Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פיאט טיפו זה מאין פיאט אונו מגודלת!

 

זה אוטו לא אמין בכלל, רוב הפיאט טיפואים שמסתובבות בארצנו במצב ממש מוזנח וגרוע.

עם אתה מוצא אחת במצב טוב (אני בספק) אז האוטו יחסית בסדר, אבל לא משהו.

אולי תגיד לנו את התקציב שלך, כי אני בטוח שיש אופציות הרבה יותר טובות מאשר פיאט טיפו.

בד"כ מומלץ להתרחק מהמכונית הזאת ( כנ"ל הטמפרה).

יונתן

פורסם

כפי שצויין פה מעליי.. -לא לגעת ברכב- אני מאמין שהאופציות יותר טובות בשוק מאשר דווקא הרכב הספציפי הזה..!

בהצלחה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
פיאט טיפו זה מאין פיאט אונו מגודלת!

 

זה אוטו לא אמין בכלל, רוב הפיאט טיפואים שמסתובבות בארצנו במצב ממש מוזנח וגרוע.

עם אתה מוצא אחת במצב טוב (אני בספק) אז האוטו יחסית בסדר, אבל לא משהו.

אולי תגיד לנו את התקציב שלך, כי אני בטוח שיש אופציות הרבה יותר טובות מאשר פיאט טיפו.

בד"כ מומלץ להתרחק מהמכונית הזאת ( כנ"ל הטמפרה).

יונתן

דבר ראשון פיאט טמפרה זה הדגם "המשפחתי" של טיפו נסה להבין לבד בשמות "tipo" -"tempra"

 

לא מסכים איתך ! :nono: כבעלים (גאה) של טיפו שנת 90 מנוע 1600 (מוכרים אותה) ואונו שנת 92, אנו מרוצים מאוד משניהן, כל טיפו או אונו ואיך שטיפלו בה ו-או התייחסו אלייה בעבר וכיום התוצאות נראות יחס גורר יחס !!! , יש לנו את הטיפו והאונו כבר כמה שנים ואני אישית מרוצה, מתמידים על טיפולים שגרתיים תעשו לי טובה , למי שאין ניסיון עם הרכבים האלה אז שלא ייגיב סתם , כי את האונו יש לי כבר כמה שנים ייפות וטובות, הטיפו שגם היו אצלנו כמה שנים ייפות ויותר מהאונו שהיו לנו 2 כאלה

Suzuki Jimny

פורסם
כפי שצויין פה מעליי.. -לא לגעת ברכב- אני מאמין שהאופציות יותר טובות בשוק מאשר דווקא הרכב הספציפי הזה..!

בהצלחה.

איזה שטויות, מי שלא מכיר שלא יגיב.

 

הטיפו הוא רכב מצויין,מרווח ונוח,אמין וזול לאחזקה. יש להעדיף את הדגם "הפשוט" ואז אין את הבעיות הצפויות עם כל מיני גימיקים חשמליים/אלקטרונים.

 

המנוע והגיר,אם מטופלים נכון (וזה נורא זול ופשוט לטפל בטיפו נכון) מגלים עמידות,גם אם קרה משהו,קל וזול להשיג חלפים/מנוע.

 

תמיד נכון ולגבי כל רכב,למצוא רכב שמור ומטופל

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

דווקא במקרה הזה עדיפה הגירסה המישפחתית,הטמפרה.ל1.6 יש הגה כוח ולרוב גם מערכת בקרת אקלים,שהיתה נדירה במכוניות עממיות בשנים האלו(ופועלת מעולה,אגב).המכונית מרווחת,נוחה לנסיעה,בעלת ביצועים טובים,בייחוד בגירסת הקרבורטור,שהיא יותר נעימה לשימוש.עבדתי שנה כמכונאי בחברה להשכרת רכב שהיו לה טמפרות כאלו,ומניסיון אני יכול להעיד שהן היו אמינות באופן מוחלט ומפתיע,וגם השוכרים אהבו אותן.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

כמי שיש לו במישפחה טמפרה משנת 92 אני יכול להגיד שזאת מכונית מרווחת וגדולה עם הרבה מקום, חלפים זולים וגם ביטוח, החיסרון היחידי שלנו אפילו לא איכפת ממנו כי הוא כ''כ מינימלי זוהי בעיית החשמל במרחב הפנים

 

ולכל אלה שחושבים שהם גאונים, אתם לא בדקתם,אתם לא נהגתם, ואתם לא יודעים אז אל תגיבו

