Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 206 XR 1400 ידני


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הציעו לי לקנות את האוטו, מליסינג, יד ראשונה

48000 קילומטר, 2002. סביבות 55 אלף

משתלם ? איך האוטו?

 

ממליצים על משהו אחר ?

נהגתי על האוטו, לא ראיתי בו שום בעיות ספציפיות.. חוץ מקצת קוסמטיקה פנימית

הקלאץ' לא נעים - צריך ממש לדחוף אותו כדי שיעביר הילוך

פשוט לא נהגתי על הרבה מכוניות עם הילוכים ככה שאני לא יודע מה יותר כדאי

 

תודה למגיבים

פורסם

וואו זה ממש מעט ק"מ לאוטו בן 3, ועוד מליסינג!

 

תשמע, לדעתי ה-206 היא מכונית מצוינת, אחת מהטובות במחיר ובקטגוריה שלה!

התנהגות וביצועים נחמדים מאוד, נוחות טובה, אמינות אני לא כ"כ בטוח, למרות שלחבר שלי לא קרה כלום בשנה וחצי שיש לו אותה, אז היא מגלה אמינות די טובה!

אבל אתה צריך להתחשב בזאת שזה מליסינג, ואולי יהיה לך קצת קשה למכור אח"כ, זה

סטיגמה שמדביקים על ליסינג.

עם המחיר נראה לך, אז תקח!

ד"א: אפשר לעשות בדיקה לפני שקונים רכב מליסינג?

עם כן אז כדאי לעשות בדיקה ועם המצב שלה טוב, תקח!

יונתן

פורסם

לנו בבית כרגע יש 206 שנת 2003, לפניה הייתה קליאו 2003, לטעמי הקליאו מציעה רמת נוחות טובה יותר, אם כי ה206 מרווחת יותר ונוחה מאוד.

 

אל תצפה לאמינות מרקיעה שחקים בשתי המכוניות

×
×
  • תוכן חדש...