Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש Uno Turbo MK2.יש מצב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סבבה..אשתדל להיות סבלן ככל האפשר

יש אחת למכירה במקס טיונינג ב-14K או 16K ש"ח.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

חח..אני מדבר על mk2...

 

וד"א..בפועל..נסעתי על אונו טורבו mk2 קצת משופרת עם הספק "נחמד" של 230 כ"ס.

חיחי,הרגשתי שהכביש רץ אלי..הוא זינק ל-100 בפחות מ-6 שניות.

הורדתי בפתיחה אימפרזה טורבו STI ו GTI mi16 205..את ה GTI העפנו כמו כלום.

פורסם
חח..אני מדבר על mk2...

 

וד"א..בפועל..נסעתי על אונו טורבו mk2 קצת משופרת עם הספק "נחמד" של 230 כ"ס.

חיחי,הרגשתי שהכביש רץ אלי..הוא זינק ל-100 בפחות מ-6 שניות.

הורדתי בפתיחה אימפרזה טורבו STI ו GTI mi16 205..את ה GTI העפנו כמו כלום.

כמה .אבל כמה שטויות אפשר לשרשר בפורום הזה- הספק נחמד של 230 ? הורדת STI ????????

ואחר כך MI16 ממש כריש אתה תמשיך לשרשר עוד שטויות ילדותיות

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

פורסם
חח..אני מדבר על mk2...

 

וד"א..בפועל..נסעתי על אונו טורבו mk2 קצת משופרת עם הספק "נחמד" של 230 כ"ס.

חיחי,הרגשתי שהכביש רץ אלי..הוא זינק ל-100 בפחות מ-6 שניות.

הורדתי בפתיחה אימפרזה טורבו STI ו GTI mi16 205..את ה GTI העפנו כמו כלום.

ווה ווה אחשלי בוא תלחץ עם הMI16 TURBO של אחשלדודשלי , היא תפרקקקקקקקק אותך מהמקום

 

מהתמשווה תאונו המסריחה הזו ל 205 של אחשלדודשלייייי מתלא מבין ..

 

ובקיצור ולעניין ... אין שום בעיה לקחת STI עם אונו טורבו ... רק שצריך הרבה עבודה + הרבה ימי מוסך + תחת שלא מתלונן שהוא יושב על דיקטים ;)

 

לסיכום , הייתי מעדיף לנסוע ב 205 MI16 בכל רגע, מאשר באיזה אונו מכוערת עם 230 כ"ס שברגע שמגיעים לסיבוב .. עדיף שהברקסים יהיו ממש ממש טובים ;)

 

נ.ב תנסה לשים טורבו ב 205 MI16 ואז להריץ את האונו ליידה ... הפתעה מובטחת ! :)

פורסם

אתה ביקשת יעוץ, אז הבאנו לך יעוץ, אבל לא צריך להתחיל עם השירשור הזה, של מי יותר גדול,

 

או את האימא של מי פת*ת!

רוצה MK2 שתז**ן אימפרצה אסתי?..אולי תגיע, אבל יקח הרבה מאוד זמן שתמצא אחת (במצב טוב)!

אני בספק עם תמצא בכלל, אבל שווה לחכות ולראות.

כדאי לך לשקול גם את ה-MK1, שיש אחת למכירה עכשיו, כי אין הרבה אונו טורבו בארץ.

יונתן

פורסם
כמה .אבל כמה שטויות אפשר לשרשר בפורום הזה- הספק נחמד של 230 ? הורדת STI ????????

ואחר כך MI16 ממש כריש אתה תמשיך לשרשר עוד שטויות ילדותיות

MAGEN יקירי..למה כ"ך קשה לך לקבל עובדה בשטח.?

למה נראה לך שאם יש הרבה 205 GTI בארץ אז היא שולטת.?

זה עובדה שעשיתי מול 2 רכבים.

ה-1 של בן דודה שלי,יש לו 205 GTI mi 16,עם מגדש טורבו,סעפת יניקה מתחילתה,ועוד תוספות מהמובחרים.

ה-2 אימפרזה הנ"ל של חבר טוב שלו.

ולקחתי אותם..מה לעשות.

אפילו מומחי הרכב שעשו השוואה בין האיטלקית החמודה ל GTI והודו שבכביש ישר האונו מנפנפת לצרפתית לשלום.

מצטער אח שלי שזה המצב.

פורסם
MAGEN יקירי..למה כ"ך קשה לך לקבל עובדה בשטח.?

למה נראה לך שאם יש הרבה 205 GTI בארץ אז היא שולטת.?

 

בלה בלה בלה בלה בלה...

 

 

אתה ח-י בסר-ט... (ותקרא את זה לאט, וברור)

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

זה הופך עוד פעם לשרשור, "לאיזה מכונית יש יותר גדול"?!

 

היו הרבה דיונים כאלה בין האונו לפיזו, בסדר הבנו שיש כאלה בעד האונו ויש כאלה

בעד הפיזו!

כל אוטו אפשר להפוך אותו למשהו שיביס אימפרזות!!

אבל זה ידרוש הרבה כסף, באונו פחות בגלל הטורבו, אז יופי, אני נסעתי על עגלת סופר

שזי*נה אימפרצה חונה!

אז באמת, אולי די?

תודה מראש על ההבנה

יונתן

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...