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

שמע אל תדבר סתם על הרכב אם אתה לא יודע ! ! ! !(מר F1 ויוסי), אם אתה לא יודע אל תגיד ואל תהרוס לבנאדם את האמון ברכב, אולי אתה ראית טיפו\אונו\טמפרה מצב לא משהו (לצערי) הכל ייחס לרכב, עם כל הכבוד למתן עזרה שלך, פיאט טיפו וטמפרה הם רכבי מצוין ומיוחד באותה תקופה הם היו נחשבים דגמים מתקדמים (טכנולוגיה חדישה ייחסית לשנתון שלה) ייחסית לשנה אל תשמיט את השם של סוג הרכב או החברה :x:twisted: , כפי שצויונו בהודעות אחריי שראית שכולם ממליצים על הרכב הזה אז אל תדבר באוויר ( לדבר סתם ) :arrow: או קיי ? (אישית זה מעצבן אותי מאוד שמדברים סתם על רכב שלא מכירים ובמיוחד שאין לו ניסיון איתו ! ! ! ! !)

 

כמי שיש לו במישפחה טמפרה משנת 92 אני יכול להגיד שזאת מכונית מרווחת וגדולה עם הרבה מקום, חלפים זולים וגם ביטוח, החיסרון היחידי שלנו אפילו לא איכפת ממנו כי הוא כ''כ מינימלי זוהי בעיית החשמל במרחב הפנים

 

ולכל אלה שחושבים שהם גאונים, אתם לא בדקתם,אתם לא נהגתם, ואתם לא יודעים אז אל תגיבו

אכן מדויק מסכים (מכיר את הרכב)

 

איזה שטויות, מי שלא מכיר שלא יגיב.

 

הטיפו הוא רכב מצויין,מרווח ונוח,אמין וזול לאחזקה. יש להעדיף את הדגם "הפשוט" ואז אין את הבעיות הצפויות עם כל מיני גימיקים חשמליים/אלקטרונים.

 

המנוע והגיר,אם מטופלים נכון (וזה נורא זול ופשוט לטפל בטיפו נכון) מגלים עמידות,גם אם קרה משהו,קל וזול להשיג חלפים/מנוע.

 

תמיד נכון ולגבי כל רכב,למצוא רכב שמור ומטופל

כנ"ל הנה עוד אחד (שאני מאמין שהוא מכיר את הרכב) מסכים איתי (אני חושב)

 

דווקא במקרה הזה עדיפה הגירסה המישפחתית,הטמפרה.ל1.6 יש הגה כוח ולרוב גם מערכת בקרת אקלים,שהיתה נדירה במכוניות עממיות בשנים האלו(ופועלת מעולה,אגב).המכונית מרווחת,נוחה לנסיעה,בעלת ביצועים טובים,בייחוד בגירסת הקרבורטור,שהיא יותר נעימה לשימוש.עבדתי שנה כמכונאי בחברה להשכרת רכב שהיו לה טמפרות כאלו,ומניסיון אני יכול להעיד שהן היו אמינות באופן מוחלט ומפתיע,וגם השוכרים אהבו אותן.
גם לטיפו יש הגה כוח (לפחות לשלנו שנת 90) לגבי מנוע 1.6 לדעתי זה מינימום לרכב בגודל זה , ולמה את מתכוון עם הבקרת האקלים?

Suzuki Jimny

פורסם

אחים שלי. *** דבר עם האחים שלך בבית, לא בפורום ***

 

 

אז ככה אני ראיתי את הפיאט טיפו שיתכונתי ליקנות.

אכשיו היא ניראית במצב בסדר גמור.אולם צריכה ניקיון פה ושם.

יש לה בעיות של האיתות שמאלה מהבהב מהר מידי.

זה לא דגם אלקטרוני עם כל האורות וכל זה זה דגם פשוט לגמריי.

המנוע ניראה סביר אבל בכל זאת אני קצת לא ממש רוצה ליתעסק אחרי גם שהרכב עבר 200 אלף קילומטרז שזה בסדר.

אבל אני רואה שהרכב הוא יד 8 כלומר אני כבר הולך להיות יד 9.

אני כבר החלטתי לא ממש ליתעסק כי לפי המצב של הרכב אני יצטרך להשקיע אמון ובסוף לימכור אותה בלי רווח.

פורסם

אל תקנה בפירוש אחי.. *** אח שלו, דבר איתו בבית. בפעם הבאה שיהיה איחוד משפחות בשרשור - הוא יינעל ***לטובתך.!!! [יד 8 = מקור לבעיות באוטו הספציפי הזה ]צרות!!

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
*** בפעם הבאה שיהיה איחוד משפחות בשרשור - הוא יינעל ***
, שום איחוד משפחתי פשוט כמה הציגו את הרכב אמרו שיש להם אותו במשפחה ונתנו ביקורת וזהו

בהצלחה למחפש הטיפו :)

Suzuki Jimny

×
×
  • תוכן חדש...