Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית מאזדה 3


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תלוי מה אתה צריך מהמערכת שלך, בעקרון 4 רמקולים מספיקים בהחלט.

בעקרון אם זה לא מספיק,למרות שיש רדיודיסק מובנה תוכל לחבר מגבר עם מנחת בגלל שלרדיו המקורי אין יציאות למגבר. את שאר הפרטים תוכל לשאול בפורום אודיו.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כן המאזדה 3 2 ליטר היא 150 כ"ס :shock:

 

אני לא ממש אוהב סיטרואן ופורד יש מצב... שמעתי עליה נפלאות אבל כיוון ואני מחפש מכונית צעירה במראה שלה המאזדה פשוט לוקחת... וגם לא נופלת הרבה משאר הבחינות ואפילו לוקחת בחלקם.

חבל ההפסד שלך, לך עם העדר וזהו...

לגבי מערכות שמע לפורד יש SONY ולסיטרואן יש JBL בזמן שלמאזדה 3 יש משהו לא ידוע :?

מאזדה מיאטה, טעם החיים.

פורסם
חבל ההפסד שלך, לך עם העדר וזהו...

לגבי מערכות שמע לפורד יש SONY ולסיטרואן יש JBL בזמן שלמאזדה 3 יש משהו לא ידוע :?

שאתה אומר שחבל לי.... אתה מתכוון לפורד פוקוס?

אם כן אתה יכול לפרט קצת עליה ביחס למאזדה? (נוחות, התנהגות בכביש, בטיחות וכ'ו?)

מה לגבי שוק... בעוד 3 שנים אני מתכוון למכור אותה.. מאזדה אני מאמין שבקלות היא תמכר...

 

באתר של Motocar הפוקוס ששם זה דגמי 2005? כיוון ושם בכלל לא רשום שיש לה מערכת של סוני!

פורסם

אני מתכוון לשניהם, הטעם שלי אישית נוטה ל-C4 בגלל שאני נאמן לסיטרואן ולטעמי היא אחת המכוניות היפות ביותר עלי אדמות. אני לא ממש יכול לספר לך על הפורד פוקוס כי לא נהגתי בה אבל אני יודע שהיא נשארה דינמית כמו שהיא רגילה. אם אתה רוצה ללמוד לעומק על הפוקוס כנס הנה http://www.fordvehicles.com/cars/focus/ ותחלץ על GET TO KNOW ME.

יש שם סרטונים מאוד משעשעים שגם מלמדים אותך על הרכב.

אני מציע לך לחכות ולעשות מינימום נסיעת מבחן עליהם ולא להיות כמו עם ישראל ולבחור אוטומטית את ה-3.

 

נ.ב

באתר של מוטוקאר עדיין מופיעה הפוקוס המיושנת.

אם אתה רוצה לרכוש מידע על הפוקוס אני יודע שהיה עליה מבחן בגיליון אוטו 225 ועל הסי 4 בגיליון אוטו 226, תנסה להשיג.

מאזדה מיאטה, טעם החיים.

פורסם

בתור אחד שעובד במוסך מורשה מזדה בירושלים יש לי כמה דברים לומר :

 

א)המכונית מצויינת. אני אישית נהנה לנהוג בה ולצאת איתה לנסיעות מבחן.

ב)המכונית נמצאת רק שנה על הכביש, וכרגע אין שום תיעוד לתקלות רציניות.

ג)המגבים של ה-3 נוטים להתבלות מהר מאוד. כמה חודשים על הכביש וכבר מתבלים.

ד)בדגמים הישנים אכן הייתה בעייה במזגן שכאשר הוא היה עובד והנהג היה מסובב את ההגה, המזגן היה נכבה. זה תוקן (ועד עכשיו אנחנו מתקנים את זה) על ידי הרכבת מאיץ זרימה (אל תשאלו מה זה, כי קשה להסביר). בדגמים החדשים, אין את הבעייה. זה כבר מורכב מהיצרן).

ה)גרסת ה-2 ליטר אכן ומהנה יותר בכמה רמות מגרסת ה-1.6 ליטר.

ו)אין צורך בהחלפת רצועת תזמון (טיימינג), כיוון שהרצועה היא ממתכת (שרשרת).

ח)ניתן להזמין גרסה ידנית, אבל בשביל זה צריך לחכות הרבה זמן (כחצי שנה).

 

מהכרותי עם הרכב, אני מוצא שזה רכב מצויין. הרבה אנשים זורקים לאוויר את המילה "עדר" וזה דיי מרגיז. כאן אתה וכמו עם ישראל מוצאים חבילה טובה במחיר טוב.

 

שיהיה בהצלחה!

ותעדכן.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

כן הבנתי שבמוטוקאר הדגם ישן בדקתי עכשיו באתר שלהם...

