ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,545 נושאים בפורום הזה
-
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, חבר שלי מחפש רכב בסביבות 35k עם אפשרות להתגמש קצת. כמובן יש גם קצת לישור קוו,ביטוח וכו... הדרישות מהרכב הם נאלה: חייב להיות קופה שלא תשתה יותר מדי דלק צריך להיות אמין רצוי אם אופי ספורטיבי ובלי יותר מדי פוזה אשמח לכל עזרה, הצעות יתקבלו בברכה. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת MAGEN200, -
- 0 תגובות
- 896 צפיות
שלום חבר'ה, לכל מי שמחפש איביזה טורבו למכירה - תבדקו טוב טוב מה אתם קונים. באזור הדרום יש איביזה טורבו למכירה, המוכר כמובן טוען שהכל סבבה ברכב, אבל הרכב הזה ירד מהכביש לפני חצי שנה או יותר! הבעלים בכלל לא המוכר והייתה קומבינה עם הרכב הזה, הרכב עבר כמה סוחרים. הבדיקה אומרת שלא היה שסי אבל כל הפח הוחלף. ( מעניין ) דרך אגב הבדיקה לא שלי. תזהרו!
הודעה אחרונה מאת Vovka, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כרגע אני נוהג בליאנה 2003 ואני רוצה משהו יותר חזק אך אמין. משהו בסיגנון גולף או אאודי A3 נפח 1800 . אם מישהו מכיר את הרכבים הללו מבחינת זללית דלק/ביטוחים ( נהג צעיר )/נוחות /מחירים אשמח לקבל עזרה.
הודעה אחרונה מאת redroze, -
- 0 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מעניין אותי לדעת איך הפולו GTI (מבחינת נהיגה והגה, מתלים, שלדה, כמה גרוע התת היגוי ביחס לשתיים האחרות) ביחס לגולף GTI ול-206GTI (שהייתה לי). אני לא רואה שמציעים אותה הרבה בפורום ייעוץ, בכלל לא שמעתי עליה הרבה, לפני כמה שנים הייתה פולו GTI לשכן שלי ונסעתי איתו כמה דקות, זהו, לא זוכר כלום מזה.
הודעה אחרונה מאת tphss, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אנו מעונינים לרכוש אוטו חדש בעל נפח מנוע 1600 סמ"ק , גיר אוטומט. כרגע יש לנו 2 אופציות עיקריות: פיג'ו 307 או טויוטה RunX. נשמח לשמוע כל דעה בדבר כל אחת מהשתיים. מי שיודע גם פרטים על המחירון העדכני ו/או צריכת הדלק - זה מאוד יעזור.
הודעה אחרונה מאת BobTheBuilder, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
דייהו לנוס שנת 2000 - 105אלף ק"מ יד שניה ונראית מאוד טוב מבפנים המחירון אמור להיות 35K הציעו לי לקנות אותה ב31K אבל אז חבר אמר לי שהיא לא שווה את זה מה אתם אומרים? תודה רבה, דניאל
הודעה אחרונה מאת sronis, -
מה אתם אןמרים על 205 GTI מודל 88 כמה הוא שווה בערך? ואיך האוטו? צורך הרבה דלק? נהיגה מהנה? תנו חוות דעת
הודעה אחרונה מאת אלון חלווה, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אז ככה הדבר שהכי הפריע לי בבדיקה הוא שרשום: מרכב: ליקויים בעלי משמעות גבוהה-לא תקין-הוחלפה דופן קדמית ימנית (כנף....) הבעלים אומר שמה שהוחלף זה רק הכנף הקדמית. האם זה רציני? כל השאר זה נראה לי סתם כסת"ח. מי שיכול ממש לעזור בפיענוח הבדיקה שיביא את מספר הטלפון שלו ואני אצור איתו קשר ואביא לו את כל פרטי הבדיקה ....
הודעה אחרונה מאת audi A8, -
-
לטעמי אחד הרכבים בעלי העיצוב היפה ביותר - האם כך הוא לנהיגה? אני שואל גם על ה-1.6 וגם 2.0 האם הוא אכן ספורטיבי ומהיר כפי שהחזות שלו משדרת?
