Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7818 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול לקחתי רכב לבדיקה,

והתוצאות שלו היו כל כך מסורבלות ולא מובנות,

למשל לאחר הבדיקה הבודק הסביר לנו שיש חשש לנזילת שמן מהגיר, ויש יחסי העברה איטיים,

הוא אמר שצריך להחליף שמן גיר וזה יפתר.

לאחר מכן שאלנו אותו אם יכול להיות מצב ששמן זאת לא בעיה והבעיה נעוצה בגיר עצמו הוא אמר כן.

 

מה אני אמור להבין מזה, אני משקיע בבדיקה 400 ש"ח ולא מקבל תשובות חד משמעיות.

ד"א מתוך 12 סעיפים 7 לא היו תקינים, אבל הוא אמר בכללי האוטו במצב מכני טוב (אבסורד מסוים).

איך אני אמור לקרוא את טופס הבדיקה? על מה לשים לב? להקשיב לבודק בכלל?

 

תודה מראש, ומצטער אם הייתי מעט קולני :)

פורסם

לרכב הבא אני ישקול אם בכלל כדאי ללכת לבדיקה,

אני פשוט ילך עם האוטו למוסך שאני מכיר, הבדיקה הייתה כל כך מצחיקה שזה עצוב.

פורסם

ככה זה כל הבדיקות. כמעט כל רכב שתבדוק יצא שחור לגמרי במבט ראשוני. במבט קרוב יותר של מישהו מבין ניתן יהיה לראות למה רוב הסעיפים השחורים הם בעצם שטויות. כמובן שיש דברים ספציפיים שהם כן משמעותיים, ולכן כדאי שתעלה את תוצאות הבדיקה לכאן כדי שנוכל לעזור.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בסעיף הראשון, 90% כסת"ח (כיסוי תחת), אח"כ, כתוב שם על תושבות מנוע, ואמרתי לך שזו מחלה בלאנטיכס (אני משער שלקחת את אותה הלאנטיס עליה דובר, גם לפי העניין של "חדירת מים לתא מטען"...

"סטייה שמאלה" - כיוון פרונט בדר"כ.

ליקוי שלדה- אני לא מבין בזה הכי טוב אז חכה לעוד תגובות, אבל נראה לי לא סימפטי מה שנכתב שם, תאונה מאחור, תאונה בחזית...

 

דוושת בלם, זה יכול להיות ברקסים מתים, ויכול להיות המשאבה...

אלטרנטור, והגז במזגן, דברים קטנים...

 

בכולפן, אם יוחלט ללכת על האוטו, תוריד לו הרבה במחירון, והרבה, כי יש פה מה לתקן..

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

טוב...אז ככה. נתחיל ברע מכל, האוטו הזה היה מעורב בתאונה חזיתית ובתאונה מאחור. עד כמה שהבנתי מטופס הבדיקה, אין סימן ךתאונת שילדה, אבל, חוסר הכיוון בפרונט ונזילת המים מתא המטען יכולים לרמוז שהאוטו לא 100% ישר. רוב הדברים האחרים הם בעיות יחסית שוליות (חוץ מהגיר שאת זה צריך לחקור יותר לעומק). כמה המוכר מוכן לרדת מהמחירון?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לרדת מהאוטו, הוא אכל פצצה רצינית מקדימה ומאחורה. אם הוא יהיה מוכן להוריד הרבה מהמחירון אולי הייתי מתאמץ לבקש לראות דו"ח שמאי בשביל לבדוק האם התאונות באמת היו כאלה חמורות או שלא.

בכלליות, לוותר על האקזמפלר הזה. פעם הבאה תלמד מטעויות, לפני בדיקה חותמים על הסכם שהרכב לא עבר תאונות רציניות ושאין לו פגיעות בשלדה או קצה שלדה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...