תודה רבה על העצות שמוליק אתה רק גורם לי לרצות אותה יותר :)...

 

מחר בבוקר אני הולך לאולם התצוגה של פורד של מאזדה ושל סיטרואן...

 

כמה עולה הפוקוס כי במוטוקאר זה לא מעודכן?

פורסם

תחסוך תטרחה מסיטרואן ופורד כי הם עדיין לא נמצאות שם.

הפוקוס המחודשת מגיעה במאי 2005 וה-C4 באפריל 2005. אז נכון זה עוד הרבה זמן אבל יש לך סכום לא קטן בכלל ותאמין לי שאתה לא רוצה לבזבז אותו סתם ואז יסתכלו עליך על כעוד אחד עם 3.

מאזדה מיאטה, טעם החיים.

פורסם

כמו שאמרו הגרסאת 2000 אכן יותר חזקה במאזדה 3, מאוד מאוד זריזה.

בקשר למערכת, המערכ שמע של המאזדה 3 יחסית מאוד חזקה, אני אישית אהבתי אותה.. שומעים איכותי מאוד גם בסאונד גבוה, ותמיד אפשרי לחבר מגבר ורמקולים יותר חזקים וכנ"ל גם סאב, וישמעו ממש טוב.

 

אני חושב ששוה לך מאוד ללכת על הרכב הנ"ל.

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

שלום!

אני בעלים של 3 חדשה 2 ליטר כבר 3 שבועות נכון זמן קצר אבל די מספיק להתרשמות לטוב ולרע

קודם למאזדה נסעתי 4.5 שנים על סיטרואן קסארה 1600

ולפני זה רנו פיאט ואוטובינקי אז קשה להגיד שאני הולך עם העדר אז למה באמת קניתי מאזדה?

קודם כל המנוע 2 ליטר זה עולם אחר מכל יפנית 1600 שאתה מכיר ותכיר מנוע חזק תגובות מהירות ואם אתה בעל משפחה ספורטיבי אז מאד תהנה ממה שהמנוע והשילדה יתנו לך בתמורה

נכון בגלל ה17 אינצ בחתך 50 ומתלים קצת קשוחים מרגישים יפה את הבורות הנפלאים של מע"צ אבל תאמין לי שהטיפטרוניק (העברה ידנית ) מחפה על זה ממש כייף לשמוע את המנוע ולהחליף הילוך

תא מטען גדול יחסית לאירופאיות המקבילות אבל משטח העמסה נמוך ולא כל כך נוח תזכור ש5 דלתות זה תא מטען קטן משמעותית

סביבת הנהג לפחות לדעתי נהדרת מתגים צבע תאורה פנימי

מזגן ומערכת

לגבי הרדיו דיסק הרמקולים בהחלט סבירים לרוב האוכלוסיה

והדיסק טוב למרות שלא ידוע לי של איזו חברה הוא

לגבי שיפורים וזה גם מה שאני חשבתי עליו אז כדי לשדרג רמקולים קח בחשבון פתיחת הדלתות ומגבר ניתן לחבר רק עם יציאות גבוהות

הסאן רוף נחמד אבל כידוע זה לא משהו שצריך אותו אבל שזה בא ביילט אין זה תוספת חמודה לרכב

אם תרצה עוד מידע אני פה רק תשאל

צחי

פורסם
לדעתי ביפן

אבל אני לא אופתע אם זה באיזה מפעל חוסך עליות במזרח אירופה

חחחח גם אני לא...

 

תודה רבה... אני יבדוק את הנושא כי מחר אני אמור לסגור על אוטו והפורד פוקוס הבנתי יגיע רק במאי וגם הC4 רק באפריל ככה שהמכונית היחידה שנשארה לי זה מאזדה... (אלה אם יש אחרות טובות כמותן?)

 

תודה רבה לכולם על העזרה.. ואני יעדכן ואולי ישאל עוד שאלה או שתיים!

פורסם

צהריים טובים, לא כדאי לך להזמין עכשיו את הרכב כי לפי מה שאמרו לי באולם תצוגה של מאזדה בחודש מאי צריכים להגיע דגמי 2006 אז עדיף לך לחכות כמה חודשים אם זה לא כ"כ דחוף לך ואתה רק תרויח. בהצלחה..

פורסם

אין צורך לחכות עד יוני (זה לא במאי למה היום ההיתי שם ואמרו לי שהדגמים של 2006 באים ביוני יולי...)

 

וקניתי בסוף את המאזדה 4 דלתות 2 ליטר :D

 

תודה רבה לעוזרים ותגובות בקשר ל2 ליטר יתקבלו בברכה!


×
×
  • תוכן חדש...