הודעה אחרונה מאת מקלארן F1, -
- 5 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
שלום לכולם סוף סוף אמא החליטה לקחת את הסובארו לעצמה ולקנות לי משהוא .... עכשיו התקציב הוא עד 25 אלף..... שמתי עין על האלפא רומאו 146 מצאתי אחת באינטרנט נשמעת נחמד כזה ... אני לא מכיר שום דבר ברכב הזה אז תעזרו לי איך הוא מבחינת ביצועים נוחות צריכת דלק טיפולים אחזקה וכו.... ועם זה רכב עם פוטנציאל לשיפורים קלים.... הינה מה שמצאתי באינטרנט... הבן אדם רוצה עלייה 26 אלף.... אלפא רומאו 146 שנת 1996 יד-3 גיר רגיל נפח מנוע -1600 ק"מ-80.000 הוא אומר שהוא מתחייב בבדיקה וכול מה שצריך יהיה לתקן יהיה על חשבונו עם טסט והכול... בצבע אדום בלי מכות שאסי ובלי מכות בשילדה..... המחיר לא מוזר קצת??(נמוך מידי)
הודעה אחרונה מאת audi A8, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
ברשותי פיג'ו 406 , שנת 2000 הדגם לאחר מתיחת הפנים ותוניו כדלקמן : 1.) הרכב מטופל אך ורק בחברה כל חייו, לאחרונה עבר טיפול גדול, טיימינג, מותחנים, רדיאטור,משאבת מים, ושסתומי גיר. 2.) מצבו המכני יותר ממעולה לא אוכל גרם שמן, ולא שותה טיפת מים. (בבדיקת לחצים אין אף לא נפילה מינימלית) האוטו שמור ביותר הן חיצונית והן מבפנים, הרכב נראה ונוסע ממש כמו חדש, למרות שגמע למעלה מ - 280.000 ק"מ, היד ה - 1 היתה מנהל הרכב הממשלתי, ולסכום מהו ערכו הריאלי של הרכב ז"א בכמה אפשר למכור אותו ? על תשובתכם אודה
הודעה אחרונה מאת audi A8, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
קריטריונים (בסדר זה): לא מכיר מוסך! בטיחותי. מרווח. משפחה עם שני סלקלים ובוסטר... שנים 1999-2002 סחירות טובה. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת rehud, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום, יש באפשרותי לקנות פולו ג'י טי איי שנת 2000 כמובן (יובאה שנה אחת בלבד) הרכב במצב פנטסטי!! 36,000 קילומטר..(אין טעות באפסים ..).. יד ראשונההההה! הרכב שמור בטירוף לא עבר כל היתעללות!! מטופל בזמן ובחברה כמובן.. השאלה שלי היא כמה הייתם אתם משלמים על רכב כזה נדיר לכשעצמו לאני כמעט משוכנע כי אין אפשרות למצוא פולו במצב דומה בארץ.. המחירון הוא 67,590 על פי לוי יצחק.. תודה.
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
ראיתי למכירה הונדה EX והונדה SR אם אני לא טועה... מישהו יכול בבקשה להסביר לי מה ההבדל בין שני הדגמים? איזה מהם יותר טוב, אמין.. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Moshe_P, -
-
חברים, מה אתם אומרים על הונדה EX, שנת 92, אוטו', מחיר : 28000. שווה? רכב אמין ? מתאים לשיפורים (חיצוני ופנימי ) ?
הודעה אחרונה מאת honda91, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני מעוניין באוטו קטן עם מנוע לא גדול(עד 1400 גג), על מנת שתהיה תצרוכת דלק מינימלית. אוטו שיהיה אמין, נוח לנהיגה ולא יריץ אותי למוסכים כל שני וחמישי וכמובן עדיפות לידני. יש מספר רכבים שכבר עולים לי בראש, כגון פיז'ו 106, פיז'ו 205 ורנו RSI. תודה.
הודעה אחרונה מאת Snorki, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 22 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום רב למרות שזה לא פורום לרכבי שטח... (וקומפי, אין צורך להפנות אותי לפורומי שטח... באם מישהו פה יכול להמליץ ולעזור, אשמח לשמוע... באם לא, לא נורא) כרגע ברשותי הונדה CR-V... שנה שלמה... נוסע בה רק בסופי שבוע. ובהם אני מעדיף לצאת לטייל... בגלל סוג הרכב העדפתי לא להגזים בקושי של הטיולים.. אבל את זה אני מעוניין לשדרג... מה גם שעלות הרכב לא משתלמת לי לעומת השימוש שלי ברכב... לכן, אני מוכר אותה ומקווה לקנות רכב שטח זול יותר... דרישות: עלות עד 40K (אלא אם כן יש עד 50K אופציה ממש ממש שווה שעדיף לי להשקיע יותר וישתלם לי) יכולת שטח טובה מאוד עד גבוהה! עלות אחזקה לא יקרה מדי... רכב שישמש אותי לטיולים... אין לי צורך/רצון להוציא אלפים על ביטוח, רישוי, טיפולים יקרים…
הודעה אחרונה מאת mickyc, -
-
- 16 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אפרופו פונטו ג'י טי יש למישהו אולי איזה ניסיון עם האוטו?? שהוא נסע/נהג עליו ויוכל לספר.... איך האוטו מבחינה צריכה, אמינות, וביצועים בתור מכונית ספורט?
