- הדיין
- נעם101
- BoazB11
- Tal7
- PASHUT
- yossiaviel
- טויוטה סופרה
- baer
- EliC25
- מחכה
- Amitbak
- גולדן191
- farkash7
- samg
- AmitGo
- om2
- yohai71
- david3692
- roeecohen01
- rolling_stony
- שחר 1
- srool
- Ragnar
- quzzaa
- falou
- mikk
- נתנאל - Net
- יבגניפ
- yoni162
- Shay Shd Dave
- blackice
- דאבל קלאצ
- yuvk
- `Infinity
- RedLabel
- Camaro 92
- עדיגי
- Night Driver
- פולו,גולף
- wonderd
- zvit
- chrono
- Shaike.Zam
- Nakamichi
- 3n
- hans
- Nico62
- mcshmupi
- Yuvalino