הודעה אחרונה מאת obarshad, -
- 5 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אנשים שלום לכם! אני רוצה בבקשה חוות דעת על אופל טיגרה!.. תודה אביב!
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
אנחנו צריכים רכב שייסע כמעט כל יום כ-150 ק"מ בכביש בין עירוני לא קל (פיתולים, עליות וירידות), כלומר, כ-36 אלף ק"מ בשנה. מצד שני, צריכים 6 מקומות. שיקולים: 1. נוחות נהיגה 2. בטיחות גבוהה 3. חיסכון בהוצאות (ההוצאות עלינו) תקציב - כ-70 אלף ש"ח האם יש חיה כזאת? ושתי שאלות נוספות לגבי פיאט מולטיפלה (אם היא תומלץ כאן): האם המושב הקדמי הנוסף בטיחותי להסעת ילדים, ואם כן, מאיזה גיל? ושאלה שנייה - למה הכוונה כשאומרים עליה שהיא בדרך להיות רכב אספנות? תודה!
הודעה אחרונה מאת חנן-ג'יפולוג, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
עכשיו אחרי שכבר חודשים אין לי את האוטו מהליסינג, התחלתי לחפש משהו מעניין לעצמי ואתמול בלילה ראיתי במרכז ת"א, פחות או יותר באיזור ככיכר רבין (לא ממש מתמצא ברחובות שם) גולף GTI לבנה למכירה מהשנים שהיא הייתה בצורה המרובעת (לא כתוב שנה בשלט אבל זה בטוח מ-90 ומעלה לפי המספר של הרכב). יש לה 4 פנסים עגולים מקדימה וכיתוב אדום 16V מאחורה ובצדדים. מזמן לא ראיתי כאלה. לא בכבישים ולא ברמת גן ולא ממש מצאתי חומר על האוטו הזה כאן באתר, אבל הוא נראה די סבבה מבחוץ. מישהו מכיר מה הסיפור של האוטו הזה? יש לי את הטלפון של המוחר, אבל עוד לא צילצלתי. אני קודם רוצה לדעת אם יש או היה למישהו ניסיון עם האוטו הזה ומה חושבים עליו...
הודעה אחרונה מאת Juk, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני שוקל לקנות 525I ידנית שנת 85' שעמדה 4 שנים(ב-2000 ש"ח). אני זקוק לכל פיסת מידע על האוטו: אמינות, זמינות ומחיר חלפים, וכל מידע שיעזור. בתודה!
הודעה אחרונה מאת tzahico, -
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מה אתם אומרים על פורד מוסטאנג קבריולט שנת 1994? מנוע 3800 130000 ק"מ שמורה חבל על הזמן הבנאדם רוצה עליה 65000 ש"ח, המחיר מוגזם לא?
הודעה אחרונה מאת ipm, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אבא שלי מעוניין לקנות רכב מסחרי חדש בעוד מספר חודשים וביקש שאברר בקשר לסאוונה מחירים, גרסאות וכדומה ולא מצאתי איזכור ל גי אם סי umi נכנסתי לאתר של האם לא מייבאים יותר גי אם סי לארץ
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- 5 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם! בצער רב ובלב כבד אני נאלץ להיפרד למשך שנה שנתיים מהאופנוע... לכן חשבתי לקחת את הכסף מהמכירה ולקנות לי אוטו במקום ה 205 המקרקשת.. הקטע שאני מחפש רכב שאולי ינסה לספק לי טיפה הנעה שבטוח תחסר לי מהאופנוע. לכן אני רוצה רכב שיהיה חזק אך במגבלות תקציב ואחזקה. התקציב כאמור עומד על כ 30 אלף שקל, כאשר חשובים לי הדברים הבאים: 1. ידני 2. עדיפות על להגה כח !!!!!! הפאק המעצבן ביותר ב 205 לדעתי 3. שיהיה חזק, ושתהיה לו יציבות לא רעה בפניות. 4. אחזקה לא היסטרית במיוחד, להשתדל לתצרוכת דלק של כ 1 ל 10. ביטוח\טסט שישתדלו לא לשחוט 5. שיראה טוב אבל בשום פנים ואופן שלא ימשוך פוזה!!! שלא יראה ספורטיבי\חזק\מיוחד\נדיר! אלה שד קטן ותמים שיודע לתת.. 6. רוב ה…
הודעה אחרונה מאת BMW, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מעוניין לקנות רכב עכשיו אני לא יודע מה עדיף טויוטה קורולה 2001 או סובארו אימפרזה 4*4 לא טורבו מנוע 2000 שנת 2000 או שיש לכם אולי הצעה יותר טובה שכדי לי ללכת עלי אני ישמח אם תוכלו לעזור לי בבקשה חשוב לי שיהיה בו נוחיות יופי ושיתן לי את הכוח בנסיעה שלא יהיה עגלה התקציב שלי זה 85000 אבל אני צריך שזה יהיה אוטו משפחתי
הודעה אחרונה מאת salvador-ball, -
- 12 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אבקש לדעת מה פירוש הxsi מה זה אומר על האוטו ועל הביצועים שלו (האצה ,מנוע וכו'....)???? אודה אם תעזרו לי ...
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בשנת 2003 (נדמה לי) עברה האימפרזה מתיחה פנים שמתבטאת בעיקר בפנסים קדמים ואחורים שונים לגמרי. חוץ מהפנסים ידוע לכם על עוד שינוי, שידרוג, שיפור במנוע או בתא הנוסעים? והאם כדאי להוסיף עוד קצת כסף ולרכוש את האימפרזה AWD 2.0 (לא הטורבו). יש הבדל משמעותי בצריכת הדלק?
הודעה אחרונה מאת ריצ'ארד גיר ידני, -
- 15 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
טוב.. אז בחרתי רכב - פג'ו 206 XS כמובן אחרי שחרשתי את האתר היום בבוקר הייתי בבדיקה ..ויש דברים שאני לא כ"כ יודע איך להסתכל עליהם ואיך זה מתבטא במחירון.. אני מאד אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי .. טוב - אז הרכב שנת 2000 יד ראשונה והוא מאד מושקע.. טיפולים בזמן , הוחלף קלאץ', טיימינג, 4 צמיגים , הכל בזמן ויש ספר טיפולים.. הרכב נסע קצת..129000 ק"מ.. ויש לו תיקוני פח מקדימה... בבדיקה כתוב ש: * רעש מע' שסתומים,סיבובי מנוע לא יציבים דבר שלא הורגש בנסיעה עצמה אלא רק על המשטח במהירות גבוהה * דוד אחורי פגום *תיקוני תאונה בחזית,הוחלף פח חזית מולחם,תיקונים בתא מנוע- פה הבודק אמר זה צריך להתבטא במחיר..אבל כמה? חוץ מזה יש לאוטו מע' סטריאו טובה מאד ואזעקה של קוברה... אני…
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אנא חוו"ד על הרכב, וכן מהו השוק של הרכב הנ"ל עם 110000 ק"מ ? על תשובתכם המהירה אודה.
הודעה אחרונה מאת אליאור,
-
מי מחובר 63 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 334 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- discoTD5
- Tom78
- ברווז
- asix
- ezuf
- Itzik-b
- IsraCar
- osheri
- TvrSpee12
- עמרי לייט
- flytomars
- Chmimo
- m1011409
- gpro
- הדיין
- נעם101
- BoazB11
- Tal7
- PASHUT
- yossiaviel
- טויוטה סופרה
- baer
- EliC25
- מחכה
- Amitbak
- גולדן191
- farkash7
- samg
- AmitGo
- om2
- yohai71
- david3692
- roeecohen01
- rolling_stony
- שחר 1
- srool
- Ragnar
- quzzaa
- falou
- mikk
- נתנאל - Net
- יבגניפ
- yoni162
- Shay Shd Dave
- blackice
- דאבל קלאצ
- yuvk
- `Infinity
- RedLabel
- Camaro 92
- עדיגי
- Night Driver
- פולו,גולף
- wonderd
- zvit
- chrono
- Shaike.Zam
- Nakamichi
- 3n
- hans
- Nico62
- mcshmupi
- Yuvalino
